Разкриха характеристиките на новия автомобил на Xiaomi

3 Февруари, 2025 16:16 4 568 18

  • xiaomi-
  • su7-
  • yu7-
  • данни

Данните бяха оповестени след попълването на регулаторни документи

Разкриха характеристиките на новия автомобил на Xiaomi - 1

Вторият модел на Xiaomi на пазара на електромобили - YU7 - предизвиква голям интерес и макар да видяхме официалните снимки, конкретните подробности за параметрите му са малко. Сега това се промени благодарение на информацията, публикувана от китайското Министерство на промишлеността и информационните технологии (MIIT), която ни дава по-ясна представа за технологията на батерията и пробега му и подготвя почвата за пряка битка с Tesla Model Y.

Моделът YU7, който се очаква да бъде пуснат на пазара през юни или юли тази година, ще се предлага както със задвижване на задните колела (RWD), така и със задвижване на всички колела (AWD). Версията AWD може да се похвали с впечатляващи данни за мощността: преден двигател с мощност до 220 kW (около 295 к.с.) и заден двигател с мощност 288 kW (около 386 к.с.). Тези двигатели са съчетани с трикомпонентни литиеви батерии, които задвижват YU7 до максимална скорост от 253 км/ч.

Разкриха характеристиките на новия автомобил на Xiaomi

Може би най-интригуващата подробност, разкрита от MIIT, са трите различни стойности на пробега според китайския стандарт CLTC (China Light-duty Vehicle Test Cycle). Данните за модела AWD достигат до 760 км, а теглото е 2405 кг.

Очаква се RWD моделът да използва заден електрически двигател с максимална мощност 235 kW (около 315 к.с.) и вероятно ще използва литиево-желязо-фосфатни батерии. Прогнозираната максимална скорост на RWD варианта е 240 км/ч.

В габаритно отношение Xiaomi YU7 е с размери 4999 мм дължина, 1996 мм широчина и 1600 мм височина, а междуосието е 3000 мм. Шпионските снимки подсказват, че Xiaomi може да предлага YU7 в различни модификации, вероятно включващи версии Standard, Pro и Max. Последните шпионски снимки разкриха и монтиран на покрива LiDAR сензор, което подсказва, че YU7 използва самостоятелно разработената от Xiaomi усъвършенствана система за подпомагане на водача (ADAS). Шпионските снимки на интериора показват и ултраширок екран, който доминира в кокпита.


Поставете оценка:
Оценка 4.9 от 16 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Продажбите

    12 2 Отговор
    Ще зависят от цената
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Китайски боклук

    5 18 Отговор
    Завинаги сделано
  • 4 карчи

    12 4 Отговор
    Проблемът е че това са "коли" с размерите и теглото на пикапи!? В градовете няма място за такива, а в България в частност в поне половината от построените през последните години гаражи няма да могат и да влизат😉 Да не говорим за инфраструктурата и мощностите за зареждане! Никой не мисли за това, но то си иде, като лавина! Е затова потребителите са счупили поръчалката на Сузуки за новото Джимни😉

    Коментиран от #6, #8

  • 5 Госあ

    10 6 Отговор
    краварника ще принуди подлогите си да купуват копторите им. В Китай и Русия ще карат автомобили.
  • 6 Така е

    4 4 Отговор

    До коментар #4 от "карчи":

    Suzuki jimny се очаква да стане най-продаваният автомобил в света за 2025 както беше и през миналата 2023 и 2024 година.

    От другата страна огромното и тежко Тесла модел y, никой не го иска и май ще му спират производството. Повечето хора в света масово живеели на осмия етаж в панелката и не само че нямали гараж а се биели кой да спре в градинката пред панелката. Джимито можело да качва бордюрите и да паркира на повече места по тротоара.

    Коментиран от #13, #16

  • 7 Васил

    4 6 Отговор
    За какво са ми толкова конски сили като на магистралата не може да се кара продължително с висока скорост иначе батериите ще са нула след час!

    Коментиран от #10, #11

  • 8 гост

    5 6 Отговор

    До коментар #4 от "карчи":

    Това което джимито го постигна за 5 дни в цял свят, Тесла модел У го постигна само за 1 ден и само в Китай. Справка - чичко гугъл
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Банго Васил

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "Васил":

    Вярно е! Като всеки автомобил, електромобилите не са изключения. Също се подчиняват на физичните закони и харчат повече при високи скорости

    Не знам за Колко висока скорост говориш, но 1 час няма как да е правилен отговор. При максимална скорост, която за предишния модел на xiaomi е 350 км в час, само можеш да си мечтаеш за 1 час. За справка -гумите на bugatti chiron могат да издържат само 12 минути на максимална скорост, но има непреодолим защитен механизъм - 100-литровия резервоар свършва два пъти по-бързо още на шестата минута.
  • 11 Банго Васил

    4 3 Отговор

    До коментар #7 от "Васил":

    При движение 140 км в час харчи около 20kWh/100km, които на 500 kW зарядна станция се зареждат за 144 секунди. Тоест с батерия 100 kWh ще можеш да караш 4-5 часа с едно зареждане и ще трябва да отделяш 144 секунди за всички следващи 100 км.

    Примерно ако си решил да отскочиш от София до слънчев бряг да закараш или върнеш децата, ще трябва или на отиване или на връщане да спреш за 5 минути за зареждане при движение с максималната разрешена скорост. Нищо различно от това да го направиш с бензинов автомобил.

    Единствената разлика е, че ако е със същите конски сили ще трябва да спреш поне два пъти по пет минути с бензиновия и ще ти излезе нямам 4 пъти по-скъпо.
  • 12 Антиелектрика

    5 4 Отговор
    Новата лека кола на Xiaomi ... с тегло 2405 кг ... както се казва лека, лека, колко да е лека 2,5т минимум с един пътник. Окачване ? гуми ? шаси ? Ами не, благодаря.

    Коментиран от #15

  • 13 Селянина с колелото

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Така е":

    Вчера търсих информация за точно този модел. Странно че в момента сузуки.бг не предлага модела Jimny.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 гост

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "Антиелектрика":

    ами карай си коша, кой те пита какво мислиш
  • 16 Хахохи

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Така е":

    За 2023 най-продаван модел в света и Европа е Тесла У.
  • 17 незнайко

    0 0 Отговор
    Интересното при електромобилите с еденично предаване е, че то е задно, за разлика от конвенционалните ! Защо не са с предно (мощните) електромобилите е тайна !

    Коментиран от #18

  • 18 Пилотът Гошу

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "незнайко":

    Не е тайна. В случая говорим за автомобили с по 300кс на моста и 500-600 на двата. Мощността е голяма за да е на предния мост особено с голямата тяга на ел.мотора. При ДВГ рядко е имало модели с по 300кс само на преден мост, Фокус РС примерно има такъв модел.