5 Август, 2019 16:54 5 297 16

Всъдеходът на Bugatti ще бъде електрически

  • bugatti-
  • rimac

Бъдещият кросоувър на Bugatti ще бъде разработен съвместно с хърватската компания Rimac и ще има четири мотора с обща мощност над 1 900 к.с., твърди американското сп. Automobile Magazine. В проекта ще участва и немската инженерингова фирма Edag, а с производството ще се заеме Magna Steyr.

Връзката между Bugatti и Rimac е Porsche, която притежава 10% от акциите на хърватския производител. Това според Automobile Magazine ще даде достъп на френската компания до технологиите, използвани в хиперколата Rimac C_Two.

Нейната силова установка с мощност 1 914 к.с. и въртящ момент 2 300 Нм и батерията с капацитет 120 кВтч най-вероятно ще бъдат оптимизирани за нуждите на всъдеходното Bugatti и ще получат уникални настройки. Компанията се надява да продава по 600 кросоувъра годишно със стартова цена $850 000 (€760 674).

Неотдавна от Bugatti отрекоха, че разработват всъдеход. В гамата на марката щяло да има втори модел, но той щял да бъде електрически суперкар, който да стане по-достъпна алтернатива на Chiron и по-практично предложение за ежедневно шофиране.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ОНДЗИ

    7 5 Отговор
    0 - 100 - ДА
  • 2 Йозеф

    12 3 Отговор
    За да има приемлив пробег 500-600 км трябва да наместят някъде 200KW батерия. Същата батерия ще трябва да се охлажда някак при зареждане и при продължително ускорение. А колко и къде ще се зарежда е друга тема...
  • 3 Любезния лос

    12 4 Отговор
    Нормално е все повече супер коли да минават на ток. Мигновената реакция при натискане на газта и лекотата с която ускорява дават едно различно удоволствие от шофирането. Аз лично харесвам тишината в колата. При това Бугати пробега няма да е най- важното. Хората които дават толкова пари за кола не се трепят да шофират стотици километри. Летят и държат скъпи коли във всеки техен имот.
  • 4 Driver

    16 2 Отговор
    500-600km пробег няма и Chiron … :)
  • 5 Факт!

    10 18 Отговор
    Тоя толуп 3 тона ще има пробег от 20 км колкото да минеш пред кафенето и да се приберел.Нищо не става от тия немци тегническа нация били карикатури.
  • 6 Фактите говорят

    23 3 Отговор
    Добре де , ама защо това да е новина в най бедната старата в Европа ? Може би е реклама за депутатите със заплата 20.000 на месец .... Ама Bugatti някак не се вмества в джоба на 99.9% от населението с заплата под 1000 евро на месец ?
  • 7 Кофти

    11 0 Отговор
    Те затова няма да правят повече Бентли Сув, защото ще продават същото нещо за много повече пари с друга емблема...
  • 8 ссс

    8 1 Отговор
    Оставили са го по джанти...2см гума. Окачването бързо ще се разбие. Само за бг пътища е.

    Коментиран от #9

  • 9 Бачо Киро

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "ссс":

    Из нивата няма ли да мога да си го карам?
  • 10 Дфен

    1 1 Отговор
    Става отзад за ринене на сняг иначе е добре.
  • 11 гост

    5 8 Отговор
    Хахахаха !!! Неземния ВАГ , да не говорим за извънземното Порше и направо "галактическото" Бугати допряха до една гаражна фирмичка на един хърватин , дето освен два-три прототипа не е произвела нищо друго !!!!! Е ясно кво става с немската :инженерна " мисъл !!!!

    Коментиран от #12, #14

  • 12 Епа

    6 3 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Аз ако бях на твое място, бих се самоубил. В главата ти има само бръмбари и хаос. Стига се мъчи, направи го.

    Коментиран от #13

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Вулгарин

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Значи хърватинът нищо не е направил, но му търсят услугите (срещу паричките си, сещаш ли се) от най-голямата автомобилна компания на планетата с 650 хиляди работници. ОК.
    Ще си реша сам дали да се доверя на обективните факти, или на субективните тласъци, мятания и напъни на материята в черепа на писател във ФактиБеГе.
    Ако реша да е първото, ще трябва да се запитам какъв точно е интересът и какви значими за въпросния писател психологически цели изпълнява това отричане на успехите на другите.

    Коментиран от #16

  • 15 456

    0 1 Отговор
    явно от към дизайн куца доста тва нещо
  • 16 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Вулгарин":

    Никой не отрича успехите на хърватина ! Въпросът е как ги е постигнал наистина в гараж и практически с жалко финансиране , а "галактическите немски инженери" с многомилиардно финансиране и претенции за "световни лидери" НЕ МОГАТ !!!!!! АМА ВЪОБЩЕ НЕ МОГАТ !!!!