Тази седмица в Женева отвори врати ежегодното автомобилно изложение, показващо ни най-новите серийни и концептуални автомобили, много от които впоследствие ще се появят по пътищата у нас и по света. 87-ото издание на салона в Швейцария ни показва новостите на 180 компании, които излагат на щандовете си 900 нови модела. Световните и европейски премиери са 148, а сега ще ви разкажем за 5-те най-скъпи коли от автосалон "Женева 2017". Въпреки че точната им стойност все още не е упомената е ясно, че именно това са най-скъпите нови возила на автосалона.
За 70-годишнината на Ferrari, Скудерията пусна автомобил с нескромното название 812 Superfast, но италианците определено имат с какво да го подплатят. Достатъчно е да отворите дългия капак на моторния отсек и да видите атмосферния V12 двигател с работен обем 6.5 литра. Мощността му е внушителните 800 коня, които се предават само на задните колела. Ускорението до 100 става за 2.9 секунди, а максималната скорост е 340 км/ч.
В Женева бе показана версията Rolls-Royce Ghost Elegance, която е направена на базата на удължената версия на модела. Автомобилът е изработен по поръчка на анонимно частно лице и впечатлява със суперскъпарското си покритие. По каросерията на Ghost Elegance са нанесени 1000 диаманта, като цялата изработка по това ексклузивно покритие се прави на ръка. Британците заявяват, че това е най-скъпото боядисване в цялата история на марката.
Тази абревиатура се разшифрова като Scuderia Cameron Glickenhaus 003 Stradale и зад нея се крие едно свръхбързо купе. Прототипът бе показан по-рано, но сега в Женева се състоя премиерата на готовата версия. Автомобилът е оборудван с V-образен турбо осемцилиндров мотор, който притежава мощност от 800 коня. Уникалната аеродинамика на купето позволява достигане на максимална скорост от 350 км/ч, а още при скорост от 250 км/ч купето генерира 700 кг сила на притискане.
Pagani представи в Женева дългоочакваната открита версия на Huayra, която е смятана за един от най-съвършените роудстъри в света. Това не е просто Huayra без таван. Колата е разработена от нулата, а купето е не само по-леко с 80 килограма от закритата версия, но е и по твърдо. В основата лежи монокок о въглеродни влакна и алуминий, благодарение на който Huayra Roadster тежи само 1 280 килограма, при това с турбомотор V12 с обем 6 литра.
Скъпоструващият автомобил не е задължително да представлява хиперкар с мощност над 1000 конски сили. Това доказват специалистите от Mercedes, които имат собствено мнение по темата - G 650 Landaulet. Това е G-Klasse с удължена база и с огромен (450 мм!) клиренс. Въпреки това вътре седалките са от S-Klasse и като цяло салонът е повече от луксозен. За задвижването се грижи V12 с два турбокомпресора, заимстван от Mercedes-AMG G 65. Мощността е 630 к.с., а момента - 1 000 Нм.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 айеее
Коментиран от #7
12:07 10.03.2017
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 копеле
До коментар #1 от "айеее":
Ето пак се доказваме че сме прост народ заради този сельо. Нека G класата ви е трън в очите. Разбрала патка от сурватка.Коментиран от #9
17:52 10.03.2017
8 656
18:11 10.03.2017
9 айеее
До коментар #7 от "копеле":
тъй, тъй, ти мой да си, ама аз не съм проуст....за себе си говори, немой да слагаш сички патки в една кошница! Аз цайси немам и затуй виждам, коя каруца не се уписва ф отбора!18:19 10.03.2017
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Няма смисъл
21:29 10.03.2017
12 майната
Боже прости им..,толкоз могат хората....:)
11:29 27.04.2017