YouTube с добра новина за потребителите, след като промени стратегията си за реклами

25 Февруари, 2025 16:09 1 198 7

  • youtube-
  • реклами-
  • premuim

Все пак ще трябва да гледате част от тях

YouTube с добра новина за потребителите, след като промени стратегията си за реклами - 1

YouTube преработва стратегията си за реклами в средата на предаването, като обещава по-малко смущаващо изживяване за аудиторията и потенциално по-големи приходи за създателите. От 12 май 2025 г. платформата ще дава предимство на поставянето на реклами в средата на видеоклиповете в „естествени точки на прекъсване“, като паузи и преходи, с цел да се сведат до минимум прекъсванията по време на важни моменти, като например диалог или последователност от действия.

Въпреки че основната концепция на рекламите в средата на видеоклиповете се запазва, YouTube твърди, че тази промяна ще подобри преживяването на зрителите, като намали вероятността от напускане на видеоклиповете поради стряскащо разположение на рекламите. За по-стари видеоклипове с ръчно поставени междинни реклами (качени преди 24 февруари 2025 г.) YouTube автоматично ще добавя допълнителни рекламни слотове в тези естествени точки на прекъсване. Създателите запазват възможността да деактивират това автоматично поставяне в YouTube Studio, въпреки че това може да се отрази негативно на потенциала им за приходи.

Създателите, които разчитат изключително на реклами в средата на видеата, няма да бъдат засегнати от тези промени и могат да продължат досегашните си практики. Новата функция „Обратна връзка“, въведена в YouTube Studio тази седмица, позволява на създателите да оценят потенциалната смущаваща роля на техните реклами в средата на ролката, като им дава възможност да направят необходимите корекции. Този инструмент предоставя ценна информация за това как алгоритъмът на YouTube възприема разполагането на реклами, като дава възможност на създателите да оптимизират съдържанието си както за преживяването на зрителите, така и за монетизацията.

Важното е, че YouTube няма да активира автоматично рекламите в средата на видеоклиповете, в които преди това те не са били включени. Според YouTube общата цел на тези промени е да се подобрят общите приходи на създателите от mid-roll реклами, както и да се осигури по-безпроблемно гледане за аудиторията. Този ход е сигнал за продължаващите усилия на YouTube да усъвършенства рекламния си модел и да постигне баланс между монетизацията и удовлетвореността на потребителите.


Поставете оценка:
Оценка 1.5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Полковник Марков

    3 2 Отговор
    Даже не знаех, че в Youtube има реклами. От време оно ползвам Brave браузер и Revanced на телефона.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Смешни

    4 0 Отговор
    Жалкари