Последното експресно проучване на Евробарометър, проведено в края на май, показва, че три четвърти от населението на ЕС (75%) считат ваксините срещу COVID-19 за единствения начин за прекратяване на пандемията.
Почти седем от всеки десет анкетирани европейци (69%) вече са ваксинирани или желаят да бъдат ваксинирани възможно най-скоро, а 79% възнамеряват да бъдат ваксинирани до края на годината.
Съществуват обаче значителни различия между държавите-членки и в зависимост от възрастта на респондентите. Хората на възраст под 45 години се оказват сред по-колебливите. Средно 70% мислят, че ЕС играе ключова роля за осигуряването на достъп до ваксини срещу COVID-19 в своята държава.
По отношение на отделните държави, България е първа в ЕС по процент отговорили "никога" на въпроса "Кога смятате да се ваксинирате срещу COVID-19?". Цели 23% от българите казват "никога", докато средно за ЕС процентът е девет. 20% от българите са отговорили, че вече са се ваксинирали, докато средно за Европейския съюз този процент е 37. България изостава във ваксинацията на своето население в сравнение с другите европейски страни.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 България
Коментиран от #5, #10, #11, #113, #130
18:21 17.06.2021
2 Гсньо
18:23 17.06.2021
3 Брейй
Коментиран от #14
18:24 17.06.2021
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 no name no face no number
18:24 17.06.2021
7 дрон беге
18:25 17.06.2021
8 Хаха
До коментар #5 от "ПазарЖик":
Човека държи да покаже селянията си,не му пречи18:25 17.06.2021
9 Логично
Никога няма да се ваксинирам!
18:25 17.06.2021
10 Мародер
До коментар #1 от "България":
Не можаха да пречупят свободният Български дух въпреки яростната пропаганда сами да подпишем смъртните си присъди.18:26 17.06.2021
11 6-то чувство
До коментар #1 от "България":
Дрън, дрън българинът е бит,бит от живота векове наред и е изградил уникална интуиция да оцелява!! Рано е да се каже, кой е "умен" и кой "прост" ? Отново времето, ще покаже !Коментиран от #12, #20
18:26 17.06.2021
12 Счупи тъпомера
До коментар #11 от "6-то чувство":
И аз никога няма да се ваксинирам, да го кажем така, колкото противогрипни ваксини имам, нолкова ше имам и против това нещо, дето още не се знае има ли го.18:29 17.06.2021
13 алооо
Повръща ми се от този Български
Няма ли кой да ги цензурира тези поми яри най накрая
18:30 17.06.2021
14 неваксиниран
До коментар #3 от "Брейй":
ще видиш на есен другия свят ще си живее а тук ендемия и нови мерки ХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХА18:30 17.06.2021
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 мислещ
18:32 17.06.2021
17 Диверсант
18:32 17.06.2021
18 Зайко Байко многознайко архив 2020
Коментиран от #21
18:33 17.06.2021
19 3333
До коментар #5 от "ПазарЖик":
Селяния и простотия не са едно и също нещо!18:38 17.06.2021
20 kkk
До коментар #11 от "6-то чувство":
Не ми трябва "интуиция", а само здрав разум и 10 минути търсене в нета за да знам, че НЯМА да се ваксинирам поне до 2025г.- по-вероятно НИКОГА... А търсенето показва нещо елементарно:В момента НЯМА И НЕ МОЖЕ ДА СЪЩЕСТВУВА изцяло и внимателно тествана ваксина срещу ковид. Всяка, ама ВСЯКА ваксина срещу каквото и да е се тества с години на разни хора с да го наречем "сложен статус"- тоест разни болести (масови и не толкова масови) и се гледа къде има усложнения и що се появяват. След няколко години се прави изследване за стерилитет при ваксинираните и за отключени автоимунни заболявания- все гадни неща ако ти се случат. Реално целият период на разработка и тестове отнемат от 7 до 10 години- просто има неща които се проверяват след няколко години.
Който настоява да бъде безплатно опитно зайче е свободен да го прави, но хората с минимум 3 гънки в мозъка нямат намерение да се ваксинират изобщо.
Коментиран от #24
18:39 17.06.2021
21 Диверсант
До коментар #18 от "Зайко Байко многознайко архив 2020":
Приятел, ами и за това са помисли господата в Давос. Намери ПРОГРАМА 2030.... Няма никакви комплоти, написано черно на бяло18:41 17.06.2021
22 Ваксиниран
Коментиран от #23, #26, #27, #57, #134
18:43 17.06.2021
23 Пенчо
До коментар #22 от "Ваксиниран":
То направо дюшеш за теб, само интелигентните ще останете ... Не виждам защо се оплакваш тогаваКоментиран от #25, #30
18:48 17.06.2021
24 6-то чувство
До коментар #20 от "kkk":
Не ви трябва "интуиция", но това, което описвате е точно това - интуиция! Подсъзнателно надушвате нещо гнило и започвате да се информирате, след което взимате решение :)18:50 17.06.2021
25 Ваксиниран
До коментар #23 от "Пенчо":
Не е въпроса в това, че аз съм се ваксинирал, а ти не си. Трябва да няма нито един не ваксиниран човек. Докато има не ваксинирани вируса има как да съществува и да се разпространява. Това означава, че ще има епидемия и ще се вземат мерки за нейното ограничаване което води до потъване на икономиката. Това ми отнема правото да живея не в продължителна и дълбока икономическа криза и рецесия която е гарантирана от не желаещите да бъдат ваксинирани. Тоест нежелаещите да се ваксинират отнемат правото на нормален живот на разумните хора невярващи на тъпотите които се генерират и тиражират масово относно ваксинитеКоментиран от #36, #37
18:54 17.06.2021
26 Диверсант
До коментар #22 от "Ваксиниран":
Е какъв ти е проблема. Нали си се ваксал... Или понеже някой вече се чувстват прецакани сега крещят за отговорност... За моето здраве отговарям аз,Коментиран от #29
18:55 17.06.2021
27 Ковидарите
До коментар #22 от "Ваксиниран":
Пълни глупости! Точно това е интелектът, природния интелект натрупан през годините направо в ДНК-то! Защитна реакция! Няма нищо "интелигентно" в това да вярваш сляпо на шепа необразовани, чиновници политици и алчни за печалби безскрупулни фармацевтични фирми! Това е е откровена глупост! И още нещо много важно, никой от "другите" няма "да се оправи", защото светът е система от скачени съдове и изобщо не е толкова просто "бодеш се и забравяш" !Коментиран от #31
18:57 17.06.2021
28 doc
Коментиран от #35
18:57 17.06.2021
29 Ваксиниран
До коментар #26 от "Диверсант":
В горния коментар казвам какъв ми е проблема. Не искам да плащам за последствията от тъпотията на навиците.19:00 17.06.2021
30 Диверсант
До коментар #23 от "Пенчо":
Виждаш ли сега какви са последиците след ваксане.. 😁😁😁😁19:00 17.06.2021
31 Ваксиниран
До коментар #27 от "Ковидарите":
Точно така е света е като скачени съдове. Един съд като се пълни друг се изпразва. Същите тези които са “тъпи” скоро ще забравят за проблема икономиката им ще се изстреля нагоре. За сметка на това ние и такива като нас “много хитри” ще се редим за спасителни заеми които ще ни отпускат “тъпите” при “перфектните” лихвени условия. Бъдещите поколения ще имат да изплащат много десетилетия тези заеми, но какво да се прави ние сме умните , а другите са тъпите. Това което човек сам си направи никои друг не може да му го направи.Коментиран от #34, #39
19:05 17.06.2021
32 дядо ти
19:10 17.06.2021
33 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
Коментиран от #41
19:10 17.06.2021
34 латерна
До коментар #31 от "Ваксиниран":
Не разбра ко ти пишат нали?? Явно ваксината ти е повредила мозъчната клетка, дървен философ ?19:15 17.06.2021
35 Диверсант
До коментар #28 от "doc":
Doc. Вие сте по зле от изоставено гладно улично куче. Животните преди да сложат нещо в устата си го помирисват с носле и ако открият съмнения не го слагат в устата си... Затова че 18-20 месеца журналистите терористи бомбардираха обществото с КОВИД,,СМЪРТ,, КОВИД,,, СМЪРТ, трябва да си изключим чувството за мислене и самосъхранение ли..19:15 17.06.2021
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #25 от "Ваксиниран":
Споко докато се ваксинират други ,като теб ще ти дойде пак реда!Аз съм преболедувал и това е много по отговорно,защото не мога да нося НЕЩОТО за разлика от теб!Когато преболедуваш създаваш Паметни Т клетки, те се получават от МОноцитите,те са малко на брой клетки от левкоцитите и се образуват от костния мозък!Преболедувалия е защитен!Като те е страх да се изправиш срещу НЕЩОТО,може би има защо.......Ваксината няма да те спаси да не боледуваш!!!Слабите ти познания,както и плащането на такива ,като теб ме кара да си вдигам кръвното!Нито разбираш,нито мислиш,само повтаряш-Казва се папагал!Ниско летва си папагале!Видях ти няколко поста и се вбесих!19:20 17.06.2021
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 doc
Коментиран от #43
19:26 17.06.2021
41 Ваксиниран
До коментар #33 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Напротив ваксина е и при това една от най-добрите и ефективни които са създавани до сега в човешката история. Нещо повече новата рнк технологията е бъдещето на цялата медицина от снега нататък. Да ще се ваксинирам на веки 6 месеца без грам съмнение или колебание в това няма нищо лошо. За биологичното оръжие може би си прав, но застрашените ги има в всички общества те са просто определен процент от човешката популация. Дали ти или твоите близки няма да се откажеш сред тях не знаеш и няма как да знаеш.Коментиран от #45, #48
19:32 17.06.2021
42 До Ваксиниран
19:33 17.06.2021
43 Счупи тъпомера
До коментар #40 от "doc":
Мдааа, а да си чел, че ваксината не предпазва от разболяване и пренасяне на този уж опасен вирус? Тя давала, уж някаква сигурност, за по-леко изкарване, но още не се знае, защото е в срок на изпитване и ти си информираното опитно зайче.Коментиран от #52
19:33 17.06.2021
44 Диверсант
Коментиран от #46, #50
19:34 17.06.2021
45 Счупи тъпомера
До коментар #41 от "Ваксиниран":
Няма как да ти напиша определението, което съм ти поставил, защото ми трият коментарите, но явно ваксината ти е подействала и няма да го разбереш.19:35 17.06.2021
46 Счупи тъпомера
До коментар #44 от "Диверсант":
Ееееее, кратко, точно и ясно :)19:35 17.06.2021
47 Горд Българин
19:40 17.06.2021
48 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #41 от "Ваксиниран":
За разлика от теб Знам,защото аз съм не прочете ли???Дълбоко виждащ не само на Думи не го ли разбра???Бадева ви ограмотявам над година !От НЕЩОТО са ЗАстращени Господарите на СВЕТА!Те ви плащат за да ни държите на къса верижка,защото се страхуват от НЕЩОто!И не са го направили англосаксонците,а то НЕЩОТО Е НАПравено за тях!Как не го проумя,ощекогато ти го ПИсах преди година и 3месеца???Ти май си същия дет се подиграваше,нали??Бъди смел изправи се срещу НЕЩОТО-После ще Станеш по силен!Ваксината те прави роб,не можеш ли да мислиш!Когато се изправиш и с ваксина срещу Нещото ще бъдеш-СЛАБ!Не го ли виждаш това???Трийте,вбесихте ме със слабоумието си!Коментиран от #53
19:44 17.06.2021
49 Госあ
19:51 17.06.2021
50 Ваксиниран
До коментар #44 от "Диверсант":
Да сигурно си прав и е виновен микрочипа и 5G мрежата по която получавам ъпдейтите. Когато човек не може да защити своето мнението с логични аргументи. Повтаря голи твърдения и предчувствия и накрая пише коментар като твоя от безсилие. Той говори повече от достатъчно за теориите които защитаваш. Всеки човек които може да разсъждава самостоятелно си прави изводите.Коментиран от #54
19:52 17.06.2021
51 Костелив орех
Вече се ваксинирах,Пфайзер.Никакви странични ефекти,не светя в тъмното,не смущавам WiFi и не замествам Bluetooth.
E знаех си че съм костелив орех защото имам около 15 ваксини,кои задължителни,кои не.Освен това по времето на Чернобил ме валя радиоактивен дъжд,ядох салати тип гигант и агънце пасло свежа радиоактивна тревичка и ей ме на,жива,здрава с жив и здрав син вече мъж ....Ако ти е писано да се удавиш няма да се обесиш.!
19:59 17.06.2021
52 doc
До коментар #43 от "Счупи тъпомера":
Аз не съм чел някъде, а знам защото съм лекар и съм работил в един от най-реномираните институти в Германия, където се създават ваксини и знам, че всичко се контролира изключително стриктно. Глупаво е хора без медицинска култура да дават мнение по въпроси, които не разбират. Престъпно е да подвеждат и другите.Коментиран от #55, #67
20:03 17.06.2021
53 Ваксиниран
До коментар #48 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Пълна глупост е тази теория. За съжаление не си дълбоко виждащ , а си повърхностно гледащ според мен. В начелото преди година и сега замисъла е един и същ и той е разделяй и владей. Но не всеки си дава сметка, а приема нещата повърхностно без да вижда втория третия план зад очевидното.20:06 17.06.2021
54 Счупи тъпомера
До коментар #50 от "Ваксиниран":
Странно, на мен не отговаряш, защо след като те ваксинират, можеш да се разболееш и да пренасяш ковида и няма гаранция, колко тежко ше го изкараш? Сигурно от ваксината ти се объркал мозъка.Коментиран от #58
20:06 17.06.2021
55 Счупи тъпомера
До коментар #52 от "doc":
Има статистика, не ми трябва медицинско образование. Само ми отговори на един въпрос. Защо ви трябва информирано съгласие, докторе?Нали всичко сте изпипали???Коментиран от #56, #60, #64, #71, #72
20:09 17.06.2021
56 Грета Тунберг
До коментар #55 от "Счупи тъпомера":
Обичам те норвежецо!Коментиран от #59
20:11 17.06.2021
57 Прибирай
До коментар #22 от "Ваксиниран":
Се в стадото, стига ди плямпал!20:13 17.06.2021
58 Ваксиниран
До коментар #54 от "Счупи тъпомера":
Ваксинираните да се заразят и да са носители на вируса е много по-малко вероятно от не ваксинираните. Дори и някои ваксиниран да се зарази вероятностна той да предаде на някой вируса е много по-малка от колкото един не ваксиниран човек. Защото ваксинираните дори и да са положителни го карат много по-леко и за много по-кратко време организма им се изчиства от вируса. Тоест те отделят много по-малко вируси и го правят за много по-кратко време. Всичко това води до изключително по-малка вероятност ваксиниран човек да се превърни в източник на инфекция за някои друг.Това е доказало с изследвания вече.
Коментиран от #61, #62
20:14 17.06.2021
59 Счупи тъпомера
До коментар #56 от "Грета Тунберг":
И аз те обичам, Грета, ще се омъжиш ли за мен? :)20:15 17.06.2021
60 Диверсант
До коментар #55 от "Счупи тъпомера":
Питал съм всички ваксинирани които познавам.. КАКВО ПИШЕ НА ФОРМУЛЯРА КОЙТО ГИ КАРАТ ДА ПОДПИСВАТ.... Всички ми отговарят.. НЕЗНАМ.. .... Това може би е и отговора за нашия интелект тук къде се пени.Коментиран от #63, #70
20:16 17.06.2021
61 Счупи тъпомера
До коментар #58 от "Ваксиниран":
Други са изследванията, не си чел достатъчно. Но щом вече си се боцнал, простено ти е.Коментиран от #68
20:16 17.06.2021
62 Диверсант
До коментар #58 от "Ваксиниран":
Е пусни обява.. ПРОИЗВЕЖДАМ ВИРУСИ ПО ПОРЪЧКА20:18 17.06.2021
63 Счупи тъпомера
До коментар #60 от "Диверсант":
Нормално, не се губи, туй що го нямаш:) Нека се бодат, колкото си искат, аз нямам намерение, ше взема Грета Тумберрг за жена и ше си живем щастливо без да сме боднати, ще си я бодвам аз :)Коментиран от #65
20:19 17.06.2021
64 Ваксиниран
До коментар #55 от "Счупи тъпомера":
Дай я тази статистика нека да я коментираме конкретно, а не като общи приказки има статистика.Аз веднага давам конкретен пример в Изриел се ваксинираха масово и бързо при напълно ваксинирани 57%,и с поне една доза 60% активите случаи в момента са под 300 човека, а новите случаи на ден са под 30 човека. Тоест там практически епидемия вече няма, а преди няколко месеца новите им дневните случаи бяха над 10 хиляди.
Коментиран от #66, #73, #77, #98
20:19 17.06.2021
65 Диверсант
До коментар #63 от "Счупи тъпомера":
Бягай далече. Това олигофренче го лансират като лидер на децата и аз очаквам всеки момент да го изкарат на първа линия за рекламно ваксане20:24 17.06.2021
66 Счупи тъпомера
До коментар #64 от "Ваксиниран":
Не мога да напиша, това, което мисля за теб. Нека говорим с цифри, тук по процент няма и епидемия, камо ли пандемия, докторе. Я изясни на аудиторията процентите, за двете неща. Значи в Израел нямало нищо щото са се боцнали 70%, та зашо тук няма, като не сме се боцнали. Аз ще ти кажа, защото тук тиквите ги берем и печем, а нядявам се вече да не ги избираме. По написаното от теб, явно си тиквениче.20:25 17.06.2021
67 Гост
До коментар #52 от "doc":
ЛЕКАР да работи в лаборатория или институт където се разработват ваксини! Нещо не се вързва!Коментиран от #87
20:28 17.06.2021
68 Ваксиниран
До коментар #61 от "Счупи тъпомера":
Добре нека да са други дай да ги видим. Сподели достоверно изследване което потвърждава това което казваш. Мнение на някой по даден въпрос не е изследване и доказателство. По отношение ефективността на ваксините срещу предаване на вируса има правени в точно в Изриел. Това изследване е проведено по всички правила и публикувано в реномирано специализирано издание.Коментиран от #75
20:28 17.06.2021
69 Директно:
20:32 17.06.2021
70 Ваксиниран
До коментар #60 от "Диверсант":
А ти знаеш ли какво пише? Защото аз знам. Чета преди да подиша и там не пише нищо от това което се повтаря тук като “сигурно доказателство” колко са “опасни и несигурни” ваксините.Коментиран от #79, #123
20:33 17.06.2021
71 doc
До коментар #55 от "Счупи тъпомера":
Благодаря за възпитания тон. Информираното съгласие е юридически задължително във всички страни при извършване на медицински интервенции и манипулации, защото всеки след това може да твърди, че е бил подведен или не му е дадена достатъчно информация. Няма нищо необичайно или опасно в това. Най-добронамерено Ви съветвам да се ваксинирате сега, за да предпазите себе си и близките си. Аз се ваксинирах с РНК ваксина преди 5 месеца и нямах странични ефекти. Имам достатъчно антитела. 100 процента защита и сигурност няма за нищо в света, но голямо изследване на милиони ваксинирани в Израел само с РНК ваксина показват пълна защита при над 90 процента, а останалите дори да боледуват са без сериозни проблеми.Коментиран от #74, #76, #86
20:33 17.06.2021
72 Глупости
До коментар #55 от "Счупи тъпомера":
Подписваш се, че искаш да бъдеш ваксиниран със съответната ваксина и се си запознал с характеристиката и. Това се прави защото ваксинацията е по желание и не е задължителна. Това е доказателството, че ти си пожелал това, а не че лекаря те е заблудил и те ваксинирал без ти да си искал това.Коментиран от #119
20:38 17.06.2021
73 Израел
До коментар #64 от "Ваксиниран":
В Израел има 60% напълно ваксинирани, а в България са само 10 на сто. В момента и в България имаме по около 100 души на ден, т. е, колкото в Израел. Тоест с или без т. нар. ваксини ситуацията е същата и в това се крие жестоката манипулация, че помагат. Виж каква вълна от заразявания има в Чили, където сега е зимен сезон, а 45% от хората са ваксинирани. Първо чети, а след това пиши. Бъди здрав!Коментиран от #78, #95
20:39 17.06.2021
74 провинциалист
До коментар #71 от "doc":
И за какво точно те информират при това информирано съгласие?Коментиран от #83
20:39 17.06.2021
75 Счупи тъпомера
До коментар #68 от "Ваксиниран":
Казах ти го точно и ясно, Израел, нямат криза, защото били ваксинирани, ние нямаме криза, а не сме ваксинирани, обясни ми парадокса? А Индия, които в началото на годината бяха лидери във ваксинирането, избухнаха с нова пандения, защо така?Коментиран от #80, #81
20:40 17.06.2021
76 Счупи тъпомера
До коментар #71 от "doc":
Странно, юридически добре подготвен, но не обясняваш, защо само за тази ваксина се изисква такова съгласие, но не и за никоя друга?Коментиран от #82
20:43 17.06.2021
77 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #64 от "Ваксиниран":
Виж Великобритания и Коментирай....Великобритания3.06–16.06
Общ брой случаи 95 115
Смъртни случаи 132
Днес са на 144/100000,а утре как ги виждаш????
Коментиран от #88
20:45 17.06.2021
78 Счупи тъпомера
До коментар #73 от "Израел":
Точно!20:45 17.06.2021
79 Счупи тъпомера
До коментар #70 от "Ваксиниран":
Докторе, усети че издишаш и се покри :)20:49 17.06.2021
80 Ваксиниран
До коментар #75 от "Счупи тъпомера":
Първо нека да сме коректни. Индия никога не е била лидер във ваксинирането не е и сега. Може да са сред лидерите по производство на ваксини , но не и по прилагането им. За съжаление сегашното положение в България е временно. Някои хора и миналото лято обясняваха, че всичко ще е приключило, че и дипломи щяха да късат ако не е така, но какво се случи есета вече знаем.Предстоящата есен с малкия брой ваксинации за съжаление си гарантираме,че ще повторим нещата отново.
Коментиран от #90
20:53 17.06.2021
81 Николай
До коментар #75 от "Счупи тъпомера":
Т.нар.имунното бягство при ваксинираните е причината!20:53 17.06.2021
82 Ваксиниран
До коментар #76 от "Счупи тъпомера":
Иди и се ваксинирай за грип и пак казвай, че не се изисква за другиКоментиран от #84
20:56 17.06.2021
83 Гост
До коментар #74 от "провинциалист":
Че Пфайзър ваксината е неодобрена от ЕМА, ами само спешно допусната, но не не осигурява 100 процента защита от ковид!Коментиран от #85
20:58 17.06.2021
84 Счупи тъпомера
До коментар #82 от "Ваксиниран":
Докторе, ти наистина си зле, използвам меко определение, да не го изтрият. Просто си пр.ст. Съжалявам работодателите ти. Явно ти се плаща да сееш страх и паника. Попитах те нещо просто и ясно, а ти ми отговаряш като т.поумник, кажи ми защо Израел са с много ваксинирани, а ние сме с по-малко новозаразени, без да сме ваксинирани? За Индия съм убеден, че я класираха на първите места по ваксинация, преди да им избухне новия щам, а ти си вярвай на т.потиите.Коментиран от #92
21:03 17.06.2021
85 Счупи тъпомера
До коментар #83 от "Гост":
Никоя измислена ваксина не осигурява 100%, даже и 10% не осигуряват.Коментиран от #104
21:04 17.06.2021
86 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #71 от "doc":
Колко пари даваш за да провериш Антителата си???Ти можеш да имаш антитела само срещу шиповете/спайк протеина/ на НЕЩОТО,ако си дупчен преди 5месеца ще трябва скоро пак!Аз съм ПРЕБоледувал,имам ВСЯКАКВИ АНТИТЕЛА срещу НЕЩОТО!Понеже НЕЩОТО Е МНОГО СИЛНО,то се е закодирало за поне 10г в Гръбначния ми мозък....Когато в носоглътката ми попадне вариация на НЕЩОТо,било то такава или онакава се задейства ЦНС,или МОЗЪКЪТ!НЕ е това с,което пишеш....Не е това и с,което четеш...Мозъкът е нещо върху,което ние нямаме контрол!Това е частицата от ГОСПОД,която ни е създала такива,или онакива.Та ЦНС,дава Заповед,без да разбере логиката ни...Появяват се Лейтенантите,които са в казармите на Гръбначния мозък....Те от своя страна свикват старшините и сержантите,които се именуват Б-клетки и им заповядват да свикат ВОЙСКА!!Войската се свиква на ВСЯКАКВИ Армии,имаме войници срещу всякакви вариации на врагът.Войската е толкова,колкото да унищожи врагът без да ни създава някакъв дискомфорт.След,като унищожът Врагът войниците-Антителата се разпускат,а Лейтенантите Т-Клетките се прибират в казармата..Гръбначния мозък,а старшините и сержантите също се прибират в Друга казарма...Левкоцитите в човешкия организъм се състоят от 5 вида клетки...Ако,атаката е била много силна се оставят ДЕжурни толкова дълго колкото е нужно!Айде ти обясни как е приваксинацията....За тази ЗАЩИТА ДАдена ни от ГОСПОД мога само да КАЖа-ГОСПОДИ,ВЕЛИК СИ!!!ДА ти обясня ли как е при ваксинацията,или ти ще се опиташКоментиран от #89
21:09 17.06.2021
87 doc
До коментар #67 от "Гост":
Вече става непоносимо. Има медицински специалности клинична лаборатория, вирусология и инфекциозни болестии т.н. Там не работят "институтки" и "лабораторки". То бива бива, но чак пък толкова. Стига толкова училище. Може да закараш коня до реката, но не можеш да го накараш да пие вода.21:13 17.06.2021
88 Ваксиниран
До коментар #77 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Добре Великобритания си струва да се коментира.Действително там има нарастване на новите случаи при значителна степен на ваксинация. Причините за това са няколко. Първо масово разпространение на индийския вариант. Второ удължено време между първа и втора доза на ваксините. Т.е много хора с поставени само първа доза. В комбинация с индийския вариант това е доста зле защото изследванията вече потвърдиха, че срещу този вариант ефективността на ваксинираните само с една доза е значително по ниска. Трето масово използване на по-ниско ефективната ваксина на астра. Особено срещу индийския вариант ефективността на тази ваксина е особено ниска, а само една доза от тази ваксина има ефективност дори и под 50%.Третата причина е, че в момента там главно са ваксинирани възрастните, а младите н са. Най-интензивни обаче са контактите сред младите и разпространението на вируса сред тях е най голямо.Въпреки всичко в последните няколко дни новите случаи спряха нарастването си.
Коментиран от #91, #94
21:16 17.06.2021
89 Счупи тъпомера
До коментар #86 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Нямам антитела, проверих се, но пък съм пушач, нека ми се хване короната за катрана :)Коментиран от #97
21:19 17.06.2021
90 Счупи тъпомера
До коментар #80 от "Ваксиниран":
Ваксината те е треснала яко, от далеко ти личи.21:21 17.06.2021
91 Счупи тъпомера
До коментар #88 от "Ваксиниран":
Ужас, раздувките на малоумниците, хайде спри се, всички те видяхме, че си ваксиниран. Ама ти и личи, отдалеко :) Още не си ми дал смислен отговор на въпроса, защо като не сме ваксинирани имаме само 0.7% заразени?21:24 17.06.2021
92 Ваксиниран
До коментар #84 от "Счупи тъпомера":
Първо аз не съм доктор нещо се пообърка. Не гледай само моментното състояние. Това че в момента ситуацията с разпространението на вируса е някаква това не значи, че ще остани такава. Епидемичния процес се развива винаги на вълни между които има спадове. Въпроса е в това какво се случва във времето имали повече вълни или след ваксинацията те изчезват. У нас след нова година имаше спадане на случаите, а после пак имаше нарастване сега сме в спад, но докога ли? Колкото до ваксинираните в Индия към 16.06.21 са 3.5% напълно ваксинирани и 15.4% с поне една доза. Колко да са били водещи преди това. Реално практически преди тамошния пик ваксинирани може да се каже, че там нямаше.Коментиран от #96
21:28 17.06.2021
93 СЛОНА
21:29 17.06.2021
94 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #88 от "Ваксиниран":
Друга е причината,за индийския вариант!Той го има в бг не от вчера,или днес!Хората,които СРЕЩАТ НЕЩОТО и не ГУБЯТ ОБоняние и ВКУС са срещнали по слабия вариант на НЕЩОТО-индийския вариант!Този вариант си циркулира още от ЗОрата на НЕЩОТО,но е по АДАПТИвен!Това,че ви казват има го няма го и вие вярвате си е ваш проблем и на родителите ви.....Когато видиш ,че Англосаксонците няма да видят ....лято без маски и ,когато НАДАЛ отиде да играе на УИмблъдън тогава ще знаем,че там е безопасно...Как са Петродоларите на Либия и дали пък те не създадоха НЕЩОТО........Когато преди три дена,или два попитах Докторката защо в островитяните....Тя наблегна на АСТРАТА....била некачественна...Когато към края на лятото в англосаксонията е пак същото....Какво ще измислите,А???Този пред теб да го попитам?КОЙ седна и ви обясни от тези по ТВ ,какво е ИМУН и как се ЗАДЕЙСТВА???Опитах се с Нещо,което разбирате да ви обясня и пак ....бг мрънкане...Какво не разбра и какво съм изопачил???Колкотодо Израел....Аз съм изненадан,ако данните са такива това показва точно написаното от МЕН,но зле прочетено от вас!Това НЕЩО е за определен Генотип!Коментиран от #101
21:38 17.06.2021
95 Ваксиниран
До коментар #73 от "Израел":
С кои ваксини се ваксинира масово в Чили? Каква е тяхната ефективност?Добре е да отговориш на тези въпроси освен да коментираш случаите и сезона.
Коментиран от #100
21:38 17.06.2021
96 Счупи тъпомера
До коментар #92 от "Ваксиниран":
Ужас, не прочетох цялото, но като прочетох останИ, повече нямаше нужда. Та като какъв капацитет се явяваш, ваксинирания? Добричка пръчка?21:40 17.06.2021
97 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #89 от "Счупи тъпомера":
Късметлия си,защото нямаш англосаксонски ген.....Ако ходиш по Баири и упражняваш физически Труд ,тютюна няма да те увреди така,както при застоял живот!21:44 17.06.2021
98 А как ще коментираш
До коментар #64 от "Ваксиниран":
А как ще коментираш многото случаи, точно в Израел на миокардит? Има официално изнесени данни? А тромбите?Ще се ваксинирам когато ми гарантират, че е безопасно.
Коментиран от #102
21:48 17.06.2021
99 Жададык
21:51 17.06.2021
100 Пенчо
До коментар #95 от "Ваксиниран":
Аз съм карал, така че, не съм опасност за околните; затова и не бързам да се ваксинирам с експериментална ваксина. Искрено се надявам ваксините да са читави в дългосрочен план, че при тоя процент на ваксинирани ако стане гаф - ще е края на западната цивилизация. В момента данните наистина са ОК; така са били обаче и като са почнали с ДДТ, етернит и сума ти забранени сега лекарства.- досега в историята пандемия не е борена с ваксини; те са идвали доста време след ваксините
- шанса за опасни мутации е доста по-глоям когато вируса активно върлува; особено когато пресно ваксиниран се зарази или пък заразен се ваксинира
Коментиран от #106, #107
21:52 17.06.2021
101 Ваксиниран
До коментар #94 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Да гените определят каква ще реакцията на човек срещу вируса, но тези гени ги има сред хората от всички раси етноси и страни. Процентното съотношение на застрашените може да варира, но няма страна в която да няма застрашени хора които са носители на определени гени. Не случайно тук в България си заминаха цели фамилии. Относно имунитета има още какво да почетеш не обвинявай другите, че не разбират нещо при положение, че ти не си наясно с него. Материята си е доста сложна и особено за не специалист си е голямо предизвикателство да се изяснят нещата в детайли. Естествения имунитет в много от случаите е по-лош и по-нетраен от изкуствения и това не само за този вирус, а и за други вируси.Коментиран от #108, #117
21:53 17.06.2021
102 Ваксиниран
До коментар #98 от "А как ще коментираш":
В САЩ също се повдигна въпроса. В момента не са пред мен данните от Изриел не мога да цитирам цифри,но нещата бяха аналогични на тези в САЩ. В САЩ се говори за “страшно тревожна” връзка 275 случая при очаквани статистически 102. И разбира се, че тези случаи са докладвани при повече от 200 милиона ваксинирани няма никакво значение. Веднага се прави ”доказаното” заключение, че ваксината е виновна разбира се. Сега вече ваксините са виновни за всичко новата мантра на антиваксърите. Ваксините не гарантират нито безсмъртност нито защита от всички заболявания които съществуват на земята претенция за това никога не е имало , но ако се случи каквото и да е свързано със здравето на някой ваксиниран то обезателно е заради ваксината вече.22:06 17.06.2021
103 завещание
Ти от обич изгоря.
Твоята последна воля:
"Строши проклетата игла!"
22:07 17.06.2021
104 Гост
До коментар #85 от "Счупи тъпомера":
Да де, точно22:08 17.06.2021
105 провинциалист от провинция Тракия
Коментиран от #109
22:09 17.06.2021
106 Ваксиниран
До коментар #100 от "Пенчо":
Процеса мутация е напълно случаен и пропорционален на боря копирания(репликации). Вируса се приспособява чрез този случаен процес. Но вирусите не мога да правят целенасочено мутации те не са “интелигентни”, а разчитат само на случайността. Веднъж получела се дадена мутация ако тя дава някакво предимство на вируса тя чисто еволюционно става доминираща. Вероятността за възникване на мутации е винаги една съща и е свързана само с броя на копиранията на вируса. Тези копирания се случват в всеки един заразен човек. Ако човек не може да се изчисти дълго време от вируса при него има много повече копирания на вируса и съответно статистическата възможност за мутации се увеличава много. Именно това е причината при хора с проблеми в имунната система се откриват често такива мутации, а и на много места именно в такива хора се търсят целенасочено чрез изследване на проби от тях. Но боря на копиранията на вируса зависи и от боя на заразените хора тоест разпространението на вируса. При повече заразяване вероятност за възникване на мутации нараства прогресивно. Мутации възникват и при заразени хора без никакви проблеми с имунния отговор. Имунния отговор на всеки индивид е специфичен да и той определя времето за което този човек се изчиства от вируса. Това време пък определя броя копирания на вируса в съответния човек. Вероятността за възникване на мутация е чиста статистика връзката с имунитета е единствено и само времето което има вируса да се копира. Ваксинирания човек22:16 17.06.2021
107 Ваксиниран
До коментар #100 от "Пенчо":
Ваксинирания човек дори и да се разболее тай като заболяването е много по-леко и кратко съответно вероятността в него да възникне мутация е в много по-малко отколкото в един не ваксиниран човек. Ваксините няма как да предизвикат мутации. Ако се появи на базата на случайността мутация заобикаляща напълно или частично имунитета създаден от дадена ваксина тя може да се разпространява и сред ваксинираните и това и дава еволюционно предимство, но и без ваксина тази мутация е щяла да си възникне. Абсолютно антологично стоят нещата и с естествения имунитет след преболедуване. Вируса мутира и ако има достатъчно копирания в него ще възникна мутации които заобикалят и естествения имунитет. Голямата разлика е че при масово и високо скоростна ваксинация вируса няма това време за да стане до такава мутация. Именно заради това масовата ваксинация може да унищожи напълно един вирус мака и той да е мутиращ , а естествения имунитет няма как да направи това. Той няма как да се случи масово и бързо за цялото население едновременно. Ваксинацията може не малко стани показаха че става за съжаление има и такива страни като нашата които са на другия полюс с ваксинацията. Именно то гарантира възникването на нови мутации, а не самото ваксиниране.22:16 17.06.2021
108 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #101 от "Ваксиниран":
нямам думи....Естественния имунитет бил .....по лош и нетраен?????????????????????от КОЙ от изкуственния......Излиза,че Бадева ГОСПОД е шлифовал този имунитет МИЛИОНИ години,а един льольо за 50г може да създаде нещо по качественно.........Това на други го пиши!В момента гледам динозаври да ритат топка...Коментиран от #111
22:18 17.06.2021
109 Ваксиниран
До коментар #105 от "провинциалист от провинция Тракия":
И колко живота минаха за последната година,че доказаха това твърдение?Имунитета към другите корона вируси е краткотраен.Това не е първия корона вирус с които се срещат хората. Тези вируси вече се изследват от десетки години и за тях е доказано, че имунитета не е доживотен. Много вероятно е и с този вирус нещата да стоят така. Още повече, че случаите на повторно заразяване вече са факт и постепенно с времето нарастват.
Коментиран от #110
22:23 17.06.2021
110 провинциалист от провинция Тракия
До коментар #109 от "Ваксиниран":
Оди питай учените. Аз ти копирам официална информация.Коментиран от #112
22:30 17.06.2021
111 Ваксиниран
До коментар #108 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Не господ, го е шлифовал, а естествената еволюция. Не забравяй, че и вирусите са подвластни на еволюцията. По твоята логика ваксини не са необходими за нищо. Но историята показва друго. Ваксините са това което практически заличава някои вирусни заболявания при човека, а не естествения имунитет и хилядите годни съвместно съществуване на вирусите предизвикващи тези заболявания и хората.Коментиран от #115, #118
22:30 17.06.2021
112 Ваксиниран
До коментар #110 от "провинциалист от провинция Тракия":
А аз само коментирам това.Коментиран от #114
22:32 17.06.2021
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 провинциалист от провинция Тракия
До коментар #112 от "Ваксиниран":
Може и да коментираш кои хора не трябва да се ваксинират и при кои трябва да се отложи ваксинацията.22:37 17.06.2021
115 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #111 от "Ваксиниран":
А,еволюцията,Времето,Пространството не е ли ГОспод???Нима под Господ ти Разбираш бойко борисов,или дядо с Брада!Коментиран от #116
22:56 17.06.2021
116 Ваксиниран
До коментар #115 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Атеист съм както религиозен така и политически.Коментиран от #120
23:00 17.06.2021
117 Госあ
До коментар #101 от "Ваксиниран":
Глупости. Ама много глупости гледам ве !23:01 17.06.2021
118 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #111 от "Ваксиниран":
Не съм казал това,казвам Ваксините са Непригодни Срещу Корона вирусите на ,което е Закачено НЕЩОТО!Ваксина срещу МНого Неща ,които виреят някъде и човек е принуден,или отива от любопитство е Живото спасяваща! Оказва се,че хората ,които са преживели така известния Испански грип са били по умни от сегашните!Мутациите ,се получават,когато по време на Върлуване на НЕЩОТО,се ваксинират хората!Просто НЕщото се усъвършенства по време на постоянната гонитба........За разлика от Вирусите ,ваксините срещу БАктерии са трайни и в повечето случаи задължителни!Защото при бактериалните инфекции смъртноста е в много пъти над тази!Доколкото прочетох се съгласихте с НЕЩОТО е СЪЗдадено за ОПРеделен ГЕНОТИП........Вие ли бяхте този дето се смееше на това,че делях народите на КОННи и Морски....???Защо ли така ги дели Дълбоко виждащия???Коментиран от #121
23:08 17.06.2021
119 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #72 от "Глупости":
И тук......Забравяте женица от Пловдивско,отишла на преглед при Кардилог в Пловдив....Той и казал,че имат Ваксини да се боцне.....Тя му повярвала и хоп удари камбаната....Бързо забравяте ,а бе преди не повече от 3месеца в началото на боц.23:11 17.06.2021
120 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #116 от "Ваксиниран":
Значи под Господ разбираш-Гроб и бойко борисов???Да не си как беше цвъки?Коментиран от #122, #124
23:13 17.06.2021
121 Ваксиниран
До коментар #118 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Относно мустаците погледнете коментар 106 и 107. Ваксините са особено цени срещу вирусите защото за тях лекарства почети няма, а за бактериите има лечение и то е антибиотик. Абсолютно сам съгласен с това, че вируса действа различно според генетичните особености на отделните хора. Това вече го признаха публично и доста от учените. Сега дали е създадено или е възникнало може да се спекулира много. Доказателства на всички е пределно ясно , че няма да се появят така, че винаги ще си останат спекулациите за това. Лично аз съм склонен да приема, че е изкуствено създаден и целенасочено оставен да се разпространи, но това си е само предположение което няма как да твърдя, че е достоверно. Не съм бил аз този.23:27 17.06.2021
122 Ваксиниран
До коментар #120 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Не. Казах, че съм политически атеист. Колкото до този презирам го точно толкова колкото и другите.Той е само по-прост от тях, но какво да очакващ от телохранител на Живков.23:36 17.06.2021
123 Боби
До коментар #70 от "Ваксиниран":
Как не пише че е несигурна ваксината? В листовките на всички ваксини за ковид 19 пише ясно, че не е ясно още дали ще има имунитет. Трябва да четете всеки ред, защото тази фраза не е изложена в началото нарочно. Инструкциите започват с описване на вируса, болестта която предизвиква , после описват за какво служи ваксината и така създават чувство за сигурност след което повечето хора спират да четат по - нататък, защото буквите са малки и е досадно да се чете повече. На практика производителя не лъже, защото всичко е написано но хората не четат. Същото е и със сертификатите, за които се мисли че са задължителни за пътуване но в сайта на европейската комисия пише, че сертификатът не е предпоставка за пътуване - естествено това пак е написано почти в последните редове на документа, за който е имал търпение да го прочете до край, защото в началото на документа се " благославя " сертификатът с който може да отидете на всякъде. Само разтягане на локуми и нищо повече.Коментиран от #125
23:39 17.06.2021
124 Бай
До коментар #120 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Може ли един въпрос?..Защо изобщо спориш с ваксинирани?Просто няма смисъл.23:41 17.06.2021
125 Ваксиниран
До коментар #123 от "Боби":
Няма такова нещо в никоя характеристика на никоя ваксина от одобрените. Единствено пише ще не се знае колко продължителен ще е имунитета, а не че не се изгражда имунитет. В всяка характеристика си има ефективността на ваксината установен в клиничното и изпитание. Имунитета като продължителност е поне 6 месеца това се доказа така,че дори и да не е повече това е достатъчно ваксината да си върши работа. Ваксинация два пъти в годината е нещо напълно приемливо.Коментиран от #127
23:48 17.06.2021
126 провинциалист от провинция Тракия
Не е известно колко дълго ще продължи имунитетът, изграден от ваксините срещу COVID-19.
Това е така, защото са необходими повече данни от текущи и допълнителни проучвания в дългосрочен план, за да се разбере колко дълго трае защитата след ваксинацията.
Органите на ЕС ще координират независими проучвания за използването на ваксините срещу COVID-19 в реалния живот, за да съберат повече информация за тяхната дългосрочна безопасност и полза за населението.
23:55 17.06.2021
127 Бай
До коментар #125 от "Ваксиниран":
Ръгай 2 пъти годишно ,щом е приемливо за теб ,но не очаквай ВСИЧКИ да го направят !Освен това два пъти годишно не било достатъчно,ако не си разбрал,трябвало и трети път за подсилване на ефекта.Коментиран от #128
00:01 18.06.2021
128 Ваксиниран
До коментар #127 от "Бай":
Третия път е след 6 месеца ти не си разбрал. За мен е напълно приемливо и за разумните хора също. Както човек яде всеки ден така и ще се ваксинира всяка година. Както много хора го правят и досега срещу грип.00:06 18.06.2021
129 МЪДААА . . .
Коментиран от #132
10:42 18.06.2021
130 Чичо Митко
До коментар #1 от "България":
Една 100% вярна оценка.Че и защо "ония", неваксинираните 80% да се ваксинират ?? Това са хора от простолюдието, от нисшата прослойка, от най-ниското стъпало на социалната стълбица, невежи и с ниско образование, с ниска обща култура, хора, които никога няма да пътуват, няма да се качат в самолет, няма да отидат на почивка или да излязат някъде по Европата....
Така де, ей ги стъпалата пред болницата, те тях чакат !
18:58 18.06.2021
131 Четете
gg.gg/v2ajn
20:22 19.06.2021
132 Дедо
До коментар #129 от "МЪДААА . . .":
Някои хора явно не са разбрали какво се случва през последното десетилетие (а и от по-отдавна, но беше много по-скрито и с по-бавни темпове). Комунизмът не "пада" и не "си отива", а напротив - налагат го в целия свят т.нар. "глобалисти" (тези същите, които преди се наричаха "болшевики"). Разбира се, със сменено име, никой не е луд да използва старото компрометирано име. И себе си наричат с ново име - "демократи". И цвета смениха - вече не е червен, а зелен (отвън зелен, а отвътре червен, като диня)...20:37 19.06.2021
133 Азкарика
17:42 26.12.2021
134 Итината
До коментар #22 от "Ваксиниран":
Много си заблуден. Последно време, тези които опреличаваш като интелигентните и с интелект всъщност са едно стадо овце, които търсят начина да си върнат старото време. Въобще не осъзнават че то отдавна не съществува. Също както комунизма в България.17:50 26.12.2021