Спешни промени ще предприемат някои от най-големите компании в САЩ заради смъртта на баскетболната легенда Коби Брайънт.
Тя ще пообърка плановете им за идния понеделник, когато е най-голямото спортно събитие в САЩ - финалът по американски футбол Супербоул в понеделник, за което беше взето решение в рекламните спотовете преди и по време на почивката, да не се появяват други известни баскетболисти.
Автомобилният гигант Дженеръл Моторос вече обяви, че ще изтрие сцената със звездата на Лос Анджелис Лейкърс Леброн Джеймс, а хотелската верига "Хард Рок" няма да разчита на образа на легендата Карим Абдул Джабар.
Всички останали реклами пък ще бъдат прегледани и преправени, ако в тях има хеликоптери, за да не се правят негативни асоциации със смъртта на Брайънт.
Припомняме, че летателната машина, в което бяха баскетболната звезда Коби Брайънт и още 8 души, сред които и дъщеря му Джиана се разби в хълм и избухна в пламъци, след което не бяха открити оцелели.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Националната Мизерия
13:52 31.01.2020
2 Хмхм
13:55 31.01.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Наблюдател
14:52 31.01.2020