9 Април, 2019 12:45 3 628 10

"Хюндаите" стават по-безопасни и по-икономични

  • hyundai-
  • платформа
"Хюндаите" стават по-безопасни и по-икономични - 1

Hyundai пуска изцяло нова платформа за своите бъдещи автомобили. Благодарение на нея, моделите на Hyundai ще бъдат още по-насочени към безопасност, горивна ефективност и не на последно място цялостното пътно поведение. От моделна година 2020, всеки един нов модел на марката ще използва новата архитектура.

Изцяло новата платформа на Hyundai от трето поколение се базира на основните предимства на предишната. Тя е по-лека, но въпреки това с по-висока устойчивост срещу усукване, с по-висока гъвкавост и по-аеродинамична.

"Хюндаите" стават по-безопасни и по-икономични

Платформата от трето поколение позволява на дизайнерите на Hyundai да внедряват спортни и стилни елементи в новите модели. С помощта на система, която контролира въздушния поток, новата платформа подобрява движението на въздуха през двигателния отсек. Това повишава стабилността в долната част на колата.

Стабилността на автомобила е допълнително подсилена от ниското разположение на тежестта на платформата, което намалява теглото и намалява центъра на тежестта. Аеродинамиката също е подобрена, така че въздушното съпротивление е сведено до минимум, за да се осигури отлична горивна ефективност. Новата модулна платформа е разработена за възможно приложение на двигателя на следващото поколение на Hyundai, наречен Smartstream Powertrain.

"Хюндаите" стават по-безопасни и по-икономични

Платформата от трето поколение е внедрена за първи път в новото поколение Sonata, което ще се продава на различни пазари през следващите месеци. Новата платформа ще стане достъпна за клиентите в Европа с въвеждането на нови модели Hyundai, които започват през 2020-а.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гаргамел

    14 23 Отговор
    ако станат и по-малко корейски ще си взема, за сега мерси, германците и шведите ми стигат

    Коментиран от #2, #7

  • 2 Сектант

    26 16 Отговор

    До коментар #1 от "Гаргамел":

    Разбираш и ти от автомобили,щом караш швабски и шведски кошници си ми ясен.
  • 3 Ахахаха смях в залата

    7 9 Отговор
    Ако му турят малко шумоузолация бяма са е зле. Все пи гоним средата на 21век вече а то като жигула вътре се чува пътят и мотора
  • 4 уйчо

    21 3 Отговор
    Opel Calibra още преди 30 години има едно от най-добрите въздушни съпротивления за лек автомобил ... като почнат на всяка нова кола да ми обясняват колко ѝ е подобрено въздушното съпротивление спремо предходното и ми става едно ...
  • 5 ел фен

    6 2 Отговор
    кона-та е добра, електрическата.

    Коментиран от #6

  • 6 лрпхф

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "ел фен":

    За два пъти повече пари от бензиновата, електрическата трябва да е доста повече от "добра".
  • 7 Random

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гаргамел":

    Че те и сега са с японски двигатели.
  • 8 сектант

    0 3 Отговор
    а по-здрави кога?
  • 9 abv

    0 1 Отговор
    Името на тази фирма е: имитатори на форд
  • 10 незнайко

    0 0 Отговор
    Конструкциите на платформите вече са почти едни и същи на всички автомобили. Стига се до един момент когато просто няма какво друго да се променя . Променят външния вид и интериора. Двигател и окачване са отделно звено за развитие.