20 Август, 2024 17:01 5 919 23

VW иска да революционизира покупката на автомобил

  • vw-
  • volskwagen-
  • id-
  • id.buzz

Компанията обмисля планове за споделяне на коли

VW иска да революционизира покупката на автомобил  - 1

Volkswagen е на път да промени дефиницията за притежание на автомобил с нова смела стратегия. Съобщава се, че германският автомобилен гигант проучва модел, базиран на абонамент, който би могъл да революционизира начина, по който потребителите взаимодействат с неговите автомобили.

Това радикално отклонение от традиционния модел на продажби е сигнал за значителна промяна в бизнес стратегията на Volkswagen. Вместо да се фокусира единствено върху продажбите на автомобили, компанията се стреми да даде приоритет на мобилността и гъвкавостта на клиентите. Предлагайки абонаментен достъп до своите автомобили чрез специално приложение, Volkswagen се позиционира така, че да задоволи нуждите на по-младите, технологично ориентирани демографски групи, които дават приоритет на преживяванията пред собствеността.

Този ход вероятно е продиктуван от няколко фактора. Първо, автомобилната индустрия е в процес на бърза трансформация, като електромобилите и технологиите за автономно управление бързо набират популярност. Абонаментните модели предлагат по-гъвкав подход за управление на тези технологични постижения и задоволяване на променящите се потребителски предпочитания. Второ, преминавайки към абонаментен модел, Volkswagen може да генерира постоянни потоци от приходи, което потенциално смекчава цикличния характер на традиционния автомобилен бизнес.

Макар че спецификата на плана на Фолксваген все още не е изяснена, потенциалните последици за индустрията са широкообхватни. Успешното му прилагане би могло да наруши установените дилърски мрежи, да постави под въпрос традиционните модели на финансиране и да ускори въвеждането на електрически превозни средства. Преходът към абонаментен модел обаче ще изисква значителни инвестиции в цифровата инфраструктура, обслужването на клиентите и управлението на автомобилите.

Тъй като автомобилната индустрия преминава през период на безпрецедентни промени, смелият ход на Volkswagen за проучване на нови бизнес модели е доказателство за желанието на компанията да се адаптира и да въвежда иновации. Успехът на тази инициатива ще зависи от способността на компанията да изпълни ефективно стратегията си и да предостави на потребителите убедително предложение за стойност.

Предстои да видим как другите автомобилни производители ще отговорят на предизвикателството на Volkswagen. Ако успее, този новаторски подход би могъл да постави нов стандарт в индустрията и да преосмисли начина, по който мислим за притежаването на автомобил.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 алхимик

    52 2 Отговор
    Апртамента под наем ,колата по наем , сега остана и за жената да измислят абонамент

    Коментиран от #5, #7, #8, #17

  • 2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    11 2 Отговор
    🤔🤔🤔революционира🤔🤔🤔
  • 3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    32 2 Отговор
    Нищо ново❗
    Викат му
    1. Оперативен лизинг
    и
    2. рент-а-кар❗
  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    18 0 Отговор
    Ама за незнаещите -
    "революционират" 🤔
  • 5 Разсмя ме

    22 0 Отговор

    До коментар #1 от "алхимик":

    и КОЙ е "жената" при младитИ? И не под наем а споделено....

    Коментиран от #14

  • 6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    33 1 Отговор
    Идеята е живот без частна собственост ❗

    Коментиран от #10, #16

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Отец Петка

    33 0 Отговор

    До коментар #1 от "алхимик":

    По евтино ще излиза пет души да споделят една жена. Чувал съм че жена и кола не се дават назаем.
  • 9 Германистан на три минарета

    25 0 Отговор
    Общи коли, общи жени всичко за нуждите на новите германци бахала, бахала.. !
  • 10 пенсионер от Варна

    15 1 Отговор

    До коментар #6 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    идеята е "НЕ на личната собственост", а не на частната, която носи печалба и ще се концентрира само в ръцете на олигарсите !
  • 11 Нзтдпзпзп

    15 3 Отговор
    След "софтуер ез ъ сървис" продължават да упорстват и с "кар ез ъ сървис". Мнооого им се иска на всички шефчета да се чучнат на клона с абонаментите. Не само в автомобилния, а във всеки бизнес.

    Да пробват щом имат желание. Аз вече съм прекалено дрът и кисел, и нямам желание да ставам "революционер".
  • 12 Баба Гица

    15 1 Отговор
    Защото "народната" им кола е с домозаеърски дизайн и прескъпа, решили са да се пробват да я отдават под наем абонаментно на буда лите, вместо да се мъчат да я продават в конкуренция с китайските евтинджоси. Но абонамент на половин цена ще им вкарат с китайски каручки и пак ще са непродаваеми и неабонаментирани
  • 13 Клаус Шваб

    20 1 Отговор
    "Няма да притежавате нищо и ще бъдете "щастливи". ...хи хи хи
  • 14 Порно

    17 0 Отговор

    До коментар #5 от "Разсмя ме":

    Те, жените , и сега много мъже ги споделят, макар и без да знаят
  • 15 Техно

    9 1 Отговор
    Тая "революционна" схема я знаем. Левичарският олигарх прокопиев я е кръстил спарк.
    Иначе първо БМВ претърпя провал с подобно предложение, впоследствие и Мерцедес. И ако БМВ се опита в България и Европа, то Мерцедес пиха една студена вода в Щатите, което е странно предвид че рентакара е много популярна и масова услуга в Северна Америка. Нема да заложа пари че ще им се получи...
  • 16 дилдото от Последния ден

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Няма да имате нищо и ще бъдете щастливи...защото ще давате приоритет на преживяванията пред собствеността...
  • 17 Фондация Дейбил & Мелинда Гайс

    9 1 Отговор

    До коментар #1 от "алхимик":

    Епа то е измислено - справка другаря Лев Давидович Бронщайн - Троцки и Хаин Хиршел Леви Мордехай - Карл Маркс. Така е при комунизъма - всичко е според потребностите...и изживяването...и...
  • 18 ЕССР

    9 2 Отговор
    Едвам се отървахме от комунизма и се натресохме на друг..пфуу
  • 19 Елементарно е

    11 0 Отговор
    Нищо ново! От столетия се прилага : искаш жена за вечерта - плащаш си за проститутка!
  • 20 Чекмедже бабаит

    2 0 Отговор
    Бързо! абонирайте се за свободния сват ха ха ха
  • 21 Мислител

    1 0 Отговор
    Да ви кажа нещо такова ми се върти в главата,в семейството имаме две коли една електричка на жената и една дизел голяма.
    Аз през по голямата част от месеца карам градско с голямата,мислех си за схема в която голямата я държа при концесионера а карам малка електричка.Като ми трябва голямата водя малката при концесионера и той ми дава голямата за определен период после обратно
    Дано им дойде нещо такова на концесионерите
  • 22 айде аз да им давам под наем

    1 0 Отговор
    За по-лесно
  • 23 Фолки

    0 0 Отговор
    Само ще кажа, че тази идея ми се върти в главата от 10-15 години. Бившите ми колеги може да си спомнят. Всъщност може да помни е един льольо от лизингова компания с който я споделих също. Сега ще я развия и тук:
    Плащам си на година (при рентакар цена 50 лева на ден да кажем) за 50 дни = 2500 лева. Заявявам 3 дни предварително и ползвам заявеното време. (на няколко пъти естествено). Като си сложите цените на колите като нови (или лизинг), гражданска отговорност, каско и т.н. и си сметнете колко дни карате колата - за мен си струва.