Една на всеки четири Tesla Model 3 се проваля на технически преглед

10 Март, 2025 18:34 1 261 28

  • tesla-
  • model 3-
  • model y-
  • преглед-
  • дания

Данните от Дания показват, че колите на Мъск се справят по-зле от своите конкуренти

Една на всеки четири Tesla Model 3 се проваля на технически преглед - 1

Tesla Model 3, който често е обявяван за символ на прогреса в областта на електрическите превозни средства, наскоро се сблъска с препятствие по отношение на надеждността, което хвърли сянка върху репутацията му на иноватор. В Дания зашеметяващите 23 % от Model 3 за 2020 г. не са преминали задължителните проверки за безопасност, което е значително повече от 9 % неизправности, наблюдавани при други електромобили.

Инспекторите посочват редица проблеми, включително проблеми със светлините, спирачките, кормилната уредба и окачването. Тази тенденция съвпада с констатациите от германското проучване на надеждността на TÜV, където Model 3 неизменно се класира на последните места.

Въпреки че тези констатации се отнасят за моделите от 2020 г., експертите смятат, че подобни проблеми могат да възникнат и при по-новите Model 3. Освен това нарастващата популярност на Tesla Model Y в Дания, с очакваното му навлизане в системата за инспекции, ще даде допълнителна информация за дългосрочната надеждност на електромобилите на Tesla.

Тези опасения за надеждността идват по петите на неотдавнашното изтегляне от пазара в САЩ на 380 000 автомобила Model 3 и Model Y поради потенциални проблеми с кормилното управление. Макар че Tesla реши този проблем с актуализация на софтуера, той подчертава предизвикателствата, пред които е изправен автомобилният производител при осигуряването на дългосрочно качество и надеждност на своите автомобили.

Данните от датската инспекция служат като сериозно напомняне, че дори и с обещанието за усъвършенствана технология, електрическите превозни средства не са застраховани от проблеми с надеждността. Тъй като пазарът на електрически превозни средства продължава да се разширява, справянето с тези проблеми ще бъде от решаващо значение за поддържане на доверието на потребителите и за гарантиране на дългосрочния успех на електрическата мобилност.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 10 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сорос

    9 4 Отговор
    Хайде, Мъск, нали искаше война с кафевите ми медии хахах

    Коментиран от #22, #24

  • 2 Грантополучател

    10 4 Отговор
    Най-добре се справят колите на евреина Сорос и Ротшилд
  • 3 дон Вито

    19 0 Отговор
    Хахаха, Дания отвръща на удара, а?
    На ви Гренландия сега, с малко анти-реклама.

    Коментиран от #8

  • 4 АЛТЕРНАТИВА ЗА БЪЛГАРИЯ

    9 2 Отговор
    ЖУРНАЛИСТИТЕ СВ ОРИЕНТИРАТ НАЙ - БЪРЗО
    ..... МИНАВАТ ЛЕКА ПОЛЕКА НА ЕВРОХРАНИЛКИТЕ :))
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Знайко

    6 4 Отговор
    300-400 кг допърнително тегро се отразяват пагубно върху спирачките, кормилната уредба и окачването и гумите, още повече когато първоначално окачването и гумите са направени за половин тон по-лека кола. Този проблем е лесно решим, стига Мъск да иска, просто трябва да напрови ново окачването с по-големи шарнирно и по-големи тампонижаване. Или пък да вземе наготово окачването от товарни бусове.

    Но каква е причината за проблемите със светлините, може би използването на некачествени материали. Шведските и германските и японските автомобили имат светлини, които изка.ван по над 30 години. Просто Мъск може да отиде във фирмата Хела или Валео и да поръча нови светлини.

    Коментиран от #12

  • 7 АЛТЕРНАТИВА ЗА БЪЛГАРИЯ

    7 1 Отговор
    НЕЗАВИСИМА ЛАБОРАТОРИЯ В ЕВРОПА
    РАЗНИЩИ БАТЕРИИТЕ НА
    ТЕСЛА И НА КИТАЙСКИТЕ АВТОМОБИЛИ
    ......
    НА ТЕСЛИТЕ БАТЕРИИТЕ СА НА СТЕРОИДИ С ПО ВИСОКА ПЛЪТНОСТ НА ЗАРЕЖДАНЕ И СА СКЛОННИ КЪМ ПРЕГРЯВАНЕ
    .....
    НА КИТАЙЦИТЕ БАТЕРИИТЕ СА С ПО МАЛКО ПЛЪТНОСТ НА ЗАРЯДА НА КИЛОГРАМ И СЪОТВЕТНО
    ПО СИГУРНИ И НЯМА ОПАСНОСТ ДА ПРЕГРЕЯТ ИЛИ ДА СЕ ЗАПАЛЯТ СЛЕД КАТАСТРОФА
  • 8 ...

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "дон Вито":

    нема нужда тесла е дърво
  • 9 Не ми пука...

    9 1 Отговор
    ...какви са тестовете на скапаните електрокари. Искам професионални резултати от тестове на инжинери, светила в машиностроенето, с обективни резултати от КПД-то на батериите, след 3-тата година, при пълно натоварване при 10 градуса под нулата. Искам да излезе един себеуважаващ се машинен-инжинер и да си заложи името под сертификат на батерии след третата година -> и да да даде гаранция за нивото на КПД на батериите на Западно-европейските марки електрически коли, и да си заложи лично името и кариерата под този подпис!

    Коментиран от #14

  • 10 карчи

    11 1 Отговор
    Винаги съм се чудил, как може хората да купуват "коли" от производители, които нямат никакъв опит в производството на коли и то само за да са модерни джендъpи 🙄

    Коментиран от #16

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Незнайко

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "Знайко":

    Обяснението за фаровете е прекалено елементарно. Всички тесли излизат от фабриката с нерегулирани фарове. Ако гледаш клипове за прибиране на тесли от Германия, още докато се прибират, тези които разбират спират да ги регулират.

    В същото време други си карат така с години без да им пука, защото в България никой не ти гледа фаровете на преглед, поне да ти каже да ги регулираш.


    А регулирането става елементарно - директно от екрана в автомобила.
  • 13 Роко Сифреди

    7 1 Отговор
    Тръмп недоволства пред Меркел, че европейците не купуват американски коли, Меркел му отвръща "Ми правете по-хубави коли!".
    В този ред на мисли се сещам за едно ревю на Тесла модел S. Човекът каза, че който е свикнал на качествен интериор в БМВ, Мерцедес или Ауди ще бъде безкрайно разочарован от евтината пластмаса течащият покрив и перманентно скърцащият интериор в Тесла.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Равен

    6 1 Отговор
    Какъвто собстветика на завода такава и колата.
  • 16 по тая

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "карчи":

    лигика преди 100години иска и Фордове да не са купували хората, а конски впряговв.

    Шефа на Мерцедес или БМВ миналата година си призна в интервю че Тесла е поне 4-5години напред в технологиите пред тях и то понеже всичко е интегрирани в едно и работи като едно цяло, което другите производители не могат да постигнат понеже ползват много подъзпълнитрли. Нещо като НАСА и Бойнг... пълен провал.

    Лудия Мъск не случайно иска и напъва повечето неща те да си ги произвеждат лично в техните фабрики на място.
  • 17 Равен

    2 1 Отговор
    Какъвто собстветика на завода такава и колата.

    Коментиран от #18

  • 18 Руменов

    2 4 Отговор

    До коментар #17 от "Равен":

    Теслата е по-добра кола от всяка немска. Имам 2 Тесли имал съм и 2 Мерцедеса.
  • 19 таксиджия 🚖

    3 1 Отговор
    Тесла сток -14% 😄

    Хехехехе фалирай кочината на Мъскат! Фенчетата на измамника плачат и псуват Тръмпоча, докато гледат как парите им изчезват.
  • 20 таксиджия 🚖

    1 1 Отговор
    Автомобилите с марка Тесла, според това научно изследване и статистика се категоризират като боклуците на автомобилостроенето.
  • 21 За Тръмп...

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Варненец":

    ...бих гласувал още един милион пъти подред. Идиотщините обаче оставям на теб, страня всячески от тях и носителите им, а в личен план -> успех без грантове в животът ти желая, тежко ти е зная, но все ще се научиш да работиш като другите и да си поне малко... по-самостоятелен.
  • 22 Я глей само за днес

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Сорос":

    с колко му паднаха акциите
  • 23 Я глей само за днес

    4 0 Отговор
    с колко му паднаха акциите

  • 24 А сега гледай

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Сорос":

    за месец

    Коментиран от #25

  • 25 Асен

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "А сега гледай":

    Какво да гледам? Във вашето село не си ли виждал нормални промени в цената?

    Коментиран от #26, #27, #28

  • 26 Нормални промени??????

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Асен":

    Минус 36 процента за месец не се вижда често!!!
  • 27 Този коментар съдържа снимка/видео и ще бъде публично достъпен след одобрение от модератор.

  • 28 ЕутелСат е европейски конкурент

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Асен":

    на Старлинк. За последната седмица акциите му са се поскъпнали с 390!!! процента, докато на Мъск падат. Нали се сещаш накъде са тръгнали нещата.
    Отвисоко се пада бързо и болезнено. Така е като си е взел за ортак дърт кукуригу фалирал 6 пъти.