7 Март, 2018 10:58 7 574 21

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

  • mercedes-amg-
  • gt
AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч - 1

На автомобилното изложение в Женева се състоя официалният дебют на Mercedes-AMG GT 4-Türer Coupé. Новият модел ще се бори за купувачи с Porsche Panamera, изкушавайки с две осемцилиндрови и една хибридна версия.

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

Бензин-електрическото AMG GT 4-Türer Coupé има турбиниран редови шестак с 435 к.с. (520 Нм) и електромотор с 22 коня и 250 Нм, разположен между двигателя с вътрешно горене и деветстепенната автоматична трансмисия.

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

Двата осмака са снабдени с туин скрол турбини и система за изключване на част от цилиндрите при ниски натоварвания. Развиват съответно 585 и 639 к.с. (800 и 900 Нм) и също са съчетани с деветстепенен автоматик.

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

Топ версията ускорява от 0 до 100 за 3.2 сек. и вдига 315 км/ч. При варианта с 585 коня тези параметри са съответно 3.4 сек. и 310 км/ч.

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

Всички модификации на AMG GT 4-Türer Coupé ще се оборудват със системата за двойно предаване 4Matic+, която дебютира с последното поколение на суперседана Mercedes-AMG E 63. Предните колела се задвижват от многодискова муфа с електронно управление и могат да се изключат напълно в т.нар. дрифт режим, който деактивира и стабилизиращата програма.

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

Хибридната версия има пружинно окачване с активни амортисьори, а осемцилиндровите модификации - многокамерна пневматика. Стабилизаторите на напречната устойчивост са кухи.

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

Осемцилиндровите AMG GT 4-Türer Coupé са снабдени и със завиващи задни колела. При скорост до 100 км/ч те се насочват в посока, обратна на предните, за да се намали радиусът на завой. Ако автомобилът се движи по-бързо, четирите колела завиват в еднаква посока. Системата ще се предлага и за хибридната версия, но срещу допълнително заплащане.

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

Най-мощното AMG GT 4-Türer Coupé ще се оборудва стандартно с блокаж на задния диференциал с електронно управление. За останалите модификации екстрата ще се доплаща.

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

В конструкцията на каросерията са използвани пластмаса и армирани въглеродни нишки. За модела ще се предлага и аеродинамичен пакет, който включва задно крило с ръчна регулировка. Според производителя то позволява да се увеличи притискащата сила върху задния мост без това да влияе на съпротивлението.

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé има и активни аеродинамични елементи. Жалузи в предната броня, задвижвани от електромотори, оптимизират въздушния поток и осигуряват по-добро охлаждане в случай на нужда.

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

Оборудването на модела включва въглеродни спирачки, цифров приборен панел, система за промяна на работните режими на управляващата електроника и запис на телеметрични данни, нов волан със сензорни панели и вградени дисплеи, интегрирани екрани в клавишите на централната конзола и система за частично автономно управление.

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé ще може да се поръча както в конфигурация с четири, така и с пет места. Обемът на багажника е 395 литра плюс 60 в двойното дъно. Ако задната седалка бъде сгъната, вместимостта нараства на 1 324 литра.

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

Продажбите на Mercedes-AMG GT 4-Türer Coupé започват през лятото. Ценова листа ще бъде обявена на малко по-късен етап.

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч

AMG GT 4-Türer Coupé: три мотора, пет места и 315 км/ч


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    39 1 Отговор
    640 к.с. и 3,2 секунди от 0 до 100 км/ч за четириместно купе - май Мерцедес се завръща на върха?!
    Браво, този път са се справили отлично!
  • 2 Лелеее

    24 2 Отговор
    Дори и мерцедесите да не ми вдъхват радост напоследък, поради еднаквостта на S , E и C класите, тази кола е просто уникална.Общо взето е направена така че да ми харесва отвсякъде!
  • 3 Morgoth

    22 1 Отговор
    Да си помечтаем малко преди да е излязла ценовата листа ;)
  • 4 Чичу Ади

    14 11 Отговор
    С този модел, Мерцедес настигнаха ВАГ. БМВ още лапат мухите с онази грозотия 5er GT, която прекръстиха на 6er GT. Даже купето на шестицата, която е най-красивото БМВ евър, не може да се мери с Панамера Турбо Ес, RS7 или това АМГ.

    Коментиран от #17

  • 5 112

    2 11 Отговор
    На снимките с предницата изобщо не ми допада. Изглежда все едно фаровете са поставени прекалено ниско заради големия капак. Особено при черният вариант.
  • 6 вижся

    10 0 Отговор
    мерси факти беге за новината, сега ми идва да обера банка....
  • 7 амг вечна мощ

    9 2 Отговор
    БРУТАЛНАТА КОЛА Евала отново се доказват,че са НОМЕР 1
  • 8 Японеца

    2 20 Отговор
    Германските дараци не стават за нищо ...

    Коментиран от #13

  • 9 Насо

    1 11 Отговор
    Това си е копие на Панамера. Иначе е много красива.
  • 10 Хихих

    5 10 Отговор
    Не е лоша но спрямо новата М8-ца бледнее, в интерес на истината изглежда като просто пораснал и малко по агресивен CLS...

    Коментиран от #11, #15

  • 11 Гост

    11 2 Отговор

    До коментар #10 от "Хихих":

    Бледнее като какво? Да не би новата М8-ца да има 640 к.с. и да ускорява за 3,2 секунди от 0 до 100 км/ч?

    Коментиран от #12, #18

  • 12 АнтиЕС

    2 5 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Ти може би знаеш какви ТТ-данните на М8 GT,защото BMW не ги обявиха и отговаря ли на новото евро6????

    Коментиран от #14

  • 13 Тошко

    8 1 Отговор

    До коментар #8 от "Японеца":

    Не си струва някой да ти отговаря, но все пак напомням, че си много умствено ограничено момче!!
  • 14 Гост

    10 3 Отговор

    До коментар #12 от "АнтиЕС":

    Ами аз чета какво пише официално. Ако ти сравняваш официално излизаща кола с така, за която нямаш данни, но мислиш, че е по-добра, то тогава да те питам нещо за AMG Poject One?
    Нещо от BMW с подобни параметри, което да ускорява за под 6 секунди от 0 до 200 км/ч, дали ще видим някога?
  • 15 Никой

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "Хихих":

    Сравнението между готова серийна кола и концепт е науместно. Естествено че бмвто изглежда по-красиво и агресивно. Като пуснат серийно М8 тогава ще се разбере.
  • 16 BRABUS

    5 2 Отговор
    Мерцедес ! !!
  • 17 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "Чичу Ади":

    Ко речи Мерцедес настигнали ВРАГ??? Да бе вярно,ама с една обиколка!
  • 18 Хихихи

    3 2 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Ами да ти кажа , четох че няма да се различава същественно от концепта и при всички положения ще е по красива от Бенца, както и при всички положения ще е над 600 коня и при всички положения ще върви повече и завива по добре...просто баварец бре както винаги е по добрата кола в сравнение с Бенца а онези процект уан концепти не ги слагайте защото ваобще не са в една категория...

    Коментиран от #19

  • 19 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "Хихихи":

    Ами то за това си има състезания бе драги, какво ми празнодумстваш?
    Щяло това, щяло онова - има си факти!
    Ето ти един ОГРОМЕН ФАКТ:
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
    Точно този модел на Мерцедес постави преди повече от година, 7-мо време в историята на пистата и то с "едва" 585 к.с.
    Пък най-бързото BMW (M4 GTS) на Ринга е с цели 16 секунди по-бавно за обиколка!
    Какви простотии ми пишеш, че BMW вървяло повече, завивало повече и било по-добро? В кое е по-добро, че не мога да се сетя?
    Това, че имаш някаква смешна Е34, те прави да изглеждаш много нелеп с подобни изказвания! Тук не сравняваме 3-ка с Ц класа, а сравняваме ултимативни спортни модели. Не, че BMW са лоши, но просто са по-слаби в този клас - ФАКТ!!!
    Когато фактите говорят, просто си трай!

    Коментиран от #21

  • 20 незнайко

    1 2 Отговор
    Задницата директно е изкупирана от ПОРШЕ !!! Как може, това е Мерцедес !!!
  • 21 Хихихи

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Ами GTS-a е с 85 конски сили по малко което никак не е малко, относно завиването и вървенето говоря попринцип а не за конкретен модел.Нямам Бмв , но си признавам че съм им голям фен , ще почакаме 1 година да излезе серииното М8 и ще видим кой е по добър