14 Май, 2020 13:57 7 560 8

Specialized показа електрически велосипед от ново поколение

  • specialized-
  • електрически велосипед
Specialized показа електрически велосипед от ново поколение - 1

Компанията Specialized произвежда шосейни и планински велосипеди от 70-те години на миналия век, а през 2012-а прави първите си опити да влезе на пазара на електрическите велосипеди. И сега, през май 2020-а, Specialized представи електрическо колело от ново поколение, наречено Turbo Vado SL.

Външно велосипедът почти не се различава от обикновените пътни велосипеди. Turbo Vado SL не може да ви вози, като скутер - трябва да въртите педалите, като от Specialized специално го направиха, така че велосипедът да си остане велосипед. Но благодарение на малката батерия, усилията на водача почти се удвояват.

Specialized показа електрически велосипед от ново поколение

В този случай електричеството ще помогне на водача само до скорост от 45 км/ч (ако постигнете по-бърза скорост , ще трябва да разчитате само на собствените си сили). От Specialized уверяват, че запасът от малката батерия от 320 Wh е достатъчен за пътуване 80 км (а след това моторът ще спре и човек ще трябва да върти педала без помощта на високите технологии.

А създателите са горди, че този електрическият им велосипад тежи само 15 кг. Тоест, съвсем малко повече от обикновен велосипед. Единственото, което може да ви разстрои, е цената от 3 350 щатски долара.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Електрошок

    16 0 Отговор
    Този номер го изкопираха от прифесионалното колоездене-така наречения"механичен допинг".Измамата я откриваха само с термокамера,иначе по нищо не личеше,че има ел.мотор и батерия при тегло 6,5кг.!
  • 3 Бай Иван

    15 4 Отговор
    Батерията се сменя с ъглошлайфа.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Електрошок

    22 6 Отговор
    Ще станем нормална държава,когато под статия за велосипеди има поне 50 коментара.

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 гост

    14 2 Отговор

    До коментар #5 от "Електрошок":

    Много интересен коментар и доста верен. Чета чужда преса по професия, години живят в чужбина, никога не ми се е налагало да ползвам кола. Общинари, адвокати, професори, баби, деца, всичко е на велосипеди, навсякъде има алеи, има стоянки за велосипедите, има застраховка за велосипед, полицейски проверки, мен са ме проверявали, защото като си купиш колело за 800евро например отиваш в районното, регистрираш го безплатно, плащаш застраховка от 4евро на месец, и като ти го откраднат, подаваш си молбата и може да ти го намерят, а застраховката ти го изплаща.
    Тук у нас е ужас да караш колело, още по-голям ако излезеш извън града, пътищата са обрасли и стеснени за коли и камиони, какво остава да трябва да те заобиколят, няма алеи, няма нищо. Абсурдното е, че има табелки веломаршрут, а няма път, седиш и се чудиш дали ще те сгази тира като тръгнеш по обозначения път или не. Не е случайно, че наричат България Абсурдистан. Преди 20г. Европа бе на светлинни години напред, сега вече всеки нов склад се строи само с фотоволтаик отгоре, у нас четвърт век и купища милиарди не могат да решат ще ли да има втори АЕЦ или не.
  • 8 Сатаната

    14 0 Отговор
    Благодарение на малката батерия, усилията на водача почти се удвояват, или почти се намаляват на половина, а?