Ти вярваш, че Бог е един, и добре правиш. И бесовете вярват и треперят.
Яков 2:19
Дяволът няма съмнение в съществуването на Бог. Лукавият много добре знае Кой е Бог.
Защото именно Неговия трон е поискал да превземе.
Дяволът е бил в Небето, бил е Божий ангел, бил е сред славните създания в силата и светлината около Божия трон.
Негово е било решението, с което от светъл ангел се е превърнал в ужас на народите и на самия себе си.
Присъдата на дявола е произнесена. Вярата на демоните няма да ги спаси.
Тяхната вяра е за осъждането им, защото те никога няма да се покаят за стореното.
Нашата вяра е за спасението ни, ако поискаме прошка от Бог – защото ще получим прошка!
Понякога се чудя как намираме толкова много време за толкова много съмнения спрямо Бог в този толкова кратък наш живот.
Някой беше казал:
„Всички в ада са вярващи. Проблемът е, че току-що са повярвали.“
В ада няма спасение.
Но на земята има!
И само вярата в Христос е спасителната вяра!
Вечният живот е само на едно покаяние разстояние.
Автор: Александър Урумов, urumov.bg
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Обикновен човек
10:12 31.07.2019
2 Бойко Борисов
10:18 31.07.2019
3 Човек с морал
10:21 31.07.2019
4 среднощен
10:21 31.07.2019
5 Behemoth
10:26 31.07.2019
6 Behemoth
10:26 31.07.2019
7 ٩(͡๏̯͡๏)۶
10:30 31.07.2019
8 Йосарян
Коментиран от #9
10:54 31.07.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Йосарян
До коментар #9 от "гост1":
Така наречената Вяра, е структура използваща меметика. Или искаш да се за колективната маса на Съзнание. Или фотонното влияние?Коментиран от #27
11:12 31.07.2019
11 379
До коментар #9 от "гост1":
Пример: покръстването от Цар Борис I.Коментиран от #28
11:14 31.07.2019
12 Йосарян
11:23 31.07.2019
13 Оо не
До коментар #9 от "гост1":
Не съм сигурен, след като гледам как родители насилствено набутват нищо неподозиращите си деца по църкви и храмове, а за мюслите да не говорим, там са още по-примитивни.11:39 31.07.2019
14 Електрошок
Коментиран от #21
12:12 31.07.2019
15 Госあ
Коментиран от #16
12:15 31.07.2019
16 Електрошок
До коментар #15 от "Госあ":
Дай списък!Коментиран от #17
12:41 31.07.2019
17 434
До коментар #16 от "Електрошок":
В Уикипедията има списъци. За египетските няколко стотин виж "List of Egyptian gods and goddesses". За обща класификация с линк към конкретни богове виж "List of deities by classification"Коментиран от #19
13:01 31.07.2019
18 Йозеф
Никой вярващ християнин, мюсюлманин или католик няма да гасува за БСП! Народа помни!
Коментиран от #29
13:02 31.07.2019
19 Госあ
До коментар #17 от "434":
Мерсаж, само ще добавя,че това си е тема за PhD. Може урумката да направи едно. По теология, като толкова знае.13:28 31.07.2019
20 Иванов
14:03 31.07.2019
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Иванов
До коментар #21 от "п.п":
Първоначално Бог е сътворил Злото начало и Тора като подправка. Запиши си го някъде и го чети докато го разбереш правилно това изречение. Доброто е... поДправеното Зло, така, че имаш всички шансове, всички!!! А защо това е така, а не иначе? Защо пък да не е точно така, бих отговорил аз.)))Коментиран от #34
14:18 31.07.2019
23 йехова
Но Сатана се подигна против Израиля, и подбуди Давида
да преброи Израиля.
2 Царе 24
1 Подир това гневът на Господа пак пламна против Израиля, и Той подбуди Давида против тях, казвайки: Иди, преброй Израиля и Юда
Вижда се че претенциите на Господ и на Сатана за правомощия ''малко''се застъпват.
Коментиран от #24
14:31 31.07.2019
24 Иванов
До коментар #23 от "йехова":
Прочети пост #20 отново. Ако си с лице е едно, ако си с гръб е друго. От теб зависи. Явно през това време Давид е загърбил Бога и е ликувал в чувството си за лично величие, тоест се е самообожествявал в представите си, демек се е самозабравил и тоягата е дошла върху него. Това особено много се отнася за Гост!)))Коментиран от #30, #31
15:35 31.07.2019
25 Електрошок
Коментиран от #37, #56
15:41 31.07.2019
26 Иванов
15:45 31.07.2019
27 Димов
До коментар #10 от "Йосарян":
Вярата не използва нищо. Религиите го правят.16:18 31.07.2019
28 Димов
До коментар #11 от "379":
Борис започва неправилно, но сам осъзнава грешката си, след което продължава по мирен път, с благо и с добра дума, с просвещение да разпространява вярата.16:19 31.07.2019
29 Димов
До коментар #18 от "Йозеф":
Че кой твърди обратното?16:21 31.07.2019
30 йехова
До коментар #24 от "Иванов":
Левит 20:10Ако прелюбодействува някой с чужда жена, тоест, ако прелюбодействува някой с жената на ближния си, непременно да се умъртвят и прелюбодеецът и прелюбодейката.
Е Давид бидейки цар прави горното с жената на военначалника си Урия.
Защо не е убит според закона божий ???
Коментиран от #32, #38
16:27 31.07.2019
31 ГосТ
До коментар #24 от "Иванов":
Няма такова нещо, скромността и смирението ми, го превъзхожда само чувството за справедливост на този свят ;)Коментиран от #33
16:56 31.07.2019
32 Димов
До коментар #30 от "йехова":
Цар Давид е живял 1000г пр.н.е, а каноничният текст на левит възниква по време на вавилонския плен - 6 век пр.н.е. Бая годинки след Давида.Коментиран от #39
16:59 31.07.2019
33 Димов
До коментар #31 от "ГосТ":
Чувството за справедливост е различно у всеки. За това, Бог е казал, да не съдим ние, а да оставим това на него.Коментиран от #36
17:01 31.07.2019
34 Госあ
До коментар #22 от "Иванов":
Аз пък бих казал защо злото да не подправенотото добро възникнало от материалните несгоди и несправедливост, които някои са получавали. Тук не съм напълно съгласен с Монтен, който казва че човек може да бъде низш по природа. Може да бъде болен по природа. Всички се раждаме добри и наш дълг е да пазим докрая доброта. Ябълката се ражда здрава, но в процеса на зреене може да загние. А съберат ли се всички ябълки на едно място, гнилите развалят и здравите, ако не се вземат мерки.Коментиран от #35, #40
17:03 31.07.2019
35 Димов
До коментар #34 от "Госあ":
Добре казано.17:06 31.07.2019
36 Госあ
До коментар #33 от "Димов":
Ние се раждаме с чувството за справедливост и интуитивно приемаме кое е справедливо и кое не. Според Декарт интуитивното познание на всички вродени истини – всеобщите и необходимите е основата на истината. Индукцията и дедукцията той разглежда като средство за интуитивно познание. В пълния си обем интуицията у Декарт се оказва непосредствено обхващане на многообразието на абсолютните истини в системно единство. Той предявява изискване към интуицията, а именно истините да се схващат „ясно и отчетливо“, едновременно, а не последователно. Именно всички тези истини са и милионите богове в Шинто. Според Декарт, тъй като Бог е добронамерен, човек може да има известно доверие в реалността, която му представят усещанията, тъй като Бог му е дал работещ ум и сетива, не за да го подвежда. В същото време обаче, той осъзнава, че опитът е необходим за проверката и валидирането на теориитеКоментиран от #52
17:31 31.07.2019
37 Госあ
До коментар #25 от "Електрошок":
Не бъди толкова обидчив, мен се опитаха да ме блокират в темите на урумката, но все пак не могат да пробият защитата на един милион Богове 😁17:36 31.07.2019
38 Иванов
До коментар #30 от "йехова":
Има различни версии по този казус. Аз бих ти предложил своята. Ако ти имаш домашни любимци и прецениш, че между двама от тях ще излезе чудесно потомство, какво би направил? Би им позволил да се съешат или би ги убил? Нали така се е родил цар Шломо, който построява Храма. Този Храм обаче не е дълговечен... защото децата изплащат греховете на бащите си, по Закон!!! Обаче този Храм съкествува и до ден днешен, но не в нашия физически свят. Този Храм е в душите ни!)Коментиран от #41, #43
17:57 31.07.2019
39 йехова
До коментар #32 от "Димов":
Книгата Левит започва така:1:1 И Господ повика Мойсея и му говореше
Значи заповедите и наредбите в Левит са дадени на Мойсей.
А Мойсей е живял бая преди Давид.
Коментиран от #53
18:00 31.07.2019
40 Иванов
До коментар #34 от "Госあ":
То и пепелянката се ражда здрава.)Коментиран от #92
18:06 31.07.2019
41 йехова
До коментар #38 от "Иванов":
Яхве обаче,както се вижда не е преценил правилно защото същия този Шломо /Соломон/ почва да кади на всевъзможни други богове и си спечелва гнева Му.Коментиран от #42
18:08 31.07.2019
42 Иванов
До коментар #41 от "йехова":
Това е за да се изпълни Законът инак цадик не подлежи на наказание. Шломо се е подхлъзнал по женската част, а това е автоматична система, която не зависи от човешкото съзнание. Католиците имат един светец, който се е разкъсвал от разврат. Сам се скопява, за да спре с този грях, но и това не му помага в случая.) Разпутин е бил същият.Коментиран от #44, #45
18:22 31.07.2019
43 Иванов
До коментар #38 от "Иванов":
Сега някой да не възроптае защо децата ще плащат. Законът е известен на всички и този член предупреждава човек, да внимава и да не злодейства, защото бумерангът от постъпката му ще се върне върху най- милото му, неговите деца!!! Та този член е намалил и ограничил Злото в пъти.18:32 31.07.2019
44 йехова
До коментар #42 от "Иванов":
Е това е, че Законът уж не изключва помазаниците, но всъщност реално той не ги лови.Двоен стандарт.Давид има и хомосексуална връзка с Йонатан,но пак закона не го лови.
Коментиран от #47
18:43 31.07.2019
45 Иванов
До коментар #42 от "Иванов":
Относно половата система, тя обаче може да бъде както възбудена, така и успокоявана от Ангелите на Съдбата. По този начин Те си вършат работата събирайки двама души, които са в кармичен дълг един спрямо друг. По този въпрос трябва да се разсъждава задълбочено и постоянно особено от млади хора, на които им предстои да си потърсят брачен партньор. Тора препоръчва партньорът да е познат от детинството! Тоест познат добре и в плюсове и в минуси.18:46 31.07.2019
46 много искам да знам
Коментиран от #48, #54
18:46 31.07.2019
47 Иванов
До коментар #44 от "йехова":
Бъди сигурен, че Давид е получил и по- голямо наказание от полагащата му се смърт, защото 100% е бил в Гееном, докато за следващите Тора, това наказание е недопустимо. Бог е винаги СПРАВЕДЛИВ И ОСОБЕНО МНОГО СПРЯМО ЛЮБИМЦИТЕ СИ, ТЯХ ГИ ЧЕГАРИ НАЙ- ЯКО!!! Друг е въпросът, че след Гееном, Бог отново го е взел при Себе си.)18:53 31.07.2019
48 Иванов
До коментар #46 от "много искам да знам":
Имаш право на мнение. Аз пиша, защото хората нямат Знание и резултатите са плачевни. Затова и пиша.Коментиран от #57
18:58 31.07.2019
49 Иванов
Коментиран от #50, #59
19:12 31.07.2019
50 Behemoth
До коментар #49 от "Иванов":
Иванов плашиш ме.....направо си за връзване ша знайш......Коментиран от #55
19:20 31.07.2019
51 Джен
Коментиран от #58, #60
21:57 31.07.2019
52 Димов
До коментар #36 от "Госあ":
Ако можеше да питаш Ахмед Ага Барутанлията, какво му е чувството за справедливост, дали щеше да пасне с твоето и моето?Коментиран от #93
22:08 31.07.2019
53 Димов
До коментар #39 от "йехова":
Ама заповедта дадена от Господ на Моисей не пише да се убиват прелюбодейците, както е писано в левит. Било е казано да не се прелюбодейства. Може да не е било прелюбодеяние, а любов. Не знам кое от двете е било в случая с Давид.22:16 31.07.2019
54 Димов
До коментар #46 от "много искам да знам":
Прав си, но аз не натрапвам нищо. Вяра не може да се насади или натрапи. Вярата се приема само от сърце, което само се отвори за нея. Тук просто всеки излага гледната си точка. Абе..... някои май наистина понатрапват.22:21 31.07.2019
55 Иванов
До коментар #50 от "Behemoth":
Турчуля като тебе наистина трябва да изпитвате страх от мен. Има за какво!!!)22:22 31.07.2019
56 Не религиозен
До коментар #25 от "Електрошок":
Днес избягах при тишината...Беше приказно да слушам тишината. Върнах се преди малко, а тук намирам врящ казан... По-спокойно бе, хора! Спрете! Огледайте се! И ако не идва влак - преминете! Нали така пишеше на прелезите...Приятелю, бягството при тишината е спасение, но за кратко. Зареждаш акумулатора и после продължаваш!!! Не можах да прочета # 21, но толкова ли важно и решаващо бе неговото съдържание...Може ли това да бъде достатъчна причина да се откажеш ? И мои коментари са имали такава съдба и какво? Вчера ти писах, че очевидно ще се наложи "да свикваме". Това не означава, че се давим, нали ? Всичко, което имаш е СЪРЦЕТО, това е съкровището, за което си струва да продължаваме "да копаме" !Коментиран от #67
22:22 31.07.2019
57 Димов
До коментар #48 от "Иванов":
Отново: да вярваш и да знаеш са различни неща. И най-незнаещият може да вярва по-силно от най-знаещият.Коментиран от #64
22:23 31.07.2019
58 Иванов
До коментар #51 от "Джен":
И Нжвия завет и Коран са писани от хора.22:24 31.07.2019
59 Димов
До коментар #49 от "Иванов":
Ти кога чете истинското, оригинално петокнижие?Коментиран от #61
22:25 31.07.2019
60 Иванов
До коментар #51 от "Джен":
Десетте заповеди не са само десет.) Когато Ехнатон налага Единобожието, Той всъщност налага Небируанската вяра и на планетата Земя. Искаш да вкусиш неподправеното? Чукай на дърво да не стане!!!Коментиран от #62
22:30 31.07.2019
61 Иванов
До коментар #59 от "Димов":
Чета Вечно живата Тора от Рав Арая Каплан, който плати с младия си и чист живот за да могат и неевреите да четат Тора! Светла му памет!!!Коментиран от #63
22:35 31.07.2019
62 Димов
До коментар #60 от "Иванов":
Повече от десет са. Източноправославието и Католицизмът ги преразпределят на десет. В талмуда са разпределени на повече.22:37 31.07.2019
63 Димов
До коментар #61 от "Иванов":
Тора ли четеш? От талмуда? Дето равините го написали 300 и косур години след смъртта на Божият син и такива закони напраскали в него, че граничат с абсура. Тия равини са тълкували Христовото учение по начин, изгоден само на тях. Какво значи "неевреите да имат право, да четат тора"? Словото Божие само за евреи ли е? Божията любов само за евреи лие? Исус само за евреите ли умря на кръста или за всички Божии чеда?Коментиран от #65
22:43 31.07.2019
64 Иванов
До коментар #57 от "Димов":
Когато говорим за знание имаме предвид лявата колона от Дървото на живота. Скица е имало на първия сирийски Нов завет, но един папа е решил да я махне, та хората да не знаят много.))) Дясната колона е Вярата. За да се обединят Небето и Земята е необходимо двете колони да се слеят в една трета- Средна колона IHVH. Едва тогава, при наличието на трите колони Дървото оживява и Макрокосмосът се изобразява в пълнота в микрокосмоса човек. Тогава човек може реално да извърши своите поправки и да продължи да служи на Бог в чистота и смирение и благодат.Коментиран от #69
22:44 31.07.2019
65 Иванов
До коментар #63 от "Димов":
Димов, Тора и Талмуд са различни неща. Не чета Талмуд, той е съставен от човешки разсъждения, като твойте и не се интересувам от такива. )Коментиран от #66
22:47 31.07.2019
66 Димов
До коментар #65 от "Иванов":
Тора е част от Талмуда, Иванов. Както и от Мидраш и Танакх. Точно наименованиет Танакх е съставено от първите букви на текстовете в него: Та (за Тора); На (за Невим); Кх (за Кетувим). Всичките са писани от хора, много след като са били дадени на хората от Бога. Оригиналит са се предавали от уста на уста. В писаните има повече тълкувания, отколкото просветление.Коментиран от #68
22:59 31.07.2019
67 Иванов
До коментар #56 от "Не религиозен":
Днес си чула песента на Космическия Океан. Опитай също и високите иглолистни дървета сутрин и големите бели звезди вечер.)Коментиран от #73
22:59 31.07.2019
68 Иванов
До коментар #66 от "Димов":
Няма да споря с теб. Когато е писана Тора е имало не Талмуд, а Устна традиция. Тора е краткото име на Устната традиция, колкото да се подсещат, защото паметта е нетрайна. Но Устната традиция загива и векове след това равини се опитват да я възстановят започвайки да пишат Талмуд. Напълно безуспешно, според мен. Напълно безуспешно.Коментиран от #71
23:04 31.07.2019
69 Димов
До коментар #64 от "Иванов":
Сирийски Нов завет?!?! Папа?!?! На нито едно от тия не им фащам вяра. Папите се осланят на католическата библия. Тя е препис от Вавилонският Талмуд, който не само, че е по-нов от Йерусалимският, но и е претърпял редакция през годините (как така? от къде накъде? защо ли?). А в него има неща, от които свят да ти се заевие. Като например: "Р. Йонатан каза: Неевреин, който изучава Тора заслужава смърт, защото е писано: Мойсей ни даде закон като наследство. Това е наше наследство, а не тяхно." Демек - според тиях хора, който не е еврейн, няма право на вярата Божия. Що за наглост и безумие? А е пълно с още подобни закончета в тия писанки. Както ти казах и преди: не вярвам на писанките им. Вярата Божия е достпна и за незнаещи и за нечетящи и за глухи и за бедни и неграмотни. Не е само за евреи, нито само за знаещи. Едно пеленаче, дето си няма хал-хабер от нищо, е по-богоугодно, от един всезнайко.Коментиран от #70
23:07 31.07.2019
70 Иванов
До коментар #69 от "Димов":
ДИМОВ, НЕ ПРОПОВЯДВАМ ТАЛМУД, СПРИ СЕ!!!!Коментиран от #72
23:09 31.07.2019
71 Димов
До коментар #68 от "Иванов":
Точно така е, но не просто безуспешно, а и доста подмолно. В Талмуда равините си прокарват закони, според които, ако евреин извърши различни престъпления срещу неевреин, то те не му се броят за грях. А ако неевреин извърши каквото и да е престъпление срещу евреин - жална му майка. Това е казано в общ смисъл, защото не и се търсят точните текстове на тия закони. Но, ако държиш.....23:10 31.07.2019
72 Димов
До коментар #70 от "Иванов":
Не казвам, че проповядваш Талмуд, Иванов, и няма нужда да ми викаш. Казвам, че проповядваш писания, които не са оригинали и не се и доближават до оригиналът, предаден устно, мнооооого години, преди да излязат писаните, изкривени варианти.Коментиран от #74
23:13 31.07.2019
73 Не религиозен
До коментар #67 от "Иванов":
След като си срещнал ИСТИНАТА, в тишината, това надвикване тук изглежда безполезно и ненужно. Колко ли се удивлява Бог, на "ревностната" защита, с която се опитваме да докажем има ли го или не....Коментиран от #75, #76
23:14 31.07.2019
74 Иванов
До коментар #72 от "Димов":
Прекаляваш, на Тора всяка буква е броена и е писана от Ангел, Великия Учител Моше!!!Коментиран от #77
23:18 31.07.2019
75 Иванов
До коментар #73 от "Не религиозен":
Няма друг начин за комуникация с българин, повярвай ми.))))Коментиран от #78
23:21 31.07.2019
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Димов
До коментар #74 от "Иванов":
Аз самият съм търсил много оригиналните предания, които са били дадени на първите, които са ги получили първи. На няколко езика търсих. Исках да пия директно от извора. Но се оказа, че нещата не са били записвани по него време, а са предавани устно в пеодължение на хиляди години. А като е дошло време да се запишат, са били извъртяни, премесени и преразпределени. Не мога да се доверя на тия писанки. Единствено на новият закон, донесен ни от Исус, мога да вярвам. Обич към всички хора. Новият закон замества старият декалог. Новият закон описва всичко с две прости думи. Важи за всички еднакво. И за неуки и за учени. За бедни и за богати.Коментиран от #79
23:23 31.07.2019
78 Димов
До коментар #75 от "Иванов":
Не се обиждай! Аз също уважавам Моисей и смятам, че е бил богоизбран. Не подлагам историята му на съмнение. Съмнявам се в хората, които претендират, че са негови най-добронамерени последователи.23:39 31.07.2019
79 Иванов
До коментар #77 от "Димов":
Димов, не изхвърляй бебето заедно с мръсната вода от коритото! Писаното е само подготвителен етап за влизане във вътрешната Школа( Йешива). Там като се УДОСТОИШ да влезеш ще ти дадат нещичко.) Как можеш да направиш това? Вземаш Цветните лъчи на Учителя Дънов и ги почваш по добродетели. Като ги изпълниш и си готов.Коментиран от #80, #81
23:43 31.07.2019
80 Димов
До коментар #79 от "Иванов":
Не претендирам да ми никнат крилца, Иванов. Това е твой прерогатив ;) Бъди жив и здрав! Само не налагай вярата Христова насила. Не става така.23:46 31.07.2019
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Джен
Коментиран от #85
23:56 31.07.2019
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Иванов
До коментар #82 от "Джен":
Обаче Енох присъства и то много присъства в Евангелието на мира. Той също е от Ангелите Велики Учители! Другото му име е архангел Метатрон или малкия IHVH!Коментиран от #87
00:07 01.08.2019
86 Иванов
Коментиран от #100
00:13 01.08.2019
87 Джен
До коментар #85 от "Иванов":
Кажи сега и за Мелхиседек и другите му превъплъщения! Ти десятъка, спазваш ли?Коментиран от #89
00:23 01.08.2019
88 Иванов
00:25 01.08.2019
89 Иванов
До коментар #87 от "Джен":
Сори, но точно него не го познавам.)))Коментиран от #90
00:29 01.08.2019
90 Джен
До коментар #89 от "Иванов":
В Стария завет е представен като цар на Йерусалим "комуто Авраам даде десятък от всичко"(Евр.7:2). Оттам се смята, че човек дължи на Бог десятък от всичко спечелено(като благотворителност). За него се казва, че е роден без майка и баща, и че е "свещеник на Всевишния бог"(Евр.7:1). Другите му превъплъщения са като Тот в Египет и Хермес в Гърция. А Енох едва ли е Ехнатон, възможно е приемственост на името.Коментиран от #96
00:59 01.08.2019
91 Джен
01:30 01.08.2019
92 Госあ
До коментар #40 от "Иванов":
Че какво и е лошото на пепелянката ?Коментиран от #95
04:41 01.08.2019
93 ГосТ
До коментар #52 от "Димов":
Обърни внимание на втората част, за разума, дедукцията и опитите. Това е окей с вярата,но е в противоречие с религията. Онези които казваш са се отказали умишлено от интуицията и разума си като са се назобили с някакви догми.Коментиран от #101
04:45 01.08.2019
94 Покаянието е проблема
Коментиран от #102
07:37 01.08.2019
95 Иванов
До коментар #92 от "Госあ":
Отровата.Коментиран от #99
08:20 01.08.2019
96 Иванов
До коментар #90 от "Джен":
Почти всичките ни познайници са били богове в древен Египет. Мелхиседек е бил цар на града известен по- късно като Йерошалайм. По него време там е бил основният анунакски космодрум, точно на хълма познат днес като Храмов, така, че може да се провери в книгите на Зекария Сичин за точното Име на този Ангел и Велик Учител. Четох някаква наша контактьорка, тя твърди, че Тот е Учителя Дънов, но не съм стигнал толкова далеч във времето, че да мога да потвърдя това и твърдение, а Ангелите ревниво крият своето минало, защото след като Ехнатон наложи Единобожието Те бяха понижени в ранг от богове в ангели и не е лесно да слезеш от кон, за да се качиш на магаре. Който и да е Учителят Дънов е Велик УчитЕЛ и Цадик( Праведник), разполагащ с технологията за възкресение, нещо което единици от Ангелите притежават. Респект към Него!!!Коментиран от #103
08:40 01.08.2019
97 Иванов
08:51 01.08.2019
98 Иванов
08:54 01.08.2019
99 ГосТ
До коментар #95 от "Иванов":
И пчелите имат отрова, пък не ги смятате за лоши. Значи разсъждавате,че това което може да се използва от човека е добро, а това което не може да бъде експлоатирано и употребено -лошо. Апропо, змийската отрова се използва във фармацията. Но нека оставим това настрана, тези разсъждения са пагубни и водят до изчезване на видове, гори и главозамайващо акумулиране на въглероден диоксид в атмосферата от човешката дейност. Пренебрегвате милионите Богове и взаимовръзката им, а също и еволюцията и зорлем искате да предизвикате потоп като спасите само "полезните" . Тогава еволюцията ще спре и ще се превърнете в инцести. Именно тогава единственото спасение ще бъде генното инженерство срещу което роптаете. Но без динамиката на генетичният зар от определян от Боговете, не съм сигурен, че само по себе си генното инженерство ще може да ви спаси.Коментиран от #104, #107
09:22 01.08.2019
100 Димов
До коментар #86 от "Иванов":
Търсил съм го и него. Но повечето теолози смятат, че дори най-старият запазен текст е от 6 век пр.Хр., докато Моисей е цивял през 15 век пр.Хр.Коментиран от #105
11:31 01.08.2019
101 Димов
До коментар #93 от "ГосТ":
Но ако питаме тях, ще кажат точно обратното: че ние сме назобани фанатици, а те са правоверни. Този спор не се решава с мнозинство. Тук демокрацията не играе. И неразумният може да е по-вярващ от размумният.11:35 01.08.2019
102 Димов
До коментар #94 от "Покаянието е проблема":
Човек трябва първо да търси вината/причината в себе си, а после да обвинява другите.11:36 01.08.2019
103 Димов
До коментар #96 от "Иванов":
Не съм много на ТИ с идеята, да се придават човешки образи, качества и каквото и да било на Бог и Ангелите му. Не мисля, че Той е белобрад старец, а най-приближените му са хвъркати и пернати. Въобще не мисля, че имат телесни черти и форми.11:39 01.08.2019
104 Димов
До коментар #99 от "ГосТ":
Някъде бях чул, че нещата не са нито добри, нито лоши. Мисълта за тях ги прави такива. Т.е. - субективно е. Въпреки, че звучи логично, все пак не мога да се съглася напълно с това твърдение.11:41 01.08.2019
105 Иванов
До коментар #100 от "Димов":
Имах предвид Цветните лъчи. Има осъвременена версия, която не ти препоръчвам. Няма какво друго да търсиш от пантивека, освен Тора, всичко е с промени и липси. Давай смело напред и ответната реакция да не те плаши, като вярвам, че намеренията ти са чисти. Иначе не бутай, опасно е за живота, защото Ангелите не са толкова миролюбиви, колкото ги рисуват в църквите.(11:42 01.08.2019
106 Димов
11:49 01.08.2019
107 Димов
До коментар #99 от "ГосТ":
Коментар 106 е към тебе.11:50 01.08.2019
108 Иванов
12:19 01.08.2019
109 Иванов
12:25 01.08.2019
110 For God
10:54 02.08.2019