Японската компания Subaru представи новото поколение на седана Legacy. Премиерата се състоя на автосалона в Чикаго, като от марката заявиха, че това е най-икономичното Legacy за цялата 30-годишна история на марката.
Новият модел е построен на глобалната модулна платформа, която се използва и за осемместния кросоувър Ascent. От този модел legacy заимства и новия си четирицилиндров турбомотор, който е с обем 2.4 литра.
Опозитният двигател развива мощност от 260 конски сили, а максималният му въртящ момент е 376 Нм. Агрегатът работи съвместно с вариатор и със симетрично 4х4 предаване. От 0 до 100 км/ч новият седан ускорява за 6.1 секунди.
Заявеният среден разход на гориво е 9.8 л/100 и 7.3 л/100, съответно градско и извънградско шофиране. Освен с новия турбомотор, новото Lwgacy ще се предлага и с 2.5-литров атмосферен двигател.
От компанията заявяват, че 2.5-литровият двигател е радикално модернизиран, като по него са сменени над 90% от детайлите. Мощността на атмосферния агрегат е 182 конски сили и ускорява седана до 100 за 8.4 секунди.
По думите на японците Legacy ще впечатли бъдещите клиенти с подобрен комфорт и управляемост. В салона е по-просторно, возията е по-мека, а устойчивостта в завои - по-добра. Шумоизолацията на купето също е доработена съществено.
Японците са обърнали сериозно внимание и на подобряване на безопасността на пътниците при евентуален удар. Колата има повече енергоабсорбиращи зони и повече елементи, изработени от високоякостна стомана.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Жоже
10:39 08.02.2019
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Subi fan
Коментиран от #14, #28
10:40 08.02.2019
4 Пацо
10:47 08.02.2019
5 AUDI
10:52 08.02.2019
6 Мдааа
Коментиран от #8
11:17 08.02.2019
7 Random
11:28 08.02.2019
8 Subi fan
До коментар #6 от "Мдааа":
Colin McRae- учете го тоя език,не търкаите само Фацебука.Коментиран от #18
11:45 08.02.2019
9 Рено Каптур
Коментиран от #13
11:57 08.02.2019
10 гост
12:03 08.02.2019
11 Японеца
Къде е хибрида, плън ин, електическо задвижване? Предимство е качеството и асиметричното задвижване. Кожи и таблети всеки може да вгради.
Коментиран от #15
12:30 08.02.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Чавдар войвода
До коментар #9 от "Рено Каптур":
Момче, не може никът ти да рено-коптор, и да изливаш мозъчната си диария по адрес на свестен производител.12:45 08.02.2019
14 Гост
До коментар #3 от "Subi fan":
За жалост няма да се откажат от тези вариатори и дори само тях предлагат.13:32 08.02.2019
15 Гост
До коментар #11 от "Японеца":
Ти пък кога си поддържал Субару, че частите му били скъпи? И коя друга японска кола има 260 к. с. в този клас с такова ускорение, че било слабо? А новата Impreza WRX STI се очаква да е 450 к. с. И какви хибриди и електрички търсиш при Субару, като основно продават в САЩ и не се занимават с подобни простотии?! Изобщо ще ми е интересно да кажеш ти каква кола караш?13:37 08.02.2019
16 Val
13:46 08.02.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Мдааа
До коментар #8 от "Subi fan":
Ам учете го и аз това казвам. Намерил кой да дава акъл дето не знае запетайка къде се поставя.15:56 08.02.2019
19 лекси
До коментар #17 от "Steks":
пич ти явно не си виждал Субару от близо, че го сравняваш в рено.16:54 08.02.2019
20 ххх
Субари така и не могат да надскочат себе си и винаги ще бъдат в сянката на останлите японски (а като гледам скоро и азиатски) производители.
17:18 08.02.2019
21 Субару са боклуци
Коментиран от #22
18:02 08.02.2019
22 Гост
До коментар #21 от "Субару са боклуци":
Това сигурно от личен опит го споделяш, нали? Само да те светна, че вече не сме 1990 година и Субару нямат ръжда.18:24 08.02.2019
23 Антон
Коментиран от #25
18:37 08.02.2019
24 жив
18:58 08.02.2019
25 Гост
До коментар #23 от "Антон":
Абе леко си се объркал. Вариатора има други проблеми и не вярно, че спъва колата и е евтин - нито спъва колата (в някои модели на WRX го има), нито е евтин. Просто вариатора прави усещането от шофирането много приятно, но ... има скъпо и често обслужване, не върви добре на задна скорост, трудно качва дори бордюри, не става за буксуване изобщо и т.н.Коментиран от #26
19:07 08.02.2019
26 Anton
До коментар #25 от "Гост":
Гледам на вариатора като краен потребител, никакво удоволствие от шофирането, постоянно виене, и никакъв раз. Не случайно се слага във всякакви японски бракми, защото за дръпнатите икономията е най-важна. към настоящия момент жълтите нямат никакъв читав автоматик. В кой врх го има сигурно в 1.6. Кажи кой спортен автомобил е с вариатор.Коментиран от #27, #43
20:31 08.02.2019
27 Гост
До коментар #26 от "Anton":
WRX с 1,6??? Ти чуваш ли се изобщо? https://www.motortrend.com/cars/subaru/wrx/2015/2015-subaru-wrx-cvt-first-test/ Ето, чети - 267 к.с. и 5,9 секунди от 0 до 100 км/ч с ариатор.Коментиран от #30
20:39 08.02.2019
28 Щом казваш
До коментар #3 от "Subi fan":
Че какво му е на вариатора? Твоят от кой модел е?21:21 08.02.2019
29 Fermera
21:30 08.02.2019
30 Антпн
До коментар #27 от "Гост":
Чувам се ДА, посетих линка, изчетох статията. Това ли ви е гордостта двулитров двигател с турбо и 260 комя вариатор.това спортна кола ли е според теб? Разбрах, че: този модел ускорява по-бавно до 100 , отколкото ако е оборудван с ръчна кутия! Също така от тази статия разбрах, че този модел с ТАЗИ КУТИЯ е най-бавния от всички останали врх! Също така от тази статия разбрах че този модел екипиран с цвт е по-бавен с 0.5 сек. на 1/4 миля спрямо този с ръчна кутия. Също така разбрах че този модел с вариатор, въпреки че е нов модел, е по- бавен на 1/4 миля с цяла секунда спрямо стария модел! ОТ ТОВА МИ СЕ ЗАТВЪРДИ МНЕНИЕТО ЧЕ ВАРИАТОРА НЕ СТАВА ЗА ДИНАМИКА!!! Сега отвори и прочети за ПДК на Порше или двойните съединители на БМВ и Ауди. Виж им димамиката.всичко е механика. В статията която си ми показал нефелните японци пак говорят за симулации на различни кутии - SI mode, от Субару твърдят че била 3в1 щеш цвт,щеш осем предавки ....имаме една много хубава българска поговорка - с пръдня боя да правишКоментиран от #33
21:50 08.02.2019
31 Умният
Коментиран от #32
22:01 08.02.2019
32 Anton
До коментар #31 от "Умният":
Спрямо Айго на Тойота е трепач. Спрямо БМВ Ем 4 ГТС е като каруца теглена от смъртно болен катър.22:08 08.02.2019
33 Гост
До коментар #30 от "Антпн":
Ти пак се чудиш какво да измислиш, за да не паднеш по гръб. Първо се опитваш да кажеш, че много спъвала вариаторната кутия и нямало спортна кола с такава кутия. Е, в линка си пише, че има и тя е с ускорение за 6 секунди от 0 до 100 км/ч, което все още се води спортна кола. След това започваш да ми говориш за някакви поршета. Аре по-сериозно, а! Знаеш ли, че в САЩ това Субару с 268 к.с. и 6 секунди до 100 км/ч струва 20 000 $ ново? А знаеш ли колко струва едно такова Порше, че си тръгнал да ги сравняваш? И кога съм твърдял, че вариатора е добър за спорт - дори обратното твърдя. Обаче ти явно не разбираш за какво ти говоря и за това съвета ми е пак да прочетеш първото ми мнение към теб относно вариаторите и истинските им минуси, не твоите разсъждения, че били евтини, защото и понятие си нямаш какви ги пишеш!Коментиран от #34, #36
22:17 08.02.2019
34 Антон
До коментар #33 от "Гост":
Какво да измислям, показваш ми статия и аз ти цитирам данни от твоята статия. И ти се изнервяш.какво да подам по гръб, говоря ти с числа. Кола с вариатор не можела да качи тротоар, според твои думи. А защо ? Защото вариатора не може да предаде изцяло чисто механичната мощ на двигателя към колелата, а усещането което има шофьора е на буксуваш съединител- точно това е усещането като шофираш жълта ламарина с вариатор. кво му е великито на 6 сек. до 100. Грозното БМВ втора серия с базов бензинов двигател двойка ускорява по-бързо. На същото БМВ дизела е съвсем малко по слаб на ускорение спрямо това недоразумение от статията. Ама струвало 20 Хил.доалра, това повод за гордост ли е - тънката ламарина, бюджетната скоростна кутия, китайския таблет за да икономисат от бутони и управлението им, рециклирана тапицерия и всичко това с емблема на Субару Новия им модел по-бавен и нефелен от стария, според статията която ти ми показваш. Велико жълто развитие. Знаеш ли, килограм сланина е много по-евтина от хубаво телешко, ама сланината е боклук. А вия си хапвайте сланина и си мислете че е месо. Та и тука , радвай се на вариатора че няма педал за съединителя и викай велики са от Субару. Погледнах статистиката, през 2018 са продадени 40 Хил. легасита в Щатите при население от има няма 300-350 млн.човека. Айде у лево към Азия с ръчен багаж с вашите имитации на коли.Коментиран от #35
22:48 08.02.2019
35 Гост
До коментар #34 от "Антон":
И викаш аз съм се изнервял? Пишеш и хейтиш в статия под Субару - това ли е проява на голям интелект, г-н баровец? Аз нито харесвам вариаторите, нито съм сляп фанатик като теб относно марките на автомобилите. Знаеш ли колко ми пука дали колата ми е немска, японска или английска? Та аз си карам дъртото Субару с обикновен автомат, с който ускорява за 6 секунди и минава отвсякъде, но заради вариаторите им следващата ми кола няма да е Субару. И да те светна, че Субару са продали почти милион автомобила в Северна Америка, но това на мен хич не ми пука. А ти може да говориш за сланина у вас на село и не си никой, за да си позволяваш да ми даваш наклон аз накъде да заминавам! Аман от комплексари! То едва ли имаш и 18 години, щом спамиш и хейтиш по цял ден срещу японски и корейски коли, а в същото време сигурно се возиш някоя умряла Е36-ца!Коментиран от #38
23:03 08.02.2019
36 Антон
До коментар #33 от "Гост":
В пост 25, второ изречение си написал: не е вярно, че спъва колата. / по тази логика защо го няма вариатора в спортните коли, след като не спъва колата?/ . В пост 33 си написал: И кога съм твърдял, че вариатора е добър за спорт - дори обратното твърдя. / т.е. твърдиш че спъва колата, така ли?/ Това противоречи обаче на написаното от теб в пост 25. Май ти не разбираш какво пишеш и мислиш ли въобще. Казах ти - ръчния багаж и към Азия да ручаш оризКоментиран от #37
23:06 08.02.2019
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Антон
До коментар #35 от "Гост":
:) след като намесваш е 36, някъде подсъзнателно приемаш че дори и от днешна дата е по-добрия автомобил спрямо твоя. Продължавам да твърдя че явно не мислиш и си противоречиш. За справка мой пост 36. Не само ще ти давам наклон накъде да ходиш, ами направо те задължавам да навиеш панталона и да започваш да газиш оризищата. Ясен си ми колко си комплексиран от немските коли след като говориш за е 36.23:14 08.02.2019
39 Антон
До коментар #37 от "Гост":
Недей де, ще изкараш пяна от устата23:15 08.02.2019
40 Антон
До коментар #37 от "Гост":
Би ли коментирал по същество мой пост с номер 36. Покажи че мислиш!23:17 08.02.2019
41 Антон 1
Да не си разваляме петъчната вечер !
И аз някой път изпускам парата тук и после събелявам !
Коментиран от #42
23:23 08.02.2019
42 Антон
До коментар #41 от "Антон 1":
Добра приказка!23:35 08.02.2019
43 Хохо
До коментар #26 от "Anton":
Японците са продали милиони автомобили с автоматик на американците, защото онези не умеят да карат с ръчка, ама досега "нямали един свястен автоматик". Ти сериозно ли???Коментиран от #44
00:11 09.02.2019
44 Антон
До коментар #43 от "Хохо":
Сериозен съм да и то много. хайде стига с тези милиони бройки. По твойта логика в България се пият хиляди тонове долнопробно джибри, къде варено на село в казана за лични нужди, къде правено в промишлени количества за нуждите на туризма. Това правили го добро питие? Какво имат японците айсин и джат ко, правещи основно цвт трансмии. Като направят нещо подобни на осемстепенния автоматик от зф тогава се върни да ми говориш. А изпълнения от типа на ферари скудерия ф1 кутия, вграждана във ферарита за всекидневна употреба , сменяши предавки за време което не можем да си представим, никога ама никога няма да имат.Коментиран от #46
00:27 09.02.2019
45 535
07:51 09.02.2019
46 Гост
До коментар #44 от "Антон":
Хайде спри се! Колко трябва да си нагъл, за да продължаваш да спамиш в тема за Субару? Всички чакаме да ни кажеш каква кола караш, за да те питаме ние няколко въпроса!Коментиран от #47
10:22 09.02.2019
47 Антон
До коментар #46 от "Гост":
Ти нали написа какво карам - е36 :) Като знаеш защо ме питаш. Не ми отговори на коментар номер 36. И защо - какво съм написал което не е вярно пък било и в тема за субару.Коментиран от #48, #49
10:51 09.02.2019
48 693
До коментар #47 от "Антон":
Хаха кара е36 дето е умрело от ръжда и стартост и дава акъл за нови японски коли. Скрий се, колите нямат нищо общо, няма как да знаеш какво е здрава и хубава кола. Немските коли са за комплексари.10:58 09.02.2019
49 Гост
До коментар #47 от "Антон":
Т.е. ти караш БМВ Е36 и смяташ кола с 260 к.с. и уникално 4х4 за слаба и кофти?Коментиран от #51
10:59 09.02.2019
50 Сиска
11:05 09.02.2019
51 Антон
До коментар #49 от "Гост":
Т.е. ако напиша действително какво карам няма да повярваш и ще бъда оплют. Написах че карам това което ти предполагал и отново съм оплют. Така че какво значение има за теб какво карам?Коментиран от #52
12:39 09.02.2019
52 Гост
До коментар #51 от "Антон":
Напротив, има значение какво караш, щом си позволяваш постоянно да хейтиш и спамиш под всяка статия за японски и корейски коли. Чакаме да ни напишеш какво караш в действителност!Коментиран от #66
12:48 09.02.2019
53 Антон
Коментиран от #54
13:06 09.02.2019
54 Гост
До коментар #53 от "Антон":
Ами не съм, защото по цял ден висиш тук, а колите които си изброил са над милион. Хайде със здраве, имам си друга работа освен да вися цял ден тук.Коментиран от #55, #56
13:08 09.02.2019
55 Антон
До коментар #54 от "Гост":
Над милион ама рубли или турски лири.....има ги цените в нета......сега имам ли право да говоря за субару. Хахахаха13:11 09.02.2019
56 Антон 1
До коментар #54 от "Гост":
Това не е критерии приятелю !!Аз също имам скъпи коли , които даже са много под възможностите ми ! Просто си знам мярката и имам други приоритети !
Също, доста често съм тук за коментари и това не значи , че хора със скъпи колин,трябва непременно да са нон стоп заети или да е под достойнството им да обсъждат теми с хора имащи по-малки възможности !
Напротив , бохатия човек има повече свободно време , което всъщност е смисъла на парите ,според мен !:)
Ако състоянието на един човек беше правопропорционално на адвкватното му мнение , то тогава просто щяхме да си мерим банковите сметки !:)/)/
Това за което ти говориш е комплекса на бедния българин !! Само дето адаша няма вина за това !
Пообиколите света , контактувате а богати хора и после няма да ви се вижда сътранно ,че те могат да разговарят и обсъждат хоби теми с хора от друга каста !
Дерзай момко !
Коментиран от #57, #60
14:45 09.02.2019
57 Гост
До коментар #56 от "Антон 1":
Какъв комплекс, какво обсъждане, какви 5 лева? В статия за ново Субару, само се плюе, че ускорение от 0 до 100 км/ч не било добро и като дадеш довод, че това е на цената на 20% от цената на Порше например и се обръща палачинката, че цената не била определяща, все едно всички са милионери. Пък някой да ми дава наклон аз какво да правя и да вървя в Азия, показва само мозъчна импотентност. Никога не съм робувал на марки и дори обмислям после да взема на мястото на Субаруто едно Х3, но не си позволявам да плюя и хейтя по толкова тъпанарски начин!15:16 09.02.2019
58 Антон 1
15:23 09.02.2019
59 суби
16:17 09.02.2019
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Антон 1
До коментар #60 от "Антон":
В заключение : Добре е да запазим добрия тон , независимо какъв в форума !:)18:37 09.02.2019
62 Алфа Ромео
19:00 09.02.2019
63 Умният
22:41 10.02.2019
64 Трифонов
08:22 11.02.2019
65 гощо
09:36 11.02.2019
66 Ами
До коментар #52 от "Гост":
Колега явно много пъти е бил наказан от "жълта разпадаша се ламарина" нека си плямпа той за тва живее01:04 02.03.2019