Прехвърлянето на замразените руски активи в Украйна в резултат на санкциите ще наруши швейцарското законодателство, заяви в интервю за вестник "Трибюн дьо Женев“ Ги Пармелен, министър по икономическите въпроси, образованието и научните изследвания, предаде ТАСС, цитирана от БТА.
"В Швейцария правото на собственост е фундаментално и гарантирано от конституцията", казва той. "Конфискуването на пари от една държава или от физически лица от тази държава с цел прехвърлянето им в друга държава изглежда невъзможно съгласно действащото законодателство", подчерта министърът.
Той също така отбеляза, че досега нито една страна, включително САЩ, не се е решила на подобна стъпка. "Швейцария е правова държава и ние сме длъжни да спазваме конституцията и действащото законодателство", добави Пармелен.
По-рано Андрю Адамс, ръководител на работната група на министерството на правосъдието на САЩ за идентифициране и конфискуване на руски активи, ограничени от САЩ, заяви, че администрацията на Вашингтон възнамерява да започне да прехвърля част от конфискуваните средства на Украйна в близко бъдеще. Руското посолство във Вашингтон заяви, че подобна мярка ще дискредитира финансовата система на САЩ и сигурността на доларовата юрисдикция.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 честен ционист
Коментиран от #4, #146
22:36 22.01.2023
2 Мдаааа
22:36 22.01.2023
3 българина
Коментиран от #11
22:38 22.01.2023
4 да питам
До коментар #1 от "честен ционист":
Коя година?!Коментиран от #7
22:41 22.01.2023
5 руZофилите V шOк!
22:42 22.01.2023
6 Токсик
22:42 22.01.2023
7 честен ционист
До коментар #4 от "да питам":
Когато огладнеете.22:44 22.01.2023
8 Дааааа
22:45 22.01.2023
9 Мое мнение
22:45 22.01.2023
10 Госあ
22:45 22.01.2023
11 Доларът
До коментар #3 от "българина":
Доларът има един съществен недостатък. Не е напечатан на мека хартия.22:46 22.01.2023
12 Да, но
Коментиран от #62, #149
22:46 22.01.2023
13 Дааааа
22:46 22.01.2023
14 Леле
Коментиран от #102
22:47 22.01.2023
15 Ами
Когато някой нарушава международния ред няма как да очаква другите да съблюдават този ред спрямо него.
Коментиран от #70
22:48 22.01.2023
16 Хмммм
22:48 22.01.2023
17 ха ха хааа
22:49 22.01.2023
18 Хохо Бохо
Коментиран от #22, #33
22:50 22.01.2023
19 Госあ
Коментиран от #28
22:50 22.01.2023
20 Хахахаха....
22:50 22.01.2023
21 007
Коментиран от #23
22:51 22.01.2023
22 Точно толкова
До коментар #18 от "Хохо Бохо":
Колкото и американските войни22:52 22.01.2023
23 Госあ
До коментар #21 от "007":
Украйна е всичко друго, но не и независима ! За страна, може да се поспори. Като си върнат руските територии, понеже беха много отворени с геноцида над населението там, може и да станат страна. Паляците да не си поискат Лвов само.Коментиран от #36
22:54 22.01.2023
24 Американско говедо
Коментиран от #81
22:54 22.01.2023
25 Бай Кал
22:55 22.01.2023
26 Не само това!
Кой ще си държи още пари, злато, ДЦК, депо от акци и т.н... в техните банки, ако тези по всяко време могат да се подчинят на някакви безумци, политици и им ги вземат, ей-така? А кой е безгрешен в този свят? Арабите ли? Азиатците ли? Русия или Индия? Винаги на всяка страна може да се намери нещо, заради което на тези може да им се конфискуват парите! Ако направят ли това сега с Русия, независимо кой от Запада, дали САЩ, ЕС или Швейцария, Британия... това ще е краят да се държат държавни запаси изобщо в чужди страни! А за Швейцария това си е катастофа за банките им. Тези бяха известни с тайната на влоговете, неприкосновенноста и пълната независимост от всякакви политики, президенти, премиери, съюзи и съюзници!
22:55 22.01.2023
27 Хохо Бохо
Защото не им пука.
Всички престъпници там си държат парите.
И някакси неудобно е да си нападаш парите.
Нали?
Коментиран от #48
22:56 22.01.2023
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 ??????
Коментиран от #34, #37, #38, #47, #65
22:57 22.01.2023
30 САЩ изтепаха 20 милиона индианци
Коментиран от #45
22:58 22.01.2023
31 Верно
22:58 22.01.2023
32 АБВ
22:58 22.01.2023
33 Особено ако
До коментар #18 от "Хохо Бохо":
са фашисти, е законно!22:59 22.01.2023
34 🇧🇬 МАЙ Х @ Й ‼️
До коментар #29 от "??????":
Русия се превърна в мишена на американския империализъм не поради автократичния характер на режима на Путин, а защото, първо, неговата защита на интересите на руските капиталисти се сблъсква със стремежа на Съединените щати за глобална хегемония, който се съсредоточава върху подготовката им за война с Китай; и, второ, огромното пространство на руска територия е източник на изключително ценни и стратегически важни суровини, метали и минерали - злато, платина, паладий, цинк, боксит, никел, живак, манган, хром, уран, желязна руда, кобалт и иридий, за да назовем само няколко - които Съединените щати са решени да поставят под свой контрол.23:00 22.01.2023
35 нали
23:01 22.01.2023
36 Да, бе да
До коментар #23 от "Госあ":
Всяка държава с международно признати и утвърдени граници е напълно суверена. Границите на Украйна са признати от всички без агресора е Путлеристан. При това даже до преди 8 години тези граници бяха признавани дори и от Путлеристан, но изведнъж когато страната пое друга геополитическа ориентация Путлеристан анексира Крим и взе да има претенции и да подклажда сепаратизъм.История си е история, но настоящето нещо съвсем друго. Не може когато на някой му хрумне да си решава да се уповава на границите на сраната му от миналото и да прекроява съвременната карта. По тази логика България може да поиска да се върни териториите от велика България и излаза на три морета.По същата логика Италия може да поиска да си върни границите от времето на римската империя. Ами тогава какво ще стане с териториите ни от времето на велика България? Исторически през различни периоди от време тези територии са принадлежали и на България и на Италия какво правим тога кое на кого е ? Да не говорим че и Украински територии някога са принадлежали на велика България.Коментиран от #39, #40, #43, #49
23:02 22.01.2023
37 Даааа
До коментар #29 от "??????":
Точно заради "ценностите"..... Само грешиш за вълците. Те нападат само когато са гладни а при САЩ е по гнусно23:03 22.01.2023
38 Антипутлерист
До коментар #29 от "??????":
Защото урока от втората световна е научен. На диктаторите не се правят отстъпки с територии от суверени държави, защото те не се задоволяват само с тях, а винаги стават все по-алчни.Грешката и слабостта която беше допусната през 2013 сега не се повтаря за радост. Отстъпките пред диктаторите не са начин за постигане на мир, а рецепта за пълномащабен световен конфликт. Точно затова никога отстъпки за терористичния режим на Путлер, а пълномащабна помощ от целия свят за нападната суверенна страна Украйна.Коментиран от #41
23:05 22.01.2023
39 Хмммм
До коментар #36 от "Да, бе да":
Всяка държава с международно признати и утвърдени граници е напълно суверена.=====верно ли е "напълно" ? А тогава войните на САЩ какво са ?Коментиран от #44
23:06 22.01.2023
40 Госあ
До коментар #36 от "Да, бе да":
Путин реши да си връща територии когато бандерите започнаха да убиват и тормозят руснаците там. Ние за един бит човек вдигнахме такъв шум, а знаеш ли какво ставаше в Донецк и Луганск ? Знаеш, разбира се. Това е Русия, бате, не е България. И ще ги денацифицира до последната бандера. Помни ми думата. А Севастопол краварска база нема как да бъде.Коментиран от #52, #56, #60
23:07 22.01.2023
41 суверени държави оуу!
До коментар #38 от "Антипутлерист":
суверени ! Украйна не е такава а в момента и държава не е. Власт с преврат подкрепен от чужда държава не я прави суверена а на против. Несуверена е .Коментиран от #50
23:10 22.01.2023
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Оооо, списъкът е
До коментар #30 от "САЩ изтепаха 20 милиона индианци":
мнооого дълъг! Във Виетнам са отровили огромни територии с някаква химия, за да унищожават растенията и горите им... Имах колега, докторант от Виетнам, той разказваше за деца без крайници и разни генетични увреждания и то 30 години след войната там! В Югославия урановите боеприпаси? Масово умират младежи до 20-25 години, които като деца са се натровили с това! И много са болни от рак. В Ирак за нула време заедно с британците изтрепаха над 1 милион население, НО западналите тогава не им пукаше за "деца и жени", "затрупани в руините"! Днес целия този "велик запад" иска ядрена война заради някаква си Украйна?САЩ много малко години, от както са се обявили за страна, не са били в някоя война, преврати, терористични актове, атентати (като убийството на един ирански генерал в чужда страна) и т.н.. Ама днес няма изобщо морал, нормална ценностна система, някаква справедливост... Права на човека? Цензура? Конституциите? Всичко отиде в канала! Престъпници биват пак избирани и се хилят в парламентите, а всеки знае, че са откраднали милиарди народна пара... Даже и в ЕС, Урсулята...
23:12 22.01.2023
46 Инж+
23:12 22.01.2023
47 ами
До коментар #29 от "??????":
Просто е. За съжаление, практиката показва, че финансовите проблеми се решават най-лесно през някой военен конфликт. А от конфликт като този ще се реализират огромни печалби (само направи справка колко милиарда вече са на масата, като дължими от Украйна средства). А колко още ще се изхарчат за "повишаване на отбранителните способности" на страните от НАТО (виж само плановете на Германия). Да не се луди да го преустановят. Затова ще ни пълнят главите с глупостите, че трябва да се дава още и още въоръжение.Човешкия живот няма значение, особено ако е на хора, които не са техни гласоподаватели. За тях, украинци и руснаци са все едно (иронията тук е, че в известна степен са прави).
23:12 22.01.2023
48 Али и баба
До коментар #27 от "Хохо Бохо":
Определено не ги разбираш нещата.Швейцария има много силна армия.Коментиран от #51
23:12 22.01.2023
49 Умчоооооо,
До коментар #36 от "Да, бе да":
Що се отнася до позоваването на Съединените щати на свещеното право на Украйна, като суверенна нация, да се присъедини към НАТО, ако реши, Вашингтон не признава разширяването на това право върху никоя страна, чиито национални отбранителни интереси се разглеждат като заплаха за Америка сигурност. Дори докато кризата в Украйна се разгръща, Съединените щати заплашват военни действия, за да спрат Соломоновите острови - на 6000 мили от американското западно крайбрежие - да влязат в отбранителни отношения с Китай23:12 22.01.2023
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Дааааа
До коментар #48 от "Али и баба":
Швейцарската армия позволи на жените в своя състав да носят дамско бельо. Това е за първи път в историята на страната, като до този момент дамите имаха възможност да използват единствено мъжко бельо. !!!! А мъжете женско.Причината е желанието за привличане на повече жени във въоръжените сили.
23:17 22.01.2023
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Хохо Бохо
Ще ми се да чуя мнението на троловете...
23:17 22.01.2023
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Ъхъъ
До коментар #50 от "Антипутлерист":
Украйна се поведоха два пъти демократични избори и целия украински народ изрази волята си .......и бля-бля дивотии. Толкова бяха демократични, че проруските партии не в листите а в арестите ги държаха......бегай Тея ще ги пишеш другаде....у Дневник примерно23:20 22.01.2023
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Тия удариха тотално дъно
Коментиран от #64
23:25 22.01.2023
59 ????????
До коментар #44 от "Антипутлерист":
Тексас кога го анексираха САЩ, знаеш ли? Мога и за други да те питам, но няма да те мъча23:25 22.01.2023
60 пико
До коментар #40 от "Госあ":
Аре стига опорки! Знаем как започна всичко 2013 с Евромайдана и предателя Янукович.Коментиран от #67
23:25 22.01.2023
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Валери
До коментар #12 от "Да, но":
Може би и танго на плаца? Човека говори за законост, конституция и фундаменталното право на собственост.23:27 22.01.2023
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Да, ама не
До коментар #58 от "Тия удариха тотално дъно":
Това да отнемеш от крадеца се нарича възстановяване на справедливостта, а не кражбаКоментиран от #69
23:28 22.01.2023
65 "цивилизован "западен свят?
До коментар #29 от "??????":
Това са им рекламите само! Когато си дълго време с тях, вече им знаеш, колко са "цивилизовани"! Това са зверове с вратовръзки! Отпред усмихната фасада, отзад динозаври...Кой нормален човек на конференция пред стотици хора, ще им казва, че "ще ги намали, заради климата и ала бала" , а тези даже му аплодираха усмихнати???
Е, да ама само 10-ина години след тази конференция разбраха, че те са тези, които ще бъдат "намалявани заради климата" :)! "Зарази" и "инжекцийки" и айде у гробищата... И Садам Хюсейн им беше "приятел", докато един ден му унищожиха страната и го обесиха... Кадафи, същия случай!
Е, с Ким (от Северна Корея) разбраха "цивилизованите", че шега няма! Момчето има атомни оръжия и така ще ги светне, че ще забравят, за "цивилизацията" си :)!
В такъв смисъл няма изобщо цивилизация на разумни хора в този свят! Има само "мускули и сила"! Силният определя музиката и толкоз!
Останалото са алабализми за наивници!
23:29 22.01.2023
66 поне един има кураж
Швейцарските банки ще си запазят статута на търсени и сигурни, защото върховенството на закона не е куха фраза. Финансовите потоци се ориентират там, където уважават и спазват фундаменталното право на собственост. САЩ и ЕС са на път да повторят "подвига" на комунистите
23:29 22.01.2023
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 От кой
До коментар #64 от "Да, ама не":
крадец отнемаш? Я се събуди! 😃 Крадеца си ти!23:31 22.01.2023
70 Валери
До коментар #15 от "Ами":
Мислиш ли че Швейцария я интересува че някъде, някой е нарушил някакви закони? Това не е основание те да погазят своите закони и доверието в банковата система на Швейцария.23:33 22.01.2023
71 Украйна навива
23:37 22.01.2023
72 Я дай сега без опорки
До коментар #68 от "Антипутлерист":
Че тия с автоматите ги знаем, ама пропагандата е за забавление! Не е за информиране! 😃 Та Крим не беше ли автономна република в състава на Украйна? Нямат ли право да решат какво искат? Нали сте "демократи" Крадете като комунисти, плащате за лъжи и пропаганда, гнусна работа! Имаш ли си на идея в Крим какво искат? Ако не, опитай се да разбереш от хора били там! Може пък да се почувстваш глупаво, тиражирайки глупости! Знаеш ли? Божа работа! Може пък и да продължиш!23:37 22.01.2023
73 Да,да
До коментар #57 от "Антипутлерист":
Щом е минало много време не важи анексията. За едни може за други не. Но международни юристи казват че за анесираните райони към Русия са спазени всички правни изисквания+ референдум. Докато за Косово нищо не е спазено. Там им зора, че Путин е играл по правилата, за разлика от тях.Коментиран от #86
23:38 22.01.2023
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Госあ
До коментар #68 от "Антипутлерист":
Крим беше република в пределите на Украина. Не знам в Китай защо се притесняват, като казуса при тях е друг - там има договор за единен Китай и абсолютно всички страни в ООН са признали Китай.23:38 22.01.2023
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Али и баба
До коментар #74 от "Антипутлерист":
Ти пък кой си че да определяш Югославия като терористична държава?За мен пък Украйна е терористична държава.23:44 22.01.2023
78 Валери
До коментар #44 от "Антипутлерист":
Ха-ха питай Мексико, тексас и Калифорния от къде са в шатите.23:45 22.01.2023
79 Амиии
До коментар #68 от "Антипутлерист":
Имаше международни наблюдатели, които в своите страни изказаха със становища, че референдума е бил честен и спокойно е протекъл. Даже, о боже, и тук в този сайт излезоха отзивите на тези наблюдатели, които нямаха забележки. Как пък го написаха тук да се чуди човек. Ама няма на къде 😂🤣23:46 22.01.2023
80 Винету
До коментар #74 от "Антипутлерист":
Кажи си направо че каквото направят САЩ е правилно а каквото направят другите е лошо.Гуантанамо по кой международен закон съществува?23:46 22.01.2023
81 Бивш канадец
До коментар #24 от "Американско говедо":
И какво ще им конфискуваш? Като имат $34 трилиона долара дълг и джобовете им са празни - само военни бази имат!23:47 22.01.2023
82 Госあ
23:48 22.01.2023
83 Али и баба
Коментиран от #84, #87
23:49 22.01.2023
84 Спрягат се
До коментар #83 от "Али и баба":
около милион!23:50 22.01.2023
85 Ха-ха...
До коментар #50 от "Антипутлерист":
Майдана беше проект на САЩ, финансиран с около 8 милиарда долара и проведен под техен контрол. На самия Майдан даваха по 40 долара на ден за обикновен статист. На Кличко му дадоха, като някакъв "началник" на Майдана 20 милиона долара и го направиха кмет на Киев. Яйценюк беше определен от САЩ за премиер, след като свалиха с военен преврат Янукович. (Виж видеото, разговора на Виктория Нюланд (държавна служителка тогава на САЩ) и посланника на САЩ тогава в Украйна, Джефри Пайет, тази тогава напсува ЕС, ако си спомняш?) И изборите след Майдана??? Колко са легитимни, когато имаш гражданска война в страната и избиваш населението с армията си, на етнически принцип? И кой от Донбас и Луганск е гласувал изобщо за Паросенко и този комик???Е, ако Украйна е "нормална" страна и властта е легитимна, защо доста голяма част от населението не ги е избирала? И то понеже тази власт ги убива, стреля по тях, разрушава им градовете, забранява им майчиния език, убива им децата в детските градини???
Говири ги тези на който искаш, ама не и на тези, които следят съъбитията!
Коментиран от #92
23:51 22.01.2023
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Гринго
До коментар #83 от "Али и баба":
Незаконната агресия на САЩ с лъжливи и подправени обвинения за ядрени оръжия.23:52 22.01.2023
88 Американско говедо
До коментар #86 от "Антипутлерист":
Целият свят за тебе е САЩ и подлогите им.23:54 22.01.2023
89 Фон дето Лайне
До коментар #86 от "Антипутлерист":
Смешен ставаш....всички знаят че УСА е най агресивната държава.23:56 22.01.2023
90 Химарс Великолепний
23:59 22.01.2023
91 Сега
До коментар #74 от "Антипутлерист":
Има много общо по международните закони. Както Косово се отцепва, така и Донбас и Крим се отцепват. Обяснявам като за дете. Защото е много сложна материя и трудно ще се разбере. Това е най- елементарния прочит. И а още много, но е дълго за обяснение.Коментиран от #94
23:59 22.01.2023
92 Антипутлерист
До коментар #85 от "Ха-ха...":
Нима Путлеристан не финансираше НПО и проруски партии в Украйна?Нима Янокович не беше негов проект?Преврат може да е успешен само в страна където управляващите и множеството от населението имат различни желания. Ако това не е така смяна на властта и съответно позицията на страната е невъзможна.
От преврати толкова се страхуват само дикторите защото те управляват въпреки волята и желанията на мнозинството от населението си.За един диктатор това да остане власт винаги е много по-важно от това дали ще има гражданска война и дали ще умират стотици хиляди хора. За диктатора живота на никого не струва нищо без значение дали е руснак украинец сириец грузинец, арменец, или какъвто и да е.
Коментиран от #106, #114
00:02 23.01.2023
93 🇧🇬 МАЙ Х @ Й ‼️
До коментар #44 от "Антипутлерист":
САЩ не са анексирали части от никоя страна и не са ги обявили за нейни щати викаш а? ======= Хм, Анексирането на Хаваите, 1898 г..... Пуерто Рико, Гуам, Северни Мариански острови, Американските Вирджински острови , Американска Самоа........Гуам- Анексиран след военна победа над Испания, Американска Самоа- Анексиран в споразумение с Великобритания и Германия.....Пуерто Рико- Анексиран след военна победа над Испания.........В Париж на 10 декември 1898 г. Съединените щати плащат на Испания 20 милиона долара, за да анексира целия Филипински архипелаг. Възмутените филипинци, водени от Агиналдо, се подготвят за война но американските сили в потушаването на бунта............========ти май повече пишеш от колкото четеш а?.......и впрочем да ти кажа не е анексия хич а му викат "Териториална еволюция на САЩ" умникоКоментиран от #100
00:04 23.01.2023
94 Антипутлерист
До коментар #91 от "Сега":
Няма общо, защото първо Косово не е анексирано от никоя държава, а е независима държава и до днес. При Крим и Добас е точно обратното. Второ защото разпадането на Югославия е естествен процес, а отцепването на територии от Украйна е изкуствен процес дирижиран от Путлеристн, чрез сепаратизъм подклаждан финансиран и осъществяван от нея за да дестабилизира Украйна и да и попречи да се развива по пътя който желае мнозинството от населението и.Коментиран от #98, #99
00:07 23.01.2023
95 Амиии
До коментар #86 от "Антипутлерист":
Явно няма да разбереш. Не се мъчи да разбереш, но не учи и нас в небивалици. Щом местните на едното място- индианци и племена нямат значение, а местните в другите места имат значение, си ми ясен. Кръгозора ти е само САЩ . Ограничаваш си мисълта, като кокошките в двора, за които това е целия свят. Спирам до тук. Неспасяем случай си.00:09 23.01.2023
96 Химарс Великолепний
До коментар #86 от "Антипутлерист":
Сега остава да кажеш че случилото в Украйна е "непредизвикано"?! И, че Русия е имала избор?! :):):)Това че не обичаме Русия, не означава че трябва да си затваряме очите за Истината. Това не е футболен мач, а световен проблем и световна криза. Не застанем ли зад Истината откъдето и да идва, сме обречени.
00:11 23.01.2023
97 Дааааа
00:12 23.01.2023
98 Крим и Добас
До коментар #94 от "Антипутлерист":
Са с референдуми. Крим да не би да е имало въоръжена съпротива според теб а? .......00:15 23.01.2023
99 Има общо
До коментар #94 от "Антипутлерист":
Отделянето е едно. Анексирането е друго. Първо се прави едното, после другото по законите които са приети е междун институции. Ако Косово евентуялно поиска референдум може да се включи в състава на др държава примерно. Проблем няма. Това е съвкупност от много конвенции, закони, правилници, разпоредби. Но ти явно не го разбираш това . Сложно е, но в Русия са спазили всичко това.Коментиран от #107
00:19 23.01.2023
100 Антипутлерист
До коментар #93 от " 🇧🇬 МАЙ Х @ Й ‼️":
Присъединяване на територии които не влизат в състава на други държави , а са самостоятелни такива по тяхна инициатива и без никакво използване на армия, е доста по-различно нещо ат анексирани на територии от съседна суверена държава без нейното желание и с активното и масирано участие на “зелени човечета”. Колкото до покупката на те ритори от други държави това е нещо което е търговска сделка и няма нищо общо с анексиране. Между другото точно така и Аляска става техен щат, но не е била окупирана и анексирана, а им е продадена. Разликата е огромна.Коментиран от #105, #108
00:19 23.01.2023
101 Много крадливи
00:21 23.01.2023
102 Кико
До коментар #14 от "Леле":
Мобилизираха ги да попълнят загубите край Бахмут 😁00:24 23.01.2023
103 🇧🇬 МАЙ Х @ Й ‼️
00:25 23.01.2023
104 КАКЪВ ЗАКОН ВИ ТРЯБВА-ИМАТЕ ГО ВЕДНАГА!!
ТОТАЛЕН ПРОВАЛ . ТРЯБВА ДА ЗАПОЧНЕ НОВО УСТРОЙСТВО НА СВЕТОВНИТЕ С-МИ ОТ СЕРИОЗНИ ХОРА ,А ТАЛИВАНСКИЯ ЕСЪЮЗ И ФАЩ ДА БЪДАТ ИЗОЛИРАНИ.
ТЕЗИ ЕВРОТАЛИБАНО- ФАШИСТИ НИ ДОКАРАХА ДО КОЛАПС С ПОДПАЛ
ВАНЕТО НА ВОЙНАТА. УЛОВИХА ЕДИН КЛОУН ЗА ИГРАЧ С КОЙТО НИ СПРЕТПАХА ТОЯ КОЛАПС. ЦЕЛИЯ СВЯТ ТРЯБВА ОСТРО ДА ЗАСТАНЕ СРЕЩУ ТЯХ И ДА ИМ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА ТОЗИ СРИВ.
00:28 23.01.2023
105 🇧🇬 МАЙ Х @ Й ‼️
До коментар #100 от "Антипутлерист":
На archive globalpolicy org......... пишеш us-westward-expansion и четеш ! Кога как и дали е анексирано или по друг начин......не мога линк да пратя да те улесня за жалост, но е факт че има анексирани !!!00:29 23.01.2023
106 Химарс Великолепний
До коментар #92 от "Антипутлерист":
Покрайнините бяха създадени и измислени като държава с определени условия. Международно подписани и с благословията на Русия. Иначе просто нямаше да има такава държава. Някой обаче почна да хитрува и да не спазва обещанията си. Има ли право Русия да се защити? Ама как моля ви се някаква Русия ще се опъва на новия Интернационализъм? Какво че стане ако Китай или Русия не само постави чрез преврат свое правителство в Мексико, ами създаде теренировъчни военни бази с инсруктори и въоръжаване за да сменя правителството в САЩ, а Мексико поиска от Китай или Русия ядрено оръжие? И почне да изтрепва американците на терирорията си! Колко ще изчака САЩ??? Осем години ли ще се оставят Китай или Русия да ги баламосват, докато подготвят мексиканската армия?Коментиран от #109
00:30 23.01.2023
107 Антипутлерист
До коментар #99 от "Има общо":
Путлеристан спазил бил всичко това е повече от нелепо твърдение. Няма процедура която да узаконява разпалването и финансирането на изкуствен сепаратизъм в съседна държава, който да прерасне в гражданка войнаКоментиран от #113
00:30 23.01.2023
108 Не бе
До коментар #100 от "Антипутлерист":
ДНР и ЛНР си бяха автономни. Така че проблем няма в това отношение. Май изобщо не си в час, но спориш. В мозъка ти е някаква мътница. И си ги насосваш, самонавиваш се . На себе си явно така си го обясняваш с краката на горе. Така се мъчиш и на нас да го обясниш. Но дефакто излиза смешна бъркотияКоментиран от #110
00:36 23.01.2023
109 Антипутлерист
До коментар #106 от "Химарс Великолепний":
Ми да се побиват, но преврат може да е успешен само в страна където управляващите и множеството от населението имат различни желания. Мексиканците дали обаче искат про-руско или про-китайско правителство?Украйна в НАТО нямаще да бъде никаква военна заплаха за Русия, защото балтийските стани отдавна са в НАТО и реално НАТО отдавна е на руската граница. Просто Украйна в НАТО значише край за всички имперски амбиции на Путлеристан и той се стреми по всякак начин да ги запази, защото режима в Кремъл се нуждае от тези амбиции за да може да си запази властта.
Коментиран от #117
00:40 23.01.2023
110 Антипутлерист
До коментар #108 от "Не бе":
За да са автономни трябва да имат международно признати граници и към тях не трябва да има никакви териториални претенции от никого.Коментиран от #112, #115, #120
00:43 23.01.2023
111 Химарс Великолепний
00:44 23.01.2023
112 За да
До коментар #110 от "Антипутлерист":
имаш международно признати, трябва да си удибна подлога на интриганта САЩ! 😃00:46 23.01.2023
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Колко населението на
До коментар #92 от "Антипутлерист":
Украйна беше съласно с американския преврат, се вижда даже и днес!"Преврат може да е успешен само в страна където управляващите и множеството от населението имат различни желания." - Илюзия по отношение на Украйна!
Ако беше съгласно, нямше да се отделят и да се произнасаят, че са някакви "независими Народни републики", ДНР и ЛНР!
И защо Киев започна гражданска война, веднага след майдана, срещу тези хора? Нали са били "много съгласни"?
От цялата тази история имаме днес и тази ужасна война, в която роднини се избиват взаимно!
Коментиран от #116
00:48 23.01.2023
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 Антипутлерист
До коментар #114 от "Колко населението на":
Тези в добас които разпалиха сепаратизма са една шепа предатели борещи се руски интереси и лична облага и принуждаващи мирното население на областта да живее 8 година на фронтовата линя на една война която не е тяхна и да понасят целия ужас от тази война напълно напразно и безсмислено.Коментиран от #118, #121
00:53 23.01.2023
117 Химарс Великолепний
До коментар #109 от "Антипутлерист":
За какво "мнозинство" дърдориш?Не забравяй че Зеленски бе избран с мнозинство с обещания да се спре това безумие! Много по-късно му набиха обръчите. А Порошенко нямаше мнозинство а ходеше насам натам да пее бандеровски песнички и азовците да мачкат населението. Чети История и виж как комунистите направиха преврата без дори са мнозинство, с помощта на Големия Брат. Ролите в Света просто се размениха, и тези НПО които ти плащат, финасират пак марксически бойни групи. И фашистки, защото разлика няма!Коментиран от #119
00:55 23.01.2023
118 А защо да са предатели
До коментар #116 от "Антипутлерист":
Как ги определи? 😃 Та те са си на вековна руска земя и самоопределящи се за руснаци!Коментиран от #123
00:59 23.01.2023
119 Антипутлерист
До коментар #117 от "Химарс Великолепний":
И той щеше да изпъкне обещаното си га приключи със сепаратизма и гражданската воина в източна Украйна.Точно заради това кремълската върхушка реши да нападне една суверена страна със своята армия, защото се повали в опитите си да дестабилизира страна със сепаратизма и гражданската война която подклаждаше и финансираше в източна Украйна цели 8 години .
Коментиран от #122
01:04 23.01.2023
120 Абе ей
До коментар #110 от "Антипутлерист":
Ти от Марс ли падаш. За да коментираш международното положение трябва да имаш основа. Липсва ли ти , просто е излишно . Донецка и Луганска народни републики си бяха самостоятелни, бе еййй . Де отиваш да спориш Сто пъти ти обясниха. Чети бе ей Всички ли трябва да ти го кажат. Питай Зеленото и Порошенко те ще ти кажат за кво ги бомбят. Щото ги яд, че никой от руснаците не ги иска тез п...си01:05 23.01.2023
121 Химарс Великолепний
До коментар #116 от "Антипутлерист":
"Тези в добас които разпалиха сепаратизма са една шепа предатели"....Ха-ха..тази "шепа предатели" бяха тези които почти сами превзеха и освободиха първите месеци цялата територия и моретата. Разбира се и "страховитата танкова" колона от север която се влачеше със седмици и после се оттегли, преметна западните разузнавания и армията на Зеленски да му спасявали кожата. Пък те обявиха падението си, като "победа за освобождаването на Киев":):):)01:07 23.01.2023
122 Химарс Великолепний
До коментар #119 от "Антипутлерист":
"И той щеше да изпъкне обещаното си га приключи със сепаратизма и гражданската воина в източна Украйна."....Да съгласен съм. Щеше, и бе почти подписал споразумението.....НО ГО СПРЯХА! А война можеше и да няма и Донбас да си бе в границите на Украйна. И да няма взривени тръби, колапс на ЕС и непосилни сметки, студуване, тъмно и десетки милиони емигрирали и стотици хиляди избити.Коментиран от #125
01:14 23.01.2023
123 Антипутлерист
До коментар #118 от "А защо да са предатели":
Няма такова нещо вековна руска земя. Има страна Украйна и това са нейни територии това е прието и потвърдено дори и от Русия след разпадането на СССР. Те може да се самоопределят като руснаци и в това няма нищо лошо, но те са етнически руснаци живеещи в страната Украйна. Ако това да искат да отцепят територии от страната си е точно национално предателство. Ако не искат да са част от Украйна по някаква си причина това си е тяхно право, но да се изселват, а не да искат отцепване на територии и преминаването им към Русия.Коментиран от #124, #127, #144
01:17 23.01.2023
124 Как да няма
До коментар #123 от "Антипутлерист":
След като може да се създаде изкуствено Украйна, така и те имат право да си създадат държава! Или викаш то демокрация, ама само когато ни е изгодно? 😃01:22 23.01.2023
125 Антипутлерист
До коментар #122 от "Химарс Великолепний":
Можеше ако Путлер не беше нападнал. От Донбас сепаратистите щяха да бъдат изтласкани и войната щеше да свърши.Украйна щеше да си тръгне по своя път на развитие, но Кремълския режим това не искаше да допусне. Затова нападна. А путлериските глупостите за мръзнещите Европейци някой се връзваше до преди зимата сега по-скоро предизвикват смях.Коментиран от #126, #128, #130, #133
01:28 23.01.2023
126 Просто
До коментар #125 от "Антипутлерист":
Европа има късмет, че няма зима! Иначе продажните им правителства, щяха да са изритани до сега! А останалите глупости, пропускаш, че имаше Мински споразумения, които Украйна не спазваше и избиваше хора! За които САЩ наливаха милиарди на азовците, за да не се спазват! Нека сме обективни! Дори преди Русия да ги нападне, от седмица преди това започнаха най масовите бомбардировки срещу Донецк! И Русия ги предупреди! и каза, че резултата ако не спрат бомбардировките, няма да се хареса на никой! И запада се направи, че не чува нищо! Ти къде беше тогава? Да, война можеше и да няма!Коментиран от #129
01:37 23.01.2023
127 Елементарно
До коментар #123 от "Антипутлерист":
Вековната руска земя, значи че е на дедите им руснаци. Гледа ли клипа с предания се украинец дето викат майка ми и баща ми руснаци. Но аз съм украинец, защото така учихме в училище, Така ни казват. Хахаха. Така му налели в празното канче. Та вековна руска си е руска от векове на дедите им РУСНАЦИ. Не може аз да си живея на вековната ми земя на дядо ми и изведнъж сина ни да ми каже че е патагонец и тази земя е патагонска, щото някой така му казал.Коментиран от #131
01:38 23.01.2023
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 Антипутлерист
До коментар #126 от "Просто":
Значи дори и времето е против Путлер заради меката зима това ли ви е обясненото? Сега ще чакате да скрипни времето, а ако не ще се надявате другата да е по-студена. Е надявайте се надеждите умирали последни. Обаче докато се надявате и обяснявате за пълните с “руска” газ хранилища.САЩ вече са най-големия в света износител на втечнен газ, а изнесения газ от газпом за изминалата година е с 45% по-малко. Това са официално обявените данни от самия шеф на газпом.И педи да кажеш ама печалбата му се увеличи да те попитам до кога ще е така според теб?Да по-голяма е печалбата, защото първата половина на изминала година Европа продължи да купува газ от него въпреки космическите цени.Точно затова понижението на износа е само 45%. На Европа и трябваше време за да се сдобие с инфраструктура за внос на втечнен газ. Това вече в голяма степен е факт и съответно газовата зависимост от путлеристанския износ се попука съответно и цените моментално паднаха от космическите си нива. Сега през тази година като през цялата не се внася от Путлеристан намалението ще се окаже 90% и няма да има половин година износ на космически цени който да осигури печалба на газпром. Така, че не обяснявайте за увеличилата се печалба през изминалата година, а обяснете каква ще е тя през сегашната и как ще оцелява газпром, а и самата федерация тепърва.Коментиран от #132, #134
01:50 23.01.2023
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 Антипутлерист
До коментар #127 от "Елементарно":
Украинците никога не са се смятали за руснаци дори докато съществуваше СССР когато наречеше украинец руснак той се обиждаше и правеше забележка, че не е руснак.Коментиран от #138
01:54 23.01.2023
132 Йохохо
До коментар #129 от "Антипутлерист":
" Въпреки че Вашингтон и съюзниците му в ЕС забраниха вноса на руски петрол,САЩ ударно внасят именно руски петрол през Индия, като заобикалят собственит си санкции, съобщи Telegraph India.
Индия купува 1,7 милиона барела руски петрол на ден. Този петрол се рафинира от Nayara Energy и от Reliance Industries, след което се препродава законно в САЩ.
На практика икономическата война на САЩ следователно вече не засяга Русия, а изключително нейните съюзници в Европейския съюз, които са единствените, лишени от руски горива. Медията припомня атентата срещу газопроводите „Северен поток 1“ и „Северен поток 2“, което в допълнение със санкциите лишава Европейския съюз от основния му източник на енергия."
01:57 23.01.2023
133 Този коментар е премахнат от модератор.
134 Този коментар е премахнат от модератор.
135 Този коментар е премахнат от модератор.
136 Този коментар е премахнат от модератор.
137 Този коментар е премахнат от модератор.
138 Този коментар е премахнат от модератор.
139 Този коментар е премахнат от модератор.
140 Този коментар е премахнат от модератор.
141 Този коментар е премахнат от модератор.
142 Химарс Великолепний
02:10 23.01.2023
143 Кръпката
04:28 23.01.2023
144 Етнически Руснаци
До коментар #123 от "Антипутлерист":
Да се отцепват или не това е само тяхно лично право . На самоопределение . Както на Квебек , ирландци , баски , шотландци . Тяхно право е да са автономни или с Укр или с Русия . Чрез референдуми с междунар наблюдатели без оръжие и снайперисти по покривите .04:32 23.01.2023
145 Шаран БГ
Както нашите мъдри политици се отнесоха със Сев.Македония, така и "световните банкери" ще постъпят с руските пари –– т.е. както иска "чичо Сам".
Нали шведи и швейцарци са прехвърляли милиони долари на А.Хитлер, за да го въоръжат "до зъби" и да започне Втората война.!? Защо сега В.Зеленски да не си купи дрога с руски рубли !?
06:17 23.01.2023
146 1944
До коментар #1 от "честен ционист":
блажени са немислещите. и неможещите нищо.06:29 23.01.2023
147 Руснаков
07:24 23.01.2023
148 Този швейцарски министър казва, че
07:30 23.01.2023
149 мммда
До коментар #12 от "Да, но":
Тоя конфликт не е тяхен и който си има спор да си го решава.Това трябва да е и позицията в Бг, а не да подскачат като ударени от ток и изпълняват американски решения в Бг парламента.
Вън от НАТО.
09:44 23.01.2023
150 От Варна
11:15 23.01.2023