14 Ноември, 2024 18:50 3 368 17

Новите коли на Xiaomi: 2054 к.с.и до четири електромотора

  • xiaomi-
  • su7-
  • платформа-
  • шаси

Очакваме да го видим в действие

Новите коли на Xiaomi: 2054 к.с.и до четири електромотора - 1

Xiaomi представи нова интелигентна платформа, която разширява границите на технологиите за електрически превозни средства. Това усъвършенствано шаси е снабдено с най-съвременни функции, включително система за активно окачване и четиримоторна конфигурация, осигуряваща мощност до 2054 конски сили.

Системата за активно окачване, захранвана от четири източника на енергия с мощност 4,6 kW, позволява прецизно регулиране на амортисьорите в реално време, като значително намалява накланянето на каросерията по време на завои, ускорение и спиране. Това гарантира плавно и контролирано шофиране дори при най-взискателните условия на шофиране.

Системата с четири двигатели издига ефективността на изцяло ново ниво. Като комбинира два нови двигателя с два съществуващи V8, Xiaomi създаде задвижваща система, която осигурява вълнуващо ускорение и отзивчивост. Тази иновативна конфигурация загатва за потенциала за още по-мощни и динамични автомобили на Xiaomi в бъдеще.

Новите коли на Xiaomi: 2054 к.с.и до четири електромотора

Шасито включва и 48V силова структура, подобна на Cybertruck на Tesla, която дава възможност за линейно контролирано спиране и управление. Тази усъвършенствана система заменя традиционните хидравлични и механични компоненти със софтуерно управлявани контроли, което води до подобрена прецизност и отзивчивост.

Освен производителността, новата платформа на Xiaomi дава приоритет на енергийната ефективност. Чрез оптимизиране на спирачните и кормилните системи шасито допринася за увеличаване на пробега и намаляване на консумацията на енергия. Освен това шасито се интегрира безпроблемно с по-широката екосистема на Xiaomi, позволявайки свързване с интелигентни устройства и подобрявайки цялостното изживяване при шофиране.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мерси, за което!

    7 12 Отговор
    Нито можеш данъка да ѝ платиш, нито батерията да нахраниш!

    Коментиран от #2, #9

  • 2 Хохи Бохо

    14 6 Отговор

    До коментар #1 от "Мерси, за което!":

    Ти така разпрявяше и за телефоните Xiaomi докато си цъкаше завистливо на нокийката 3310 купена с 5 заплати
  • 3 Васил

    3 7 Отговор
    И колко ще издържат батерията макс 5 минути кому е нужно.
  • 4 Дгхйк

    3 2 Отговор
    Ба, пак нещо лъжат. Няма как да не са точно 2048 нито бит повече. Така де, нито конска сила повече.
  • 5 Ник

    9 2 Отговор
    Тези някаква конкуренция на Алиено ли се опитват да правят? Да, ама не! Не могат да стъпят и на малкия пръст на инж. Амет. И да тичат срещу него, не могат да го стигнат.
  • 6 хахах

    5 0 Отговор
    Чета разни коментари оплюващи първата серия на килите на китайците ....иска им се да не е истина ама уви :).
  • 7 Стефан

    3 0 Отговор
    ...четири двигателЯ...
  • 8 Операция Шок и ужас

    10 2 Отговор
    А повечето очаквахте китайците да блеснат с евтини електрички. Вместо това натриват носа на наследствените автомобилни производители, като конкурират моделите им от по няколко милиона долара.

    Практически предлагат много повече, отколкото европейските и японските производители дори могат да си мечтаят, но за сметка на това го предлагат 10-20 пъти по-евтино.

    Така се изгражда имидж, а не с евтини нискокачествени модели с които да те асоциират.

    Коментиран от #10, #15

  • 9 Това му е хубавото

    3 5 Отговор

    До коментар #1 от "Мерси, за което!":

    "Нито можеш данъка да ѝ платиш, нито батерията да нахраниш!"


    Този електромобил с 2000 коня, ще изхарчи същата енергия като електромобил 100 коня, ако карат един зад друг в града. А ако карат по агресивно, този автомобил с 2000 коня ще изхарчи по-малко енергия от по-малкия, по-лек и по-маломощен автомобил.

    Ще харчи под 15 на 100, който е 2 лв на 100 км. Ти колко билетчета за градския транспорт ще си купиш за 100 км за да пестиш от ток, ако имаш такъв автомобил?

    За 2 лв Колко бензин ще си купиш?

    Коментиран от #11, #13

  • 10 ХСЗсхсзсхз

    3 2 Отговор

    До коментар #8 от "Операция Шок и ужас":

    И твоята китайска кола каква е? За колко милиона я купи?
  • 11 ...

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Това му е хубавото":

    Нещо май то трябват уроци по физика

    Коментиран от #17

  • 12 Карал китайски коли

    4 2 Отговор
    До тука опита ми казва - пожелай ги на враговете си. Софтуера е толкова калпав, че направиш ли нещо различно от основните настройки - трябва да знаеш китайски щото не е преведен. Говори ти на китайски. на 6 пъти (ШЕСТ ПЪТИ) трябваше да изключвам колата и връщам оригинални настройки за да потегля пак.
    който иска да си запълни деня с нерви - да вземе под наем някоя китайска.

    Коментиран от #16

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 будалите да вЕрват колкото искат

    3 2 Отговор
    100 kW са 136 коня.
    тоя имал 4х 4.6kW = 18.4 kW (25 коня), ма видиш ли бил 2000 коня.
    Китайците се накъсват да лъжат
  • 15 Така ли

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Операция Шок и ужас":

    се гради имидж бре !? … подобна на Cybertruck на Tesla ???
  • 16 Номерът на китайката

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Карал китайски коли":

    А ти като си в Китай на какъв език искаш да ти е софтуера? От xiaomi не могат да смогнат да задоволят китайския пазар и след поръчка се чака шест месеца да си получиш автомобила, което е непривично за Китай.

    Xiaomi не е типичен китайски производител. Xiaomi е глобален производител на смартфони и много добре се справя дори с българския език, когато говорим за софтуер, а да не говорим за английски, за разлика от iPhone например. След години като дойде в България ще е на български, не се притеснявай. Ще можеш да кажеш на всеки един кон от двете хиляди коня от стадото какво да прави на чист български език.
  • 17 Физик

    1 2 Отговор

    До коментар #11 от "...":

    Електромобил с 2000 коня и 500 киловата зареждане може да приеме от рекуперация 500 kW при спиране и да поеме цялата кинетична енергия.

    На електромобил 70kW, което са 100 коня, мощността на рекуперация не може да му стигне да намали достатъчно бързо И вместо да върне тази енергия в батерията, загрява с нея спирачките. За ускорение до 50 км в час и на двата автомобила трябва една и съща енергия и харчат еднакво.