След фейслифта на лимузината идва реда на купето и кабриолета. Официално обновените двуврати версии на емблематичната S-Klasse ще бъдат представени на автоизложението във Франкфурт този месец.
Външните промени се изразяват във вертикалната радиаторната решетка, новите брони, по-големите въздухозаборници, хромиран преден сплитър и най-вече в задните OLED светлини. 66-те елемента на органичните диоди се адаптират към светлината по всяко време на денонощието и интензивността на спиране.
Вътре цифровото табло, което вече предоставя повече информация, е обновено с два нови 12.3-инчови екрани, свързани заедно под един стъклен панел, подобно на E-Klasse. Конструкцията на новия волан, който е по-лесен за ползване, показва, че дръжката за круиз контрол е демонтирана и заменена от бутони, монтирани на колело.
Освен това са подобрени гласовият контрол и системата за комфорт, която настройва седалките, осветлението, температурата и музиката в шест програми, предназначени да подобрят престоя на пътниците. Шофьорът разполага и с разширен списък от асистиращи системи, които представляват още една стъпка напред в областта на автономната мобилност. Една от тях Magic Body Control, която сканира пътната повърхност и настройва окачването според конкретната настилка.
Най-важните промени обаче са под капака. Досегашният S 500 отпада от двигателната гама в полза на S 560, който е оборудван с 4.0-литровия V8 битурбомотор с максимална мощност от 469 к.с. Той използва технология за деактивиране на цилиндри, която подобрява разхода на гориво с близо 8 процента. Както кабриолета, така и купето S 560 ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.6 секунди.
AMG S 63 сменя 5.5-литровия си V8 за същия 4.0-литров агрегат като на S 560, макар и с мощност, увеличена до 604 к.с. и въртящ момент от 900 Нм. Също така използва и деветстепенната автоматична скоростна кутия на Mercedes, ускорявайки от 0 до 100 км/ч за 3.5 секунди. Флагманът S 65 със 6.0-литров битурбо V12 остава непроменен.
S 450 4Matic |
S 560 4Matic |
AMG S 63 4Matic+ |
AMG S 65 |
|
---|---|---|---|---|
Цилиндри |
V6 |
V8 |
V8 |
V12 |
Кубатура (см³) |
2.996 |
3.982 |
3.982 |
5.980 |
Мощност (к.с.) |
367 |
469 |
612 |
630 |
Въртящ момент (нм) |
500 |
700 |
900 |
1.000 |
Разход (л/100 км) |
8,9 |
8,0 (8,7) |
9,3 |
11,9 |
Ускорение 0-100 км/ч (с) |
5,5 |
4,6 |
3,5 |
4,1 |
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кобрата
15:16 05.09.2017
2 Random
За мен е символ на мръсни пари и рязани.
Бмв е същата работа.
Коментиран от #3
15:42 05.09.2017
3 Пазарен Либерализатор
До коментар #2 от "Random":
Да ама като свалиш гюрука се събират два бидоня със зеле, а в остатъка от багажника-бензинова резачка за дръва.16:04 05.09.2017
4 Гого
08:58 06.09.2017