Tesla Model 3, който често е обявяван за символ на прогреса в областта на електрическите превозни средства, наскоро се сблъска с препятствие по отношение на надеждността, което хвърли сянка върху репутацията му на иноватор. В Дания зашеметяващите 23 % от Model 3 за 2020 г. не са преминали задължителните проверки за безопасност, което е значително повече от 9 % неизправности, наблюдавани при други електромобили.
Инспекторите посочват редица проблеми, включително проблеми със светлините, спирачките, кормилната уредба и окачването. Тази тенденция съвпада с констатациите от германското проучване на надеждността на TÜV, където Model 3 неизменно се класира на последните места.
Въпреки че тези констатации се отнасят за моделите от 2020 г., експертите смятат, че подобни проблеми могат да възникнат и при по-новите Model 3. Освен това нарастващата популярност на Tesla Model Y в Дания, с очакваното му навлизане в системата за инспекции, ще даде допълнителна информация за дългосрочната надеждност на електромобилите на Tesla.
Тези опасения за надеждността идват по петите на неотдавнашното изтегляне от пазара в САЩ на 380 000 автомобила Model 3 и Model Y поради потенциални проблеми с кормилното управление. Макар че Tesla реши този проблем с актуализация на софтуера, той подчертава предизвикателствата, пред които е изправен автомобилният производител при осигуряването на дългосрочно качество и надеждност на своите автомобили.
Данните от датската инспекция служат като сериозно напомняне, че дори и с обещанието за усъвършенствана технология, електрическите превозни средства не са застраховани от проблеми с надеждността. Тъй като пазарът на електрически превозни средства продължава да се разширява, справянето с тези проблеми ще бъде от решаващо значение за поддържане на доверието на потребителите и за гарантиране на дългосрочния успех на електрическата мобилност.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Сорос
Коментиран от #22, #24
18:37 10.03.2025
2 Грантополучател
18:38 10.03.2025
3 дон Вито
На ви Гренландия сега, с малко анти-реклама.
Коментиран от #8
18:38 10.03.2025
4 АЛТЕРНАТИВА ЗА БЪЛГАРИЯ
..... МИНАВАТ ЛЕКА ПОЛЕКА НА ЕВРОХРАНИЛКИТЕ :))
18:38 10.03.2025
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Знайко
Но каква е причината за проблемите със светлините, може би използването на некачествени материали. Шведските и германските и японските автомобили имат светлини, които изка.ван по над 30 години. Просто Мъск може да отиде във фирмата Хела или Валео и да поръча нови светлини.
Коментиран от #12
18:52 10.03.2025
7 АЛТЕРНАТИВА ЗА БЪЛГАРИЯ
РАЗНИЩИ БАТЕРИИТЕ НА
ТЕСЛА И НА КИТАЙСКИТЕ АВТОМОБИЛИ
......
НА ТЕСЛИТЕ БАТЕРИИТЕ СА НА СТЕРОИДИ С ПО ВИСОКА ПЛЪТНОСТ НА ЗАРЕЖДАНЕ И СА СКЛОННИ КЪМ ПРЕГРЯВАНЕ
.....
НА КИТАЙЦИТЕ БАТЕРИИТЕ СА С ПО МАЛКО ПЛЪТНОСТ НА ЗАРЯДА НА КИЛОГРАМ И СЪОТВЕТНО
ПО СИГУРНИ И НЯМА ОПАСНОСТ ДА ПРЕГРЕЯТ ИЛИ ДА СЕ ЗАПАЛЯТ СЛЕД КАТАСТРОФА
19:01 10.03.2025
8 ...
До коментар #3 от "дон Вито":
нема нужда тесла е дърво19:01 10.03.2025
9 Не ми пука...
Коментиран от #14
19:03 10.03.2025
10 карчи
Коментиран от #16
19:04 10.03.2025
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Незнайко
До коментар #6 от "Знайко":
Обяснението за фаровете е прекалено елементарно. Всички тесли излизат от фабриката с нерегулирани фарове. Ако гледаш клипове за прибиране на тесли от Германия, още докато се прибират, тези които разбират спират да ги регулират.В същото време други си карат така с години без да им пука, защото в България никой не ти гледа фаровете на преглед, поне да ти каже да ги регулираш.
А регулирането става елементарно - директно от екрана в автомобила.
19:16 10.03.2025
13 Роко Сифреди
В този ред на мисли се сещам за едно ревю на Тесла модел S. Човекът каза, че който е свикнал на качествен интериор в БМВ, Мерцедес или Ауди ще бъде безкрайно разочарован от евтината пластмаса течащият покрив и перманентно скърцащият интериор в Тесла.
19:20 10.03.2025
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Равен
19:30 10.03.2025
16 по тая
До коментар #10 от "карчи":
лигика преди 100години иска и Фордове да не са купували хората, а конски впряговв.Шефа на Мерцедес или БМВ миналата година си призна в интервю че Тесла е поне 4-5години напред в технологиите пред тях и то понеже всичко е интегрирани в едно и работи като едно цяло, което другите производители не могат да постигнат понеже ползват много подъзпълнитрли. Нещо като НАСА и Бойнг... пълен провал.
Лудия Мъск не случайно иска и напъва повечето неща те да си ги произвеждат лично в техните фабрики на място.
19:36 10.03.2025
17 Равен
Коментиран от #18
19:42 10.03.2025
18 Руменов
До коментар #17 от "Равен":
Теслата е по-добра кола от всяка немска. Имам 2 Тесли имал съм и 2 Мерцедеса.19:48 10.03.2025
19 таксиджия 🚖
Хехехехе фалирай кочината на Мъскат! Фенчетата на измамника плачат и псуват Тръмпоча, докато гледат как парите им изчезват.
19:49 10.03.2025
20 таксиджия 🚖
19:52 10.03.2025
21 За Тръмп...
До коментар #14 от "Варненец":
...бих гласувал още един милион пъти подред. Идиотщините обаче оставям на теб, страня всячески от тях и носителите им, а в личен план -> успех без грантове в животът ти желая, тежко ти е зная, но все ще се научиш да работиш като другите и да си поне малко... по-самостоятелен.19:58 10.03.2025
22 Я глей само за днес
До коментар #1 от "Сорос":
с колко му паднаха акциите20:04 10.03.2025
23 Я глей само за днес
20:05 10.03.2025
24 А сега гледай
До коментар #1 от "Сорос":
за месецКоментиран от #25
20:06 10.03.2025
25 Асен
До коментар #24 от "А сега гледай":
Какво да гледам? Във вашето село не си ли виждал нормални промени в цената?Коментиран от #26, #27, #28
20:43 10.03.2025
26 Нормални промени??????
До коментар #25 от "Асен":
Минус 36 процента за месец не се вижда често!!!21:04 10.03.2025
27 Този коментар съдържа снимка/видео и ще бъде публично достъпен след одобрение от модератор.
28 ЕутелСат е европейски конкурент
До коментар #25 от "Асен":
на Старлинк. За последната седмица акциите му са се поскъпнали с 390!!! процента, докато на Мъск падат. Нали се сещаш накъде са тръгнали нещата.Отвисоко се пада бързо и болезнено. Така е като си е взел за ортак дърт кукуригу фалирал 6 пъти.
21:12 10.03.2025