В допълнение към концепцията за луксозен миниван Vision V, за която вече ви разказахме, германският автомобилен производител показа CLA с дълга база, който ще се предлага ексклузивно в Китай. Mercedes-Benz представи и най-новите разработки в областта на системите за подпомагане на водача и интелигентния мултимедиен софтуер.
Mercedes-Benz представи новия CLA миналия месец в Рим, за който също ви разаказахме подробно от мястото на събитието, но сега моделът получи и китайска версия. Той ще разполага с увеличено използваемо пространство в салона благодарение на удълженото междуосие.

Автомобилният производител казва, че новият модел е първият автомобил на марката, който използва новата операционна система Mercedes-Benz MB.OS със софтуерно управление собствена разработка. Отбелязва се, че седанът ще се предлага в електрическа версия с пробег до 866 километра според CLTC.
В допълнение към удължения CLA и луксозния шоу автомобил Vision V, автомобилният производител представи най-новата трансмисия и технология за батерии по собствен дизайн. Те се поддържат от технология за бързо зареждане, която може да осигури до 325 километра пробег за 10 минути и съответно до 320 kW обща мощност на зареждане.

Електрическата модулна архитектура на Mercedes-Benz предлага избор от две високоволтови батерии. Техният капацитет не се разкрива, но компанията казва, че клетките и в двете осигуряват висока енергийна плътност за по-дълъг пробег и по-голяма надеждност. За да се осигури най-високо ниво на безопасност, корпусът на батерията вече е част от дизайна на автомобила.
Новите системи за подпомагане на водача вече ще осигуряват частично автоматизирано шофиране от второ ниво като стандарт. Започвайки с новия CLA, Mercedes-Benz комбинира допълнителни технологии за подпомагане на комфорта в единна система, наречена MB.DRIVE, която включва разнообразие от пакети и функции. Купувачите ще могат да ги избират според собствените си нужди.

Компанията показа и революционна система за кормилно управление, която не изисква механична връзка, а предава позицията на волана към колелата "по жици". Според Mercedes-Benz, това намалява усилието, необходимо за завъртане на волана от край до край и улеснява маневрите при ниска скорост и паркирането.
Освен това инженерите ще могат да променят съотношението на кормилното управление за по-прецизни настройки на поведението на автомобила. И накрая, автомобилният производител показа новия интерфейс MBUX и „слънчевата боя“, която може да презарежда батерията благодарение на вградените слънчеви модули и за която също ви информирахме.

Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА