Искат да ни потурчат с наши пари!

14 Април, 2025 10:02 3 708 70

  • коран-
  • европа-
  • европейски парламент-
  • европейски съюз-
  • европейска комисия-
  • ислям-
  • шерият

Коранът бил съставна част от европейската култура, история и религия

Искат да ни потурчат с наши пари! - 1
Снимка: Фейсбук/Божидар Чеков
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

След скандала с безотчетните 7,4 милиарда похарчени за дейности със съмнителна поза от 12 000 НПО-та, нова финансова бомба избухна в Брюксел. Тя възлиза на 9 842 534 евра. Тази сума е предназначена за кампанията наречена "Европейски Коран" или "EuQu"- която има за цел да представи мюсюлманската библия за съвместима с европейските ценности.

Това коментира във "Фейсбук" Божидар Чеков.

Научни работници от няколко западни университети са започнали този огромен труд през 2019 година и ще го приключат през 2026. Освен свещената книга, преведена, адаптирана и приемлива за обществото, изследователите от Европейския изследователски институт, който разполага с бюджета, ще организират конференции и симпозиуми в различни западни градове. България и Гърция, страни членки на ЕС и внасящи субсидии за развитието на науката културата на Стария континент изглежда не са предвидени в обиколките на създателите на програмата "EuQu".

Между редовете на излезлите до днес публикации прозира идеята, че Коранът е съставна част от европейската култура, история и религия. Като доказателство се сочи Наполеон, който бил чел Корана преди да нахлуе в Египет.

Истината е съвсем друга. След победата на френската армия над армията на Мамелюците пред Пирамидите, генерал Бонапарт разбира, че за да завладее местните хора, трябва да подходи към тях с дипломация, хитрина и такт. Подобно на Фернандо Кортес след победата му над Ацтеките, той прибягва до религията. Кортес се прави на Христос, Бонапарт на Мохамед. Испанeцът успява, Корсиканецът се проваля. Стреля до последния куршум и бяга от Египет като изоставя армията си. Изследователите вместо да признаят, че примерът с Наполеон доказва нетърпимост между мюсюлмани и християни, твърдят точно обратното.

Периодът на програмата започва от 12 век и приключва в 19-ти. Реакцията в християнския свят е толкова бурна, че в пламналия дебат, цитираният по-горе период, едва ли ще бъде спазен. Преди всичко старателно се прикрива вековния стремеж на арабите за създаване на световен Халифат без граници, в който да господства закона на Шeрията. Стремеж разобличен най-убедително от Кемал Ататюрк.

За щастие или за нещастие, информацията за тази инициатива изтече точно на "Цветница" за православните християни или "Les Rameaux" за католиците. Ден в който се чества безсмъртието на християнския дух в очакване на Възкресението на Спасителят.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 56 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 джедай

    64 8 Отговор
    Няма да стане ДА ЖИВЕЕ МАЙКА РОДИНА България

    Коментиран от #16

  • 2 Пич

    83 7 Отговор
    Докога.....???!!! Докога Европа ще търпи абсолютно доказани идиоти .....???!!! Тези не трябва да се уваолнят , тези трябва да се екзекутират публично !!!

    Коментиран от #10

  • 3 ШЕФА

    79 7 Отговор
    Във Европейската централа са само изр..ди !!!
  • 4 Щампиони

    15 4 Отговор
    Лесна пак паднала ..
  • 5 Възраждане

    54 24 Отговор
    Само Възраждане се бори за традиционното православно християнско семейство!

    Коментиран от #26

  • 6 е-Кюмюр

    49 4 Отговор
    За да четете Корана, първо трябва да научите арабски. Преводите, особено редактираните и адаптираните, ще приличат на веганско меню в скара бира.
  • 7 БОЗА

    64 5 Отговор
    Забавлявам се,как ония у брюкселско се занимават единствено да казват на черното бяло...лъжата и измамата са издигнати в култ до ниво геополигика... ;-)

    Коментиран от #19

  • 8 БеГемот

    13 42 Отговор
    Не знам какво ви притеснява ...всъщност Европа в била езическа преди юдейската секта да посее заразата и тя да бъде използвана от императорите на късната римска империя за да затвърдят деспотичната си власт...следва упадък и хиляда години мрак и невежество ....всъщност европейската култура е борба срещу догмите на християнството и много хора са загубили живота си в тая борба....християнството е зло...

    Коментиран от #13, #21

  • 9 Сюзън

    23 1 Отговор
    Психопати. То няма кой да влезне в църква, тея в джамия искали да вкарват народа. За толкова пари колко обезопасени дискотеки-бомбоубежища можеха да се направят...
  • 10 О КЕЙ

    29 8 Отговор

    До коментар #2 от "Пич":

    ДА ПОЧНЕМ С НАШ"ТЕ ЖЪЛТOПABETHИ ПOЛУИДИOTИ ОТ ППДБЛГTИ. 😝

    Коментиран от #11

  • 11 Пич

    2 5 Отговор

    До коментар #10 от "О КЕЙ":

    Има нещо мръснишко във вашата идея ! Такова задоволство ми докара , че беше придружено с ерекция...
  • 12 Българина

    37 8 Отговор
    Отдавна казвам , че е много по добре да сме със славяните и православна Русия , отколкото с Турция .Нищо против комшиите , обаче 500 години стигат .
  • 13 Аз съм

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "БеГемот":

    Що не ми го поразходиш малко
  • 14 Роден в НРБ

    24 5 Отговор
    Трябва пак да е 29.05.1989. Резбите вън!

    Коментиран от #22, #34

  • 15 Реципрочност

    36 1 Отговор
    Веднага мюсюлманските учени да разработят проект Близкоизточни Евангелия и да представят христовата вяра така, че мюсюлманите по целия свят да я възприемат като част от своята история, религия и клтура!
  • 16 Студопор

    7 8 Отговор

    До коментар #1 от "джедай":

    Да де, ама вече стана един път и то, когато управляващите бяха къде-къде по-нормални. И последния път като стана, трая 5 века.
    Така че недей се зарича, че няма да стане.
  • 17 !!!?

    11 25 Отговор
    То путинофилите са по-турци от турците...Путлер затова целува Корана на Кадиров...!!!?

    Коментиран от #37, #39, #40

  • 18 Варна

    19 4 Отговор
    Българите са юнаци , само след запой и после в леденото хоро . Стане ли въпрос за нещо по сериозно дори и само протест , са просто страхливи .
  • 19 Боза с Баница

    1 8 Отговор

    До коментар #7 от "БОЗА":

    Глюпости , занимаваш се и се кефиш , как руzzкий Мир настъпва в Украйна ...
  • 20 След 100 години

    13 1 Отговор
    Вече няма кой да бие тревога , защото Европа ще е една голяма Джамахирия. И Русия не може да я спаси.

    Коментиран от #25, #35

  • 21 Якото турско "съжителство"

    16 3 Отговор

    До коментар #8 от "БеГемот":

    А, ама вЕрно ли? Я ми цитирай лошите догми на християнството, че ми стана интересно?
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Аман от чековизми

    5 7 Отговор
    Не бе ЧекОфф, не искат да те потурчат, на никой не му трябват ниско интелигентни потурчени. Искат само малко да разширят кръгозора и да ограмотят лумпенизирата тълпа от окичили се с кръста
  • 24 A някой

    3 7 Отговор
    Целуват корана ,пък уж били православни
  • 25 Ам чи

    2 11 Отговор

    До коментар #20 от "След 100 години":

    То най голямата джемахирия е расия с най много джамии ,а и корана целуват
  • 26 Костадинов

    2 10 Отговор

    До коментар #5 от "Възраждане":

    Ние в Максуда целуваме корана
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Сандо

    12 0 Отговор
    Пренаписването и адаптирането на Корана е равнозначно на обявяването на война на мюсюлманите.Тия хора явно не разбират какви ги вършат.Дано нашите се усетят и да избягат не с 200,а най-малко с 2000 от тази идиотия водеща към сблъсък на религиите.Макар да е спорно дали европата вече е християнска.

    Коментиран от #30

  • 29 фен

    6 0 Отговор
    Препоръчвам фантастиката "Косъмът на Мохамед", 1962 г., Димитър Пеев.
  • 30 В цивилизационната история на Европа

    2 7 Отговор

    До коментар #28 от "Сандо":

    Християнството заема една малка част, но наймракобесната, хвърлила я в хилядолетен мрак. Средновековие с клади, аутодафета и потушаване на всякаква прогресивна мисъл. Едва след завладяването на Константинопол и експанзията на османската държава започват в Европа да навлизат прогресивни идеи и досег с източната мъдрост и наука. Това неизменно води до европейски ренесанс.

    Коментиран от #41

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 интересно

    3 2 Отговор
    Заглавието насажда омраза към турците.
  • 33 Българските турци

    7 3 Отговор
    Когато писатели литератори трънат да манипулират с История винаги се получава "шкембарска боза" за неграмотни "патрЕоти" !...От 1517 година Египет е част от Османската държава !..."Армията на Мамелюците" пред Пирамидите е изопачена история защото през 1798 г. - Френската армия под командването на Наполеон Бонапарт нахлува в Египет и в "Битката при пирамидите", наричана още битка при Ембабех, "корсиканецът се проваля пред местно племе които европейците наричат неграмотно мамелюци ! Стреля до последния куршум и бяга от Египет като изоставя армията си ! ... Мамелюци е военна каста в средновековен Египет с огромно влияние в Близкия изток. Те са изметени в дълбините на историята от османците 281 години преди появата на Наполеон Бонапарт в Египет . Честито от сърце на всички християни Великден и всички Великденски празници !...Пожелавам на всички хора по света да не губят вярата си в Бог и неговото слово , независимо с коя книга и чрез кой пророк е стигнало то до тях !... Светлината на Всевишния винаги злонамерено се е изкривявала и отразявала през криви призми и огледала от злобни и сатанични мозъци за да стане причина да се лее човешка кръв !...
  • 34 Вальо

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Роден в НРБ":

    Спокойно,този път ще ти пръснат ха...ката
  • 35 Вальо

    1 4 Отговор

    До коментар #20 от "След 100 години":

    Русия сама да се спаси,станали са 60 милиона в Русия,но ти като не знаеш
  • 36 Търновец

    4 1 Отговор
    Някои уточнения - пророкът на Израилтяните Исаак и на Мюсюлманите Исмаил имат един баща Абра(хам) като Исаак е старо Египетско име - Сарай дълго време не забременява докато среща Египтянин Богът Яхве на Израилтяните е точно Бог Аллах на Тюркяните, а Коранът копира старо Израелтянско книги. Една от огромните разлики между Християнството и Исляма е че още през 4 век след Вярата се оттегля от държавното управление, а науката се отделя от Вярата - Константинополска книжовна школа. Да се наложи разбиране за Исляма като част от историята и културата на Европа е много невярно и огромна крачка назад
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 ОООООО ЕНЦИКЛОПЕДИСТА

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "!!!?":

    КРЕ.......ТЕН ПАК СЕ ОБАДИ
  • 41 Якото турско "съжителство"

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "В цивилизационната история на Европа":

    Големи глупости. Европейския ренесанс започва в средата на 13 век в Италия, с творбите на Данте и картините на Джото. Балканите са завладени от османците век по - късно.

    Тоест, когато западна Европа излиза от мрака на „тъмните векове“ източна Европа пада в мрака на „тъмните векове“.

    Коментиран от #43

  • 42 ДПС,ГЕРБ,ППДБ най-голям враг наБългария!

    0 0 Отговор
    Хубаво е да си го четете в тоалетната и страниците меки!
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Якото турско "съжителство"

    3 0 Отговор

    До коментар #43 от "Българските турци":

    Потурчения, не си и чувал за Проторенесан! Освен неоосманска пропаганда друго не са ви давали да четете. За пореден път се обеждавам.

    "Предренесанс или Проторенесанс (на старогръцки: πρῶτος – „преди“ и на френски: Renaissance – „Възраждане“) е етап в историята на италианската култура, предхождащ Ренесанса и обхващащ XIII—XIV век (или т.нар. дученто (1200-те 1 ) и треченто (1300-те 2)). Смята се за преходен период от Средновековието към Ренесанса и се наблюдава само в Тоскана и Рим. Подобен преходен период не е имало в друга европейска страна..."

    Коментиран от #45, #46, #47

  • 45 Българските турци

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "Якото турско "съжителство"":

    Варварите на Европейското вероломство са изгорили на кладата Джордано Бруно и Галилео Галилей...преследвали са Леонардо да Винчи и Коперник ! Ненаситната алчност и дивият ламтеж на Европейската аристокрация е извършила зловещия геноцид над цивилизациите на Маите,Ацтеките и Инките и лицемерно и подло са лансирали като прогрес и Велики географски открития ,грабежа на двата новооткрити Американси континента !... Думите не стигат за да се опише истинския лик на вашата Ренесансирала Европейска Цивилизация и Култура, на грабежите им , колонизациите и заробванията на африканците и разселването им по Америките ! Адът е тесен за тях,,,а вие сте тръгнали да ги възхвалявате !?...
    Основата на вярата им е от Назарет - Йерусалим !...Културата и интелектуалният им фундамент произхожда от малоазиатските цивилизации от древността и е изградена върху руините на гръко-римския възход !... Науките и техническия им прогрес започва от Изток и идва в Европа през Андалузия и Алхамра !...Единственното оригинално свое което имат е вероломното им Варварство !!!...Това е Европа само с 3 - 4 изречения ! Хайде опонирайте и докажете ,че е лъжа !

    Коментиран от #48

  • 46 Българските турци - архив

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "Якото турско "съжителство"":

    17 етикет
    40ОТГОВОР
    Съгласен съм с думите на български учен-доцент д-р Николай Райчев,когото ще цитирам:
    "В повечето българи липсва култура, образование и стремеж към духовно и интелектуално развитие, те са водени единствено от желанието си да трупат материални облаги. Те са груби, примитивни, управлявани от най-низшите си инстинкти. Неспособни да оценят красотата на изкуството, мъдростта на знанието или смисъла на етиката, те се гърчат в тинята на елементарните си потребности."
    "Най-важен за повечето българи е стремежът да се демонстрира превъзходство, основно чрез показност и следване на модни тенденции. Масовият българин е суетен, високомерен и фалшив в опитите си да изглежда значим в очите на околните."
    12:01 06.05.2024

    Коментиран от #49, #50

  • 47 Българските турци

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Якото турско "съжителство"":

    Има още много неща да си разясняваш , за всичко онова в което тепърва си започнал да се "обеждаваш" !...😊

    Коментиран от #51

  • 48 Якото турско "съжителство"

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Българските турци":

    Чакай сега, Потурчения, нали защитаваше тезата, че Ренесанса навлиза в Европа с османското нашествие? Какво стана та обърна палачинката? Какво е сега това „Варварите на Европейското вероломство? ))
    Провославна България няма нищо общо със западна католическа Европа, а и сме врагове - воювали помежду си. Освен това - пропускаме Ренесансовата Европейска Цивилизация и Култура заради един период на турско робство.

    Отгоре на всичко е спорно дали науките и техническият прогрес започва от Изток и идва в Европа , а не обратната, защото вече има много нови открития като „Варненска цивилизация“ -  предхождаща известните цивилизации на Шумер/Месопотамия и Египет.

    Коментиран от #52, #55

  • 49 Якото турско "съжителство"

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "Българските турци - архив":

    Така е, но не е посочил причината:
    “Но турците в това време надвили и взели Търновград и поробили и завладели цяла България. Оттогава и досега те държат в робство и угнетяват българската земя. Турците завладели българската земя и царство през 1370. (…) Хората в онова време имали голяма тъга и жалост под турската власт. Избирали черквите, които били хубави, и ги обръщали в джамии; така отнимали черковните и манастирските места от християните: и големи къщи, и ниви, и лозя, и хубави места, каквото пожелаели, грабели. (…) Следващото поколение полека-лека навикнало да живее с турците. Така и турците изпърво били свирепи и големи грабители. Когато се затвърдили в Цариградското царство, научили много от християнския ред и право и за известно време в началото престанали малко, засрамили се да ограбят незаконно християнските вещи и имота им. Но в сегашно време окаяните пак нямат никаква правда, нито съд. (…) На първо време турците избили многоброен български народ по градовете заради християнската вяра, но хората поради простота и безгрижие не описвали страданието им и така страданието и имената им преминали от род на род в забрава.”

    Софроний Врачански в „Житие и страдания грешнаго Софрония,“

    Коментиран от #53

  • 50 Якото турско "съжителство"

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Българските турци - архив":

    ..и още от непосочената причина:
    ”материалното подтисничество на турската система е по малкото зло, отколкото деморализиращото й въздействие. Само онези из между раята, които са раболепни и безскрупулни, могат да пробият път към властта. Законните искания се пренебрегват, прямотата и независимостта на духа се потъпкват. Награждават се користолюбието и предателството. Измета на обществото се издига до върха.”
    -Пътувания в славянските провинции на Европейска Турция” на Д. Макензи и А. Ърби, английски очевидци, публикувана през 1867 г.

    Cамо робството може да обърне човека в животно. След пет столетия тегло много българи стават гов, еда.
    Не трябва да се самообвиняваме за това, което не е по наша вина. Отрицателните ни черти се предават от поколение на поколение, трябва да минат векове да заглъхнат...

    Коментиран от #56

  • 51 Якото турско "съжителство"

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Българските турци":

    Има още много неща да си разясняваш , за всичко онова в което тепърва си започнал да се "научаваш" !...😊
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Българските турци

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "Якото турско "съжителство"":

    Когато някои не могат от раздори и кавги за власт да си бранят земите завладени от дедите им , идват други по силни и по сплотени от тях и им ги отнемат !... Такъв е бил световният ред и манталитет преди 650 години !... Моите деди са имали нужда от земи и са ги завладяли с цената на кръвта си !.. Тогава по ония времена никой не е канел никого "на гости" или да го брани и пази като НАТО от вълци и чакали ! Много ти са белите петна и промитите места в гънките на сивото вещество което притежаваш за да спориш компетентно и честно !!... Когато спорът с такива опре в неизбежния си логичен финал, пак безпомощни и жалки плъзвате темата и дълбаетe надолу към тинята и мътилката на една забулена и манипулирана история !...Историята не е художественна литература или свободно съчинение , а е научна съвкупност от доказани и датирани факти и истини , подредени в своята категорична хронологичност !...Когато човек ви попритисне по сериозно веднага плъзвате темата към общи приказки,демагогия и драматизиране !
    По далеч от Батак и от "Време разделно","Козият рог","Демонът на империята" , и "Под игото" или и „Житие и страдания грешнаго Софрония,“обаче никога не можете да отидете !... От 500 години "робство" само толкова "зулуми" успявате да изцедите !?!...Разтяга се художествена литература и фалшива робия през Шкембе История !!!... Защо ?...Каква облага има съвременният Българин от това ?!!...

    Коментиран от #57

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Българските турци

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Якото турско "съжителство"":

    Западното християнство е сатанизъм ! Иначе как ще си обясним унищожението на цивилизацията на двата американски континента и колонизирането на целия свят от тяхна страна ? Истинското християнство е източното, което си е останало преследвано от римляните и до ден днешен е ругано и оплювано и от католици, и от протестанти, все алчни и кръвожадни кръстоносци !... Някой да излезе да каже, коя православна християнска държава ,колко колонии е заграбила някога някъде ?! ...Дори и днес умират само източни християни от войни и нашествия провокирани от западния сатанизъм !... Забравили сте Калоян и Балдуин от търновската кула и сте тръгнали да се правите на по Европейци от европейците и да наричате навлеци дедите ни, които са донесли мир , покой и просперитет по тогавашния стандарт на живот на Балканите ! Да излезе някой бабайигитин да каже ,че прадядо му е бил собственост на някой паша или крепостен селянин в плантацията на някой турски дворянин ?!...Или въобще до даде пример за Турска - османска аристокрация или ага велможа със синя кръв в земите на империята !!! Ние не сме навлеци ! Ние само се молим "бог да вразуми лудите и да укроти бесните " !!!
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Якото турско "съжителство"

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Българските турци":

    Правилно - Такъв е бил световният ред и манталитет преди 650 години !... както и такъв е бил преди 35 г. и възродителният процес. Моите деди са имали нужда от преимениването на потурчените..)) , но само зарад тва оревахте орталъка, камо ли да бяха пет века.

    .. вече мина и прехвърли за пореден път темата към общи небивалици.

    Коментиран от #58, #59, #61

  • 58 Българските турци

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Якото турско "съжителство"":

    Защо ме питаш мен ?!... Ти не си ли написал отговора на 43 ?!...Не помниш на какво си отговорил а се репчиш злобно и арогантничиш !...Сигурно съм писал нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки или зaплaхи щом модераторите са ме изтрили ?!...А те самите италианци казваха на ренесанса си куатроченто и не твърдят като теб , че Европа ренесансира с Кръстоносните походи или с колонизаторските набези към Индия и Новия свят !...
    (Куатроченто (на италиански: Quattrocento – „четиристотин“, съкращение от millequattrocento – италианската дума за „хиляда и четиристотин“) е обобщаващ термин за културните и творческите събития от 15 век в Италия. През него се наблюдават художествени стилове от Късното средновековие (най-вече международната готика) през Ранния ренесанс (започващ около 1425 г.) до началото на Зрелия ренесанс, за който обикновено се твърди, че започва между 1495 и 1500 г.)

    Коментиран от #60, #63

  • 59 Българските турци

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Якото турско "съжителство"":

    Не е вярно, че сме причина за "тежкото и унизително ВИ минало "!...Вие сте злобни ,защото сте обидени от некадърността на собствения си ЕЛИТ !... И най ви е лесно да прехвърлите вината за грешките си на други !... Много ми е интересно да разнищвам и да проумея Вашата злоба и омраза !...Трябва да има по реална причина за толкова гняв и омраза ?!... Не е възможно да е само надъханата робска психика за периода в който един съвременен човек от днешни дни не би имал възможност да изпита физическия допир с онова импозирано и втълпено измислено робство !...Защо само българите твърдят ,че са били роби на турците ?!?... А аз знам , че моят прадядо не е имал възможност да прати сина си да учи в Цариград ! Пращал ги е все по фронтовете и походите на Аскера из трите континента по територията на Империята !..Кръвен данък е именно това !.. Ама когато четем биографиите на българските възрожденци или национални герои почти няма никой , който да не е бил за известен период там в Цариград !!...Нали българите са били роби и са били оковавани със синджири ?!...Как става така ?!... Българинът чорбаджия и челядта му на учение в цариградско школо , а турчина голтак на полето или заптие на някой фронт в Йемен или Либия ?!...Разтяга се художествена литература и фалшива робия през Шкембе История !!!... Защо ?...Каква облага има съвременният Българин от това ?!!...

    Коментиран от #62

  • 60 Якото турско "съжителство"

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Българските турци":

    Потурчения, успокой се. Като ти липсват знания не е нужно да повтаряш и нервничиш.
  • 61 Българските турци

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Якото турско "съжителство"":

    Ти ли приготви паспортите на 350 000 турци за нула време и ги юрна към границата ... та си толкова осведомен за всичко ?...Все лекета като теб са замесени в тая мръсотия !...Щом хората ровят и задават въпроси , и все още търсят някой виновен... такива като теб човъркат за да се разлее вонята на мръсната ви злоба !... Прогонихте ни , изчегъртахте дори гробищата ни , но не успяхте !.. Явно е , че все още сляпо се блъскате във вечния лабиринт на българската национална грешка , която претенциозно и арогантно наричате "Възродителен процес" !... Лекета като теб ,които продължават да човъркат и разнасят вонята на миналото , гарантират ангажираността на новото поколение и осигуряват този случай никога да не се забрави ... че чак дори да стигне до популярни международни платформи и институции !... Живите потърпевши не успяхме... ама докато ви има вас новото поколение "български турци" вече са навсякъде по света и бъди сигурен , че един ден ще успеят ... макар и вас вече няма и да ви има !!!

    Коментиран от #64

  • 62 Якото турско "съжителство"

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Българските турци":

    Явно е , че когато губиш спор от незнание размиваш темата с общи неверни глупости. От ренесанса мина и нахока смотания българин, възхвали хубавата осм.империя, та стигна до измисленото робство и прекрасния кръвен данък..и още мн.др.

    Под всяка една отределена тема за осм. период, или неук потурчен крясък, ще навирам празната глава в кучи г.з, докато не се напълни със светски знания.

    Коментиран от #65

  • 63 Българските турци - архив

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Българските турци":

    17 етикет
    40ОТГОВОР
    Съгласен съм с думите на български учен-доцент д-р Николай Райчев,когото ще цитирам:
    "В повечето българи липсва култура, образование и стремеж към духовно и интелектуално развитие, те са водени единствено от желанието си да трупат материални облаги. Те са груби, примитивни, управлявани от най-низшите си инстинкти. Неспособни да оценят красотата на изкуството, мъдростта на знанието или смисъла на етиката, те се гърчат в тинята на елементарните си потребности."
    "Най-важен за повечето българи е стремежът да се демонстрира превъзходство, основно чрез показност и следване на модни тенденции. Масовият българин е суетен, високомерен и фалшив в опитите си да изглежда значим в очите на околните."
    12:01 06.05.2024
  • 64 Якото турско "съжителство"

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "Българските турци":

    Чакай сега, нали "Такъв е бил световният ред и манталитет преди ... години !...и твоите деди са имали нужда от незнам си кво...

    И ние имаме нужда, или тва се отняса само за турчина по всяко едно време, а?
    Айде да престанеш, че ще дигнеш кръвно.

    Коментиран от #66

  • 65 Българските турци

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Якото турско "съжителство"":

    Спори се с умни и разумни хора които дори може да не са на необходимото ниво...а не със злобни и комплексирани интелектуални лузери които се давят в ксенофобията , туркофобията и ислямофобията си !!...😊
    Ето това ви е най големият неизлечим комплекс !...Мислите се за превъзхождаща , елитна нация и затова сте се изолирали от малцинствата си и от ценностите на етническата толерантност между народите от различна националност !...Българските турци не чувстват разлика между нито едно друго образовано или необразовано изключение от които и да е ... , защото всички дишат един и същ кислород , пият същата вода , ядат същия насъщен и имат право на човешки живот нито по малко , нито по вече от всичките тия други заедно с вас !...😊

    Коментиран от #67

  • 66 Българските турци

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Якото турско "съжителство"":

    Да и днес продължава същият манталитет!... Когато някои не могат от кражби , корупция, раздори, от филофобия и от кавги за власт , да си скалъпят правителсво и да бранят суверинитета и независимоста на народа си , идват други по силни и по сплотени от тях и ги примамват и им налагат джендерска Демокрация !...Какво е Демокрация ?... Да ти наденат намордници като ЕС или НАТО , да ти турят своя кукла да управлява държавата ти и те да източват природни ресурси и здравословна работна ръка към своя територия ли ?!... Да замрежат страната ти със свои хранителни търговски вериги и след като ти унищожат животновъдството , земеделието, лозарството ,овощарството , зеленчуковъдството и всякаква тежка и лека промишленност и те превърнат в една зависима "сита и щастлива" изрядна и послушна Демократична колония ли ?!... Вие си блейте за вашите исторически Прото Мото културни и технически Ренесанси и надувайте балона на българския шовенизъм с шкембарската си история и си сънувайте ботевските сънища по "политическите зими" на съвременния Евроатлантически Съветски Съюз !!!..😊.

    Коментиран от #69

  • 67 Якото турско "съжителство"

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Българските турци":

    Спори се с умни и разумни хора които дори може да не са на необходимото ниво...а не със злобни и комплексирани интелектуални лузери които се давят в ксенофобията , БЪЛГАРОфобията и ХРИСТИЯНОфобията си !!...😊
    Ето това ви е най големият неизлечим комплекс !...Мислите се за превъзхождаща , елитна нация и затова сте се изолирали от малцинствата си и от ценностите на етническата толерантност между народите от различна националност !...Българските БЪЛГАРИ не чувстват разлика между нито едно друго образовано или необразовано изключение от които и да е ... , защото всички дишат един и същ кислород , пият същата вода , ядат същия насъщен и имат право на човешки живот нито по малко , нито по вече от всичките тия други заедно с вас !...😊
    ,,

    Когато можеш да смениш наименования из текста така, че превърнеш в своя полза, се нарича пропаганда. Като примера който съм дал с твоя коментар. И мога да го направя с повечето от твоите.
    Мнение ти не ме интересува, а фактите не можеш превърнеш в пропаганда.Пример:
    "Клането в Стара Загора е дело на редовен османски аскер от три табора... броят на жертвите надхвърля 14 500 човека, а броят на отвлечените и продадени по робските пазари надхвърля 10 000..."
    или
    ""Предренесанс или Проторенесанс (на старогръцки: πρῶτος – „преди“ и на френски: Renaissance – „Възраждане“) е етап в историята на италианската култура, предхождащ Ренесанса и обхващащ XIII—XIV век (или т.нар. дученто (1200-те 1 ) и треченто (1300-те 2)). Смята се за

    Коментиран от #68, #70

  • 68 Якото турско "съжителство"

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Якото турско "съжителство"":

    Смята се за преходен период от Средновековието към Ренесанса и се наблюдава само в Тоскана и Рим. Подобен преходен период не е имало в друга европейска страна..."

    Можеш ли в тези текстове да промениш наименования в своя полза, ами НЕ, няма да се получи, защото те са били реални събития - факти.
  • 69 Якото турско "съжителство"

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Българските турци":

    същото,


    "... Вие си блейте за вашите исторически Прото Мото културни и технически ОСМАНСИ и надувайте балона на ТУРСКИЯ шовенизъм с шкембарската си история и си сънувайте БАЯЗИДСКИ сънища по "политическите зими" на съвременния ТУРСКИ Съветски Съюз !!!..😊.
  • 70 Българските турци

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Якото турско "съжителство"":

    Цялото ти недоумение е в това как е възможно за кратко време да се натрупа такъв обширен текст в отговор на кратко тролско подхвърляне и дразнене !...Мислиш си ,че намирам подходящ текст и чрез просто манипулиране по твой пример възпроизвеждам пропаганден материал който е удобен за универсална употреба ... нали ?!...Ами опитай и ти да го правиш , ама не по папагалски с манипулация върху мой текст , а с нещо по оригинално и с по достоверно въображени , макар пак с паразитиране и плагиатстване върху чужд текст !...С прости маневри и с копи паст от Уикипедия не можеш лесно да обориш "Българските турци" . 😊