Вашият глас най-много да отиде за запазване на демокрацията, не си струва усилието, останете вкъщи и оставете олигархията на мира. Ивайло Цветков със саркастичен призив: Не гласувайте!
Точно на тези избори, както и на следващите през март-април 2025, няма никакъв смисъл да се гласува. През 2025 вероятно ще има три депесета, четири бесепета и пет партии на Радев. Ерго, резултатите отсега са решени - първи ГЕРБ (отчасти неразбираемо защо, след като изядоха всичко в тая държава като марокански скакалци), втори са "Възраждане" (които отказват априори здравия разум, но апетитът им за власт е гаргантюански, пък и сега е техният времеви слот с Митрофанова), трети - ПП-ДБ (с отново трагичен резултат, не питайте за лидерите), после некви видове депесета и евентуално БСП и ИТН с малко над 4-процентната бариера.
Ама вие си знаете: представете си такъв човек, който казва: НЕ гласувам, не чета програми, не искам да ги вижда тия, нищо хубаво не съм видял от всички и няма пък да видя. Съответно, молбата ми е и към гласуващите: спрете, ако искате тази страна да не се развива, добре сме си и така, последни в ЕС, какво ни е? Вземете пример от интелигентното мнозинство, което и без това го мързи да отиде до близкото училище в изборния ден.
Защо да ИМ правите тази услуга на Брюксел? Защо да се фрустрирате, че вашият глас струва точно толкова, колкото и на платения? А на вас дори никой не ви предложи, където се вика, едни 100 лева?
Ако не гласувате - не сте виновни за нищо
Значи, не и не. Ако не гласувате, цялата тази леко глупашка ситуация ще се повтори и потрети. Пеевски, от една страна, и Радев, от друга, ще си плетат заедно общото бъдеще, но то нищо няма никакъв смисъл и без това.
Да ви развеселя: проблемът е, че тази задънена улица ще се повтори и АКО гласувате: сори, това е българската реалност. Но вие за всеки случай недейте. Защото ако не гласувате, тя ще се потрети, почетвърти, поседми и във всеки от тези случаи вие ще можете справедливо да кажете: "Аз не гласувах!"
Не ме интересуват гласуващите. Искам да говорим на негласуващите, които определят битието ни. И с право: ако не гласувате, не сте виновни за нищо - от това, че няма детски градини и поне базова инфраструктура, до по-големите задачи, например България поне да настигне Словакия.
Да де, това са глупости, това казвам - като не гласуваме, което според мен трябва да се превърне във вид категорически императив, ние изпращаме послание на олигархията (т.е. държавната мафия), че не ги харесваме. И направо ги зануляваме, простаците.
И не разбираме, и все така не разбираме, че само с гласуване за демокрацията можем да ги отстраним, ако изобщо. Пък държавната олигархична мафия не се плаши от нищо, освен от по-масовото гласуване, част от което може да си купи. Затова – не гласувайте, няма да стане по-добре, но поне ще се гордеете, че и с малката ваша помощ не е станало по-добре.
Ерго, колкото повече не гласувате, толкова повече тази държава става олигархична.
Нова сглобка? Така е трябвало да стане!
Така че - недейте, те ви се смеят. Последното държавно изследване за подпочвените води доказа, че подобно на вас то няма никакво отношение спрямо безводието в определени райони. Вашето негласуване е спасително. Разбира се, няма да гласувате и заради най-новия вътрешен министър, който на снимките изглежда леко изплашен, макар че не е задължително да изглежда намръщен и "твърд" като Джейсън Стейтъм. Но той без съмнение ще се справи и решително ще смаже проблема с купените гласове. А това, че вече е съгласувано всички да си траят за определени схеми по места - не е вярно, клевета е.
Клевета е също, че след 27 октомври пак ще има нова сглобка между ГЕРБ И ПП-ДБ. А ако стане, ще се наложи да се възмутим до възбог - в стил "пак ли". Обаче пак ще го приемем и ще си затраем, защото и по-дребните политици са хора.
Ерго, приемете всички видове сглобки и конструкти след 27 октомври. Само, за Бога, не гласувайте. Най-вече всички от протестите 2013 да млъкнат и да не ни мътят умовете с разни нонсенс глупости от сорта на "защо протестирахме".
След това ще имате достатъчно и чудесни основания да беснеете във Фейсбук. Ако стане например "конструкт" между ГЕРБ и "Възраждане" - ми така е трябвало да стане. Крайното дясно-консервативно трябва да се обединява срещу чудовищната заплаха от шести и седми пол и дори срещу обикновения ром, който няма 10 лева да се усмихне.
Но най-важното си остава да не гласуваме, защото ако гласуваме, за част от нас ще изчезне основанието за политическо съществуване – т.е. възможността да имаме свободен избор и да НЕ се възползваме от него, както и възможността впоследствие да се саморазправим със своите опоненти във Фейсбук. Това не е малко - то вече замества всички културни пориви.
Вие, които си стоите вкъщи, сте наистина умните
Но ако сме от армията негласуващи (щот негласуването в определени среди стана куул), ще е трудно да изискваме. Не че непременно - голяма част от разомагьосаните копнеят за нещо много просто, а именно - държавата да не ги занимава и да не им вгорчава живота със стотици регулации и административни простотии, АКО са си платили данъците. И рушветите.
Също така, ако не гласуваме, вие ставате нещо като огромната партия на Негласуващите. Предлагам спешно да си изберете някой татуиран културист като някой Ричи за лидер, за да можете да обясните не само защо не гласувате, но и да се въведат някакви данъчни облекчения за негласуващите - властта, разклатена в момента, е склонна да отстъпва по въпросите за данъците и осигуровките.
Имам и идея за мобилните оператори: всеки, който не е гласувал да получи безкрайни минути за целия си останал живот, ако сключи отделен договор, който с дребния текст го поробва финансово завинаги.
Защо? Защото негласуващите определяте всичко наше, гласуващите. Но съм съгласен: ние сме глупаците, вие, които си стоите вкъщи и не намирате причина, сте наистина умните.
То и Борхес веднъж беше казал: ако не гласуваме за видимост в Аржентина, тя ще умре. И след него тя умря - стана поред военна хунта на Видела, изгуби глупашката Фолкландска война. Само Диего Марадона я възроди, но това е друга история.
Прекарахме целия си живот в грозота. Но сега имаме шанс, ако не гласуваме, всичко да стане красиво, окончателно връчвайки държавата на забележителните естети и мислители Пеевски, Радев и Борисов.
А що се отнася до цяло разомагьосано поколение, което е désenchantée ("разочаровано"), както пееше Милен Фармер, не се притеснявайте, ние нямаме такова. Нашето уж протестира на два пъти в последното десетилетие, но в крайна сметка се съгласи със статуквото.. И за нас, уви, остават висотите и прераждането на отчаянието.
Пак не гласувайте. Те това чакат.
Най-важното е да не се гласува, особено за реформистите. Гласувайки за тях, всъщност гласувате за това някой да ви разбърка живота, а "никто" от нас не иска да му се разбърква каквото и да било. Особено от "Възраждане".
Затова - никакво гласуване, да се оправят всички и да вървят по дяволите. А, чакайте - защо да подкрепяме реформистите? Айде стига, спрете се, знаем, че си живеем добре и така, под Пеевско. Затова: никакво гласуване, освен ако не искате тази държава да стане наистина европейска. Ако не искате и си мълчите, това също е избор.
Чорбаджи Делян, чорбаджи Бойко. И нито един истински глупец като Огнянов-Краличът. "Що за народ, що за народ", вина той.
А вие пак не гласувайте. Те само това чакат.
***
Този коментар изразява личното мнение на автора и може да не съвпада с позициите на Българската редакция и на ДВ като цяло.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния Софиянец
Коментиран от #9, #10
17:39 04.09.2024
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 гном
Коментиран от #52
17:40 04.09.2024
4 анон
17:41 04.09.2024
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 скиф
Коментиран от #160
17:42 04.09.2024
7 Слава Богу
17:43 04.09.2024
8 жълтопаветна ирония
Коментиран от #20, #81
17:43 04.09.2024
9 АЛИБЕГОВ
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
От кой кенеф се обаждашКоментиран от #14, #62
17:44 04.09.2024
10 Дрътия Софианец
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
Абе , и у Сомалия ли има Нет ?!Коментиран от #84
17:44 04.09.2024
11 Сатана Z
Коментиран от #110
17:45 04.09.2024
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 ХА ХА
17:46 04.09.2024
14 Последния Софиянец
До коментар #9 от "АЛИБЕГОВ":
От Витошка номер 18.17:46 04.09.2024
15 DW - Пропаганден машинен
Нали, същия Нойзи Цветков има наглостта сега да ни поучава през НПО DW!!!
Наглост и безкраен Цинизъм!!!!
17:47 04.09.2024
16 3315
17:47 04.09.2024
17 Тодоров
17:47 04.09.2024
18 НАПРОТИВ
Коментиран от #21, #38, #164
17:48 04.09.2024
19 Слави
Коментиран от #24, #89, #146, #150
17:48 04.09.2024
20 30-35% гласували
До коментар #8 от "жълтопаветна ирония":
много ли ти се виждат. Не гласувайте и после нямате право да псувате.Коментиран от #22
17:49 04.09.2024
21 3315
До коментар #18 от "НАПРОТИВ":
За кого бе сладур?Коментиран от #64
17:49 04.09.2024
22 3315
До коментар #20 от "30-35% гласували":
Ни ги псувам, ни ме интересуват!!!!17:51 04.09.2024
23 Адолф
17:51 04.09.2024
24 Ти не им давай
До коментар #19 от "Слави":
Те така или иначе ще си ги вземат от твърдия електорат, дето гласува къде за облаги, къде от страх. И после пак викате: ама пак ли тияяяяяяя.Коментиран от #25
17:51 04.09.2024
25 3315
До коментар #24 от "Ти не им давай":
Шляпаш джуки!!!! Пак ли тия, викаш, ами покажи ми другите.17:53 04.09.2024
26 пешо
17:55 04.09.2024
27 Няма да гласувам
Коментиран от #87, #144
17:55 04.09.2024
28 Наков
17:55 04.09.2024
29 ХА ХА
Коментиран от #151
17:55 04.09.2024
30 3315
Коментиран от #44
17:56 04.09.2024
31 Хайнц Клинг
17:56 04.09.2024
32 Де Се Ме Ве Ре О Бе Не Дейска
До коментар #5 от "Факти":
"Нема повече Айшетода гласува за кифтето!
Даваш мене сто и педесе -
пи’ши ме у МеВеРе.
.
Ако не ми даваш ти,
Боко със Шиши ше ми ги брои.
Нема тука тян-нян-мън,
дай мангизи или ВЪН“!
17:57 04.09.2024
33 ххххххааффф
800 хил. клиентела, а аз ще харча от спестяванията си да си реновирам къщата-така ли?Пък клиентелата на Халкидики ще се чипка с нащите пари а?
Като не гласуваме, ще осветим мафията, схемите.Като гласуваме ставаме СЪУЧАСТНИЦИ на крадците и ги легитимираме пред ЕС.
Коментиран от #145
17:57 04.09.2024
34 Мозъчен тръст
17:57 04.09.2024
35 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
17:57 04.09.2024
36 Караджата
18:00 04.09.2024
37 Фалшифицират изборите
Само се ядосваме. Никой в квартала не гласува за ГЕРБ и ППДБ, но накрая по телевизията казват, че те печелят. Фалшиви избори правят.
Коментиран от #42, #157
18:00 04.09.2024
38 ХА ХА
До коментар #18 от "НАПРОТИВ":
Трябва да ги изхвърлиш физически, не става с гласуване, 35 години пробваме и нищо, уморих се да пробвам вече не ме итересува от тук на сетне ще гледам само цирка.Коментиран от #65
18:01 04.09.2024
39 0001
18:02 04.09.2024
40 Мафиотската Д-ва
18:04 04.09.2024
41 Пич, глей си
18:05 04.09.2024
42 ХА ХА
До коментар #37 от "Фалшифицират изборите":
Като бяха малко по предиРуските слуги
Да не би
Да имаше некви разлики
18:05 04.09.2024
43 Хехехе
18:06 04.09.2024
44 ха ха ха...
До коментар #30 от "3315":
"Изредихме всички и пак сме последни а те си остават едни и същи."Изредихте всички които плащат, нали? Време е да гласувате за тези дето ще работят в полза на цялото общество, а не дето плащат по 50-100 лв. само по избори и после ти крадат от джоба за всичко. Най вече за собствените си банкови сметки. После, от къде станали милионери?!? Ами от кражби от общата хазна дето не са внесли и една стотинка а само ние пълним за да има те какво да изпразват..
Коментиран от #46
18:07 04.09.2024
45 Интересно, ДВ се загрижило
18:08 04.09.2024
46 3315
До коментар #44 от "ха ха ха...":
Една партия ми посочи която да е такава каквато ти ми обясняваш!!!! Една!!!!Тия докато не се махнат до последния човек никога няма да станем държава!!!!
Коментиран от #69
18:10 04.09.2024
47 Госあ
Коментиран от #50
18:11 04.09.2024
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Да сме гласували за поробителите си
Коментиран от #55
18:12 04.09.2024
50 3315
До коментар #47 от "Госあ":
При нас и фашистите и комунистите са фалшиви!!!!Коментиран от #53
18:12 04.09.2024
51 Поставянето на
18:14 04.09.2024
52 Заради
До коментар #3 от "гном":
едни парички.18:15 04.09.2024
53 Госあ
До коментар #50 от "3315":
абе трябва да има контрол и да играе тоягата. СССР като ги беше хванал, си бяха комунисти...като стана кризата и олабиха положението веднага станаха първи капиталисти...затова мисля, че директно трябва да станем васали на ККП.18:17 04.09.2024
54 Гост
Коментиран от #57, #61, #73
18:18 04.09.2024
55 Гост
До коментар #49 от "Да сме гласували за поробителите си":
А, не е ли престъпно да отнемеш правото на референдум на демократичното общество, а?Коментиран от #60
18:19 04.09.2024
56 Братя българи, гласувайте!!!
Коментиран от #71
18:20 04.09.2024
57 Фактите не лъжат
До коментар #54 от "Гост":
Нико не ти отнема правото на референдум! Народните представители са избрани от гласуващите, мнозинството така е решили! Ти си малцинството - затова! Като станете мнозинство - ще бъде тжва, което вие искате! До тогава се съобразявай с решенията на мнозинството! Това е Димокрацията!Коментиран от #68
18:22 04.09.2024
58 Мда
18:23 04.09.2024
59 Мафиотската Д-ва
ИИ чакаме да чуем как ще го разкажат от ЕС.Явно тука мутри и мафиоти не могат да освободят властта чрез избори, нито чрез протести.
18:23 04.09.2024
60 Капиш?!
До коментар #55 от "Гост":
За да има референдум си има правила! Не са изпълнени тези правила, затова няма референдум! Капиш?!Коментиран от #72
18:23 04.09.2024
61 Още Хемингуей
До коментар #54 от "Гост":
го е казал: Ако изборите променяха нещо - досега да са ни ги забранили.Коментиран от #63, #70
18:24 04.09.2024
62 А бе
До коментар #9 от "АЛИБЕГОВ":
На централна гара е.18:25 04.09.2024
63 Альооо
До коментар #61 от "Още Хемингуей":
Целта на изборите в демократичните държави, при която част от населението (гражданите на страната с избирателни права) избират свои представители в органите за управление на държавата, които да представляват ТЕХНИТЕ ИНТЕРЕСИ!18:26 04.09.2024
64 тиририрам
До коментар #21 от "3315":
ЗА МЕН!18:28 04.09.2024
65 нямаш грижи
До коментар #38 от "ХА ХА":
Гласуването ще ги изхвърли ФИЗИЧЕСКИ!Коментиран от #82
18:29 04.09.2024
66 ИзбираТела
А като гласуваме, единствено легитимираме подобни калъфи.
Промени няма.
До неква власт се допускат само "наши" хора, т.е. надупени на изток и просещи на запад.
18:29 04.09.2024
67 мммммм
Ами в Бургас, Слънчев Бряг, протести хотелиери, държавни и европейски дотации,.Там Герб правят рекорди по крадене и усвояване от мутрите на европейски и държавни пари.
Сега герб щели да прилагат схемата Бургас, на цяла България.
18:29 04.09.2024
68 Гост
До коментар #57 от "Фактите не лъжат":
Не знам какво е Димокрацията, но народните ни представители не са избрани от никой. Нямаше мнозинство и скалъпиха някакво служебно правителство, колкото да не сме по инерция без капитан. А референдумът е право на всички ни и щом сме събрали повече от нужните за него подписи, трябва да ни бъде предоставен. Това също е по закон, гласуван от народните представители, ако не си наясно. Е, те самите потъпкаха собственият си закон. Затова нямам грам уважение към тях, нито към целите им, нито към идеологияте им.18:33 04.09.2024
69 Ха сега де...
До коментар #46 от "3315":
И кой ще ги махне? Ти мислиш ли какво означава това което пишеш или които ти спускат опорките не ти позволяват да мислиш, а само да папагалстваш? По твоята логика да оставим всичко на досегашните докато те сами се откажат, а после ще оправяме държавата, когато тях ги няма. Айде стига с македонските лакърдии: "Вие само еднаж да ни освободите, а ние сетне ке я наредим!"18:34 04.09.2024
70 Анализатор
До коментар #61 от "Още Хемингуей":
Целта на занятието ИЗБОРИ е да изберете политици, които ще се борят за вашите права в Парламента! Затова има различни партии:Продължаваме Промяната стои зад малкия и средния бизнес.
ГЕРБ са зад големия бизнес.
ДБ също като ГЕРБ са зад големия бизнес.
СДС и те не знаят къде са.
ДПС уж са за ингересите на българите с турски произход, но май сама лично се обогатяват, а елестората им беден.
Възраждане са фалшиви патриоти и по-скоро са руски сателит.
ИТН са просто чалгаджийски шоумени, които си правят гнусното шоу в Парламента.
БСП са фалшиви социалисти, които трябва да са за правата на работниците и социално онеправданите, обаче не са, по-скоро са червените олигарси...
Коментиран от #76
18:35 04.09.2024
71 Мда
До коментар #56 от "Братя българи, гласувайте!!!":
Те и досега ни управляваха. На патрЕотите им харесва да ги управлява ДПС.18:35 04.09.2024
72 Гост
До коментар #60 от "Капиш?!":
Кое не е изпълнено? Имаме ли право на референдум по закон? Имаме. Внесено ли е искане за такъв? Внесено е. Подписите събрани ли са? Че и отгоре, дори. Единственото, което не е наред е, че е в разрез с покорното раб0лепие на пр0дажните ни евр0атлантици.Коментиран от #74
18:35 04.09.2024
73 ХА ХА
До коментар #54 от "Гост":
Референдрирай бе кой ти пречи, и аз не гласувам ама на референдум ще отида.18:36 04.09.2024
74 Дай го!
До коментар #72 от "Гост":
По кой закон имаш право на Референдум?!Коментиран от #77, #79
18:37 04.09.2024
75 3315
Разликата е в намаляващия брой гласуващи, ама тия срам нямат.
Каквото и да правите тия няма да си идат. Идват едни двуцифрени безотчетни милиарди и няма, няма....
18:37 04.09.2024
76 Гост
До коментар #70 от "Анализатор":
Грешиш! Всички изброени от теб са за една и съща кауза - пачката. Нямат друг интерес. Нямат друг бог. И нито един от тях не е предложен от българският народ, да го преставлява. Просто ни карат да избираме между сивите и черните вълци, а ние сме агнета.18:39 04.09.2024
77 Гост
До коментар #74 от "Дай го!":
ЗАКОН ЗА ПРЯКО УЧАСТИЕ НА ГРАЖДАНИТЕ В ДЪРЖАВНАТА ВЛАСТ И МЕСТНОТО САМОУПРАВЛЕНИЕЧл. 3. (1) Прякото участие се осъществява чрез:
1. референдум;
Чл. 4. (1) Право да гласуват на национален референдум имат гражданите на Република България с избирателни права, които имат постоянен адрес на територията на страната към деня на насрочване на референдума.
Чл. 7. (1) (Изм. - ДВ, бр. 9 от 2011 г., изм. и доп. - ДВ, бр. 56 от 2015 г., в сила от 24.07.2015 г.) Централната избирателна комисия изпълнява функциите на Централна комисия за произвеждане на национален референдум. Районните избирателни комисии за произвеждане на избори за народни представители изпълняват функциите по организирането на национален референдум на територията на изборните райони. При произвеждане едновременно на национален референдум и общи избори за общински съветници и кметове общинските избирателни комисии изпълняват функциите по организирането на националния референдум на териториите на общините.
18:41 04.09.2024
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Гост
До коментар #74 от "Дай го!":
....и, ако наистина си смятал, че нямаме право на референдум - иеВем ти и дем0красията! Не ме чакай на никои от следващите избори. Накрая, ще си гласувате само 15-20% твърдоубедени евр0атлантъци, от които поне половината ще са купени гласове. То, така и става, де.18:43 04.09.2024
80 Мафиотската Д-ва
Трябвало да гласуваме, за да легитимираме мутри, мафиоти и престъпните им Партии.Иначе току виж ще им спрат финансиране, признание за легитимност и оттам токсичност в ЕС.
Затова гласувайте, за да продължат още 25 години да ни крадат и ограничиват гражданските права, чрез МВР, Съд и Прокуратура.
Коментиран от #83
18:43 04.09.2024
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 ХА ХА
До коментар #65 от "нямаш грижи":
Няма да стане, нали видя че като не могат да си купят вот си драскат кръстчета още в секцията веднага след изборния ден.Даже оная се беше унесла, и направиха забележка "айде стига толко".
18:44 04.09.2024
83 Гост
До коментар #80 от "Мафиотската Д-ва":
Ниският процент избирателна активност сам говори за мнението на българите, отностно изборите и партиите в България. Нека лъсне тази излагация пред целият ЕС, от когото чакат още и още пари по разни програми, подпомагащи демократичното ни бъдеще. Нека целият свят да го види, по какво си пилее парите ЕС и имали ефект от това. Доверието в системата тук е рухнало. Правят опити за нови брдаци със старите к....., избори през чест месеца..... служебни, скалъпени правителства....... Но хората всеки път им демонстрират явната си ненавист към ненаситните им фейсове. Шенген, ама през крив макарон.18:48 04.09.2024
84 йфйл
До коментар #10 от "Дрътия Софианец":
да да не поверваш18:49 04.09.2024
85 Киро П@рапета
До коментар #5 от "Факти":
Ти вече си се продал на мафията , така че никой не ти иска гласа !18:49 04.09.2024
86 истината
колкото по малко хора гласуват по малко гласове са необходими за да се влезе.
просто и ясно.
ако гласувате ще си имате пак герб, пп, дб, бсп, възраждане и т.н.
не ви ли писна ?
не ви ли писна да ви манипулират и лъжат ?
последните години взеха и малкото свобода която имаше.
вече се узакони в таз кочина да си виновен, осъден без да си направил нищо, нищо. вкарват те в килия за една година ей така профилактично и после народа плаща че държавата е осъдена.
чакаме и нексо да ни осъди и заедно да платим половин милярд лв.
хора НЕ гласувайте. не си губете нервите и времето и да чакате на политик да ви оправи живота. вземете се в ръце.
остайтв ги тези вип от парламента да си управляват да си пишат закони докато са в тоалетната. бъдеще тук ако мислите че има е ако целувате задбика на боко иши шиши
Коментиран от #90
18:53 04.09.2024
87 кюмюра от Драгалевци
До коментар #27 от "Няма да гласувам":
Ти верно не си чел статията . Всъщност и без нея е ясно че и без твоя глас те пак ще си вземат субсидията .Ами по добре помисли , може и да има хора ( не партия !, там партии няма има фирми ) на които си струва да се довериш .
18:53 04.09.2024
88 Точен
18:54 04.09.2024
89 Точен
До коментар #19 от "Слави":
Субсидиите на всички партии годишно струват по 1,33 ст на българин. А западните банки и корпорации грабят печалба за 16,5 млрд Евро. Т.е. грабат от всеки българин по 5000 лв годишно. Просто трябва да се гласува така, че западните банки и корпорации да се прогонят от България. Така действат китайците, турците, иранци, виетнамци - прилапвта техонологии и после шут отзад.Коментиран от #163
18:58 04.09.2024
90 гъбите не са най важните
До коментар #86 от "истината":
"ако гласувате ще си имате пак герб, пп, дб, бсп, възраждане "Интерсно защо трябва да ги имаме след като например аз не смятам да гласувам за нито една от горе изброените !!! Ще гласувам за човека за който гласувах и на предните избори и се надявам да има възможност да промени нещо а иначе аз също не съм особен оптимист особенно с това управление зад океана и в Брюксел .
Коментиран от #91, #109
18:58 04.09.2024
91 3315
До коментар #90 от "гъбите не са най важните":
Бананите са най-важните! Много пъти гласувахме, подскачахме, подсмърчахме на площадите и за какво? Шепа хора станаха свръх богати а ние имаме целогодишно банани.Коментиран от #95
19:04 04.09.2024
92 СВИЛЕН
19:12 04.09.2024
93 Писна ни
Та да гласуваме и това да продължи, така ли?
На Тодор Батков сина имал диплома от Кембриж.Ми готов е за Министър Председател, според критериите на хомофобите политици..Другите пък политици индиго завършили Харвард.Дето един кокошкарник не могат да управляват.Те така.
19:13 04.09.2024
94 ЗАРКО
19:13 04.09.2024
95 ХА ХА
До коментар #91 от "3315":
Че то и преди 89 богати бяха шепа хора (полит бюро, цк и разни активни) и шепата беше по малка. Простолюдието па бачка цел живот у софстрий за една панелна гарсониера, и НЕМАШЕ БАНАНИ са поне банани има и никой не те спира да живееш където искаш.Коментиран от #105
19:14 04.09.2024
96 емигранта
19:32 04.09.2024
97 Търновец
Коментиран от #99
19:33 04.09.2024
98 Хи Хи Хии 🤣🤣🤣
19:34 04.09.2024
99 Бацо Гацов 😂😂😂
До коментар #97 от "Търновец":
Баш па търновците требе да си траете, щото така сте сеопърдели, че нема до къде. Да посочвам Киро Потника, Симо Тека или Ибелин Инвеститора мисля нема нужда19:37 04.09.2024
100 Законът
Ще се начислява и лихва като за банков кредит.
Като се преброят всички гласувания до сега са над 50.
От НАП потриват ръчички как ще събират по 5000 лв.
от някои без лихвите.
В крайна сметка това е закона.
Нали сме правова държава.
Да му мислят негласувалите.
Коментиран от #104, #127
19:37 04.09.2024
101 Гост
Коментиран от #106
19:40 04.09.2024
102 ПКП
19:40 04.09.2024
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 да ти кажа ...
До коментар #100 от "Законът":
...после чакай някой да се върне в тоя свинарник. гроба ми не искам да е там.. па ти си стой да си събираш глобитъе. Държава, дето е опряла да се издържа от глоби и рекет, пиши я свършена. Последния да угАси ламбите19:42 04.09.2024
105 3315
До коментар #95 от "ХА ХА":
А сега се търкалят без пари гарсониерите и труда е добре платен, нали?Що не сравняваш къде сме след демократичните промени ние и другите соц държави?
Спескано мислене имаш!!!
19:42 04.09.2024
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 Коцето
19:50 04.09.2024
108 долас
19:51 04.09.2024
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 Професор
До коментар #11 от "Сатана Z":
Виж сега, човекът пие от мъка -- не е разбран добре и не е оценен както подобава от българския народ. А и да утрепе някой като шофира мъртво пиян от мъка, кой или кои според тебе ще е/ще са прегазеният/прегазените? Ами хора от мерзката тълпа, проявила неразбиране към него. Тоест, ще са си за трепане. И ти, като гледам, си от тях, така че се оглеждай като пресичаш на зебри... Или ще се съгласявате с глобал-социалистическите "ценности", и то ентусиазирано, или ще намерим начин да ви изчистим. Прогресивните сили изискват чистота и ентусиазъм.20:06 04.09.2024
111 българин
Коментиран от #114
20:08 04.09.2024
112 Баз
20:11 04.09.2024
113 Браво Нойзи👏
20:13 04.09.2024
114 Българските турци - писмо от там
До коментар #111 от "българин":
Личи си , умен българин си ! Ти какво ?!...Наистина ли мислиш че Бг може да направи "BGEXIT" ?!...Те британците едвам се измъкнаха ... та как си представяш другите да се изхлузят от здраво затегнатите чембери на пакет като най голямата колония наречена ЕС ?!... Това са следващите 500 години на чуждо присъствие в българските земи... и то от "най хубавото,което се е случвало на България" със свободен достъп за слугуване във всяко кътче на "глобалната империя" !!!..За добро или зло тука (разбирай в турция, но може и делиорман и родопите) нашите поне гласуват !... А на вас там ви мързи и да гласувате...все чакате някой да дойде да ви освободи и да ви оправи !...Бог да ви е на помощ !..
PS - Тук май Ердоган е наредил всички двойни да гласуват за "Възраждане" !?😊
Коментиран от #117
20:23 04.09.2024
115 ФАКТ
Коментиран от #152
20:23 04.09.2024
116 Продължаваме Порнографията
До коментар #5 от "Факти":
ППДБ-илите бяха в сглобка с БСП, ГЕРБ, ДПС и ИТН през различните ротации, некоалиции и кво ли не. С Пеевски писаха Конституция. Неможачите дето борели статуквото. Ленчето и Кокорчо са в далавери то ушите, Киро Грайндъра е за Карлуково, Христос Айвънов напусна като плъх потъващия кораб. Един нямат дето да е работил нормална работа и да е постигнал нещо. Само синчета на активни борци и цицащи грантове от ПосолствоТО. Понеже са неможачи постигат точно обратния ефект. Бита карта са от всякъде. Даже Пеевски вече е по-голям евроатлантик, антипутинист, лгбт активист, във всичко ги бие и ще им свие грантовете.20:31 04.09.2024
117 Еми умен е.....
До коментар #114 от "Българските турци - писмо от там":
Правилно си разбрал че няма да има BGEXIT, само че нещо бъркаш, за колонии и какво беше? нечие присъствие колко там години, но не си ли разбрал какво е свободният свят и какво е Анадола, и там в Родопите и където вегитирате в средновековието, иначе си много умен, по умен си от него и от себеси дори.Коментиран от #119
20:33 04.09.2024
118 Хаха
20:46 04.09.2024
119 Българските турци - писмо от там
До коментар #117 от "Еми умен е.....":
За кво ми е да разбирам ?...Ти нъл си разбрал вече всичко и затуй не гласуваш !...Те това му е цаката ... ЕС те храни , НАТО те брани ... а ония от парламенто всичките накуп те гласят ...Да живее свободата и свободният свят !...Коментиран от #125
20:51 04.09.2024
120 хихи
Теоритично може да се стигне до 1-2 гласували да речем гласували за ГЕРБ.
Кеяфе са като си помисля как ще се гърчи Боко пълно мнозинство и никакво доверие
21:09 04.09.2024
121 Леля Гошо
21:14 04.09.2024
122 Перо
21:15 04.09.2024
123 Буха ха
21:17 04.09.2024
124 Пълен Провал
21:18 04.09.2024
125 ха ха ха...
До коментар #119 от "Българските турци - писмо от там":
" ... а ония от парламенто всичките накуп те гласят ..."Много точно! Не ходиш да гласуваш, но всичките които гласувалите със заплащане са ти избрали те гласят накуп. Избора е твой! Следващия път, щом ти харесва, пак остави други да гласуват вместо теб и да ти изберат пак същите. Народа го е казал "Бития и още едни други насита нямат!" Вечно си го търсят.
21:19 04.09.2024
126 На тоя тъпак
21:26 04.09.2024
127 нсжши
До коментар #100 от "Законът":
Аз пък предлагам да глобяват партиите, че никой не гласува за тях!Коментиран от #128
21:29 04.09.2024
128 да ама не
До коментар #127 от "нсжши":
Те сами си гласуват и като много от избирателите не гласуват сами си се избират. Даже някои успяват да формират и мнозинство (с купени малки "златни пръстчета де")21:45 04.09.2024
129 Шаран БГ
Уважаемият г-н Цветков на какво в България казва ДЕМОКРАЦИЯ ?? В "нормалните" държави упражняващите власт хора имат МАНДАТ – определено влеме през което да властват. След изтичането на това време идват други. Тези другите могат да са по-лоши, а може и да са по-добри от предишните!! Не бива некадърници с десетилетия да доказват своята некадърност. Зашо в България поне едната трета от депутатите не се избират МАЖОРИТАРНО ??
Аман от тези ПРАРТИЙНИ ИЗБРАНИЦИ , които партиите си ги редят, преди и след избори , както си искат !! На практика никой гласуващ не знае за кого гласува. На никого не може да се държи сметка за некадъртото управление !! Виновни за мизерията в страна НЯМА – "НАРОДНИТЕ" ИЗБРАНИЦИ " .....същите.
Нима властниците мислят , че имат народ от олигофрени ?? Смешни закони, наименованияу практики - позор !!
Коментиран от #134
21:56 04.09.2024
130 Ироничен
22:01 04.09.2024
131 Гробар
22:08 04.09.2024
132 Няма да гласувам
22:10 04.09.2024
133 Мозъчен тръст
22:18 04.09.2024
134 Ами сега ? Няма време!
До коментар #129 от "Шаран БГ":
Нямаш проблеми! От теб не се иска да гласуваш, а само да пълниш хазната, която ще изпразват други, които са ти избрали гласуващите. Там не е нужно да даваш съгласие или да гласуваш на референдум. Просто си внасяш лептата, а има кой да я похарчи, щом ти не се интересуваш.Коментиран от #139, #140
22:18 04.09.2024
135 Хей
22:22 04.09.2024
136 Съвет
НЕ ГИ ЧЕТЕТЕ!!!!!!!
22:31 04.09.2024
137 Край
22:39 04.09.2024
138 В Афганистан има повече демокрация
ЧАКАМЕ..
22:44 04.09.2024
139 Перо
До коментар #134 от "Ами сега ? Няма време!":
Ще почакат малко унтерменшите с пълненето на хазната!22:49 04.09.2024
140 Перо
До коментар #134 от "Ами сега ? Няма време!":
Само ти не разбра, че и да има масово гласуване, същите лица от листите остават на власт, същата политическа система и статукво, най-много олигарсите и държавните милионери да си разместят местата и това промяна ли е! Дали тиквата, Пеевски, Киро-тъпиро или Доган ще бъдат депутати с 30% или 90% гласували е без значение. Овцете гласуват за неизбрани от тях депутати и така 34 г., анонимно и по корупционни критерии и практики се подреждат листите. Още колко да продължава това безумие за криворазбраната и измислена “демокрация”! Без смяна на политическия модел, нищо не става!23:03 04.09.2024
141 Единствено
Коментиран от #162
23:14 04.09.2024
142 Хлъц
23:43 04.09.2024
143 Този коментар е премахнат от модератор.
144 Жоро
До коментар #27 от "Няма да гласувам":
Тъжно е да си живял 50 години и да нямаш акъл. Като не гласуваш сигурно, ще накривиш шапката на тия дето си купуват и без това изборите. Стой си вкъщи и мрънкай, мързел!00:49 05.09.2024
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 Този коментар е премахнат от модератор.
149 Този коментар е премахнат от модератор.
150 Този коментар е премахнат от модератор.
151 ха ха ха
До коментар #29 от "ХА ХА":
Да, обратно за Варна.01:13 05.09.2024
152 Мда
До коментар #115 от "ФАКТ":
Вие не сте болен, нали!? От партийците на ГЕРБ има поне 10 души с определение за ,,държавна измяна" и поне още толкова с ОПГ. А ПП-ДБ са просто един гербаджийски парапет, послужиха за измиване имиджа на Вожда и кликата около него, сега е време да се върнат.Или ще кажеш, че Петков - Асен - Христо не са евроатлантически трегери, родени от нищото, но с цел!?
Промяна в избирателният закон, това иска българинът. Мажоритарен вот, право да избираш, но и да сваляш. И при 35% гласували изборите да се обявят за невалидни.
07:44 05.09.2024
153 Шаран БГ
Когато НЯКОЙ истерично крещи "гласувайте", никога не допълва ЗА КОГО, още по-малко .....ЗАЩО ?!?
Същият НЯКОЙ отлично знае и обяснява поговорката, че СЪС СТАРИ И ИЗГНИЛИ КОЛОВЕ НОВ ПЛЕТ /ограда/ НЕ СЕ ПРАВИ !!
Защо така , г-н НЯКОЙ ?? Не 80 % , 100% да гласуваме ПРОМЯНА – ЙОК !!!
Всички знаят и разбират, че зародиша и развитието на КОРУПЦИЯТА е в НЕСМЕНЯЕМОСТТА на отговорните лица в отговорните държавни институции. Но тези, от които зависи недопущането или промяната на противоконституционните закони са назначени от същите нарушители, НЕ за да бдят за елементарното човешко и демократично право, а да узаконяват беззаконието на старите бандити с бели якички !!
10:21 05.09.2024
154 граф Монте Кристо
22:14 05.09.2024
155 граф Монте Кристо
22:20 05.09.2024
156 Този коментар е премахнат от модератор.
157 Точно така...
До коментар #37 от "Фалшифицират изборите":
Избори 2017,село някъде в центъра на България.Бюлетините преброени,пише се протокола.И когато е готов и започват да се подписват,става председателя,вади друг "правилен"протокол,тръгвазад членовете и пред всеки слага по една пачка от 20 лв.
/=2 000/лв.Миг мълчание,някой се подписва
пръв,грабва пачката и изчезва
/а е дошъл за 50 лв./...отворете чувалите!!!!!
19:25 06.09.2024
158 Пим
20:11 06.09.2024
159 Баба
20:53 07.09.2024
160 Всезнаещия
До коментар #6 от "скиф":
А за кого да се гласува според автора00:30 08.09.2024
161 Дедовия
16:02 09.09.2024
162 До Единствено
До коментар #141 от "Единствено":
И 99% да гласуват Нищо няма да се промени приятелю!!!. Изборния кодекс така е направен, че и 5% да гласуват изборите ще са редовни. Има още много точки , които объркват и манипулират хората. Така го направиха другарите още от самото начало, а и "любимия Запад" няма да позволи това. Тъй, че не се хаби, тези приказки които ви дрънкат са бош лаф работа - с една дума лъжа. При комунизма, като 99% гласуваха, промени ли се нещо за народа???!!!. Живях там 40г и знам - едно голямо НИЩО. Кучето си лае, кервана си върви. Бития си бит, е..ания си е....н.16:12 09.09.2024
163 До Точен
До коментар #89 от "Точен":
Хубаво го пишеш, но кой господине ще ти позволи??. Влязал ли си в капана ЕС, пък недайси и еврозоната - до тук беше.16:23 09.09.2024
164 До НАПРОТИВ
До коментар #18 от "НАПРОТИВ":
Ако гласуването решаваше проблемите, отдавна щяха да го забранят. Казали са го по умни от нас.16:32 09.09.2024
165 ник
17:42 11.09.2024
166 Перо
02:29 16.09.2024
167 краси
13:17 17.09.2024
168 ХХХХ
11:39 27.09.2024
169 анонимин
02:03 19.10.2024