8 Октомври, 2024 15:28 5 044 9

По-евтина и с повече пробег: Tesla RWD Long Range ще се продава в Европа

  • tesla-
  • model 3-
  • long range-
  • rwd

Моделът на задно се очаква съвсем скоро

По-евтина и с повече пробег: Tesla RWD Long Range ще се продава в Европа - 1

Tesla възнамерява да върне на пазара Model 3 Long Range RWD в Европа, предлагайки на клиентите си по-достъпна и енергийно ефективна опция. Тази обновена версия на Model 3 ще включва най-новите актуализации на дизайна и ще се отличава с пробег от 702 км.

Model 3 Long Range RWD ще бъде оборудван със задвижване на задните колела, което ще доведе до малко по-ниска цена в сравнение с модела Long Range AWD. Въпреки че не са публикувани конкретни данни за цените, се предполага, че версията RWD ще бъде с около 3000 евро по-евтина.

По-евтина и с повече пробег: Tesla RWD Long Range ще се продава в Европа

Очаква се Model 3 Long Range RWD да бъде популярен избор за европейските клиенти, които отдават приоритет на пробега и ефективността. Все пак за тези които търсят задвижване на четирите колела, модификацията с два електромотора също ще бъде налична.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Рексов

    14 4 Отговор
    Да да, от 130000 Леа, става 127000...
  • 2 БСТ

    3 5 Отговор
    В щатите много ги карат със задно заради дрифтовете .
  • 3 авто

    9 13 Отговор
    Искате да кажете , че трябва да положа задни части върху електромагнитно излъчване и да ми се изпържи всичко , в това число и орехчетата ? Дори искате и пари за това ?

    Коментиран от #9

  • 4 Гост

    1 4 Отговор
    Кога ще се появи Тесла Н на водород?
  • 5 БайБоцимир

    3 3 Отговор
    Имам кола със задно предаване, такава с ппстоянно 4х4 и една предимно предно, но с опция за зацепване и на заден мост (някакво 4х4). Най-голяма радост ми доставя колата със задно, може да се кара през 90% от времето. Много се разгледахме с тези 4х4, реално не ни трябват

    Коментиран от #6

  • 6 Койчо

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "БайБоцимир":

    Веднага ти отговарям.
    Имам 4х4 и карам със все сезонни гуми. Повече от това не ми е нужно за зимата.
    Другата ми кола с летни и зимни по 200 лева на година ми писна да давам за сваляне качване всяка пролет/есен.
    Така че би могло да се каже че 4х4 ми спестява пари, болки в кръста и място в мазето .

    Коментиран от #7

  • 7 Пзхзхз

    2 3 Отговор

    До коментар #6 от "Койчо":

    За сметка на увеличения разход на гориво, особено ако 4х4 е постоянно зацепено. Танту за кукуригу е работата.
  • 8 1111

    0 3 Отговор
    Дълго време карах 4х4. Първоначално със зимни гуми. След като ги откраднаха по български - със всесезонни гуми (щото нали било супер.. да ама 1 година. След това са на дърво). Е, продадох я и си взех с предно и зимни гуми - много по-добре е от към разход и дори зимата, срещу 4х4 всесезонни. Това 4х4 и всесезонни гуми е абсолютна лудост. Пълна пързалка, никакво спиране на сняг (а много ходя по планини).
  • 9 Мефисто

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "авто":

    От тва дето се опасяваш няма как да пострадаш -физика -, но евентуално може да поумнееш.