Hyundai ще отлива каросерията на автомобилите от едно цяло

22 Януари, 2025 12:43 3 921 13

  • hyundai-
  • hypercasting

Това ще се случи от следващото поколение автомобили на марката

Hyundai ще отлива каросерията на автомобилите от едно цяло - 1

Hyundai Motor Company обяви най-голямата вътрешна инвестиция в историята на компанията, насочена към развитието на електрическата мобилност и иновативни производствени технологии. През 2025 година Hyundai планира да отдели 11.2 милиарда долара за модернизиране на съоръженията си, включително изграждането на нов завод за електрически превозни средства в Улсан, който е планиран да стартира през първата половина на 2026-а.

Специално внимание заслужава въвеждането на технологията HyperCasting, която ще стане основа на производствените процеси в новия завод. Тази иновативна техника прави възможно производството на елементи от едно цяло тяло, което значително намалява броя на частите и намалява производствените разходи. В резултат на това автомобилите от новото поколение ще станат не само по-технологично напреднали, но и по-надеждни благодарение на монолитните каросерии.

Hyundai позиционира HyperCasting като революционна технология, която ще позволи на компанията не само да се конкурира с Tesla, която използва подобни подходи, но и да я надмине чрез по-ефективен производствен дизайн. Докато Tesla използва gigacasting за сглобяване на големи блокове, Hyundai се стреми към цяла каросерия от един модул, което е следващата стъпка в автомобилната индустрия.

Тази стратегия подчертава амбицията на Hyundai да стане лидер в електрическата мобилност чрез интегриране на модерни технологии и увеличаване на своите конкурентни предимства. В допълнение към Улсан, инвестиционният план обхваща подобряването на други производствени обекти и разширяването на портфолиото от електрически превозни средства, които ще отговарят на настоящите пазарни изисквания за екологичност, ефективност и висока производителност.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Джон

    5 9 Отговор
    Това Апъл го измисли при лаптопите много отдавна.

    Коментиран от #8

  • 3 ...

    3 4 Отговор
    Като във Формула 1.
  • 4 Да вземат опит от Трабант да правят

    6 2 Отговор
    Картонени панели вместо метални и колите ще са по леки и по евтини
  • 5 Гост

    8 2 Отговор
    Повтарят глупавите идеи на Тесла.
  • 6 чоко

    10 1 Отговор
    И като я чукнем кво правим..
    Скапани еднодневки

    Коментиран от #9

  • 7 Московский сварчик

    2 1 Отговор
    Ние ще си ги лепиме от парчета, защото държим на собствения стил.
  • 8 Джарвис

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Джон":

    Лаптопът е педя на педя и половина. Автомобилът е 4.5 метра.
  • 9 боко

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "чоко":

    Даваш я в сервиз.

    Коментиран от #10

  • 10 А СЕРВИЗА ТИ ДАВА5 ЦИФРЕННА

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "боко":

    СМЕТКА НАЙ МАЛКО......

    Коментиран от #11

  • 11 Оффф

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "А СЕРВИЗА ТИ ДАВА5 ЦИФРЕННА":

    Не мисля, че тези ще подлежат на ремонт изобщо.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Петров

    0 0 Отговор
    И после като се джаснем някъде какво правим?
    А) режем и т.н.
    Б) сменяме цялото шаси
    Така се получава