От българското представителство на Peugeot пуснаха интересна иновация, касаеща т.нар. термоизолирани фургони. Любопитното е, че новите версии IzoLine на Peugeot Boxer, Partner и Bipper са направени от българската фирма Трансформа, като това става чрез монтиране на анатомични термоизолационни панели и хладилен агрегат. Тези автомобили са предназначени за превоз на стоки, които изискват фиксиран температурен режим - месо и месни продукти, риба, мляко и млечни продукти, плодове, зеленчуци, сладкарски изделия и други. Температурата, при която трябва да се превозва такава стока се посочва от нейния производител. Peuget IzoLine предлага фургони и контейнери, които могат да поддържат температура от -20 до +10 градуса по Целзий.
С въпросните анатомични стъклопластови панели на комплекта реално се елиминират всички термомостове в автомобила. Това е постигнато със система от допълнителни термопластични уплътнения към вътрешните стени, частите на термоизолацията и задните врати. За по-добра херметизация между тях е монтирано ново двойно уплътнение, което предотвратява връзката на студения въздух с металните части на вратите. По този начин се осигурява по-добра термоизолация на товарния отсек, с което се намалява времето за работа на хладилния агрегат, и съответно се постига по-нисък разход на гориво. Калниците на автомобила в товарния отсек са покрити със стъклопластова анатомична облицовка, което дава повече полезно пространство, по-лесна хигиенна поддръжка и по-естетичен вид на трансформацията.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кобрата
Коментиран от #4
15:48 19.05.2015
2 МУХАХАХА
08:30 20.05.2015
3 незнайко
10:01 20.05.2015
4 kdas
До коментар #1 от "Кобрата":
да и за радост не могат да се мерят с Мерцедес, какво има да мерят като на мерцедес са му 3 пъти по скъпи частите11:48 20.05.2015