Honda разкри поредната порция подробности за първия си сериен електромобил. Градският хечбек, наречен просто "е", ще се оборудва със 110-киловатов (150 к.с.) електромотор с въртящ момент 300 Нм.
Батерията на автомобилчето има капацитет 35.5 кВтч. Акумулаторният блок с течно охлаждане се зарежда на 80% за половин час, а автономният пробег е около 200 км.
Динамичните характеристики засега не са известни. Според британското сп. Autocar обаче Honda e ускорява от 0 до 97 км/ч за малко повече от 8 секунди.
Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 16 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Чусесен
14:12 02.07.2019
2 Напомня ми
Коментиран от #30
14:15 02.07.2019
3 4х4
С тази Хонда най-вероятно ще искаме да намалим мощността с цел по-голям пробег, но не съм сигурен дали ще е възможно.
14:16 02.07.2019
4 АзА
Коментиран от #6, #27
14:16 02.07.2019
5 дрт прч
Коментиран от #21
14:20 02.07.2019
6 333
До коментар #4 от "АзА":
Вероятно ще струва колкото Zoe, и то новият модел, който по това време ще е вече с 60kWh батерия.14:22 02.07.2019
7 Дянков с пицата
14:25 02.07.2019
8 Няма да е евтина!
14:33 02.07.2019
9 гост
14:45 02.07.2019
10 яшиоажг
14:46 02.07.2019
11 Teslarasti
Коментиран от #12
14:53 02.07.2019
12 Двама са
До коментар #11 от "Teslarasti":
Общо взето тесларастите тук са двама и постват под различни никове.15:13 02.07.2019
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 GOLF R
15:31 02.07.2019
15 Хайл
15:46 02.07.2019
16 Kkk
16:14 02.07.2019
17 ТЕЛК
18:28 02.07.2019
18 Ха ха
Коментиран от #25
19:01 02.07.2019
19 гнида
Коментиран от #26
19:19 02.07.2019
20 159
21:54 02.07.2019
21 ми тъй де
До коментар #5 от "дрт прч":
Що да не може да го кара, то внучето ти вече 30 годишно,ма нека първо да земе книжка.22:15 02.07.2019
22 Ввв
01:15 03.07.2019
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Тит Ливий
Пробег - струва ми се малък. Имам чувството, че се опитват да изненадат собствениците с по-добър пробег от заявеното и да си направят безплатна реклама, след като я пуснат. А дано ама на дали.
Ускорение - слабо. 8 секунди за електрическа кола е страшно слабо. Друго е доста важно 0-50 за градски автомобил. Карам редовно e-up и той има печално ускорение до 100, но до 50 малко от обикновените коли могат да го стигнат. В града на почвече от 90% от пътищата ограничението е 50км/ч.
Батерии - с течна термодинамика - това е най-доброто засега и осигурява най-дълъг живот на батерията във всякакви условия - зимни, летни.
Цена - FullyCharged заявиха цена 25 и 40 хиляди паунда, което е 55 до 90 хиляди лева. Накратко е за много малко хора в България. А за тези пари има доста автомобили с много по-голям пробег.
10:50 03.07.2019
25 Цървули
До коментар #18 от "Ха ха":
Ей прошляк,кой ще те гледа с това подобие на кола бе,освн другите прошляци........13:42 03.07.2019
26 Ха ха
До коментар #19 от "гнида":
Това не ти е жигулата пич за лед фарове чувал ли си за електромотор ,че няма триене и загуба на мощност бъди сигурен, че японеца го е измислил това чудо ще те надживее13:57 03.07.2019
27 spy
До коментар #4 от "АзА":
близо 70к хора за тоя мотор с каска да не сте луди20:25 03.07.2019
28 Учедвам се
Обяснет ми, ако обичате без заяждане и без констатиране колко не разбирам.
Коментиран от #29
13:05 04.07.2019
29 Аз ще се пробвам да обясня
До коментар #28 от "Учедвам се":
Хонда Джаз - 1015 кг, а за тази тротинетка открих, че е 1400 кг. Съгласи се, че за близо 50% повече тегло ще са нужни двойно повече конски сили.13:57 04.07.2019
30 Невежа
До коментар #2 от "Напомня ми":
Каква Застава,какви съседи??? Това беше лиценз на Фиат.Невежеството не е оправдание...10:51 06.07.2019