Веднага след като направиха световната предпремиера на своя нов продукт, чехите от Skoda разпространиха данни и за това колко здрава е новата им джипка Kodiaq. Напълно работещите прототипи са били подложени на специални стендове, където се симулират различни климатични и пътни условия.
Едно от ключовите изпитания е прекомерното нагряване и охлаждане на автомобила. Оказва се, че Kodiaq издържа безпроблемно, както при температури от +90 С°, така и при имитация на най-северните климатични условия или иначе казано на температури от минус 40 градуса по Целзий.
Следващото важно изпитание се прави, с цел да се провери издръжливостта на окачването. То се прави на специален стенд, който симулира преминаване през лоши пътища и пресечена местност. Kodiaq престоява 130 часа на стенда Hydropuls, които се равняват на 130 000 километра пробег в естествени условия. И според специалистите се справя също така безпроблемно.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гого
08:18 21.09.2016
2 Десислав Попов
ОПАА Я ПОСМАЛЕТЕ МАЛКО!!!
КВИ СА ТИЯ ГЛУПОСТИ БЕ!!!
Коментиран от #6, #20
08:34 21.09.2016
3 Пфф
Коментиран от #4
08:40 21.09.2016
4 От опит
До коментар #3 от "Пфф":
Колко нови коли си купил от магазани в България, та даваш такова. Мнение. Имам наблюдения на коли на приятели, купувани чисто нови от магазина. Карани в България около 8 години. Мерцедес, Мазда, Киа и Фиат. Мерцедеса и Маздата са здрави вече 200 000 км. им се сменят само консумативи. При Маздата имаше дребен проблем преди година ключа/електроника/, единя спря да работи.Киата 100 000 км. няма проблем.
Фиата Браво 2008 г. също няма проблеми с окачване, двигател и скорости 80 000 км, но има други проблеми, повечето конструктивни тъпотии и недомислия, които са много дразнещи, но не пречат да се движи и ремонти в случая са невъзможни. Не можеш да ремонтираш нещо сбъркано още при конструирането. Него са го конструирали некадърници, има ужасно направени неща. В някои отношения италианците явно не са чували за ергономията. Парното му зимата е слабо има и др. недомислия. Човека повече няма да си купи кола от тази марка. Чуди се как още не е фалирала тази марка.
Проблема в България е с обслужването и сервизите, нивото е ниско. Дори в сервизите на Мерседес. А на Мазда и Фиат сервизите са ужасни, двете марки са към Ауто Юниън. Некоректни са, дори лъжат клиентите си да правят ненужно обслужване. След няколко задължителни ходения по техническото обслужване в гаранционния срок собствениците всячески ги избягват. Добрите им монтьори, като се понаучат да работят, напускат и започват да работят за себе си заради ниското "българско" заплащане. Докато в същото време це
Коментиран от #11, #17, #18
10:00 21.09.2016
5 tellmethethruma
Коментиран от #8, #9
10:21 21.09.2016
6 хаха
До коментар #2 от "Десислав Попов":
Да, 90 градуса беше правия ъгъл ;)10:24 21.09.2016
7 Kiko
10:32 21.09.2016
8 arbo
До коментар #5 от "tellmethethruma":
Не си напълно прав, новият внос коли са средно на 300-400 000 и ги правят на 100 и нещо, италианците ходят в тях и до тоалетна и за това са малко кофти интериорно! Екстериорно са екстра, щото не са ръждясали и понеже са много очукани са изцяло пребоядисани! Бай Ганьо като уцели някоя немска на около 250 000/обикновенно от гастърбайтър/ превъртяна на 75 000 и се хвали и кара дълги години!10:44 21.09.2016
9 big
До коментар #5 от "tellmethethruma":
Нашето Версо е на 10г. и 340000км, купено ново!По окачването сме сменили 1 биалетка, 1 лагер и 1 полуоска!
Всички тези ремонти след 300000км.
10:59 21.09.2016
10 БАЙ ГАН4О
11:42 21.09.2016
11 датакае
До коментар #4 от "От опит":
Точно така е :) Пежо 206 ново от магазина, сега на 160 000 км, нищо не е сменяно по окачването. Е верно.. не е карано хамалски през дупките. Имайте предвид, че много хора карат безумно през неравности.11:55 21.09.2016
12 123
Коментиран от #13
12:56 21.09.2016
13 Пламен Димитров
До коментар #12 от "123":
Карам Тойота Корола, купена нова от магазина 2005 г, никакви проблеми с окачването и двигателя.14:18 21.09.2016
14 Доктора
14:33 21.09.2016
15 toyota
15:47 21.09.2016
16 Галин
15:54 21.09.2016
17 Гост
До коментар #4 от "От опит":
Нищо от написаното за Фиат не е вярно! Карам служебен Фиат от същия модел и толкова здраво нещо не съм виждал! Всичко работи перфектно! Колегата като фен на ВАГ си купи чисто нов Гоуффф! На първите 6 месеца влезе три пъти в сервиза за проблеми по електрониката и окачването! Фиат предлагат иКлючително читави коли на народни цени! За сведение едно базово чисто ново Типо излиза около 25000 лева! Мулти волан,климатроник и т.н Вие какво искате!?Коментиран от #21
16:28 21.09.2016
18 Гост
До коментар #4 от "От опит":
Нищо от написаното за Фиат не е вярно! Карам служебен Фиат от същия модел и толкова здраво нещо не съм виждал! Всичко работи перфектно! Колегата като фен на ВАГ си купи чисто нов Гоуффф! На първите 6 месеца влезе три пъти в сервиза за проблеми по електрониката и окачването! Фиат предлагат читави коли на народни цени! За сведение едно базово чисто ново Типо излиза около 25000 лева! Мулти волан,климатроник и т.н Вие какво искате!?16:29 21.09.2016
19 Ентусиазиран
Коментиран от #29
16:31 21.09.2016
20 Виктор Георгиев
До коментар #2 от "Десислав Попов":
Май май ти си глупака. Това са нормални температури при тестовете на автомобили.16:55 21.09.2016
21 Mercedes-Benz
До коментар #17 от "Гост":
Няма как да не ти личи повече, че си дилърче на недоразумението наречено ФИАТ. Всеки нормален човек с малко повече познания в автомобилите, знае че не трябва да се докосва до италиянски курник! ;)Коментиран от #32
18:04 21.09.2016
22 Патил
със 7-степенната DSG, за 62 600 лв. (с дилърската отстъпка) и 2 години гаранция.
Карал съм го само аз, без офроуд изпълнения и проби, и 6 месеца след като изтече гаранцията, се скапаха предните амортисьори.
Ходих да се жалвам, ама к.р. Платих си за нови и смяна в оторизирания сервиз срещу 2750 лв. и хайде на борсата.
Освен това DSG-то започна да претраква за щастие от време на време и косата ми настръхна.
Колата беше на 34 000 км. и за щастие успях да я продам за 45 000 лв. и от тогава wv и колите от групата умряха за мен.
18:46 21.09.2016
23 дАА
19:36 21.09.2016
24 сънчо
Коментиран от #35
20:12 21.09.2016
25 борислав
20:50 21.09.2016
26 ккк
22:50 21.09.2016
27 ккк
22:58 21.09.2016
28 волво мен
23:40 21.09.2016
29 Радев
До коментар #19 от "Ентусиазиран":
Нещо си се объркал. Шкодата няма да струва под 60 бона и то за най-базовия модел. То Тигуана, който е в по-нисък клас започва от 55 000, а Кодяк е с поне един размер по-голям.Потвърждавам изцяло всичко, което са написали колегите за Тойтота Корола Версо 1.6 бензин - карах такава 10 години и изминах 150 000 км НАПЪЛНО безпроблемно. Само консумативи. Продадох след това на доста прилична цена - имат ниска загуба на стойност.
00:37 22.09.2016
30 инук
11:56 22.09.2016
31 Радев, Радееев, Радев
http://www.volkswagen.bg/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/4743_brochures-13728-child-download-downloadTag/default/34160e77/1474378811/tiguan-price-list-01092016.pdf
И това е редовна цена, без отстъпки, каквито обикновенно съпътстват харченето на подобни суми в кеш...
Коментиран от #34
12:45 22.09.2016
32 Гост
До коментар #21 от "Mercedes-Benz":
Курник друг път! Немските боклуци са известни със своята чупливост! Окабеляването го правят в България! Повечето от работниците са цигани.... После ми пиши кое е по-добро!15:39 22.09.2016
33 Кожо
15:58 22.09.2016
34 Радев
До коментар #31 от "Радев, Радееев, Радев":
Ами естествено, че си се объркал. Базов Тигуан - гол като пушка с 1.4 мотор ти е 50 бона. Шкодата ще почва от 60.19:41 22.09.2016
35 Pinko
До коментар #24 от "сънчо":
Тоз пък-луд!Чешката сглобка-висок клас,хаха!И как ли пък не ще сляза от БМВто и ще се кача на тези дървении!22:18 22.09.2016
36 Радев,Радееев, Радев
Карай си старата бангия и мълчи, да не ти се смеят.....
22:28 22.09.2016