Канадски собственик на Tesla Model 3 публикува в YouTube видео от приключенията си, докато се опитва да зареди седана Model 3 в мразовитата зима.
Той свърза електрическата си кола с фирмена зарядна станция, когато зарядът на батерията показва 11%. Включвайки DC кабелът за бързо зареждане, той с изненада установява, че скоростта на зареждане е... 0 киловата на час.
Шофьорът свърза електрическата кола с друг терминал, но резултатът е същият. Колата или дава грешка при зареждане, или изписва, че се зарежда с нулева скорост. Докато тези неуспешни опити продължават, зарядът пада до 10%.
Собственикът на електрическия автомобил решава да кара до друг терминал, този път с променлив ток, който се намира на десет километра. Успява, въпреки че към момента на пристигане зарядът на батерията вече е спаднал до 2%.
За щастие там колата се "съгласява" да бъде заредена от източника с променлив ток. Но, разбира се, отнема доста повече време, отколкото ако зареждането става на т.нар. бързозарядни станции .
Предполага се, че самата зарядна станция на Tesla е била напълно изправна. Причината батерията да откаже да се зареди е замръзването на гел електролита в батериите. След изминатите 10 километра между двете станции батерията се затопля малко и позволява зареждане.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БАЙ Х@Й
17:35 18.12.2020
2 бат Тонка
17:37 18.12.2020
3 Ами сега тези от Тесла да инсталират...
17:38 18.12.2020
4 ььььь
Коментиран от #70
17:41 18.12.2020
5 един от многото
Коментиран от #36, #37, #38, #39, #40, #41, #42, #43
17:44 18.12.2020
6 Хахахаха
Коментиран от #9, #28
17:53 18.12.2020
7 Дизела
17:56 18.12.2020
8 Нямам срам
17:59 18.12.2020
9 Motorhead
До коментар #6 от "Хахахаха":
Всичките тесли създават проблеми.Палят се батериите или замръзват.Купете си нормални коли.18:00 18.12.2020
10 Не не
Коментиран от #34
18:09 18.12.2020
11 1234578
Коментиран от #35, #47
18:13 18.12.2020
12 Бай Гуй
18:24 18.12.2020
13 DrivingPleasure
Имал е 11% заряд след 10 км вече има 2% та я кажете пак за пробега на тия кочаци :D
Коментиран от #15, #21
18:31 18.12.2020
14 омъскаряване
18:31 18.12.2020
15 омъскаряване
До коментар #13 от "DrivingPleasure":
Пуснал си е парното ;))))18:31 18.12.2020
16 Ами
Коментиран от #17, #18, #22
18:38 18.12.2020
17 Дизела
До коментар #16 от "Ами":
Паля без проблем зимата на -30.Акумулатор Варта,зимна нафта,масло 5W40 и звяра оживява.Коментиран от #24, #25, #66
19:05 18.12.2020
18 Ами ела да видиш
До коментар #16 от "Ами":
12 годишно Х3 Е 83 3DСпоред АМS топ 10 на най добрите двигатели на всички времена.
Има инсталиран подгревател Webasto фабричен.
Дистанционно го включваш работи 25 мин.
Загрява водата до 60 градуса.
Но дори и без него колата пали без проблем на минус 25
Коментиран от #19
19:15 18.12.2020
19 Здрав
До коментар #18 от "Ами ела да видиш":
Напълно подкрепям, на -26 без никви печки дезела пали без проблем... естествено чи всичко е кочан- окачване, ск. Кутия и тн. Ама тва важи за всички коли... а между другото, батерийте на теслите подържат нормална температура, т.е. подгряват се при студено време, което осреднено значи че батерията губи средно по 5% на ден дори да не се кара... при ел. кошовете най големия проблем е този+ отоплението на купето... и километрите които им дават са само за + 22 гр, при 90 км/час, без наклон и вятър и тн.... идеята е супер, ама батерийте засега са далече от реалноста, да не говорим за цената и другите минуси...19:32 18.12.2020
20 Без да съм гледал видеото
Ако се питате защо, оставете телефона си на минус 20 градуса на терасата докато му изключи батерията от студ, а след още два часа го включете в зарядното да се зареди. Гарантирам ви подута батерия, дори да е чисто нова.
Няколко засилвания и спирания с регенерация, загряват батерията за да започне заряда и да не се налага да се изчаква реотана на водното охлаждане да свърши тази работа. Карането с постоянна скорост много по-трудно върши тази работа, защото мощността е малка.
Коментиран от #32
19:42 18.12.2020
21 Гост
До коментар #13 от "DrivingPleasure":
Тесладжийте смятат всяко съотношение като линейно занапред във времето. Например, щом миналата година Тесла е имала 100% повишение в продажбите, значи всички години занапред щяло да бъде все така с по 100% повишение. Следователно, по тяхната логика, щом за 10 км е изразходвал 9% заряд, значи за 100 км ще изразходва 90% заряд.Коментиран от #26
20:28 18.12.2020
22 Гост
До коментар #16 от "Ами":
В Русия при -45 палят дори ладите20:29 18.12.2020
23 7575
20:38 18.12.2020
24 Синдикат на Ало Измамниците
До коментар #17 от "Дизела":
Всичко ток и жица за дизеляка, ама някой обръщал ли е внимание че електронни уреди и тем подобни е описано че не работят при - 25 градуса и при +45. А теслАта с кво е бухана....... електроника и нищо друго......20:43 18.12.2020
25 Дизелар
До коментар #17 от "Дизела":
При мен и през зимата и през лятото колата си пали еднакво . Друг е въпроса ,че трябва да се внимава с отварянето на вратите за да не скъсаш някое уплътнение или да не счупиш дръжката от дърпане :)20:48 18.12.2020
26 Turbo
До коментар #21 от "Гост":
2020 ръст от 50% при Тесла няма да се случи.За 2019г. с един завод - 367500 коли.За 2020г. с два завода с капацитет от 1млн. коли за 9месеца са 329500+последното тримесечие или 350-400х. коли.Излиза,че с два завода 2020 са произвели малко по-вече ог 2019 с един завод.Голям бизнесмен е Афрото.Коментиран от #27
20:48 18.12.2020
27 Това е бизнес
До коментар #26 от "Turbo":
2019 един завод, през 2020-та отваря втори, вдигна продажбите с 30-40% през 2021 ще отвори още два, а останалите производители, им паднаха продажбите с 30%, тази година затвориха по някой завод, догодина ще затворят два пъти по толкова. Ти кой бизнес би искал да притежаваш? Западащия на останалите или възходящия на Тесла?Коментиран от #29, #30
22:00 18.12.2020
28 Инсайдер
До коментар #6 от "Хахахаха":
Една тесла и хвърчат панелите в движение,една тесла се самозапалила,една тесла и се трошат носачите в движение,една тесла с ралични тапицерии по вратите,една тесла със закрепен с изолрбантд ел.блок,една тесла трябва да влезеш в менюто на компа за да си увеличиш скороста на чистачките...резултат..изпуснат завой...една тесла....май станаха много.В китай отзовават 20000.22:06 18.12.2020
29 Инсайдер
До коментар #27 от "Това е бизнес":
За 2019 тойота продава 2 500 000 коли...тесла 250 000 и печели единствено от продажба на квоти за въглеродни емисии,нищо че за производство само на батериите отделят с пъти в повече но на управляващата финансова интернационална мафия е изгодно да се гледа само готовия продукт.Мъск не е нищо повече от нашите олигарси...и той е назначен....2500000 профадени коли- 70 млд капитализация....250000- 500 млд капитализация......някаква логика???Коментиран от #49
22:19 18.12.2020
30 Turbo
До коментар #27 от "Това е бизнес":
Ти не разбра ли ръст 50% няма да има.2завода 2020г. произвеждат колкото 2019г. с един.При производствени мощности за 1милион Тесли,са произведени 400хил. останалите си остават непроизведени.А 2021г. ще бъдат завършени още 2завода,продадени Тесли пак 400х.Коментиран от #31
22:42 18.12.2020
31 А кой е казал, че трябва да е точно 50%?
До коментар #30 от "Turbo":
В края на миналата година, Тесла си постави цел за тази година 500 000 продажби, без да подозира за спирането на заводите и свиването на автомобилния пазар заради корона кризата. По време на корона кризата намали целта на 400 хиляди, а сега се цели пак в половин милион продажби. Не виждам каква ти е драмата? Това че ти си очаквал нещо различно си е твой проблем, ама лично твой.Коментиран от #50
23:22 18.12.2020
32 Колкото и минуси да слагате
До коментар #20 от "Без да съм гледал видеото":
Типично по тролски, нашляпахте минусите, сякаш това ще промени реалността. Този папуняк просто не е изгледал клипа на Бьорн как се подгрява бързо батерията, за да започне да зарежда.Коментиран от #51
00:00 19.12.2020
33 asd
00:11 19.12.2020
34 Чичовото
До коментар #10 от "Не не":
Кой нормален вярва на тези класации....?!05:41 19.12.2020
35 12345
До коментар #11 от "1234578":
За чисто новите коли с ДВГне съм съгласен. До сега съм сменил 8, последните две съм ги взел чисто нови. Ford Fokus 1,5 Дизел при -18 градуса в 6:00 ч. запали без проблем както пали и при 0 градуса. Всичко е до състоянието на автомобила. Вярно,че в България и аз съм имал проблеми всяка зима с колите.Коментиран от #69
10:43 19.12.2020
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 От многото мислещи
До коментар #5 от "един от многото":
Като започнат да изхвърлят старите батерии ще стане не интересно, а страшно. Освен, че никой не ги рециклира, преди 5 години Autobild, писаха, че в ак.батерии на 1 електромобил има 0.5 гр. радиоактивни елементи. Дано вече не е така. Поздрави на еколозите. И да почнат да мислят.11:51 19.12.2020
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 От многото мислещи
До коментар #5 от "един от многото":
Като започнат да изхвърлят старите батерии ще стане не интересно, а страшно. Освен, че никой не ги рециклира, преди 5 години Autobild, писаха, че в ак.батерии на 1 електромобил има 0.5 гр. радиоактивни елементи. Дано вече не е така. Поздрави на еколозите. И да почнат да мислят.11:59 19.12.2020
44 Ехеее
Коментиран от #52
14:25 19.12.2020
45 Няма ли да пишете още черен пиар
Много ми се иска да видя опулените физиономии на антиелектриците тук, като прочетат за какво точно са тези 100 милиона. Доказателство за това, колко заблудени овце са. Бееееее, беееее
10:57 20.12.2020
46 Боцко
11:39 20.12.2020
47 Джуган
До коментар #11 от "1234578":
Преди доста години имах Вартбург. Една сутрин станахме рано да ходим на Боровец и температурата беше -25. Запали от раз, но зимата вечер го гасях със смукача да го “задавя” и сутрин нямаше никакви проблеми в студа13:28 20.12.2020
48 Алекс
Коментиран от #53, #68, #76
14:26 20.12.2020
49 Гост
До коментар #29 от "Инсайдер":
а не не не така. Нашият приятел не смята колите с двг на конкуренцията за продадени. Те дори не били стока, от която се правят пари. Той сравнява само електрическите бройки. Тойота ако ще и 10 милиона коли да е продала, но щом само 100 от тях са електрически, значи само тях ще гледаме и сравняваме хахагахаха. Статистиките на електрофилитеКоментиран от #55
16:56 20.12.2020
50 Гост
До коментар #31 от "А кой е казал, че трябва да е точно 50%?":
Ааа така значи се покривали целите, като видиш че не можеш да ги постигнеш смъкваш летвата докъдето можеш и вече си най-големия хахахаха.16:59 20.12.2020
51 Гост
До коментар #32 от "Колкото и минуси да слагате":
Наистина ли очакваш жена ти да владее и прилага подгревни техники преди зареждане, при условие, че тя дори бензин не може да си сипе сама, нито пък да паркира паралелно хахахахахс17:02 20.12.2020
52 Гост
До коментар #44 от "Ехеее":
само децата си харесват кола по бързината. Къде ще вдигаш такива скорости? По нашите пътища се кара с 90. Питай тази ще ти каже хахахаКоментиран от #54
17:05 20.12.2020
53 Гост
До коментар #48 от "Алекс":
и газта ли е на привършване хахахахахаКоментиран от #62, #64, #65, #67
17:06 20.12.2020
54 Ехеее
До коментар #52 от "Гост":
Така ли? А защо правят коли като Ауди РС6, че им и искат и двойно повече от на Тесла? Не ги ли правят за скорост?17:39 20.12.2020
55 Ами какво да броим?
До коментар #49 от "Гост":
Почти по цял свят, след 2035 година няма да се продава нищо друго освен електрически. Ако toyota продължава в същия дух какво ще продава?През 2019 година, говориха за дял продажби дори през 2050 година, в началото на тази година заговориха за забрани през 2040 година, а до края на тази година, вече стана 2035 година, като в доста държави 2030 година, като дори има държави които още от 2025 година забраняват продажбите на ДВГ. Какво ли ще е след още една-две години?
Като заговорихме за дял, през 2018 година делът на електромобилите и плъгин хибридите беше под един процент, а тази година е около 10%.
Тесла им разказа играта, като доказа, че електромобилите могат да се произвеждат в големи количества и могат да имат по-добри показатели от автомобилите с ДВГ, като дори самостоятелно изгради зарядна инфраструктура. Все неща, които стогодишните обясняваха за невъзможни на политиците и със зъби и нокти бавеха прехода към електромобили.
Коментиран от #56, #57, #78
18:42 20.12.2020
56 Пурко
До коментар #55 от "Ами какво да броим?":
Явно си твърде млад и зелен щом си мислиш че всичко което се говори от политици и лаладжии в действителност ще се случи и спази!?! Та те така и с твоите мечти за забрана на ДВГ-то през това столетие!!!Коментиран от #60
19:20 20.12.2020
57 Гост
До коментар #55 от "Ами какво да броим?":
като стане 2030 ако тогава Тесла е произвела повече автомобили от Тойота, тогава ще можеш да лае6. Сега реалността е друга. Сега Тойота продава 10 пъти повече автомобили от най-голямата, най-новата, най-скъпата, най-модерната и най-надутата ти Тесла. Лека нощ.Коментиран от #58
21:31 20.12.2020
58 Говориш пълни глупости
До коментар #57 от "Гост":
Като защитник на toyota, поне трябваше да се информираш по колко произвежда. Въпреки рекордната година на Тесла, година toyota ще продаде около 20 пъти повече автомобили от Тесла.Но това е умиращ бизнес. Независимо дали Тесла или друг, но през 2030 година само ентусиасти, за които парите не са никакъв проблем, ще си купуват автомобили с ДВГ, дори да отпаднат всички забрани. Ще стане като с тецовете. Уж никой няма да ги забранява до 2050 година, дори според политиците, но ще е късмет, ако не фалират до 2025 година, защото още сега са на стотици милиони загуба, въпреки още повече стотици милиони държавни помощи, а въглеродните квоти се повишават с всяка година.
И с toyota ще е същото. Другите ще предлагат електромобили на по-ниска цена отколкото хибридите и автомобилите с ДВГ на toyota. Познай кой ще ги купува.
Коментиран от #71
22:50 20.12.2020
59 незнайко
22:50 20.12.2020
60 Дрън-дрън
До коментар #56 от "Пурко":
И евро7 ли няма да се случи? Явно си доста млад и зелен за да вярваш в дядо Коледа. А като дойде евро 8?Коментиран от #75, #77
22:53 20.12.2020
61 Дрън-дрън
Коментиран от #72
00:25 21.12.2020
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Пух
До коментар #17 от "Дизела":
Ти във фризера ли държиш зверо09:37 21.12.2020
67 Алекс
До коментар #53 от "Гост":
Ами провери. В момента доказаните находища на газ в света са около 7 млрд. кубични фута. С текущото темпо на консумация тези находища ще стигнат за около 50на години. Да предположим - индустрията ще се преориентира, битовото потребление също ще премине частично на алтернативни източници, ще излязат нови технологии за добив и/или находища - и 100 години да са....изобщо не е далеч.11:42 21.12.2020
68 Знайко
До коментар #48 от "Алекс":
Вероятно повечето коли ще са с електрически двигатели след 10 години. Но никак не е сигурно, че ще са Тесли на батерии, Тойоти с горивни клетки, някакви хибриди с ДВГ генератор. Или нещо, което все още не е измислено. И не е сигурно, че ще ги има Тесла, Тойота, VW ... Вижте какво стана с NOKIA, половината от сегашните студенти дори не са чували за нея.17:46 21.12.2020
69 1234578
До коментар #35 от "12345":
Или си лъжец или си провери термометъра, не ти мери верно. Налей едно пластмасво шише 200 мл с нафта от резервоара на колата ти. И го сложи във фризера за 15-20 часа. Когато го извадиш нафтата надали ще е в течно състояние. Още при минус 10, минус 15 градуса ще замръзне. Дори дизела с добавки замръзва при минус 20. Тези дизели, които работят при много ниски температури имат специални системи за подгряване на нафтата в резервоара, филтрите, хранопровода ...А за по-лесно може да потърсиш в YouTube има доста такива опити там.
Коментиран от #73, #74
18:21 21.12.2020
70 Киро
До коментар #4 от "ььььь":
Щото се палят...21:24 21.12.2020
71 Гост
До коментар #58 от "Говориш пълни глупости":
Не съм защитник на Тойота и не виждам защо ти е на теб да правя нещо, което ще докаже, че Тесла е още по назад от Тойота, отколкото съм заявил? А останалите ти твърдения са прост копи пейст на голите обещания над които се надсмиваме всички. Тазгодишният недостижим таргет на Тесла е поредният провал в прогнозите й и доказва, че да мечтаят е едно, а да го постигнат е съвсем друго.21:51 21.12.2020
72 Гост
До коментар #61 от "Дрън-дрън":
Това е поредният недостатък на миксерите. Аз заредих бензин преди две седмици и ако ще и 10 ледени нощи на -30 да ми стои колата, на единадесетия ден влизам, паля и тръгвам. И то без да съм загубил и капка гориво хахахахаха21:55 21.12.2020
73 Гост
До коментар #69 от "1234578":
Стар дизел съм палил от раз на -15. Подгрев на горивния филтър имаше. Ти кола си виждал само на картинка.21:57 21.12.2020
74 До 69 от канадиец
До коментар #69 от "1234578":
В Северна Канада нафтата ми на камиона не ми е замръзвала на -48.Първо замръзва на турбото променливата геометрия на -20. После маслото става на мед на -30. Нафтата не замръзва никога защото е с необходимите качество и добавки.
05:02 22.12.2020
75 Дрън-дрън-дрън/та пляс
До коментар #60 от "Дрън-дрън":
Може и да НЕ СЕ случи! Е,може,но само в болните,заблудени глави на електропитеците хи хи хи хи хи.09:44 22.12.2020
76 домакин
До коментар #48 от "Алекс":
А електропитеците колкото и да се напъвате ДВГ ще са вечни. Електрическите боклуци са временно налагани от богатите корпорации. Е,вярно както сам каза,много нещо ще трябва да се изчистят докато станат масови. Зареждане,батерии,пробег сигурност,зарядни станции...10:41 22.12.2020
77 Дрън-дрън-дрън/та пляс
До коментар #60 от "Дрън-дрън":
Ти май ти все още вярваш в дядо коледа,така като гледам.🎅😃😃😃😤Коментиран от #79
10:53 22.12.2020
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Ти не вярваш, те не вярват
До коментар #77 от "Дрън-дрън-дрън/та пляс":
Но реалността им удари як шамар. Сега се налага да плащат на Тесла за квоти, защото и те като тебе вярваха, че ще им се размине, понеже лобитата им налагаха мнението че постигането на 95гр е невъзможно.Който като тебе вярва, че и евро 7 през 2025 ще се размине е пълен наивник.
От Тесла много добре знаят че 20 милиона продажби през 2030 година са трудно осъществими. Целта на това изказване беше съвсем друга. Илон Мъск ясно заяви на политиците, че ако автомобилните компании не искат да произвеждат електромобили, той може да поеме и тяхното производство. Изборът си е техен. Алтернатива вече има, за разлика от преди, когато автомобилните компании на практика вземаха решенията, а не политиците.
Коментиран от #80
09:15 23.12.2020
80 Дрън-дрън-дрън/та пляс
До коментар #79 от "Ти не вярваш, те не вярват":
До 2025-та,я камилата,я камиларя! Дотогава може нищо такова да не се случи. Това са си някакви твои фантазии. По-скоро до 2025-та и ЕС вече да го няма.Коментиран от #83
09:43 23.12.2020
81 домакин
09:56 23.12.2020
82 type-R
20:08 25.12.2020
83 8657
До коментар #80 от "Дрън-дрън-дрън/та пляс":
Това да не ти е СССР ,че да се разпада на парчета...Коментиран от #84
07:10 28.12.2020
84 Дрън-дрън-дрън/та пляс
До коментар #83 от "8657":
Ами замисли се бе,човек! Реално погледнато никой,ама никой съюз НЕ Е вечен. ИСТОРИЯТА ГО ДОКАЗВА!!!!!!19:19 29.12.2020
85 Spy
15:58 18.02.2021