Според скорошен доклад на CIRP iPad Pro е най-продаваният модел iPad. Това противоречи на общоприетото схващане, че бюджетните модели обикновено доминират в продажбите, но и за това също има логично обяснение.
През второто тримесечие на 2024 г. iPad Pro завладява значителен пазарен дял от 43%, изпреварвайки стандартния iPad, на който се падат 35%. iPad Air и iPad mini изостават съответно с 12% и 10%.
Рязкото нарастване на популярността на iPad Pro може да се отдаде на пускането на новите модели през май 2024 г. Въпреки едновременното пускане на актуализирания iPad Air, iPad Pro успя да задмине своя брат, което показва силното предпочитание на потребителите към устройството от по-висок клас.
Тази промяна в поведението на потребителите подчертава нарастващата тенденция към премиум таблети, тъй като потребителите отдават приоритет на производителността, функциите и цялостното изживяване. Въпреки че стандартният iPad продължава да има значителен пазарен дял, господството на iPad Pro е доказателство за успеха на Apple да го позиционира като водещ продукт.
Остава да видим дали iPad Pro ще успее да запази водещата си позиция през следващите тримесечия, особено след като конкурентите представят нови предложения за таблети.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА