Volkswagen е на път да промени дефиницията за притежание на автомобил с нова смела стратегия. Съобщава се, че германският автомобилен гигант проучва модел, базиран на абонамент, който би могъл да революционизира начина, по който потребителите взаимодействат с неговите автомобили.
Това радикално отклонение от традиционния модел на продажби е сигнал за значителна промяна в бизнес стратегията на Volkswagen. Вместо да се фокусира единствено върху продажбите на автомобили, компанията се стреми да даде приоритет на мобилността и гъвкавостта на клиентите. Предлагайки абонаментен достъп до своите автомобили чрез специално приложение, Volkswagen се позиционира така, че да задоволи нуждите на по-младите, технологично ориентирани демографски групи, които дават приоритет на преживяванията пред собствеността.
Този ход вероятно е продиктуван от няколко фактора. Първо, автомобилната индустрия е в процес на бърза трансформация, като електромобилите и технологиите за автономно управление бързо набират популярност. Абонаментните модели предлагат по-гъвкав подход за управление на тези технологични постижения и задоволяване на променящите се потребителски предпочитания. Второ, преминавайки към абонаментен модел, Volkswagen може да генерира постоянни потоци от приходи, което потенциално смекчава цикличния характер на традиционния автомобилен бизнес.
Макар че спецификата на плана на Фолксваген все още не е изяснена, потенциалните последици за индустрията са широкообхватни. Успешното му прилагане би могло да наруши установените дилърски мрежи, да постави под въпрос традиционните модели на финансиране и да ускори въвеждането на електрически превозни средства. Преходът към абонаментен модел обаче ще изисква значителни инвестиции в цифровата инфраструктура, обслужването на клиентите и управлението на автомобилите.
Тъй като автомобилната индустрия преминава през период на безпрецедентни промени, смелият ход на Volkswagen за проучване на нови бизнес модели е доказателство за желанието на компанията да се адаптира и да въвежда иновации. Успехът на тази инициатива ще зависи от способността на компанията да изпълни ефективно стратегията си и да предостави на потребителите убедително предложение за стойност.
Предстои да видим как другите автомобилни производители ще отговорят на предизвикателството на Volkswagen. Ако успее, този новаторски подход би могъл да постави нов стандарт в индустрията и да преосмисли начина, по който мислим за притежаването на автомобил.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 алхимик
Коментиран от #5, #7, #8, #17
17:05 20.08.2024
2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
17:06 20.08.2024
3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Викат му
1. Оперативен лизинг
и
2. рент-а-кар❗
17:08 20.08.2024
4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
"революционират" 🤔
17:09 20.08.2024
5 Разсмя ме
До коментар #1 от "алхимик":
и КОЙ е "жената" при младитИ? И не под наем а споделено....Коментиран от #14
17:09 20.08.2024
6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Коментиран от #10, #16
17:09 20.08.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Отец Петка
До коментар #1 от "алхимик":
По евтино ще излиза пет души да споделят една жена. Чувал съм че жена и кола не се дават назаем.17:19 20.08.2024
9 Германистан на три минарета
17:19 20.08.2024
10 пенсионер от Варна
До коментар #6 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
идеята е "НЕ на личната собственост", а не на частната, която носи печалба и ще се концентрира само в ръцете на олигарсите !17:23 20.08.2024
11 Нзтдпзпзп
Да пробват щом имат желание. Аз вече съм прекалено дрът и кисел, и нямам желание да ставам "революционер".
17:42 20.08.2024
12 Баба Гица
18:16 20.08.2024
13 Клаус Шваб
18:23 20.08.2024
14 Порно
До коментар #5 от "Разсмя ме":
Те, жените , и сега много мъже ги споделят, макар и без да знаят18:45 20.08.2024
15 Техно
Иначе първо БМВ претърпя провал с подобно предложение, впоследствие и Мерцедес. И ако БМВ се опита в България и Европа, то Мерцедес пиха една студена вода в Щатите, което е странно предвид че рентакара е много популярна и масова услуга в Северна Америка. Нема да заложа пари че ще им се получи...
20:53 20.08.2024
16 дилдото от Последния ден
До коментар #6 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Няма да имате нищо и ще бъдете щастливи...защото ще давате приоритет на преживяванията пред собствеността...21:29 20.08.2024
17 Фондация Дейбил & Мелинда Гайс
До коментар #1 от "алхимик":
Епа то е измислено - справка другаря Лев Давидович Бронщайн - Троцки и Хаин Хиршел Леви Мордехай - Карл Маркс. Така е при комунизъма - всичко е според потребностите...и изживяването...и...21:32 20.08.2024
18 ЕССР
00:02 21.08.2024
19 Елементарно е
09:00 21.08.2024
20 Чекмедже бабаит
15:20 21.08.2024
21 Мислител
Аз през по голямата част от месеца карам градско с голямата,мислех си за схема в която голямата я държа при концесионера а карам малка електричка.Като ми трябва голямата водя малката при концесионера и той ми дава голямата за определен период после обратно
Дано им дойде нещо такова на концесионерите
20:53 22.08.2024
22 айде аз да им давам под наем
22:11 22.08.2024
23 Фолки
Плащам си на година (при рентакар цена 50 лева на ден да кажем) за 50 дни = 2500 лева. Заявявам 3 дни предварително и ползвам заявеното време. (на няколко пъти естествено). Като си сложите цените на колите като нови (или лизинг), гражданска отговорност, каско и т.н. и си сметнете колко дни карате колата - за мен си струва.
18:53 18.11.2024