1 Юни, 2024 13:04 2 967 21

ИПБ за моста над Околовръстното: Далеч преди последните избори трябваше да бъдат извършени ремонтните дейности

  • институт за пътна безопасност-
  • мост-
  • околовръстен път-
  • ремонт-
  • избори-
  • затваряне

Интересно, е че тази група лобисти не е имала възражения за извършения от общината ремонт през 2018 г. Тази група от самозвани експерти можеше да прояви интерес овреме и да сигнализира и изиска ремонтни дейности. Вместо сега да минаваме в режим на аварийни дейности и поради подкопаната основа на моста

ИПБ за моста над Околовръстното: Далеч преди последните избори трябваше да бъдат извършени ремонтните дейности - 1
Снимка: БГНЕС
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Столична община затвори моста над Околовръстния път.

“Подобно нещо не е особено опасно,……” изразява мнение виден "инженер", социален педагог, психолог, експерт по пътна безопасност и т.н., без да носи никаква отговорност за мнението си и сигурността на столичани. Въпросът е само и единствено инженерен. Становищата на утвърдени професионалисти са приети и Столична община разполага с анализ на риска и ние имаме пълна яснота за опасността под и над съоръжението.

Разбираме напълно неудобствата. Ние също живеем в този град. Но истината, е че този проблем е възникнал далеч преди последните избори. Така че и далеч преди последните избори трябваше да бъдат извършени ремонтните дейности. Интересно, е че тази група лобисти не е имала възражения за извършения от общината ремонт през 2018 г. Тази група от самозвани експерти можеше да прояви интерес овреме и да сигнализира и изиска ремонтни дейности. Вместо сега да минаваме в режим на аварийни дейности и поради подкопаната основа на моста.

Институтът за пътна безопасност настоява Столична община да се противопостави на всички спекулации със сигурността на гражданите на град София.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 София

    11 2 Отговор
    Срам
  • 2 гражданин

    3 12 Отговор
    Знам ,че нашите строители на мостове и пътища са абсолютни некадърници , но снимката не е от територията ни !!
  • 3 Българка

    25 3 Отговор
    Фандупкова да каже колко е струвал ремонта, който е некачествен, колко са краднатите пари за чекмеджето. ГЕРБ -ДПС ни гарантират сигурна и стабилна корупция и съоръжения, пътища- убийци

    Коментиран от #9

  • 4 пак ли

    9 0 Отговор
    На всяка маджа мерудия.
  • 5 Иван

    9 1 Отговор
    Това сигурно е от поне 60 години, когато правеха такива булеварди.

    Но би трябвало да са по-бързи.
  • 6 6644

    11 4 Отговор
    Това при бай Тошо щеше да бъде оправено и забравено защото е в София, пък и тогавашните инженери бяха с висше, строителите бяха бели и грамотни. Сега инжинерите с више и тъмнозелените подпирачи на лопати ще замажат работата и ще гледат каква комисионна ще им падне.
  • 7 Кикимян

    12 6 Отговор
    Не е вярно, при ГЕРБ всичко си беше "нормално" . Ако искате да, се върне пак "нормалното" отново гласувайте за Борисов + Пеевски.

    Коментиран от #8

  • 8 6969

    13 1 Отговор

    До коментар #7 от "Кикимян":

    Аааа не, знам аз гербаджийските работи. По дивите крайща на страната гербаджиеви решиха да отремонтират тошовите шосета. Рязаха асфалта и трябваше престой с месеци да отлежи проблема. После асфалтираха и даже с галоши трамбоваха да стане яко. Първите дупки "Борисовки" се появиха след седмица точно върху новите кръпки.
    Ама пари се взеха а гаранция няма.
  • 9 Зевзек

    9 1 Отговор

    До коментар #3 от "Българка":

    Вече не зависи от Фандупкова, а зависи от Широката Дупка на Кикимян (задна, с 200... разширена от Бибитко Банкя ски, ) .

    Коментиран от #13

  • 10 хххх

    5 0 Отговор
    Кога е това
    далеч? Далеч по времето на ГЕРБ ли?
  • 11 Няма смисъл от тази магистрала

    5 0 Отговор
    тъй като тя свършва до НИМ. След това стават огромни тапи чак до Люлин.
    На Тиквата простотийте.
  • 12 чичака

    4 1 Отговор
    Опасно е, но и ремонта е лесен. Проверява се нагоре якоста на бетона. Ако е добре, едно фундиране 2 на 3 метра, което да обхване обрушената част и височина поне 1 м със анкериране в здравата част и ще изкара още 50 г. Ама друго си е да влачиш нещата да дръпнеш 2-3 млн....
  • 13 Българка

    8 0 Отговор

    До коментар #9 от "Зевзек":

    Ремонтът е правен по време на Фандупкова. И по-скоро тя трябва да дава показания, а не само да разказва защо се налага ремонт на ремонта
  • 14 Марко

    4 2 Отговор
    Този локален проблем в замонолитването на една от опорите / която конструктивно е на 100% в отлично състояние/ след едно бързо експертно сканиране на цялата система от опори за няколко дни, може да бъде оправен буквално за три дни строителна работа, плюс задължителните 4 седмици да набиране на окончателна якост на изградената нова пета. Целият шум, който се вдига около тази дреболия има единствено и само пропагандна предизборна стойност. А обявеният близо месец срок за извършване на експертиза е поредната скандална имитация на дейност от страна на Ушенцето-аматьор. Предишното му върхово постижение беше шумно разхваленият "ремонт" на осветлението в Южния парк / според това недоразумение, регулярната подмяна на крушки и осветителни тела, било някакъв невероятен по обем и трудност "ремонт"/....Човечето толкова се увлече, че "ремонтира " и осветлението в чисто новия Западан парк....какво нещо се оказа подмяната на няколко крушки там...
    Това е положението с тия леваци. Това могат - това правят!
  • 15 А СТИГА С ТОЗИ “МОСТ”БЕ

    2 2 Отговор
    Живея съвсем близо до това мосте, строено преди 60 години за юбилея през 1974г. 30г. От девети септември1944 г. По това съоръжение ежедневно я минат 100леки коли и един камион, я не минат. Типичното лошо българско строителство…мостът ще се самосрути, дори без да е ползван (на практика). Та писна ми да чета какви промени в движението щеима за едно мосте, което изобщо не е наговарено!

    Коментиран от #19

  • 16 Естествено

    4 0 Отговор
    Как да не му го натресат проблема на Терзиев, както и проблема с Патриарха (планиран ремонт от 2012) и със завода за боклука. Да не отворям темата и за детските градини!!! Всичко идва от предишната госпожа, защото си е тупала топката и всичко, което е криво го е отлагала. И сега КОЙ да е виновен??? Е как кой Терзиев естествено!
  • 17 Хорейшо Кейн

    1 0 Отговор
    Този мост нещо го яде.

    Коментиран от #18

  • 18 Питайте в школата на МВР

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Хорейшо Кейн":

    в Симеоново,камерки за нощно виждане,новогодишни форрверки и бомбички и др.
  • 19 Живееш ти някъде на село

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "А СТИГА С ТОЗИ “МОСТ”БЕ":

    Това мосте е Околовръстното над бул. България. По него всеки ден минават десетки хиляди коли.

    Коментиран от #20

  • 20 Марко

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Живееш ти някъде на село":

    Всъщност ти не си се ориентирал къде е проблемът - това "мосте" е част от детелината на България и Околовръстното, но не е онази нейна част, която поема огромния трафик по ОШ, а отклонението преди нея вдясно към Бояна и Златните.
    Да, там трафикът е много по-малък, но в никакъв случай не е "100 коли и един камион дневно". По-голям е. И проблемът не е само в този трафик, проблемът е и в това, че под този мост минава един много по-натоварен поток автомобили от бул България в посока Източните квартали + летището+Самоков, Пловдив и т.н
  • 21 Един

    0 0 Отговор
    Тази е ПРка въртиопашка. Не може да и се вярва....си мисля