Въпросният виртуален контролер е дело на Siemens и ще работи на платформата Edge Cloud 4 Production (EC4P) в цеха за каросерии на Audi. Тази сертифицирана виртуална PLC мрежа работи с иновационна функция за безопасност, специално разработена от Siemens, и отваря нови възможности за автоматизация на производството.
С това решение Audi поставя нови стандарти за напълно свързана в мрежа автоматизация във фабриките си, след като вече тества локалното сървърно решение EC4P при сглобяването на Audi e-tron GT.
„Използването на виртуални програмируеми логически контролери в цеха за каросерии е важна стъпка в нашата стратегия 360factory за ефективно и управлявано от данни производство “, каза Герд Уокър, член на борда на Audi за новото производство.

Той също така подчерта, че компанията има за цел да внедри локални облаци за производство във всички свои фабрики, използвайки най-новите технологии за цифрово управление.
Седрик Нейке, главен изпълнителен директор на Digital Industries и член на управителния съвет на Siemens AG, също подчерта значението на това постижение, което според него е сензационно:
"Контролери са "мозъците" на машините във фабриките. Сега ние виртуализираме тези мозъци и ги преместваме в облака. Това ускорява дигиталната трансформация в Audi и повишава гъвкавостта, ефективността и безопасността на производството."
Той отбелязва още, че заедно с партньори компанията извежда автомобилното производство на ново ниво. с други думи виртуалният PLC замества традиционното хардуерно управление в автоматизираната среда в заводите на Audi.
Като част от тази иновация, EC4P с виртуални PLC от Siemens вече се използват за производството на Lamborghini в завода на Audi Sport в Bellinger Hof. С новата сертифицирана от TUV система за виртуален контрол, Audi полага основата за много гъвкаво производство

Едно от основните предимства на виртуалните PLC контролери е възможността за бързо внедряване на нов софтуер и функции, които могат да бъдат централно актуализирани и управлявани. Това значително повишава ефективността и скоростта на производствените процеси.
Проектът е реализиран още в партньорство с Broadcom, Cisco и Siemens. Broadcom предоставя софтуер за виртуализация за сървъри, а Cisco предостави мрежовата инфраструктура „Софтуерно дефиниран достъп“ за индустриалната мрежа.
Паскал Ширмер, ръководител на разработката на технологии за планиране, отбелязва, че този проект е първото в света взаимодействие между платформа за виртуализация, мрежа и технологии за автоматизация в автомобилното производство.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 име
11:23 01.04.2025
2 българина
11:26 01.04.2025
3 Алуди
11:32 01.04.2025
4 ⚒️⚒️⚒️⚒️
15:00 01.04.2025
5 😆😆😆
В Германия най продаваните коли са Дачия 😳 Немските са за комплексари 😉😂🤣🤣 Докато разберат, че само цената им е хубава 😳😂🤣😂
Коментиран от #7
20:39 01.04.2025
6 ПиШете
22:45 01.04.2025
7 ПравСте
До коментар #5 от "😆😆😆":
Прав сте, отворете цената дори на Audi A3 - най-евтиния модел е хиляди лева ... има вече китайска кола BYD Atto 3 в Българи с повече от 200 к.с. и над 400 км пробег ... за 41 хиляди лева. Всеки сам си решава малък хечбек с ДВГ или по-евтин SUV вариант на ток :)22:50 01.04.2025
8 Един
А бе Радо , да не би да си филолог по образование? Щото технически си 0 !
08:47 02.04.2025