Колкото по-нетрадиционен е начинът, по който се предлага даден продукт, толкова по-запомняща е марката, която го предлага. Това го доказа днес и шведската мебелна верига IKEA, която е на българския пазар от една година.
Днес столицата осъмна с няколко по-уютни спирки на градския транспорт. Сред тях бяха тези на Орлов мост и Софийския университет. Това е отличен пример как може да направим града по-уютен и как дадена компания успешно рекламира дейността си.
В цял свят шведската мебелна верига има нетрадиционен рекламен подход и винаги изненадва своите клиенти. Един от примерите за това е например раздаването на ежегодния каталог – служителите на компанията го оставят пред всяко жилище.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 IceHeart
21:53 03.09.2012
2 affa
22:19 03.09.2012
3 Герила
Коментиран от #4
23:20 03.09.2012
4 qwerty
До коментар #3 от "Герила":
Айде кажи на майка ти "герила" маркетинг да я видим какво ще разбере и й вземи 5 лв. за обяснението - да видим дали ще ти ги даде.23:25 03.09.2012
5 Георги Тодоров
диванчетата ще им поникнат крачета.
както в клипчето с оставената раница със спрейовете. спец части а у, тука ще е гепена на 2та секунда
23:44 03.09.2012
6 Щангелмайер
Коментиран от #11
23:54 03.09.2012
7 Хепи
02:33 04.09.2012
8 Отрицателно
Коментиран от #10
02:35 04.09.2012
9 PlimP
08:34 04.09.2012
10 Nashio
До коментар #8 от "Отрицателно":
Ами като си мързелив комунист, който само чака да му падне от небето - много ясно, че ще са ти скъпи ! Ако искаш аз да ти го купя ?Коментиран от #26
08:53 04.09.2012
11 хххххххххххх
До коментар #6 от "Щангелмайер":
А знаеш ли за да се постигнат тези цени, как се извиват ръцете на българските производители за сваляне на разходите. Една част от нещата се произвеждат именно в България. А питаш ли хората във тези фабрики колко пари вземат за да могат такива като теб да го вземат на тази цена. А досещаш ли се къде отиват големите разлики между продажната цена и цената на която го взимат от производителя и кой си пълни джоба. А за да се постигне тази цена да ти казвам ли какво е качеството - не може хем хубаво хем евтино, щом искаш евтино си гледаш с едно око за качеството.09:11 04.09.2012
12 Кранк
До ххххххххххххххххх :
А къде отива разликата,ами сети се сам,сградата малка ли ти се вижда,ами и там хора работят и като влезнеш климатизацията кой според теб я плаща,а осветлението или според теб всичко е фрий енерджи ?!? Като искаш евтино,ходи в гората да дялаш дъски и да си сглобиш сам маса и столове,после вземи си утъчи на стана на баба ти и покривки :-) ;-) :-)
09:19 04.09.2012
13 Бай Онзи
09:29 04.09.2012
14 Angel
10:14 04.09.2012
15 Geri
това дали майка ми знае какво е герила (горила) маркетинг, не променя факта, че това е точно такова. Тя може и айфон да не знае какво е, но трябва ли да пишем "странната джаджа на американската фирма"... Все пак е новинарски сайт и е редно да е коректен. Терминът не е нов, а самия принцип се използва от десетилетия.
Дали диванчето ще се задържи дълго в това си състояние не е важно - важното е, че новината ще бъде разпространена от медиите, в социалните мрежи и в личните контакти между хората и то съвсем безплатно. С малко средства ще достигне до много хора, което е и целта на занятието...
11:07 04.09.2012
16 селянин от обеля
Коментиран от #24
11:20 04.09.2012
17 бежи
12:38 04.09.2012
18 ВИКТОР СЛАВОВ
12:59 04.09.2012
19 Някой
14:28 04.09.2012
20 Zmei
18:14 04.09.2012
21 123
18:46 04.09.2012
22 Български пощи
20:38 04.09.2012
23 Besta
22:44 04.09.2012
24 the mask
До коментар #16 от "селянин от обеля":
ИКЕА НЕ Е ПРОИЗВОДИТЕЛ на мебели, знайко, а търговец!10:32 05.09.2012
25 комонис
10:32 05.09.2012
26 Владо
До коментар #10 от "Nashio":
Аз пък нито съм мързелив, нито съм комунист. Ама като знам, че две германчета в Калифорния за 450 долара си взеха от Икеа диван, хубава лампа, сумати посуда, прибори и какво ли още не, и ми виждат малко височки цените у нас. А като сравня средната заплата от 3000 долара (близо 4500 наши парички) и 500 лева у нас и стават още по-скъпи, не мислиш ли???Икеа са хубави мебели, направени с мисъл, но таргетът им са предимно бедните. А бедните у нас, с около 500 кинта доход, надали могат да си позволят каквото и да било от тоя магазин.
У нас тази стратегия действаше добре, например с Макдоналдс. Но това беше преди, когато всичко западно изглеждаше връх на лукса и малко хора знаеха, че в Макдоналдс ядат чернилки и флипински чистачи. А сега е малко странно че някои продължават да подхождат с телешки възторг като чуят за нещо западно като Старбъкс или Икеа.
Коментиран от #27
07:27 06.09.2012
27 ми24
До коментар #26 от "Владо":
++++++19:20 06.09.2012
28 Галина Христова
17:33 15.09.2012