За рекламния бизнес няма граници. Особено когато говорим за диктатори, убили стотици хора, смеещи се небрежно в реклама на .. африканска верига за пилешки храни. Ако искате да видите колко ведри могат да са Саддам Хюсеин и Муамар Кадафи, вижте по-долу.
Закачливият клип на веригата Nando, която има бизнес в около 30 държави, безспорно удари джакпота. Поне в медиите.
Централен персонаж е президентът на Зимбабве Робърт Мугабе, който се забавлява с петима свои приятели – диктатори. Веселите моменти двойникът на Мугабе си спомня, нареждайки самотно масата за вечеря.
С Муамар Кадафи двамата се пръскат с водни пистолети, а със Саддам Хюсеин чертаят кръгове в пясъка по долни гащи.
В клипа участва и друг починал лидер – Иди Амин на Уганда, с когото двамата пресъздават прочутата сцена на двамата влюбени от филма „Титаник“. Само че вместо на мачтата на кораба, случката в рекламата се развива върху танк.
Всичко това се разиграва на фона на закачливата, но носталгична песен "Those Were the Days" на Mary Hopkin.
Интересно е, че двойникът на Кадафи е затъкнал златен пистолет в униформата си. С подобно оръжие бунтовниците обявиха, че истинският Кадафи е застрелят в край на войната в Либия.
От компанията се похвалиха, че рекламата им е донесла огромен успех. Тя била замислена като глобална кампания.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 р.м.
16:33 12.01.2012