Войната на Руската федерация срещу Украйна започна много преди 2014 г. Според Андрий Юсов, представител на Главното разузнавателно управление на Министерството на отбраната на Украйна, въпросът за войната на Руската федерация срещу Украйна е бил решен „веднага след като страната ни отправи предизвикателство към империята и заяви, че иска да бъде независима“.
"Това се случи не през 1991 г., а много по-рано. Въпросът за войната всъщност беше решен. Той продължава дълго време. Сега, наистина се надявам, това да е окончателната развръзка и след нея ще се движим свободно, без руски тежести на краката“, каза Юсов пред „Радио Байрактар“.
Той посочи, че екзистенциалният конфликт между Руската федерация и Украйна съществува от много дълго време – много преди 24 февруари. Украйна не е имала миролюбив съсед, който изведнъж е решил да предприеме инвазия. "Не. Това са убийци, това е орда, това са врагове, които са били такива от десетилетия. Как може да се избегне тази война? Просто се откажете от правото си на съществуване", заключи Юсов.
В същото време той посочи, че въпросът за атаката на Русия срещу Украйна през 2022 г. трябва да бъде повдигнат „пред целия свят, пред архитектурата на сигурността“. „Как стана така, че в 21 век се формира режим, който напада различни държави, анексира части от територии, не признава суверенитета – не става въпрос само за Украйна – унищожава собствените си граждани, налага диктатура...“, каза представителят на украинското разузнаване.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 аре
11:54 04.12.2023
2 Бандеровската орда
11:54 04.12.2023
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Бонев
Коментиран от #12, #37
11:57 04.12.2023
5 МАРА
11:57 04.12.2023
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 фбр
11:58 04.12.2023
8 Име
Елцин даже е предлагал на всяка република и област - да се отдели, примерно - Калининград, изобщо е било пълна свобода.
Едва ли е така, нямаше никакви конфликти.
11:58 04.12.2023
9 Касапин
НО ПО ДОБРЕ КЪСНО ОТ КОЛКОТО НИКОГА
11:59 04.12.2023
10 УкраИнски гамбит
И БВП по–голямо от ФРГ, с развита тежка промишленост и селско стопанство ❗
Къде са ?
За колонията, която е намаляла БЕД ВОЙНА от 9 на 6 мил. няма да питам.
11:59 04.12.2023
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Ъхъ
До коментар #4 от "Бонев":
Това е към момента! Крайните резултати ще бъдат още по хубави!12:01 04.12.2023
13 Българин
12:03 04.12.2023
14 ЖЕКО
Коментиран от #18, #25, #73
12:03 04.12.2023
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Хахаха
Коментиран от #20
12:06 04.12.2023
18 любител
До коментар #14 от "ЖЕКО":
прав си пич но има едно обаче ако след месеци изобщо ги има.12:07 04.12.2023
19 Слава кокаине
12:09 04.12.2023
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Реплика
Коментиран от #26, #36
12:09 04.12.2023
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 !!!?
12:13 04.12.2023
24 Реалист
12:15 04.12.2023
25 Така де
До коментар #14 от "ЖЕКО":
А матушка Русия въобще няма да я има!12:15 04.12.2023
26 !!!?
До коментар #21 от "Реплика":
А пък историческите карти показват, че РФ въобще не е съществувала когато когато територията която е управлявана от Киев се е наричала Украйна !!!?Коментиран от #34, #72
12:17 04.12.2023
27 Руснаци
12:18 04.12.2023
28 Жалкари
12:19 04.12.2023
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Как стана така...
А самия режим е обречен,понеже се постави в улуга на САЩ и НАТО за запазване на хегемонията им,подлагайки на геноцид собственния си народ.
Виновен за тази война е не този които я започна, а тези които я направиха неибежна
12:20 04.12.2023
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Механик
Добре, че не печатате вестници, че маса хартия и мастило щеше да иде зян.
12:22 04.12.2023
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Философа
До коментар #26 от "!!!?":
Тя и България не е съществувала когато не имало Руската Федерация преди 500 годиниКоментиран от #41, #42
12:24 04.12.2023
35 Проверка на фактите
12:28 04.12.2023
36 Коя
До коментар #21 от "Реплика":
Коя Окрайна - немската марионетка,на Петлюра, съветската или на батушка Махно?12:28 04.12.2023
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 ха ха
Коментиран от #63, #74, #87
12:32 04.12.2023
39 Този
12:32 04.12.2023
40 Бонев
До коментар #37 от "Да ти кажа..":
"Свободният свят ". Айде стига с тези клишета.Коментиран от #45
12:36 04.12.2023
41 Да ти кажа..
До коментар #34 от "Философа":
Само че, когато Симеон е създал Велика България от Карпатите до Пелопонес , Рюриковите са си бърсали задните части с бъз и коприва из подмосковските блата и мочурища. И когато е имало Търновска, Преславска или Охридска школи, същите тези Рюрикови са мучали безписменни като телета, а Александър Невски е трепел славяни на поразия, ако не са си издължили данъка на татаро-монголската орда....това са исторически факти , а не руските измислени истории..чети Лихачов, не бъди един от Рюриковите.Коментиран от #46
12:37 04.12.2023
42 !!!?
До коментар #34 от "Философа":
Дори и като османско владение България е съществувала на географската карта на Европа от 1712 година -преди раждането на Паисий Хилендарски и написването на "История славянобългарска", но РФ и тогава не е съществувала !!! Невежеството е присъщо за нихилистите !!!?Коментиран от #50
12:39 04.12.2023
43 ха ха
Коментиран от #65, #67
12:40 04.12.2023
44 ха ха
12:41 04.12.2023
45 Някой си...
До коментар #40 от "Бонев":
Абе клишета, клишета, ама са верни клишета... план Маршал нищо не ти говори май.... Колкото до руската мизерия... знаеш ли какво е представлявала Саудитска Арабия след войната..или Емиратите.. за тези години от създаването си до сега само от един петрол превърнаха пустинята в рай.. а рашите успежно превръщат рая в пустиня.. Бил съм много пъти и в Русия и в Емиратите.. контрастът е неописуем..да ти кажа..Коментиран от #47, #59
12:43 04.12.2023
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 ха ха
До коментар #45 от "Някой си...":
Ами, Норвегия през 70-те години какво е била? На норвегия една четвърт от населението емигрира от глад в Щатите преди век... Намериха петрол и направиха градина. Само блатниците и протежетата им правят войни с полезни изкопаеми.Коментиран от #53
12:48 04.12.2023
48 От страни
Коментиран от #77
12:48 04.12.2023
49 От страни
12:50 04.12.2023
50 Смешник не.. ук
До коментар #42 от "!!!?":
Невежеството е присъщо за теб. За каква РФ говориш бе?Ти и още малко и за САЩ ще ни
покажеш карта от тиква. Дето цървула на бабати е по стар от тях
12:51 04.12.2023
51 казуса
Създаването на изкуствени държави винаги води до проблеми, когато населението не е една нация. Експеримента от 1921 г. се оказа пълен провал - тия не можаха да съществуват като държава 30 години - бяха свикнали някой все да ги дондурка, тъй като никога не са били и не могат да бъдат самостоятелни. Премахването на Украйна ще донесе траен мир в този регион.
Коментиран от #54
12:51 04.12.2023
52 От страни
Коментиран от #62
12:52 04.12.2023
53 Рушлямист
До коментар #47 от "ха ха":
Вижте сега ,по лесно е да се направи оазис в пустинята ,отколкото блато в пустиня12:54 04.12.2023
54 ха ха
До коментар #51 от "казуса":
Лавров, ти ли си, бре?12:54 04.12.2023
55 Шайка
12:56 04.12.2023
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 😆😆😆
Коментиран от #60, #61
12:59 04.12.2023
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 За справка американския Дубай
До коментар #45 от "Някой си...":
И руската Сирия....13:01 04.12.2023
60 Да ти кажа..
До коментар #57 от "😆😆😆":
Грешиш..това е диагноза за тежко, необратимо психическо разстройство..13:02 04.12.2023
61 Мдаа
До коментар #57 от "😆😆😆":
Рубла също, един цент13:02 04.12.2023
62 Отлично
До коментар #52 от "От страни":
Да правят компания на крайцера Москва и Курск 👍13:04 04.12.2023
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Дивергент
Коментиран от #68
13:05 04.12.2023
65 много си далеч
До коментар #43 от "ха ха":
никога Украйна не е съществувала като самостоятелна единица, т.е. без руснаците. В годините на полско владичество над тази територия, Полша е в пика на своето развитие (велика сила, както бихме се изразили днес). Въпреки, че са владяни от великата сила, възстанието на Богдан Хмелницки е насочено да се върне територията към диваците в Москва, при това възстанието обхваща и украинската и беларуската територии. Не е бил воден от безсилие, а от осъзнаване, че единственият начин е да се възстанови отново единството на народите, формиращи някогашната Киевската Рус, т.е. пътя на спасението е минавал към възстановяване на изгубената държава. Самата Киевска Рус е имала върхове само, когато е управлявана от руските князе. Толкова по отношение на Украйна и нейната измислена самостоятелност в историята. Комплекса за малоценност не може да се премахне чрез пренаписване на историята. Виж Македония, там ги тресе същия недъг.Коментиран от #91
13:06 04.12.2023
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Мммм да
До коментар #43 от "ха ха":
Мммм да , Киев е изпепелен и точно поради това благородници и духовенството бягат в Москва. Москва е била васал на монголите , но пък князете на Киев след 1230г. са подбирани и назначавани от монголите, а тези в Москва не. Новгород никога не бил васал. След 1453г. част от византийската аристокрация бяга към Москва в това число и пряка наследница на последния византийски император, поради което Русия се счита за Третия Рим. Нашият Киприан не случайно се е преместил от Киев в Москва.Коментиран от #78
13:13 04.12.2023
68 Помнещ..
До коментар #64 от "Дивергент":
Изплатили били, дренки и глогинки. С какво бе, като бяха гладни като въшки през 90тте години. и ДА ТИ КАЖА ЕДИН ФАКТ- Когато се разпадна СИВ , същите тези плащачи, окрадоха най-нагло и без цермонно, Банката за развитие и взаимопомощ, отказаха дори да си платят едни 180млкн $ по положителното салдо, което имахме към 1990 година. Това е проверим ФАКТ.. има го в отчетите на БНБ , можеш да се поинтересуваш. КОгато у нас кутия БТ бе 1,20, в СССР бе 60 копейки, при курс лев за 1,04 рубли. Буркан консевирани чушки тук беше 60ст, в ССР бе 25 копейки...и още и още..изнасяхм е какво ли не за да ги храним тия..айде да не давам квалифика ции. В цялата тая история имаше само едно хубаво нещо- че набиваха всичко без да подбират, толкова бяха гладни ония времена и не произвеждаха нищо за лична употреба. А каквото произведяха , ставаше само за боклука..Коментиран от #75, #88
13:15 04.12.2023
69 украйна може да каже и че слънцето изгря
13:17 04.12.2023
70 Историк
До коментар #58 от "Да ти кажа..":
Монголското нашествие в Рус е серия от инвазии на Монголската империя в териториите на къснофеодалните Руски княжества през периода 1237 – 1240 г. в хода на Кипчакския поход (1236 – 1242)13:18 04.12.2023
71 реалист
Много мисирки яко шумят,или са гладни или идат зимни празници и ножа е наточен.
13:19 04.12.2023
72 Към Русия
До коментар #26 от "!!!?":
В 1648г. русинът Богдан Хмелницки повдига въстание срещу поляците и 6 години им устоява . През 1654г. силите му привършват и Хмелницки се присъединява към Русия.13:20 04.12.2023
73 Хмм
До коментар #14 от "ЖЕКО":
те никога няма да се върнат по родните си земи и банките са поели ангажимент да ги издържат с откупената украинска земя и с затвърдяване на покупателната стойност на долара. Един вид краварите са си вързали гащите два пъти а Руснаците са на загуба докато съществува долара без значение какъв е края на войната русия ще плати пре скъпо13:21 04.12.2023
74 стоян
До коментар #38 от "ха ха":
До 38 ком - браво за коментара - публикувай го по често да четат путинофилите че Украйна е по стара държава от московияКоментиран от #79
13:22 04.12.2023
75 Хахаха
До коментар #68 от "Помнещ..":
Изплатиха дълговете на всички републики. Поеха им тежестта върху плещите си. Поеха приходната и разходната част. Като говориш за едното говори и за другото. Има го документирано. Ей затова мърдане няма.Чврно на бяло го има. Правоприемник се казва в документите.Коментиран от #81
13:24 04.12.2023
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 какво друго
До коментар #48 от "От страни":
да направи една подмандатна държава! Украйна е роб, и вече го знае.Комика хариза народа си и сега освен покорно да прави, каквото му кажат от САЩ няма друг избор.
Горките украинци, дори когато бяха част от СССР към тях имаше много по-голямо уважение и внимание. Сега са обявени за пушечно месо и живота им няма никакво значение за господаря. Сами се насадиха на тия яйца.
13:25 04.12.2023
78 Историк
До коментар #67 от "Мммм да":
Какви простотии си напраскал само.. През 1237 година, Москва е оплячкосана , изгорена до основи от татаро -монголите..През 1293 година година градът е сринат отново и всички жители са избити.. За Москва като за някакво средище може да се говори едва след 1327 след победата на Иван Калита.. Какъв Трети Рим , какви пет лева бе..А за Москва като за Москва от държавно значение става при Иван Грозни,така че тия смешки ги разправяй на дедков ците у хоремага, ама и те ще ти се смеят, щото със сигурност са по-образовани от тебе.Коментиран от #94
13:25 04.12.2023
79 Историк.
До коментар #74 от "стоян":
Ха.а ти оригинала виждал ли си или само интернет картинката? Иди и виж оригинала в музея. Как да п побликува, нещо което е фалш.13:27 04.12.2023
80 Малийййй,
Коментиран от #82
13:31 04.12.2023
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Да ти кажа..
До коментар #80 от "Малийййй,":
Ами то и в Естония са около 40%, което не е малко..ама онзи ден излезе един много интересен закон за рашите там..ако вземат руски паспорт, естонския им се отнема немедленно и следва депорта ция в три дневен срок.. Ха да видим ко ше направи матушката..Коментиран от #84, #85
13:33 04.12.2023
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 Малийййй,
До коментар #82 от "Да ти кажа..":
Паживьом, увидим. Все пак Русия не е България, не изоставя сънародниците си.Коментиран от #86
13:37 04.12.2023
85 Че то и
До коментар #82 от "Да ти кажа..":
в Испания , не можеш да получиш испанско гражданство, ако имаш българско. Защо тогава не вземем пример от нея?Коментиран от #89
13:40 04.12.2023
86 Хи Хи Хи
До коментар #84 от "Малийййй,":
Хахахаха..ами паживей за да видиш. Дали ще са толкова смели като в Украйна..13:42 04.12.2023
87 Илия Репин
До коментар #38 от "ха ха":
е руснак, никакъв украинец не е . Да, роден е на 5 август 1844 г. в град Чугуев, Харковска губерния, част от Руската империя. Винаги се е чувствал руснак и се води руски художник. Умира 1930 в Санкт Петербург. Дори не е забегнал след революцията, а е могъл. Човека си е обичал Русия и си остава тамц, където са му корените.Въпросната картина Репин я прави повече от 10 години като специално отива на пътешествие по тези земи (сиреч в Запорожието) през 1880 – 1881 г. Според него запорожките казаци не са украинци. Казаците са по-достойна група и от друга мая.
13:44 04.12.2023
88 Дедо
До коментар #68 от "Помнещ..":
Имаш понятие от международна търговия, колкото на специалист от селската кръчма!Коментиран от #90
13:47 04.12.2023
89 Да питам..
До коментар #85 от "Че то и":
Пример..за какво? Уточни се, че така нещо има недоизказано..според мен е наложително да сложи Кокорчо един еднократен данък от 200евра на кв/м за всичкин чужди собствени ци на жилища у нас и да гледаш колко бързо ще изчезнат и русна ци и украин ци и какви ли не още..13:47 04.12.2023
90 Бацо Гацо
До коментар #88 от "Дедо":
Що бе деде, ти да не си бил министър на външната търговия бе, ? Я беги тУри един сноп дръже на овчинята , па си направи един зелев сок с люто чушлеи докато сърбаш, гледай Путин на портрета , ама в очите го гледай, белким ти каже нещо..13:50 04.12.2023
91 Да ти кажа..
До коментар #65 от "много си далеч":
Абе то никога и Палестина не е съществувала като политико-икономическа единица, освен като географска такава в рамките на Юдея..ама сега всички се метате по корем за някаква държава Палестин.. та не знам с какъв аршин мерите14:09 04.12.2023
92 Сандо
14:13 04.12.2023
93 Юдейска клетва
15:44 04.12.2023
94 София Палеологина
До коментар #78 от "Историк":
София Палеологина - племенница на последния византийски император, правнучка и по баща,и по майка на Асеневци, велика княгиня на Москва. Папата я сватосва за руската династия.17:36 04.12.2023
95 Идиотчета
18:12 04.12.2023
96 Хайде
Коментиран от #97
18:52 04.12.2023
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 ПИЧА-ГА
За Богдан Хмелицки дали е чувал?
Какви са делата му, какъв е по произход, какъв е произходът на самите казаци.
Казаците могат да се разглеждат като свободолюбиви хора, но може и като избягала от закона измет.
Особено ако се разгледа дейността им - те не орат, не сеят, не гледат добитък. Казаците воюват, за да грабят.
От зор доброволно се присъединяват към Русия, като преди това помагат на поляците, а след това на няколко пъти предават доверието на руския цар.
Общо взето съвременните украинци, които не са руснаци, нямат твърде лицеприятен произход.
14:25 07.12.2023