Американският производител на електромобили - компанията Tesla е започнала преговори с властите на Германия и Холандия за строителството на своя първи завод на територията на Стария континент. Информацията е на The Wall Street Journal.
Според нея, става дума за строителство на фабрика, обединяваща производството на акумулаторни батерии и на електромобили. Преговорите все още са в начален стадий и могат да завършат безуспешно, отбелязват специалистите от WSJ.
Основателят на Tesla Илон Мъск изказва явни предпочитания към Германия. Към момента Tesla има изследователски център на немска територия, който е разположен близо до границата с Белгия и Люксембург.
Тази информация идва малко след новината, че Tesla инвестира 5 млрд. USD в завод в Китай и на фона на финансовите отчети, от които се вижда, че през втората четвърт от 2018 година загубите за американския производител на електромобили са колосалните 717.5 млн. щатски долара.
От друга страна с построяването на новите заводи в Китай и в Европа Мъск се надява да се спаси от задаващата се търговска война между САЩ, Китай и ЕС. В началото на юли компанията повиши цените на моделите си в Китай заради въведените вносни данъци.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Driving pleasure
То само с лъжи мажи не става...
Коментиран от #4
10:51 03.08.2018
2 На тслата дръжката
Коментиран от #3
10:53 03.08.2018
3 Driving pleasure
До коментар #2 от "На тслата дръжката":
Нистаа... некви шваби са го взели под наем да правят и те чалъми :D11:08 03.08.2018
4 гост
До коментар #1 от "Driving pleasure":
Тръгнал си да учиш милиардер с няколко части компании и една листанта на борсата как се управлява бизнес. Мъск е казвал, че когато някой мениджър вкара всичкото си богатство в компанията, която управлява и неговите доходи са обвързани пряко с това дали компанията е печеливша или не, тогава да му дават съвети. Нищо от предсказанията на анализаторите не се реализира. Нито Тесла обяви фалит, нито е застрашена от фалит, нито акциите им се обезцениха. Не го учете, той разработи кацащи ракети, а ти му държиш сметка дали имал пари или не. Има над 40млрд. не работи за заплата, не го мисли.Коментиран от #5, #6, #10, #12
11:38 03.08.2018
5 Driving pleasure
До коментар #4 от "гост":
Я вземи попрочети за Свети Илон повече - всичките му компании до момента с излизали на печалба само след като той се е разкарвал от управлението им (или по-точно са го изритвали)!Абсолютен бездарник по отношение на мениджмънта, но се надявам тоя път да не го разкарат, а да се удави с Тесляка, щото то не може цял живот на лъжене и мажене са се кара!
Коментиран от #7
11:43 03.08.2018
6 Икономист
До коментар #4 от "гост":
Гост тези 40B са в акции!!!!Е Цукърби за един час загуби 17B!!!!!
И престани да гледаш на големите бизнесмени като на богове, и Гейтс сгреши и Стив Джобс и много други. Въпроса е дали ще си вземе поука, е Мъск обещава да го направи нека да видим.
11:52 03.08.2018
7 Язе
До коментар #5 от "Driving pleasure":
Е в тази компания седи цяла държава зад него.Така се прави бизнес.Каквото и да объркаш САЩ наливат мангизи след това и оправят работата.12:19 03.08.2018
8 гост
Коментиран от #11
13:13 03.08.2018
9 123
15:22 03.08.2018
10 Антон 1
До коментар #4 от "гост":
То много такива дето не ги мислехме ,завлякоха цели държави ! Е , и ?Богатите са безгрешни ,така ли ?
Ами купувай акции тогава на всичко компании в които са инвестирали всичко основателите им !
То голям критерии за правилност !
Айде лека !
19:39 03.08.2018
11 Язе
До коментар #8 от "гост":
Глобите всяка година от другите автопроизводители,най-вероятно по един или друг начин стигат до Тесла.Това едно време се наричаше рекет,изнудване.Сега явно се каза бизнес модел.18:57 04.08.2018
12 Г. Е. М.
До коментар #4 от "гост":
Браво, баш така си е. А аз му стискам палци на Мъск да успее, щото хора като него променят цели бизнеси и задават бъдещите тенденции в някои много важни отрасли на икономиката...Коментиран от #13
23:56 04.08.2018
13 Пламен
До коментар #12 от "Г. Е. М.":
Какви бъдещи тенденции, какви пет лева? Норвегия пропищяха от гаранционно и следгаранционно обслужване, след като "се напасоха" с електрички през държавна субсидия. Я вижте Китай, има 430 модела електромобили, като сглабя СЮВ модел и в Германия. Има и в Казахстан електро модел на JAC. Това, че се гледа с недоверие на този вид задвижване, и е скъпо... Ама те Евро джендърите си знаят работата - вкарват закон, изриват към нас всички "вредни" замърсители и стартират продажбите на електрокарите. Просто още не са достатъчно подготвени логистично.16:11 05.08.2018
14 Георги
08:46 06.08.2018