8 Февруари, 2019 10:29 9 047 66

Това е новото Subaru Legacy

  • subaru-
  • legacy
Това е новото Subaru Legacy - 1

Японската компания Subaru представи новото поколение на седана Legacy. Премиерата се състоя на автосалона в Чикаго, като от марката заявиха, че това е най-икономичното Legacy за цялата 30-годишна история на марката.

Това е новото Subaru Legacy

Новият модел е построен на глобалната модулна платформа, която се използва и за осемместния кросоувър Ascent. От този модел legacy заимства и новия си четирицилиндров турбомотор, който е с обем 2.4 литра.

Това е новото Subaru Legacy

Опозитният двигател развива мощност от 260 конски сили, а максималният му въртящ момент е 376 Нм. Агрегатът работи съвместно с вариатор и със симетрично 4х4 предаване. От 0 до 100 км/ч новият седан ускорява за 6.1 секунди.

Това е новото Subaru Legacy

Заявеният среден разход на гориво е 9.8 л/100 и 7.3 л/100, съответно градско и извънградско шофиране. Освен с новия турбомотор, новото Lwgacy ще се предлага и с 2.5-литров атмосферен двигател.

Това е новото Subaru Legacy

От компанията заявяват, че 2.5-литровият двигател е радикално модернизиран, като по него са сменени над 90% от детайлите. Мощността на атмосферния агрегат е 182 конски сили и ускорява седана до 100 за 8.4 секунди.

Това е новото Subaru Legacy

По думите на японците Legacy ще впечатли бъдещите клиенти с подобрен комфорт и управляемост. В салона е по-просторно, возията е по-мека, а устойчивостта в завои - по-добра. Шумоизолацията на купето също е доработена съществено.

Това е новото Subaru Legacy

Японците са обърнали сериозно внимание и на подобряване на безопасността на пътниците при евентуален удар. Колата има повече енергоабсорбиращи зони и повече елементи, изработени от високоякостна стомана.

Това е новото Subaru Legacy


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Жоже

    31 15 Отговор
    Айде бучи таблета и не му мисли! Сложете и шарени светлинки наоколо все пак парите са в маймуните, а те се радват на блестящи неща!
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Subi fan

    16 8 Отговор
    Браво.Ако само махнат тоя вариатор,ще е прекрасна.Дано да има и Н6 по нататък.

    Коментиран от #14, #28

  • 4 Пацо

    11 4 Отговор
    Хубава кола, но като знам, че предишното поколение го нямаше в България (освен втора ръка от САЩ, например), хич не чакам и това...
  • 5 AUDI

    3 7 Отговор
    Не знам , не е лошо , ама защо таблета е 1:1 с тези на Волво
  • 6 Мдааа

    9 19 Отговор
    Имаше някога субару импреса Колин Макрайт.Там им остана и славата.

    Коментиран от #8

  • 7 Random

    4 5 Отговор
    Тойота Камри
  • 8 Subi fan

    23 4 Отговор

    До коментар #6 от "Мдааа":

    Colin McRae- учете го тоя език,не търкаите само Фацебука.

    Коментиран от #18

  • 9 Рено Каптур

    10 25 Отговор
    понеже е грозна и за нищо не става решихме да сложим таблет, за да се излъжат и да я купуват

    Коментиран от #13

  • 10 гост

    8 13 Отговор
    И какъв им не напредъка като същите двигатели ги има от 20г. и дават сходен разход? Променят само дреболии и бутат към пазара.
  • 11 Японеца

    6 19 Отговор
    Скъпи части за БГ! Тази мощност е малко! Екстериора не носи новости!
    Къде е хибрида, плън ин, електическо задвижване? Предимство е качеството и асиметричното задвижване. Кожи и таблети всеки може да вгради.

    Коментиран от #15

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Чавдар войвода

    31 5 Отговор

    До коментар #9 от "Рено Каптур":

    Момче, не може никът ти да рено-коптор, и да изливаш мозъчната си диария по адрес на свестен производител.
  • 14 Гост

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "Subi fan":

    За жалост няма да се откажат от тези вариатори и дори само тях предлагат.
  • 15 Гост

    23 3 Отговор

    До коментар #11 от "Японеца":

    Ти пък кога си поддържал Субару, че частите му били скъпи? И коя друга японска кола има 260 к. с. в този клас с такова ускорение, че било слабо? А новата Impreza WRX STI се очаква да е 450 к. с. И какви хибриди и електрички търсиш при Субару, като основно продават в САЩ и не се занимават с подобни простотии?! Изобщо ще ми е интересно да кажеш ти каква кола караш?
  • 16 Val

    17 11 Отговор
    Всички сте безгръбначни идиоти , и не разбирате от техника и автомобили.Субару и нищо друго!!!
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Мдааа

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "Subi fan":

    Ам учете го и аз това казвам. Намерил кой да дава акъл дето не знае запетайка къде се поставя.
  • 19 лекси

    15 4 Отговор

    До коментар #17 от "Steks":

    пич ти явно не си виждал Субару от близо, че го сравняваш в рено.
  • 20 ххх

    3 9 Отговор
    Уж ново, а изглежа твърде консервативно. Кожа, таблет, декоративни метали в интериора и вариатор...
    Субари така и не могат да надскочат себе си и винаги ще бъдат в сянката на останлите японски (а като гледам скоро и азиатски) производители.
  • 21 Субару са боклуци

    8 18 Отговор
    Новото Субару със старата ръжда. Не мерси

    Коментиран от #22

  • 22 Гост

    8 6 Отговор

    До коментар #21 от "Субару са боклуци":

    Това сигурно от личен опит го споделяш, нали? Само да те светна, че вече не сме 1990 година и Субару нямат ръжда.
  • 23 Антон

    9 12 Отговор
    Годината е 2019. Субару пускат модел с вариатор. Очевидно не само те ама и другите японски производители дълбаят дъното. За справка флагмана на лексус - лс също е с такава трансмисия. За незнаещите - това е възможно най-евтиния вариант на кола която да не е с ръчни скорости, и която спъва вървенето на автомобила жестоко а звука е сякаш двигателя изпитва мъка да влачи купето. Атв, ютв-та и подобни играчки за забавление са с такива трансмисии. За справка вече и средния клас европейски автомобили са оборудвани с кутии с по два съединителя, а не предлаганата от азиатците софтуерна симулация на два съединителя. Мъка мъка мъка

    Коментиран от #25

  • 24 жив

    1 6 Отговор
    Опел. Кога ще започнат, да правят свестни мотори и да ръждясват по-малко?
  • 25 Гост

    11 3 Отговор

    До коментар #23 от "Антон":

    Абе леко си се объркал. Вариатора има други проблеми и не вярно, че спъва колата и е евтин - нито спъва колата (в някои модели на WRX го има), нито е евтин. Просто вариатора прави усещането от шофирането много приятно, но ... има скъпо и често обслужване, не върви добре на задна скорост, трудно качва дори бордюри, не става за буксуване изобщо и т.н.

    Коментиран от #26

  • 26 Anton

    2 8 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    Гледам на вариатора като краен потребител, никакво удоволствие от шофирането, постоянно виене, и никакъв раз. Не случайно се слага във всякакви японски бракми, защото за дръпнатите икономията е най-важна. към настоящия момент жълтите нямат никакъв читав автоматик. В кой врх го има сигурно в 1.6. Кажи кой спортен автомобил е с вариатор.

    Коментиран от #27, #43

  • 27 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #26 от "Anton":

    WRX с 1,6??? Ти чуваш ли се изобщо? https://www.motortrend.com/cars/subaru/wrx/2015/2015-subaru-wrx-cvt-first-test/ Ето, чети - 267 к.с. и 5,9 секунди от 0 до 100 км/ч с ариатор.

    Коментиран от #30

  • 28 Щом казваш

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "Subi fan":

    Че какво му е на вариатора? Твоят от кой модел е?
  • 29 Fermera

    1 1 Отговор
    От 1 февруари митата за резервни части от Япония паднаха,а до няколко години и за нови коли.Технологията на CVT скоростните кутии се разви че вече издържат над 200к километра .Лично аз чакам началото на продажбите на INFINITI QX50 с новия бензинов мотор с 267к.с. и ускорение 6.3 ди 100 км.Тази кола е лукс клас и технологии и тежи 1900 кг.Така че свиквайте с радиатора.Той е на една малка крачка от хибридни задвижване.
  • 30 Антпн

    4 4 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    Чувам се ДА, посетих линка, изчетох статията. Това ли ви е гордостта двулитров двигател с турбо и 260 комя вариатор.това спортна кола ли е според теб? Разбрах, че: този модел ускорява по-бавно до 100 , отколкото ако е оборудван с ръчна кутия! Също така от тази статия разбрах, че този модел с ТАЗИ КУТИЯ е най-бавния от всички останали врх! Също така от тази статия разбрах че този модел екипиран с цвт е по-бавен с 0.5 сек. на 1/4 миля спрямо този с ръчна кутия. Също така разбрах че този модел с вариатор, въпреки че е нов модел, е по- бавен на 1/4 миля с цяла секунда спрямо стария модел! ОТ ТОВА МИ СЕ ЗАТВЪРДИ МНЕНИЕТО ЧЕ ВАРИАТОРА НЕ СТАВА ЗА ДИНАМИКА!!! Сега отвори и прочети за ПДК на Порше или двойните съединители на БМВ и Ауди. Виж им димамиката.всичко е механика. В статията която си ми показал нефелните японци пак говорят за симулации на различни кутии - SI mode, от Субару твърдят че била 3в1 щеш цвт,щеш осем предавки ....имаме една много хубава българска поговорка - с пръдня боя да правиш

    Коментиран от #33

  • 31 Умният

    4 1 Отговор
    Трепач е

    Коментиран от #32

  • 32 Anton

    4 7 Отговор

    До коментар #31 от "Умният":

    Спрямо Айго на Тойота е трепач. Спрямо БМВ Ем 4 ГТС е като каруца теглена от смъртно болен катър.
  • 33 Гост

    6 3 Отговор

    До коментар #30 от "Антпн":

    Ти пак се чудиш какво да измислиш, за да не паднеш по гръб. Първо се опитваш да кажеш, че много спъвала вариаторната кутия и нямало спортна кола с такава кутия. Е, в линка си пише, че има и тя е с ускорение за 6 секунди от 0 до 100 км/ч, което все още се води спортна кола. След това започваш да ми говориш за някакви поршета. Аре по-сериозно, а! Знаеш ли, че в САЩ това Субару с 268 к.с. и 6 секунди до 100 км/ч струва 20 000 $ ново? А знаеш ли колко струва едно такова Порше, че си тръгнал да ги сравняваш? И кога съм твърдял, че вариатора е добър за спорт - дори обратното твърдя. Обаче ти явно не разбираш за какво ти говоря и за това съвета ми е пак да прочетеш първото ми мнение към теб относно вариаторите и истинските им минуси, не твоите разсъждения, че били евтини, защото и понятие си нямаш какви ги пишеш!

    Коментиран от #34, #36

  • 34 Антон

    3 5 Отговор

    До коментар #33 от "Гост":

    Какво да измислям, показваш ми статия и аз ти цитирам данни от твоята статия. И ти се изнервяш.какво да подам по гръб, говоря ти с числа. Кола с вариатор не можела да качи тротоар, според твои думи. А защо ? Защото вариатора не може да предаде изцяло чисто механичната мощ на двигателя към колелата, а усещането което има шофьора е на буксуваш съединител- точно това е усещането като шофираш жълта ламарина с вариатор. кво му е великито на 6 сек. до 100. Грозното БМВ втора серия с базов бензинов двигател двойка ускорява по-бързо. На същото БМВ дизела е съвсем малко по слаб на ускорение спрямо това недоразумение от статията. Ама струвало 20 Хил.доалра, това повод за гордост ли е - тънката ламарина, бюджетната скоростна кутия, китайския таблет за да икономисат от бутони и управлението им, рециклирана тапицерия и всичко това с емблема на Субару Новия им модел по-бавен и нефелен от стария, според статията която ти ми показваш. Велико жълто развитие. Знаеш ли, килограм сланина е много по-евтина от хубаво телешко, ама сланината е боклук. А вия си хапвайте сланина и си мислете че е месо. Та и тука , радвай се на вариатора че няма педал за съединителя и викай велики са от Субару. Погледнах статистиката, през 2018 са продадени 40 Хил. легасита в Щатите при население от има няма 300-350 млн.човека. Айде у лево към Азия с ръчен багаж с вашите имитации на коли.

    Коментиран от #35

  • 35 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #34 от "Антон":

    И викаш аз съм се изнервял? Пишеш и хейтиш в статия под Субару - това ли е проява на голям интелект, г-н баровец? Аз нито харесвам вариаторите, нито съм сляп фанатик като теб относно марките на автомобилите. Знаеш ли колко ми пука дали колата ми е немска, японска или английска? Та аз си карам дъртото Субару с обикновен автомат, с който ускорява за 6 секунди и минава отвсякъде, но заради вариаторите им следващата ми кола няма да е Субару. И да те светна, че Субару са продали почти милион автомобила в Северна Америка, но това на мен хич не ми пука. А ти може да говориш за сланина у вас на село и не си никой, за да си позволяваш да ми даваш наклон аз накъде да заминавам! Аман от комплексари! То едва ли имаш и 18 години, щом спамиш и хейтиш по цял ден срещу японски и корейски коли, а в същото време сигурно се возиш някоя умряла Е36-ца!

    Коментиран от #38

  • 36 Антон

    2 3 Отговор

    До коментар #33 от "Гост":

    В пост 25, второ изречение си написал: не е вярно, че спъва колата. / по тази логика защо го няма вариатора в спортните коли, след като не спъва колата?/ . В пост 33 си написал: И кога съм твърдял, че вариатора е добър за спорт - дори обратното твърдя. / т.е. твърдиш че спъва колата, така ли?/ Това противоречи обаче на написаното от теб в пост 25. Май ти не разбираш какво пишеш и мислиш ли въобще. Казах ти - ръчния багаж и към Азия да ручаш ориз

    Коментиран от #37

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Антон

    1 2 Отговор

    До коментар #35 от "Гост":

    :) след като намесваш е 36, някъде подсъзнателно приемаш че дори и от днешна дата е по-добрия автомобил спрямо твоя. Продължавам да твърдя че явно не мислиш и си противоречиш. За справка мой пост 36. Не само ще ти давам наклон накъде да ходиш, ами направо те задължавам да навиеш панталона и да започваш да газиш оризищата. Ясен си ми колко си комплексиран от немските коли след като говориш за е 36.
  • 39 Антон

    0 2 Отговор

    До коментар #37 от "Гост":

    Недей де, ще изкараш пяна от устата
  • 40 Антон

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "Гост":

    Би ли коментирал по същество мой пост с номер 36. Покажи че мислиш!
  • 41 Антон 1

    3 0 Отговор
    Недейте така момчета !! Тука сме за кеф !:)
    Да не си разваляме петъчната вечер !
    И аз някой път изпускам парата тук и после събелявам !

    Коментиран от #42

  • 42 Антон

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Антон 1":

    Добра приказка!
  • 43 Хохо

    3 1 Отговор

    До коментар #26 от "Anton":

    Японците са продали милиони автомобили с автоматик на американците, защото онези не умеят да карат с ръчка, ама досега "нямали един свястен автоматик". Ти сериозно ли???

    Коментиран от #44

  • 44 Антон

    1 2 Отговор

    До коментар #43 от "Хохо":

    Сериозен съм да и то много. хайде стига с тези милиони бройки. По твойта логика в България се пият хиляди тонове долнопробно джибри, къде варено на село в казана за лични нужди, къде правено в промишлени количества за нуждите на туризма. Това правили го добро питие? Какво имат японците айсин и джат ко, правещи основно цвт трансмии. Като направят нещо подобни на осемстепенния автоматик от зф тогава се върни да ми говориш. А изпълнения от типа на ферари скудерия ф1 кутия, вграждана във ферарита за всекидневна употреба , сменяши предавки за време което не можем да си представим, никога ама никога няма да имат.

    Коментиран от #46

  • 45 535

    3 1 Отговор
    Харесвам субару, но като цяло мразя коли с таблети.
  • 46 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "Антон":

    Хайде спри се! Колко трябва да си нагъл, за да продължаваш да спамиш в тема за Субару? Всички чакаме да ни кажеш каква кола караш, за да те питаме ние няколко въпроса!

    Коментиран от #47

  • 47 Антон

    1 2 Отговор

    До коментар #46 от "Гост":

    Ти нали написа какво карам - е36 :) Като знаеш защо ме питаш. Не ми отговори на коментар номер 36. И защо - какво съм написал което не е вярно пък било и в тема за субару.

    Коментиран от #48, #49

  • 48 693

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "Антон":

    Хаха кара е36 дето е умрело от ръжда и стартост и дава акъл за нови японски коли. Скрий се, колите нямат нищо общо, няма как да знаеш какво е здрава и хубава кола. Немските коли са за комплексари.
  • 49 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "Антон":

    Т.е. ти караш БМВ Е36 и смяташ кола с 260 к.с. и уникално 4х4 за слаба и кофти?

    Коментиран от #51

  • 50 Сиска

    1 3 Отговор
    Много натории, само фитнес уред и плазма липсва... Много им е зле ламарината, опарих се от Субарутата им.. Мерси!
  • 51 Антон

    2 1 Отговор

    До коментар #49 от "Гост":

    Т.е. ако напиша действително какво карам няма да повярваш и ще бъда оплют. Написах че карам това което ти предполагал и отново съм оплют. Така че какво значение има за теб какво карам?

    Коментиран от #52

  • 52 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #51 от "Антон":

    Напротив, има значение какво караш, щом си позволяваш постоянно да хейтиш и спамиш под всяка статия за японски и корейски коли. Чакаме да ни напишеш какво караш в действителност!

    Коментиран от #66

  • 53 Антон

    2 1 Отговор
    R35 ; 971 G2; F26; Сега доволен ли си?

    Коментиран от #54

  • 54 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #53 от "Антон":

    Ами не съм, защото по цял ден висиш тук, а колите които си изброил са над милион. Хайде със здраве, имам си друга работа освен да вися цял ден тук.

    Коментиран от #55, #56

  • 55 Антон

    2 1 Отговор

    До коментар #54 от "Гост":

    Над милион ама рубли или турски лири.....има ги цените в нета......сега имам ли право да говоря за субару. Хахахаха
  • 56 Антон 1

    1 1 Отговор

    До коментар #54 от "Гост":

    Това не е критерии приятелю !!
    Аз също имам скъпи коли , които даже са много под възможностите ми ! Просто си знам мярката и имам други приоритети !
    Също, доста често съм тук за коментари и това не значи , че хора със скъпи колин,трябва непременно да са нон стоп заети или да е под достойнството им да обсъждат теми с хора имащи по-малки възможности !
    Напротив , бохатия човек има повече свободно време , което всъщност е смисъла на парите ,според мен !:)
    Ако състоянието на един човек беше правопропорционално на адвкватното му мнение , то тогава просто щяхме да си мерим банковите сметки !:)/)/
    Това за което ти говориш е комплекса на бедния българин !! Само дето адаша няма вина за това !
    Пообиколите света , контактувате а богати хора и после няма да ви се вижда сътранно ,че те могат да разговарят и обсъждат хоби теми с хора от друга каста !
    Дерзай момко !

    Коментиран от #57, #60

  • 57 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #56 от "Антон 1":

    Какъв комплекс, какво обсъждане, какви 5 лева? В статия за ново Субару, само се плюе, че ускорение от 0 до 100 км/ч не било добро и като дадеш довод, че това е на цената на 20% от цената на Порше например и се обръща палачинката, че цената не била определяща, все едно всички са милионери. Пък някой да ми дава наклон аз какво да правя и да вървя в Азия, показва само мозъчна импотентност. Никога не съм робувал на марки и дори обмислям после да взема на мястото на Субаруто едно Х3, но не си позволявам да плюя и хейтя по толкова тъпанарски начин!
  • 58 Антон 1

    2 0 Отговор
    Думата ми беше , че не е изключено човек с възможности и скъпи коли да пише във форум ! А дали хейти е друг въпрос !:)
  • 59 суби

    6 1 Отговор
    Добра е колицата, ама с тия телевизори всички марки прекаляват
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Антон 1

    2 0 Отговор

    До коментар #60 от "Антон":

    В заключение : Добре е да запазим добрия тон , независимо какъв в форума !:)
  • 62 Алфа Ромео

    5 1 Отговор
    Харесва ми, и като дизайн и като характеристики, доста сериозно 6.1 до 100!
  • 63 Умният

    1 0 Отговор
    Ако дойде при нас на американски цени ще е като подарък за Нова Година.
  • 64 Трифонов

    1 2 Отговор
    Колата отвсякъде изглежда, като излязла от средата на 90-те години на миналия век. И в техническо отношение е същият архаизъм!
  • 65 гощо

    1 2 Отговор
    За съжаление японските коли се превърнаха в устройства за предвижване от точка А до точка Б. Никаква емоция и дух няма в тях! Вече са и трошляци особено Субару
  • 66 Ами

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Гост":

    Колега явно много пъти е бил наказан от "жълта разпадаша се ламарина" нека си плямпа той за тва живее