Съдят Mattel за куклите по "Злосторница", чиито кутии имаха код с връзка към порно сайт

4 Декември, 2024 13:32 858 2

  • кукли-
  • злосторница-
  • код-
  • порно сайт-
  • връзка-
  • съд-
  • сащ-
  • мател

Майка осъди компанията заради това, че детето ѝ е видяло порнографски изображения заради сгрешената връзка

Съдят Mattel за куклите по "Злосторница", чиито кутии имаха код с връзка към порно сайт - 1
Снимка: Instagram

Гигантът, производител на детски играчки - "Мател" е даден на съд за това, че по погрешка е отпечатал URL адреса на порнографски сайт върху кутиите на специално издание на кукли, създадени по модел на героините от "Злосторница"

Според съдебните документи жителка на Южна Каролина завежда колективен иск, след като закупила играчката за малката си дъщеря, която посетила уебсайт за възрастни, който нямал “нищо общо с куклата и с филма "Злосторница". Компанията за играчки погрешно е посочила уебсайт с подобно заглавие на сайта за забавления за възрастни Wicked Pictures, вместо официалната страница на филма на Universal Pictures с участието на Синтия Ериво и Ариана Гранде. Ищцата твърди, че Mattel не е предложила възстановяване на сумата и смята, че тя и детето ѝ са претърпели “емоционален стрес” от грешката.

“Тези сцени са хардкор, изцяло голи порнографски изображения, изобразяващи действителен полов акт,” се казва в иска. “Непълнолетната дъщеря на ищцата веднага показала снимките на майка си и двете били ужасени от видяното. Ако ищцата е била наясно с подобен неуместен дефект на продукта, тя не би го закупила.", гласи още искът.

Компанията Мател, която произвежда и куклите Барби, изтегли играчката от рафтовете на търговците на дребно. Тя също така излезе с изявление, че е “наясно с печатна грешка върху опаковката на куклите от колекцията "Злосторница", продавани предимно в Съединените щати, която е имала за цел да насочи потребителите към официалната целева страница WickedMovie.com. Компанията посъветва потребителите, които вече имат кукли, да “изхвърлят опаковката на продукта или да зачеркнат връзката.”

След като “Злосторница” влезе в кината, главният маркетинг директор на Universal Майкъл Моузес заяви пред Variety, че не смята, че грешката е навредила на продажбите на билети за филма. Филмовият мюзикъл събра зашеметяващите 112 млн. долара при дебюта си и оттогава е спечелил 263 млн. долара на вътрешния пазар и 360 млн. долара в световен мащаб.

“Не мисля, че всяка реклама е добра реклама. Винаги категоризирам инцидентите между това, което действително може да навреди на желанието да се види филмът, и това, което не може”, смята той. “Мисля, че това беше по-скоро пример за нелепа грешка отколкото за заплаха.”


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 "Величие"🇧🇬🇧🇬🇧🇬

    5 0 Отговор
    Просто са искали образоват децата. Дано порното поне да не е само с мъже.
  • 2 Йоанна

    0 0 Отговор
    Като фенка на Ариана искам тези кукли.