Западът няма нужда да се безпокои за националните интереси на Русия, тя е излизала по-силна от всички премеждия, заяви руският външен министър Сергей Лавров, цитиран от ТАСС и Ройтерс, предаде БТА.
"Благодаря, че се безпокоите за нашите национални интереси, но няма нужда", заяви Лавров в отговор на журналистически въпрос. Говорейки за опита за бунт, Лавров отбеляза, че "Русия винаги от всички премеждия е излизала по-силна". "Така ще стане и този път", увери той. "Освен това, ние вече усещаме, че този процес е започнал".
Лавров добави, че самият опит за бунт в Русия не изисква по-силно определение от "премеждие". Той отбеляза, че миналата събота някои западни представители, коментирайки руската вътрешнополитическа ситуация, са заявили, че "фасадата на руската власт се е пропукала". Освен това той напомни думите на първия дипломат на ЕС, че Западът постъпва напълно правилно, като въоръжава Украйна.
"Това е косвено, но много ясно, очевидно признание за това, кой против кого воюва", подчерта Лавров. "Така че благодаря за грижата, но ще се справим", обобщи той. Руският външен министър добави, че Москва също се съмнява във възможностите на много западни политици. Освен това Лавров призова да се разшири съставът на Съвета за сигурност на ООН, за да се даде повече представителна сила на азиатски, африкански и латиноамерикански страни и да се разчупи това, което той определи като западно господство над света.
"По-голямата част от света не иска да живее според западните правила", отбеляза руският външен министър. Той призова Западът да се отнася към страните от Азия, Африка и Латинска Америка "като към възрастни", но отбеляза, че представители на африканските държави съобщават за силен натиск, на който са подложени.
Лавров добави, че Русия е евакуирала деца в сиропиталища от военни зони в Украйна. Москва ще се стреми да се сдобие с истината за правата на децата в Украйна, като се опира "на своето обективно разследване, което няма да е подложено на влиянието на които и да било заинтересувани страни, особено от тези, които подкрепят киевския режим", добави той, коментирайки доклада на генералния секретар на ООН Антониу Гутериш, в който Русия е обвинявана в нарушения на правата на децата на територията на Украйна. Москва се е обърнала към Гутериш, напомняйки му за съдбата на децата на украински бежанци в Европа, отбеляза Лавров.
Руският външен министър увери още, че експертите на МААЕ в Запорожката АЕЦ прекрасно знаят кой обстрелва тази централа, но не говорят за това в докладите си. Москва моли тези експерти да посочват в докладите си поне посоката, от която идва обстрелът, отбеляза той, като окачестви като "чиста проба лъжи" твърденията на Киев, че Русия готви провокация на контролираната от нея Запорожка АЕЦ. Една от причините за започването на конфликта в Украйна беше неспазването на споразуменията от Минск, добави Лавров, като заяви, че преди това "ежедневно, въпреки тези споразумения от Минск и резолюцията на Съвета на сигурност на ООН, който ги одобри, се бомбардираха граждански обекти: училища, болници, детски градини".
Същевременно той определи като голословни обвиненията срещу Русия в извършване на военни престъпления в Украйна и заяви, че Западът не може да ги потвърди. Има обаче доказателства за такива нарушения от страна на украинските сили, които обаче не се отчитат, според Лавров. Поведението на западните страни по отношение на Арктика, включително опитите за разпространяване на влиянието на НАТО над региона, не предизвиква оптимизъм и изисква ответни мерки от Москва, предупреди руският първи дипломат. "Ще отчитаме (тези процеси) в своите военно-технически действия", добави той.
Руският външен министър подчерта, че Москва не е била инициатор на прекъсването на връзките с Финландия и е готова да ги поднови, но ще отчита присъединяването на Хелзинки към НАТО. Лавров обеща, че Русия ще разширява възможностите на Северния морски път и със сигурност ще гарантира безопасността му.
Износът на руски торове и хранителни продукти продължава, въпреки спънките от страна на Запада, които Москва заобикаля, отбеляза външният министър. В същото време няма доводи в полза на удължаване на сделката за износ на украинско зърно, която отдавна се превърна в търговска, добави той. За Русия няма неприятелски народи. "Вероятно ще е по-точно да се каже, че ние имаме неприятелски правителства, а народите - никога не сме имали с тях никакви проблеми", подчерта Лавров.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Просто човек
Коментиран от #39, #112
15:04 30.06.2023
2 СмЕх в блатото
15:05 30.06.2023
3 Българин
Коментиран от #8
15:06 30.06.2023
4 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ
слава на тоя човек , слава на путин слава на русия
при нас всичко е предател до предателя и всички наведени , силно наведени с чупка в кръста
Коментиран от #14, #83, #127
15:07 30.06.2023
5 Смотльо,
15:07 30.06.2023
6 Вангя
15:08 30.06.2023
7 капитан ПЕТКО ВОЙВОДА
Защитна реч пред съда във Варна .Убит от Стамболов и Спас Турчев
Коментиран от #10, #11
15:09 30.06.2023
8 Даскал
До коментар #3 от "Българин":
Имате правописна грешка. Слага се пише "г".15:11 30.06.2023
9 ...
15:11 30.06.2023
10 КОТарАК
До коментар #7 от "капитан ПЕТКО ВОЙВОДА":
е тука ви проработи фантазията вече , с Капитан Петко15:11 30.06.2023
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Жеков
Коментиран от #23
15:14 30.06.2023
14 СЛАВА НА РУСИЯ
До коментар #4 от "ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ":
СЛАВА НА ЛАВРОВ, ПУТИН ,МЕДВЕДЕВ ,КОНОШЕНКО ,ШОЙГУ ,ГЕРАСИМОВ ,КАДИР АГА , И.ТН.че с всички сили СЕ СТРЕМЯТ ДА УНИЩОЖАТ ,БЛАТНАТА КОЧ..НА. БРАВО да продължават в същия дух. НЕИЗБЕЖНИЯ МОМЕНТ НАБЛИЖАВА 🤣🤣🤣🤣🤣Коментиран от #125
15:14 30.06.2023
15 И кога,ако не е тайна???
15:14 30.06.2023
16 Бгг
15:18 30.06.2023
17 Ха-ха-хааааааа
15:19 30.06.2023
18 Избирател
Така е защото правителствата ги назначават от посолствоТО чрез ала-бала а народа никой не го пита
Коментиран от #21
15:19 30.06.2023
19 Сталинчо
Коментиран от #31
15:22 30.06.2023
20 Късно е либе.
15:23 30.06.2023
21 СмЕх в блатото
До коментар #18 от "Избирател":
Единственото правителстВО, което се назначава независимо от народа е това в Кремъл. Даже и диктаторчето там си се самоназначи.Затова при инсценирния "метеж", единствените, които не знаеха за инсценировката, НАРОДА, посрещаше "метежниците" като освободители. :)))
Той затова Жужа беше така посърнал, защото знае, че всички в Русия знаят, че е престъпник и крадец. :)
Коментиран от #24, #28
15:23 30.06.2023
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Антитрол
До коментар #13 от "Жеков":
Аз те чаках да коментираш в другата статия за увеличението на тока а ти виж къде си бил. Изобщо не е лесно да си козяче да ти кажа - обучили са ги като кучето на Павлов - като чуе звънче и лигите му потичат. Козячетата като прочетат нещо за Русия и почват с коментарите. Условен рефлекс им се е зародил.15:25 30.06.2023
24 иваило
До коментар #21 от "СмЕх в блатото":
посърнала си ти няма афроамериканци да ти оправят тръбите мила ми джендърке15:26 30.06.2023
25 Тараищ,
15:27 30.06.2023
26 Трол
Русия е жертва,никой не е нападала
По-голямата част от света не иска да живее според западните правила,но всички бягат към Европа и САЩ,а никой ке иска и да чуе за земния рай Русия...
Силни аргументи,ако мозАкът ти служи само за равновесие!
Коментиран от #30, #33
15:27 30.06.2023
27 Голям с дипломат
Съмняваме се в адекватността на западните ръководители
Шах и Мат
Коментиран от #29
15:27 30.06.2023
28 Избирател
До коментар #21 от "СмЕх в блатото":
Ти не слуша ли записа за назначаването на нашето или от Козяк са сложили цензура. Или пак Путин и Русия са виновни.15:28 30.06.2023
29 СмЕх в блатото
До коментар #27 от "Голям с дипломат":
Просто мисли за примера на собствения си фашистки режим. Не се изисква да е умен. :)15:29 30.06.2023
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Гого
До коментар #19 от "Сталинчо":
Запритрябвала е някому Москва.15:30 30.06.2023
32 Човек
Коментиран от #36
15:30 30.06.2023
33 Тъпо козяче
До коментар #26 от "Трол":
Е то и САЩ са жертва - те Афганистан, Сирия, Сомалия, Либия, Югославия ги нападнаха а американците се защитаваха - аз така си ги спомням нещата.Коментиран от #35
15:31 30.06.2023
34 Калпазанин
15:33 30.06.2023
35 Историк
До коментар #33 от "Тъпо козяче":
Колко от режимите в държавите, които си изборил не са отговорни за геноцид и военни престъпления официално потвърдени от международните оррганизации?Я ги изброй
Коментиран от #41, #43, #48
15:33 30.06.2023
36 Икономист
До коментар #32 от "Човек":
"Ако не бяха следвали западните правила още щяха да се борят с гладомор"И ние следваме "западните правила" вече 33 години и гледам станахме по-бедни и от Гана - и нали бяха Китай и Русия диктатури неспазващи западните правила - защо обърнахте палачинката.
Коментиран от #38, #44, #76
15:34 30.06.2023
37 Механик
15:35 30.06.2023
38 Хммм
До коментар #36 от "Икономист":
"и гледам станахме по-бедни и от Гана" Това в рузкий мир ли? Защото в реалността нещо нещата не стоят така.Коментиран от #45
15:36 30.06.2023
39 Ксаниба
До коментар #1 от "Просто човек":
Като теб и бандеровците?15:37 30.06.2023
40 Само питам
Коментиран от #95
15:38 30.06.2023
41 Тъпо козяче
До коментар #35 от "Историк":
Ами помня че в Ирак не намериха химическо оръжие с които Садам ужким тровел народа си. То измислени обвинения всеки може да изфабрикува.Та 8 години в Донбас Украйна какво правеше - не беше ли геноцид и военни престъпления. Потвърдени 14 000 убити от международните организации. Сърбия я нападнаха заради ужким 3 000 убити но ако не си забравил Милошевич го оправдаха в Хага.
Пак двойни стандарти - защо така?
Коментиран от #42
15:40 30.06.2023
42 Историк
До коментар #41 от "Тъпо козяче":
"Ами помня че в Ирак не намериха химическо оръжие с които Садам ужким тровел народа си."Грешно помниш. Трябва да помниш, че ООН има издадена резолюция за нападенията на Ирак над Кувейт, който са военни престъпления и причина за действия срещу този режим.
С други думи, дотук се опита да измъкнеш ЕДИН и си доникъде.
Давай другите.
Коментиран от #50
15:42 30.06.2023
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Човек
До коментар #36 от "Икономист":
Аз си спомням как СССР ни остави с празни магазини и режим на тока. Ти може би си малък и не знаеш, а някоя червена бабичка ти е разправяла приказки от отминалата й младост, когато е била здрава и красива и не й е пречело в каква мизерия живее. Нещо като спомените на възрастните от студентския живот. След 33 години разликата е от небето до земята.Коментиран от #52, #55
15:43 30.06.2023
45 Икономист
До коментар #38 от "Хммм":
"Защото в реалността нещо нещата не стоят така"Много си далеч от реалността - поинтересувай се каква е средната покупателна способност в Гана и в България. Какво изнася Гана и какво България - ще разбереш че опорките нямат нищо общо с реалността
Коментиран от #47
15:44 30.06.2023
46 Историк
До коментар #43 от "иваило":
"Либия беше топ" Муамар Гаддафи е отговорен за множество престъпления срещу Човечеството, включително за ДОКАЗАНИТЕ случаи на умишлено заразяване на 268 деца с вируса на СПИН от неговите служби в болницата в Бенгази.Следващият.
15:44 30.06.2023
47 Хммм
До коментар #45 от "Икономист":
Кога ще емигрираш в Гана?Коментиран от #59
15:45 30.06.2023
48 А колко
До коментар #35 от "Историк":
от геноцида в твзи държави които е изброил, е бил такъв, а ме плод на пропагандата на САЩ?Коментиран от #56
15:45 30.06.2023
49 Аралампи
15:45 30.06.2023
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Малко факти
"Вагнер е частна военна компания, която няма никакви отношения с руската с държава."
Путин 27.06.2023
Президентът на Русия Владимир Путин призна, че държавата изцяло е финансирала частната военна компания "Вагнер”." "Само от май 2022 година до май 23-та за парична издръжка и стимулиращи плащания държавата е платила на компанията “Вагнер” 86 милиарда и 262 милиона рубли".
15:46 30.06.2023
52 Историк
До коментар #44 от "Човек":
Даже не си струва да се ангажирам със сериозен разговор. Такива са безнадеждни.Коментиран от #54
15:46 30.06.2023
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 гого
До коментар #52 от "Историк":
Ирак обвинява Кувейт за кражба на иракския петрол и за добиване на количество по-голямо от позволеното за това като не знаеш ня говори бе джендър15:47 30.06.2023
55 Икономист
До коментар #44 от "Човек":
Стига се оправдавахте със СССР - вече 33 години го НЯМА и сме членове на ЕС и НАТО - аз съм един от тия които се бориха против комунистите. Вече 33 години вървим надолу - до кога? Комунистите бяха на власт 45 години - още колко ще ни трябва да се оправим.Коментиран от #58
15:47 30.06.2023
56 Историк
До коментар #48 от "А колко":
ВСИЧКИ случаи на геноцид са доказани с разследвания, включително срещу Асад в Сирия, Гаддафи в Либия, срещу Югославския режим в Сърбия, срещу Саддам в Ирак и т.н.Коментиран от #61
15:48 30.06.2023
57 Ихтиандър
15:48 30.06.2023
58 Хммм
До коментар #55 от "Икономист":
"Комунистите бяха на власт 45 години - още колко ще ни трябва да се оправим. .... Вече 33 години .... " За тези 33 години двама министър-председатели от тези години са БИВШИ СЪВЕТСКИ ГРАЖДАНИ, още 5-6 са директно отгледани от Кремъл, Агент Гоце е ... агент на ДС и беше президент на България, Чорапа е подбран от руЗката разведка Решетников, енергийния ни сектор е ТОТАЛНО зависим от рузнаците, рузката групировка с трите буквички е овладяла морето, Боко им направи газопровод за ЕДНА година с наши пари, телекома е руски и т.н. Какво казваш, че не те разбрах?Коментиран от #63, #69
15:50 30.06.2023
59 Икономист
До коментар #47 от "Хммм":
Ти защо не си емигрирал в краварника и какъв си ти че да ме пращаш някъде си - за разлика от теб аз съм българин и милея за България а теб България че пропада не те интересува - интересите на господарите са важни.Коментиран от #60
15:52 30.06.2023
60 Хммм
До коментар #59 от "Икономист":
Аз живея в България и на Запад, тъй че думите и делата ми съвпадат. Ти ми обянсяваш колко добре е в Гана спрямо България, но стоиш в България. Правиш точно обратното, на това,което говориш.Коментиран от #75
15:53 30.06.2023
61 Така де
До коментар #56 от "Историк":
Доказани от кой........? Световният интригант САЩ? Който първо създава някой режим, а после отива да го "бори"! Или ако не го е създал, се грижи медийно да го "създаде"!Коментиран от #62
15:53 30.06.2023
62 Историк
До коментар #61 от "Така де":
"Доказани от кой........?" От ООН.Коментиран от #70
15:54 30.06.2023
63 Ами
До коментар #58 от "Хммм":
тогава защо ги подкрепяте комунистите ПП, ДБ и ГЕРБ? Противоречите си! :)))Коментиран от #66
15:55 30.06.2023
64 Дмитрий Лихачов
Животът с национална идея отначало ще доведе до ограничения, а след това ще възникне нетърпимост към друга раса, към друг народ и друга религия. Нетърпимостта непременно ще доведе до терор. Не бива да се допуска връщането на Русия към единна идеология, защото тя рано или късно ще доведе Русия до фашизъм”.
15:55 30.06.2023
65 6653
15:57 30.06.2023
66 Хммм
До коментар #63 от "Ами":
На въпроса : "защо сестра ви е ... " няма нужда да отговарям, че нямам сестра.Радвам се, че всичките ти опорки паднаха.
Коментиран от #72
15:57 30.06.2023
67 канибал
15:59 30.06.2023
68 История с документи
където по-късно му сцепили главата с пикел.
Скоро се оказало, че Каменев, Зиновиев и Бухарин също са врагове и вредители. Тогава доблестният другар Ягода ги разстрелял, а след това Ежов разстрелва доблестният другар Ягода.
След смъртта на Сталин всички разбрали, че Берия също е предател и вражески агент. Тогава Жуков не се подвоумил и го застрелял.
Скоро Хрушчов разбрал, че и Жуков е враг на народа и предател и го пратил в Урал.
Оказало, че и самият Сталин е враг, вредител и предател, а заедно с него и голяма част от политбюро. Тогава изнесли Сталин от мавзолея и разгонили всички партийци начело с Хрушчов.
Станало ясно, че Хрушчов също е враг на народа. Брежнев го пратил в пенсия.
След смъртта на Брежнев пък станало ясно, че и той е вредител и виновника за застоя. Имало още двама вредители, но те толкова бързо умрели, че никой не ги запомнил.
Дошъл Горбачов, който установил, че цялата партия е от вредители и врагове на народа.
В този момент обаче СССР се разпаднал и веднага се установило, че Горбачов е предателя и врага на народа!
За Путин не се очакват никакви изненади.
От болшевишката революция до днес, Русия се управлява единствено от предатели и врагове на народа.
15:59 30.06.2023
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 А ООН
До коментар #62 от "Историк":
чий е?:)) А НАТО? :)))Коментиран от #71
16:00 30.06.2023
71 Историк
До коментар #70 от "А ООН":
Чий е ООН? :)Коментиран от #78
16:01 30.06.2023
72 Кои опорки :))
До коментар #66 от "Хммм":
Аз те попитах защо подкрепяш комунистите ПП, ДБ и ГЕРБ, а пишеш, че си против тях? :))Коментиран от #74
16:01 30.06.2023
73 Електра
16:03 30.06.2023
74 Хммм
До коментар #72 от "Кои опорки :))":
Аз ти отговорих, че няма нужда да отговарям на невярно предположение, но самото предположение ясно показва в чия полза работиш, което прави пък опорките ти още по-забавни. :)Коментиран от #84
16:03 30.06.2023
75 Икономист
До коментар #60 от "Хммм":
Явно е колко ти е мило за България щом си избягал на запад - избягал си и се мъчиш да ме убедиш в същото време колко е хубаво в България последните 33 години - кой си противоречи.Коментиран от #77, #92
16:04 30.06.2023
76 Истината
До коментар #36 от "Икономист":
Продажбата на зарзавати на сергия, не те прави икономист.Депутат от въИзраждане може, има вече такава, но икономист НЕ.
16:05 30.06.2023
77 Хммм
До коментар #75 от "Икономист":
Аз написах че живея в България и на Запад, тъй че никъде не съм "избягал".Ти си противоречиш, и даже не е забавно. Тъжно е да се гледа с какво хората се опитват да си прикриват тоталния провал в живота. Размечтал се за Гана :)
16:05 30.06.2023
78 Теоретично
До коментар #71 от "Историк":
трябва да е международна организация! А дефакто се оказва, че е според интересите на интриганта САЩ! Ако беше независима организация, тази война нямаше да я има, а и други!Коментиран от #81
16:06 30.06.2023
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Сандо
16:07 30.06.2023
81 Историк
До коментар #78 от "Теоретично":
Нещо доказателства ще предложиш ли, или просто ще е каквото ти е казал Лавров?Коментиран от #87
16:07 30.06.2023
82 НАТО
16:08 30.06.2023
83 Сандо
До коментар #4 от "ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Преди години имахме,казваше се Иван Башев.Уви,отиде си нелепо Човекът в разцвета на годините си .16:09 30.06.2023
84 Кое е невярното
До коментар #74 от "Хммм":
че подкрепяш комунистите ПП, ДБ и ГЕРБ ли или не ги подкрепяш?Коментиран от #85
16:09 30.06.2023
85 Хммм
До коментар #84 от "Кое е невярното":
Ти не можеш да разбереш един и същи отговор на твоя собствен въпрос, даден по два различни начина.Толкова е зле положението.
Сега кажи за отсъстващите партии от твоя списък и какво значат опорките ти за тях.
Коментиран от #89
16:11 30.06.2023
86 Наблюдател
До коментар #79 от "дядо Шишарко":
Той затова обикаля две седмици из Африка. Да търси мъже за 150 000 - те хиляди руски вдовици от СВО.16:12 30.06.2023
87 Ами каква полза
До коментар #81 от "Историк":
имаш от организация, която усложливо мълчи или когато се противопостави, както за ударите в Сърбия и интриганта САЩ, не я зачита?Коментиран от #88
16:12 30.06.2023
88 Историк
До коментар #87 от "Ами каква полза":
ООН е доказало геноцида на сърбите в Сребреница и Косово, тъй че не знам за какво "мълчание" говориш.Коментиран от #93, #94
16:13 30.06.2023
89 Кои опорки
До коментар #85 от "Хммм":
Питам те и ти не отговаряш! Подкрепяш ли комунистите от ПП, ДБ и ГЕРБ или не ги подкрепяш!Коментиран от #91
16:13 30.06.2023
90 Осведомен
16:14 30.06.2023
91 Хммм
До коментар #89 от "Кои опорки":
Не ги подкрепям, вече отговорих два пъти и сега това е трети.Сега кажи защо липсват от списъка ти партиите ИТН, Възраждане, ДПС, ВМРО и Воля и какво общо имат опорките ти с тяхната липса.
Коментиран от #96
16:15 30.06.2023
92 Простя КъСкопейкин
До коментар #75 от "Икономист":
А, ето един специалист да ми помогне.Обяснете на тези "сороси", че ако работиш усърдно и имаш виZрожденски плам, може да постигнеш много в България.
Ето младия Силвестър Ганев на 17 години придобива апартамент в София на много изгодна : 197 442 лв. или 1100 € кв.м. Младия предприемаш е свалил два пъти пазарната цена. Отделно в цената влиза и гараж. На тази възраст Силвестър няма как да вземе ипотечен кредит, така че остава да е работил усърдно с вИзрожденски плам, наследен от баща си цончо НЕгълташки . Събирал си е паричките от закуска още от детската градина, а не да ги дава за някакви западни джендърски книжки .
16:15 30.06.2023
93 Доказало е
До коментар #88 от "Историк":
това което иска САЩ да докаже! А ударите на САЩ ( НАТО ) не беше одобрено от ООН, тъй като Русия и Китай бяха против! Но това не спря САЩ! И си създаде изкуствена държава, като зароди бъдещата интрига и конфликт на балканите! И всичко е пред теб! :)))Коментиран от #97
16:17 30.06.2023
94 Истерик
До коментар #88 от "Историк":
Фес1, даже и тук не си интересен.16:17 30.06.2023
95 Бивш канадец
До коментар #40 от "Само питам":
Нарича се държава, която защитава националните си интереси, неудобна е на САЩ и ЕС и не играе по свирката им.16:18 30.06.2023
96 А какво
До коментар #91 от "Хммм":
те интересува за тези партии? Болшинството от тях са нечии проекти и производни на другите! :))Коментиран от #98
16:18 30.06.2023
97 Историк
До коментар #93 от "Доказало е":
Значи нямаш никакви доказателства за твърденията си, че ООН е "на САЩ".Така, сега по другия въпрос.
НАТО може да предприеме самостоятелно действия срещу режим, който доказано е извършвал геноцид. За това не е необходимо разрешение от ООН, за да е оправдана интервенцията. Всъщност, втората война на НАТО в Сърбия започна с елиминирането на сръбска военна колона, кято ОТНОВО се беше запътила към зона, където сърбите ВЕЧЕ бяха извършвали геноцид.
Коментиран от #100, #109
16:20 30.06.2023
98 Хммм
До коментар #96 от "А какво":
Интересуват ме защо липсват от списъка ти. Липсата им показа, че имаш зависимост от тях. Няма никакви други причини да липсват.Коментиран от #105
16:21 30.06.2023
99 това
Инфото ми е от двама от тези експерти, дето са изкарали вече по 4 месеца (с ротацията) на ЗАЕЦ. В тесен кръг, им се "отвързват езиците" и блгославят по най-каруцарския начин украинците (което е нормално, защото са там и могат да станат невинна жертва), но официално са "не чух, не видях" - обстрелва се, ама не знаем от кого.
Коментиран от #107
16:23 30.06.2023
100 Ами ООН
До коментар #97 от "Историк":
нали ти казах! Теоретично, не е на САЩ! А дефакто, действията и бездействията и, обслужват САЩ! :)))Та пак пишеш за доказателства! Пак да попитам! Кой го доказва и защо си убеден, че това са доказателства! Сега е особенно видно с тази война, как се "доказва" с пропаганда и лъжи! :))) Сега пак ще ми напишеш ООН! :))) А всичко се върти, около интересите и интригите на САЩ!
Коментиран от #104
16:31 30.06.2023
101 ха сега де!
16:31 30.06.2023
102 Генера Шарл де Гол
16:31 30.06.2023
103 Ксаниба
16:32 30.06.2023
104 Историк
До коментар #100 от "Ами ООН":
Заби.ООН е международна организация с ясни правила и устав.
Твоите "обяснения" не са нищо повече от конспирация.
Свободен си. Слаб 2.
Коментиран от #106
16:33 30.06.2023
105 Защото
До коментар #98 от "Хммм":
като изключим ДПС които задкулисно дирижират и са единият олигархичен кръг, другите нямат думата в "политиката" в България!Коментиран от #108
16:34 30.06.2023
106 Може да го наричаш конспирация
До коментар #104 от "Историк":
Може всякак да го наричаш, но истината е в действията, а тя е различна от пропагандата на САЩ, с която е залято медийното ни пространство и подхранвано с грантовете им! Твое право е! Но е мое право, да не си затварям очите, пред всичко което се случва!16:37 30.06.2023
107 Кажи честно ...
До коментар #99 от "това":
"в тесен кръг, им се "отвързват езиците"" .... Хахахахахахаааа .Почти ти се вързаха . :))))) Само не стана ясно в чий "тесен кръг" :))))
Коментиран от #126
16:41 30.06.2023
108 Хммм
До коментар #105 от "Защото":
Човек, който лъже така нагло, както ти, може да каже всичко. Лек ден. :)Коментиран от #114
16:44 30.06.2023
109 Блек Хоук
До коментар #97 от "Историк":
Филмът разказва,как специални части (САЩ),под егидата на (ООН) заминават на мисия в СОМАЛИЯ,за да въведат мир,като заловят опасен тереристьо.Но са посрещнати от👉 НЕДРУЖЕЛЮБНО НАСТРОЕНИ👈 жители- извадка от резюмето.Та,не разбирам теа същите защо не нахлуят в Русия,да заловят хер Путин,който е обявен за издиряабе,а те знаят къде е.Под егидата на ООН ДЕ?
Бихте ли обяснили теорията за сблъсък на две тела?
Коментиран от #111
16:45 30.06.2023
110 Абсурдистан
16:45 30.06.2023
111 Историк
До коментар #109 от "Блек Хоук":
Задай си въпроса без лиричните отклонения.Коментиран от #116
16:49 30.06.2023
112 Адрес 4000
До коментар #1 от "Просто човек":
Съгласен съмКакво ли ги правиха уморените коне,като този на снимката по-горе
Ботокса не помага когато си затънал до колене в блатото
16:50 30.06.2023
113 Софиянец
16:50 30.06.2023
114 А кое е лъжата :)))
До коментар #108 от "Хммм":
Щото аз като гледам за колко лъжи плащат комунистите ПП и ДБ и се отвращавам! Дай да видим! :)))Коментиран от #115
16:50 30.06.2023
115 Хммм
До коментар #114 от "А кое е лъжата :)))":
Лъжата е, че "другите нямат думата в "политиката" в България"И сега, окончателно, лек ден :)
Коментиран от #120
16:51 30.06.2023
116 Ааа
До коментар #111 от "Историк":
Закъсахме ли господин Историк?Коментиран от #119
16:53 30.06.2023
117 ЕДГАР КЕЙСИ
16:55 30.06.2023
118 ФАКТ
16:56 30.06.2023
119 Историк
До коментар #116 от "Ааа":
Не можеш да си зададеш въпроса ли?Коментиран от #122
16:56 30.06.2023
120 Ами факт! Нямат
До коментар #115 от "Хммм":
Два олигархични кръга си имат България, на доган и кръга капитал! ПП, ДБ, ГЕРБ и ДПС, са тяхно дело! Всеки не играещ с тях, бива смазан! А който се заиграе, изгаря на по късен етап! Когато се изхаби един проект, раждат друг, като изградят образ и отлюспят някой от тях! Това е трагичната истина в България, а ти подкрепяш целият този комунизъм, продаващ България на чужди посолства, за да има свободата да си има държава и да те лъже и краде!16:58 30.06.2023
121 Тити
17:00 30.06.2023
122 Не мога
До коментар #119 от "Историк":
Затова чакам отговор!Коментиран от #123
17:01 30.06.2023
123 Еееее
До коментар #122 от "Не мога":
Не си свикнал да губиш г-н Историк,а да прехвъляш топката.....аз нма да ти отговоря,защото ти не можеш!Хер Лавров ти е отговорил,но иначе разтягаш лукуми...Разбираш ли сега,защо Русия блокира искането на ООН в Донбас.Това си го разбрал,но не можеш да приемеш фактите ,че злото има и друга страна....
А относно,защо се правя на залупен преди 3 дни ще ти кажа-Не е срамно да не зная,може да науча нещо и не го крия Срамното е,когато не признаваш.
Е,за теб съм залупен де,не всеки има твоите възмицности.😉
17:18 30.06.2023
124 пффф
17:24 30.06.2023
125 невий
До коментар #14 от "СЛАВА НА РУСИЯ":
Да знаеш , Никой не се сеща , защо правителствата , медиите и такива като теб, намразиха Русия , заради 45г. влияние ,през които България създаде армия , заводи , фабрики болници и т.н., но не мразят Османската империя, която ни е държала в робство 500г. и е заличила всичко ценно като история , бит и култура в България , включително и наследниците на царските фамилии , които е било невъзможно да се проследят след Освобождението , та се е наложило да си внесем немски цар , който не е донесъл нищо добро на България, защото не е българин . Обаче вие крякате против Русия и пазите репутацията на Османската империя също като западния продажник Стефан Стамболов . Не е имало и няма да има просперитет за България в съюз със запада и това е доказано от историята чак до днешните дни в които България е най-бедната държава в ЕС . Само политиците и техния кръг , с които си въртят схеми и сделки за лично забогатяване се облагодетелстват от този съюз със запада. Можете да сатанизирате Русия до второ пришествие , това са само лъжи на хора , които продават националните интереси на запада.17:56 30.06.2023
126 това
До коментар #107 от "Кажи честно ...":
умнико, трудно ти е да се сетиш, че в тесен кръг е между колеги ли?Е, когато си между колеги, които познаваш от години и всеки един от тях е в ЗАЕЦ, а и има приятели там, то колегите от МААЕ споделят.
Повечето хора имат и професионален кръг на познати, не ограничават общуването до писане под публикации.
18:15 30.06.2023
127 Я по-полека
До коментар #4 от "ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Не се изказвай неподготвен00:06 01.07.2023
128 Ник
00:07 01.07.2023