Клиент удари работник в автосервиз заради забавен ремонт

26 Ноември, 2024 13:26 1 496 27

  • бой-
  • автосервиз-
  • правец

Извършителят е задържан за срок до 24 часа. По случая е регистрирана преписка

Клиент удари работник в автосервиз заради забавен ремонт - 1

Клиент удари работник в автосервиз, съобщиха от полицията в Правец.

На 25 ноември постъпил сигнал, че в автосервиз на бензиностанция клиент е ударил работник. На място били изпратени полицаи. Установено е, че конфликтът е възникнал заради предявени претенции за забавен ремонт на автомобил.

Извършителят е задържан за срок до 24 часа. По случая е регистрирана преписка.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Нормално, за нашата ненормална държава!

    26 2 Отговор
    Клиента иска за вчера и без пари. Майстора иска да не пипа за хилядарки. По средата се срещат с тупаник! Кое не е ясно? Ние сме необразована и мрънкаща тълпа , а не културен и възпитан народ!

    Коментиран от #10

  • 3 Маската

    8 1 Отговор
    Не е хубаво да се прави така.
  • 4 Тро л четата

    13 3 Отговор
    ги няма,от посолството не плащат за такива статии!"Работникът"сигурно е бил шефа на сервиза!Не оправдавам побойници,но моя кола стоя два месеца в сервиз,което не е нормално!

    Коментиран от #6

  • 5 На клиента му падна пердето!

    20 3 Отговор
    За забавянето сервиза ще изплати ли обезщетение?Повечето са не само за бой,но и за другото!
  • 6 българин

    3 6 Отговор

    До коментар #4 от "Тро л четата":

    Прав си, мутрофанката не я интересуват такива битовизми, а и ние си действаме така както са ни учили толкова години. С бой.
  • 7 замислен

    21 2 Отговор
    По стара нашенска традиция се обявява даден срок и в момента в който оставиш колата първата работа е да бъде разглобена, както и останалите 5-6 коли там за да не изтърват клиента. После се "чакат части" после "ама те не паснаха, върнахме ги пак чакаме". Реално по сервизите се захващат с повече работа от колкото могат да свършат и ти си правиш сметката че ремонта ще е 1 ден а то станали 2 седмици...

    Коментиран от #24

  • 8 САТЪРА НА ХАНА

    4 8 Отговор
    побойник психопат
  • 9 САТЪРА НА ХАНА

    4 6 Отговор
    побойникът си остава побойник не и Човек

    Коментиран от #11

  • 10 Бравооо

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Нормално, за нашата ненормална държава!":

    Точен и обективен коментар.
  • 11 Да да

    11 1 Отговор

    До коментар #9 от "САТЪРА НА ХАНА":

    Тия в автосервизите какви са? Значи могат да те лъжат, мотат да взимат двойно за калпава работа, после и жертви били.
  • 12 БАРС

    9 1 Отговор
    ИМА И ДРУГО ,НЕ Е НАПИСАНО КАК СЕРВИЗА РАБОТИ,НА ЧАС ИЛИ НА ИЗВЬРШЕНА РАБОТА.САМИТЕ АВТО МАЙСТОРИ ,ЧЕ ОБИЧАТ ДА СЕ БУТАТ ОСОБЕННО АКО СА НА ЧАС САМО И САМО ДА ТИ СЬДЕРЕ КОЖАТА .НАПРИМЕР ОСОБЕННО ФИРМРВИТЕ СЕРВИЗИ ДОРИ ДА ТИ Е РАБОТИЛ 2 ЧАСА ВСЕ ТАКИ ЩЕ НАПИШАТ ИЛИ 3 ИЛИ 4 НО НЕ ПОВЕЧЕ.ТОВА ГО ЗНАМ И ТО МНОГО ДОБРЕ КОГАТО СИ ОСТАВЯ КОЛАТА.ТАКА ЧЕ НЕ МИСЛЯ ЧЕ ВСИЧКИ МАЙСТОРИ СА ЦВЕТЕ ЗА МИРАСАНЕ ОСОБЕННО ТИЯ ДЕТО РАБОТЯТ В СВОЯТА КЬЩА В ГАРАЖА.ТЯХ МОЖЕ И ДА ГИ ЧАКАШ ПОЛОВИН ДЕН ДОКАТО ОТВОРИ

    Коментиран от #25

  • 13 Механик

    9 1 Отговор
    . Не знам какъв е случая и по тая причина не мога да взема отношение.
    Но по повод на Вашият коментар искам да поясня моята гледна точка.
    Да, не е правилно да се разглобяват всички коли, за да не се "изпусне клиента". Знам, че тук-таме има таква практика и не го одобрявам, НО... Даден срок много рядко може да бъде даден, ако не е за някаква проста работа. Давам пример веднага, за да не съм голословен. Идвате, защото на Вашият автомобил (впръскваща система "common rail") трябва да бъде/бъдат подменени/отремонтирани дюзите. На практика изглежда проста работа- развиваш 4 болта/гайки и 4 тръбички. Вадиш дюзите и ги подменяш. Затягаш болтовете и тръбичките. Ако на Вашият автомобил, дюзите се извадят безпроблемно, работата е за час. Но както е вповечето случаи става, една или повече дюзи са закоксували и се започва проблема. Ваденето на една таква дюза може да отнеме няколко дни. Ами ако трябва да са 4 дюзи?? Да не говорим, че има случи в които дюзите трябва да бъдат РАЗРУШЕНИ или да бъде повредена главата и/или капака на клапаните. Дори има и по-лош вариант при който двигателят се демонтира, и се налага отстраняване на дюзата на ЕДМ (обемно-ерозийна машина). Това е външна услуга и процесът е мног скъп и изключително бавен.
    Е, кажете ми как човек да ви каже за колко време и колко пари ще ви стане колата?
    Пак казвам, че трябва да сме коректни към клиентите си, но не всичко може да бъде предвидено и категорично упоменато.
    И не на последно място, подбирайте си

    Коментиран от #14, #15, #16

  • 14 САТЪРА НА ХАНА

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Механик":

    Точно👌

    Коментиран от #19

  • 15 Да прав си!

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от "Механик":

    Но за да се избегне това, се прави оглед,диагностика и се пише оферта за сервиза! А тук в БГ няма такива екстри! Написах го в коментар 2.....недоразумение сме! Или ни направиха такива...
  • 16 И аз съм прав

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Механик":

    Пълно обслужване и смяна на всичко, което трябва да се смени, защото не вярваш на предишния как го е поддържал. Джипът на 6 г.
    Поръчал си частите по каталог, носиш му ги и се започва: "оооо ма то тука поне 2 дена работа има..." Обажда ти се след 3 часа -готово, ела да си го вземеш. Цената за труда както за 2 дена работа. Е, повече край тоя не минавам.

    Коментиран от #18

  • 17 Като гледам коментарите

    5 1 Отговор
    става ясно, колко са доволни хората от автосервизите. Като всичко в България - едно от десет става за нещо. Живи и здрави всички.
  • 18 майстор Манол

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "И аз съм прав":

    Ами обслужи се сам бе драги , кой те спира ?
    Имаш си идея ти как се обслужва джип на 6 години !

    Коментиран от #23

  • 19 Механик

    9 0 Отговор

    До коментар #14 от "САТЪРА НА ХАНА":

    Винаги във всичките си коментари гледам да съм обекктивен и точен. Конкретно пък по тая тема съм и отлично запознат от личен опит.
    Не оправдавам мошеници, но не мога да оправдая и клиентите по някога. По тоя случай ще дам още един пример.
    Идва клинт за някакъв ремонт и веднага ме пита "Ама аз знам, че вие по сервизите ви дават отстъпка за частите. Искам да ми дадете тая отстъпка". Обяснявам му вежливо ,че да, дават ни отстъпка, но това е защото на месец правя 20-30000 лева оборот на магазина. А на мен тая отстъпка ми трябва,, защото ми помага да си платя на момчетата, да си платя ток, вода, телефони, купувам инструменти и пр. А той ми отговаря, че прият/чичо/вуйчо работи в магазин за авточасти и ще си донесе частите от там.
    Ок, няма проблем. Клиента има право. Обаче... момчетата започват да разглобяват колата, защото вънка чака друга кола за тоя повдигач. Цялата предница е разглобена, повдигача е зает, а части няма. Благополучно към 16 часа се явява клиента с една торба части. Сияещ защото е спестил да речем 100 лв. Вадим частите и се оказва ,че вуйчо му от 10 позиции е познал само една. Клиента награбва чантата и се втурва с такито да подменя частите. Отново благополучно звъни към 18 часа за да съобщи, че вуйчо няма точно каквото трябва и ще му го прати един колега по автобуса от Намсикъдеси. Идва нов ден, повдигача все още е блокиран, а части няма понеже автобува от Намсикъдеси идева едва на обад. Къде 14 часа ликуващия клиент идва с въпросните части

    Коментиран от #21, #26

  • 20 автоджамбаз

    5 2 Отговор
    Нали за 35 години всички забогатяхте вече . Купувайте само нови автомобили и като изтече лизинга ги карайте в Германия ! Нека и Германците да карат "нов внос "!!! ха ха ха ...
  • 21 САТЪРА НА ХАНА

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "Механик":

    Благодаря и Поздрави от АЕЦ Козлодуй
  • 22 Тома

    1 2 Отговор
    Късмет е изкарал монтьора защото можеше клиента и да го на....бе.
  • 23 Механик

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "майстор Манол":

    Да, майсторе, много си прав.
    Няма да забравя един случай, който е много показателен.
    В далечните години идва един стар клиент. Купил си е Ауди А6 с 2.5 двигател.Кефи се човека "гледай ка работи тоя шестак. Песен, пе-сен". По това време тия коли бяха по на 3-4 години. Докарал го е за да бъде обслужена колата, вкл. да се смени ангренажен ремък. Като идва време да се плаща той подскача "олее, що така скупо? На опелчето ми взимахте по 50 лева включително ремъка и труда".
    Да ама на опелчето ремъка се сменя за половин час и е саморемъче, няма ролки. А на Аудито се сваля броня, маска, радиатор, интеркулер, а и ремъците са два и са с една торба ролки (обтяжни, паразитни и пр.)
    И комплекта тогава беше около 450 лева. без труд, който също не е малко.
    Та, е така. Човека си купил джип на 6 години, но иска да го обслужва като Астра-Ф 92-ра година.
    Няма угодия, колкото и да се стараеш. нямаш представа колко такива клиенти съм ги пуснал без да платят стотинка, само и само да си нямам главоболия с тях. Естествено, повече не съм ги допускал в сервиза.

    Коментиран от #27

  • 24 българин

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "замислен":

    Прав си. Аз затова като ми кажат, че трябва да оставя колата, винаги искам оборотна.
  • 25 българин

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "БАРС":

    Не си прав. За всяка дейност си има регламентирано време, точно з да не може техниците да се размотават. Ако, примерно смяната на масло е 1 час, след 1 час ще ти е готова колата.
  • 26 САТЪРА НА ХАНА

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "Механик":

    Племенникът ми винаги си поправя колата в къщи в гаража
  • 27 И аз съм прав

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Механик":

    Казвам ти за увъртанията на "майстора" за необходимото време, което беше база за определяне на цената и реалното за изпълнение, ти пак си пееш твоето. Та същият тоя майстор, дето се надуваше и гледаше с пренебрежение на клиентите, сега вече всякакви реклами пуска, само да хване шаран, ама вече никой втори път не се закача на кукичката. Намерихме си друг и на другата кола като му трябва повече време и не вдига цената. Естествено, даваме му над договореното, а оня другия лови мухи пред бараката си.