Статистика оборва представата за високата скорост, която шофьорите достигат на германските аутобани, съобщи BG On Air.
Германските аутобани са известни с доброто си състояние. На голяма част от тях няма и ограничения за скорост.
Новото проучване показва, че само 12 процента от германските шофьори достигат скорост между 120 и 140 км/ч. Само един процент си позволяват да вдигнат скорост от над 160 км.
Това оборва мнението за високите скорости по германските пътища. Зелените в страната се опитват да променят липсата на ограничения за максимална скорост.
Според тях тези части на аутобаните произвеждат замърсяване. При високи скорости се повишава отделянето на емисии.
Новото проучване реално показва, че германските шофьори са достатъчно дисциплинирани, за да могат сами да се контролират.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Трудно е наистина
21:23 17.09.2021
2 Д-р Ох Боли
21:24 17.09.2021
3 Накъдри Юкселов
21:25 17.09.2021
4 гост
Коментиран от #12, #13
21:27 17.09.2021
5 Тоалетна хартия
21:32 17.09.2021
6 Гришо
Сега едва ли е толкова различно...
Коментиран от #7, #16, #18, #20
21:34 17.09.2021
7 Тъп русофил
До коментар #6 от "Гришо":
Много дисциплиниран народ са германците. Там само комплексарите вдигат над 140 км. а емигрантите са по ниски и от тревата.Да живее нерушимата българо-съветска дружба!
21:55 17.09.2021
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Halten Sie bitte Abstand?Майка ви немска
22:02 17.09.2021
10 Davidson
Коментиран от #11
22:11 17.09.2021
11 джамбаз кире
До коментар #10 от "Davidson":
Колко да е студен двигателя на аутобана ,че нещо не разбрах ?Коментиран от #14
22:17 17.09.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Аллах
До коментар #4 от "гост":
Батко отиди на лекар ... гледал си много порно22:38 17.09.2021
14 Шони
До коментар #11 от "джамбаз кире":
Ти зимно време кола не си ли карал или джамбазиш от автовоза...Коментиран от #19
22:42 17.09.2021
15 И.а
Коментиран от #22
22:42 17.09.2021
16 Гришо
До коментар #6 от "Гришо":
Пич,хайде да си измислиш друг ник.Моля ти се от сърце!Коментиран от #17
22:43 17.09.2021
17 Григор
До коментар #16 от "Гришо":
Защо бе...само един Гришо ли има в България...Не говоря за тенисиста все пак...
22:47 17.09.2021
18 Display
До коментар #6 от "Гришо":
По различно е, много камиони се движат и да караш с такава скорост си е като руска рулетка........карам камион и виждам колегите по баирите как с 60км влизат в средна лента да изпреварват по натоварените от тях, а колите се скупчват в лява лента и толкоз..........Коментиран от #21
23:10 17.09.2021
19 тоз пък
До коментар #14 от "Шони":
ти на аутобана ли живееш или те спускат с хеликоптер до там?Коментиран от #26
23:12 17.09.2021
20 Sony
До коментар #6 от "Гришо":
Голяма работа с кола под наем всеки знаеКоментиран от #27
23:12 17.09.2021
21 Sony
До коментар #18 от "Display":
Да много е важно камионджиите да изпреварватеКоментиран от #23
23:13 17.09.2021
22 джамбаз кире
До коментар #15 от "И.а":
Стига с тия мокри сънища бе хора! Знаете ли въобще какво се случва ако караш с 200 ?Коментиран от #24
23:18 17.09.2021
23 Display
До коментар #21 от "Sony":
Ами гоним срокове, спазваме работно време и почивки, иначе глобите са доста солени, не сме тръгнали като вас на разходка с 300км да ядем бургери по паркингите на магистралите.........Коментиран от #25
23:21 17.09.2021
24 Display
До коментар #22 от "джамбаз кире":
Важно е да си готян, да светкаш с фаровете и да развяваш среден пръст карайки с 120км, мислейки че летиш от звука и вибрациите на 20 годишния кошник, който управляваш........това описва НЕ само българите....23:24 17.09.2021
25 Sony
До коментар #23 от "Display":
Така е тръгнали сте да се лигавите по пътищата. Кажи ми какъв срок ще хванеш като камиона ти изпреварва със 100 а този който изпреварваш с 95, освен километрично задръстване друго няма.23:36 17.09.2021
26 Шони
До коментар #19 от "тоз пък":
Ако зимата за 5..6км можеш да загрееш кола при -10 навън без да си източил антифриза си за Гинес отвсякъде...23:50 17.09.2021
27 Филип
До коментар #20 от "Sony":
На тебе май никът ти е под наем...23:55 17.09.2021
28 Пътувам доста
Коментиран от #29, #30
07:19 18.09.2021
29 Лудогорец 9
До коментар #28 от "Пътувам доста":
Светофара е за да пуска по две коли на определен интервал от време за да не се задръсти магистралата.Северен Рейн Вестфалия е 2 пъти по-малка по територия от България,но има население 18 милиона ти какво очакваш да няма задръствания ли ? Виж ако караш в Южна Германия там има територия и населението е равномерно разпределено и там няма такива задръствания както в западна Германия.Това е все едно да сравняваш Софийска област движението със Силистра област.10:38 18.09.2021
30 Лудогорец 9
До коментар #28 от "Пътувам доста":
А това което казваш,че пътят бил така проектиран,че ще хвръкнеш не е вярно .Всеки един савой няма значение дали е магистрала или не си има наклон почти като на състезателна писта точно за да не хвръкнеш,а за настилката е една от най-добрите в света ако говорим за сцепление.Едно е да спреш в Германия от 200 до 0 км/ч друго е в други държави.Затова в Германия има неограничени магистрали защото има много високо ниво на сцепление и отичане на водата при дъжд и наклони по завои които ти помагат за да ги вземеш.Коментиран от #31
10:44 18.09.2021
31 От първия
До коментар #30 от "Лудогорец 9":
Ти коментар разбрах че явно никога не си минавал на тоя светофар. Ако беше щеше да знаеш че не е от тия за регулиране на трафика. Тях ги монтират на места където второстепенни пътища влизат в магистрала. А аз съм написал ясно че е като се движиш по А 46 и трябва да се качиш на А1 в посока Дортмунд. А по въпроса за населението на Северен Рейн-Вестфалия ще ти кажа следното. Мадрид е с население почти 3.5млн а с предградията е 6млн. Ходил съм там поне 50 пъти и само два съм виждал задръствания от по 20-30 мин. В Германия такъв голям град няма. Но дори в много по малки съм стоял с часове на платното. Това е така защото Мадрид има 3-4 околовръстни пръстена и всеки се пресича с всички магистрали които водят към града. Подобно е и на Валенсия и Сарагоса. Същото е и на Рим. А в германия няма един град който да има нормално околовръстно. Направили двулентови пътища минаващи през урбанизирани територии, някои дълги едва по няколко километра и ги наричат магистрали. Прочети в нета доклад на световния икономически форум и виж коя държава е с най модерната пътна инфраструктура в Европа , и пак там виж на кое място е Германия. На 8 мо място изпреварена вече дори от Португалия и Словения. А по отношение на дигитална свързаност и качество на мобилни мрежи е вече след Шри Ланка. За Германия с нейната силна икономика е пълен провал да слязат на това ниво12:41 18.09.2021