С едва 23 400 продадени екземпляра Citroën C6 определено не може да се нарече успех за марката. Французите обаче нямат намерение да капитулират и планират завръщане в горния сегмент на средния клас с нова лимузина. Тя ще се продава под луксозния бранд на "Шевроните" и най-вероятно ще се казва DS8, съобщава AutoMoto.
Новият седан ще бъде дълъг около 5 метра и ще бъде построен на модулната платформа EMP2. В съзвучие със съвременните тенденции в двигателостроенето DS8 ще се оборудва с четирицилиндрови бензинови и дизелови турбомотори вместо обемистите и тежки V6 и V8. Ще има и хибридна версия с четири задвижващи колела.
Флагманският Citroën ще се появи през 2018 г. и ще разчита на клиенти най-вече в Европа и Китай. Две години по-късно DS8 ще бъде лансиран и на американския пазар, където PSA започва да изгражда дилърска мрежа.
27 Май, 2015 09:53 8 144 30
Големият Citroën се завръща през 2018 г.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Спас
10:32 27.05.2015
2 Турбомания
11:41 27.05.2015
3 Стоян Стоянов
11:54 27.05.2015
4 ххх
11:55 27.05.2015
5 Графика
Коментиран от #6
12:02 27.05.2015
6 -_-
До коментар #5 от "Графика":
Серийният Citroen C6 изглеждаше точно като прототипа, само немците ги правят тези номера да показват модели които никога няма да са серийни . Всъщност C6 беше прекрасен модел, който беше по-луксозен от всичките си немски събратя . Ситроен знаят, че няма смисъл от луксозна кола с много мощ защото един Лотус с 200 коня винаги ще е по-бърз от S-класа с 500 коня, защото е много тежък тегло над 2 тона, какъв е смисъла от огромна кола с голям двигател като един човек може да си вземе една истинска спортна кола и отделно да си има една за когато иска да му е комфортно .Коментиран от #8
12:26 27.05.2015
7 Графика
13:55 27.05.2015
8 Графика
До коментар #6 от "-_-":
Да, твърденията ти звучат чудесно, докато не погледнем фактите: 23400 броя Ситроени срещу стотици хиляди от която и да е немска премиум марка, премиум клас. Така че, явно по цял свят хората не мислят като теб. Естествено е че повече, означава повече, по-добре колата ти да е с 500 к.с. отколкото със 190 к.с., така че франсетата да си правят изводите. Предполагам, че до 2018 4 цилиндровите им турбо мотори могат да достигнат около 300 к.с. във върховото си изпълнение, но още от 2016 г. Е- classe AMG, M5 ще са по над 600 к.с., което отново обезмисля надпреварата, а и немците вече са на 9 степенен автоматик, франсетата са още на 6 степенен, технологичното им изоставане в премиум лигата е огромно, кола за около 125 - 130 000 лева трябва да е перфектна от всякъде, в този ценови клас клиентите са доста взискателни и капризни, искат всичко да е на топ ниво, двигатели, трансмисии, екстри и.т.н.13:55 27.05.2015
9 бд
15:21 27.05.2015
10
Коментиран от #11
15:28 27.05.2015
11 Тегло
До коментар #10 от " ":
Да не мислиш, че Ситроена ще е по-лек от немските си конкуренти.Надали! Ако е около 1600 - 1700 кг. по добре е да си с по-мощен мотор, а не HDI с 200 к.с.
P.S. - И Мерцедес и БМВ вече имат 3 литрови дизели спо около 400 к.с.
Както е казал колегата по-надолу, няма как с техника от по-долните класове, да блестиш в "премиум сегмента"!
15:37 27.05.2015
12 Роман (Маверика) Ценов
17:38 27.05.2015
13 Shmeker
17:53 27.05.2015
14 Jordan
20:46 27.05.2015
15 Гост
21:41 27.05.2015
16 Нема Бира
BMW E39 M5 - 20'482бр. между 1999 - 2003г.
BMW E60 M5 - 20'548бр. между 2005 - 2010г.
BMW F10 M5 - 10'617бр. между 2011 - до сега
Бройките на много от моделите в премиум сегмента и за други марки са подобни! Дали си заслужава да се произвежда при тези бройки...? Щом ги произвеждат!
01:02 28.05.2015
17 Бай Ганьо
Като почнеш от Peugeot 307, 407, C2, C4 (първо поколение) ...
Да не говорим за тази красота C5 - първо поколение:)
То е качество, то е лукс, то е дунапрен, то е стил!
Наскоро имаше много хубав епизод на Top Gear за Peugeot.
Както се изрази Джереми - Не може повече от едно десетилетие да заливаш пазара с боклуци и това да не е умишлено!
Коментиран от #19, #26
01:14 28.05.2015
18 гост
02:01 28.05.2015
19 PSA
До коментар #17 от "Бай Ганьо":
Първо на първо Top Gear е английско предаване, в което адмирациите отиват за английските автомобили предимно, второ англичаните мразят фразнцузите за това е тази омраза към френските автомобили, и трето незнам френските коли дали са боклуци ,но със сигурност знам ,че правят едни от най-добрите дизели да не кажа най-добрите които са с много нисък разход на гориво и цена на половината от немските таратайки които са на по 20 год и са навъртяли 1 млн. кмКоментиран от #25
02:34 28.05.2015
20 Gost
13:28 28.05.2015
21 само селяните карат РЕНО
16:58 28.05.2015
22 GTA8329
20:30 28.05.2015
23 Лудия Макс
21:27 28.05.2015
24 аз
22:56 28.05.2015
25 Бай Ганьо
До коментар #19 от "PSA":
PSA, ти май не си стигнал по-далеч от форума и селския майстор.Аз съм работил и с французи, и с англичани. Определено французите са ми по-симпатични, както и колите им в момента. В случая не говорим за френски и английски автомобили, а за френски и немски. И по конкретно - за актуалните в БГ модели на PSA. И аз харесвам френски коли. С радост бих карал и Peugeot 403, 404, 504 (особено кабриолет) Citroen 2CV, DS19, 21 и т.н. Защо англичаните не говорят лоши неща за Peugeot 205 GTI?
В момента, англичаните нямат почти нищо, а единствените по-скапани коли от френските, са италианските.
Фирмата, която си плаща на Top Gear е ясна и тя дори не е английска, а само се произвежда в Англия. Това съвсем не значи че всичко, което се представя по това предаване е лъжа.
Само един изключителен лаик, който никога не е свалял декоративния капак на Пежо 1.6 HDI, може да напише подобна глупост за френските дизели. Сложили са го там, за да не ги е срам като вдигнат капака, че двигателят е нахврълян с лопатата и всички материали по него са консуматив.
Покарай известно време дори VAG 1.9 TDI и някое Пежо 2.0 HDI, и пак си помисли за разхода на гориво. За вървенето да не говорим, както и за проблемите с EGR-клапани, ел. инсталация и т.н. Аз не бих сравнил Peugeot с Renault. Renault e класи над Peugeot, нищо че имат още по-скапана ел. инсталация:)
Може би трява да си зададеш въпроса, защо немските коли са на 20 г. и 1 милион километра, и въпреки всичко хората са по-склонни да плати повече за тях, отколкото за повечето френски коли на 150-200 000 км.
17:15 29.05.2015
26 -_-
До коментар #17 от "Бай Ганьо":
Ако си фен на Top Gear би трябвало да си гледал епизода със Ситроен C6 и колко пъти по-добра возия има от 5-та серия БМВ .18:06 29.05.2015
27 Бай Ганьо
Сигурно това автоматично означава, че C6 е по-хубав от BMW?
Една кола само возия ли е или е съвкупност от много неща?
Дали повечето хора си карат C6-цата в калта и тревата, с камера, за да снимат конни надбягвания?
А дали върти по-бързо обиколки на писта от BMW-то?
Това прави ли го BMW-то непременно по-хубаво?
А дали всеки търси кола за пистата?
Дали на гладък асфалт също му е по-добра возията?
Дали има по-добро поведение от BMW?
Дали е по-приятен за шофиране от BMW?
Дали Citroen Xantia e по-хубав от BMW 3-er?
Или може би XM и C5 са по-хубави от 5-er?
Според мен, гледай и останалите епизоди на Top Gear, разгледай и малко списания, после се разходи по пазара, качи се на няколко Citroen-а. Покарай ги. Качи се и на няколко BMW-та. И тях ги покарай. Виж кое как върви, как се управлява, колко проблема има, кое е по-ремонтопригодно, по-трайно ...
20:08 29.05.2015
28 bmw
Коментиран от #29
11:19 31.05.2015
29 субайро
До коментар #28 от "bmw":
Имах едно субару,продадох го.Викам да си взема едно бмв,така за разнообразие.Гледам целите в кал.Питам продавача защо е такава мръсна?Вика ми тая е много яка била е на Калояново.Вътре една кал,мизерия пълна.Продавача вика, направи си дубле,вземи си и едно субаро,че като закъса тая класна талига направена от скъпа пластмаса и смотани но ремонтнопригодени двг-та да има кой да те извади от калта.Гледам субайрото вътре лоша визия,изработка,евтини но здрави части.Естествено си взех бмв.Сега пиша от калояново,че не послушах продавача и съм закъсал малко.Нищо,скоро пак ще има събор и се надявам пича от миналия да е там,че не ми се стои цяла година тук.20:44 31.05.2015
30 Трифонов
17:20 01.06.2015