Преди близо година Volkswagen представи Passat Variant R-Line в Европа. Сега автоконцернът излиза с подобна версия на по-екзотичния Arteon. Докато щедро оборудваното комби беше ограничено до 2000 автомобила, стилният седан е значително по-ексклузивен, тъй като от Волфсбург ще произведат само 250 екземпляра за европейския пазар.
Подобно на механично свързания MQB-базиран Passat, който споменахме, Arteon R-Line е боядисан в атрактивния сив нюанс Moonstone, комбиниран с черен покрив. Автомобилът е оборудван с 20-инчови Rosario джанти от черен алуминий, а задните стъкла са затъмнени за по-голямо визуално въздействие. Що се отнася до интериора, кожата е Nappa, а инфотейнмънт системата е изцяло дигитална.
Освен това, топ изпълнението на Arteon е оборудван с всичко от затопляне на предните и задните седалки до достъп без ключ и адаптивни LED фарове. Купувачите са възнаградени и с множество системи за безопасност, включително откриване на пътни знаци, асистиране при паркиране и при смяна на лентата, адаптивен круиз контрол и автономно спиране при аварийни ситуации в случай на непосредствена катастрофа.
VW ще предлага Arteon R-Line с двигатели от високия клас на марката, по-специфично разновидностите на 2.0 TSI и 2.0 TDI, като задвижването ще бъде и на четирите колела, използвайки системата 4Motion. Независимо от агрегата, той ще бъде управляван чрез седемстепенна автоматична трансмисия с два съединителя. В случай че изберете версията на 2.0 TSI с максимална мощност от 268 к.с. или битурбо 2.0 TDI (236 к.с.), от Волфсбург ще интегрират и адаптивно управление на шасито (DCC) с конфигурируеми амортисьори за множество настройки, съобразени с вашия стил.
Volkswagen вече приема поръчки в Германия, където началната цена за базовия 2.0 TSI със 188 конски сили е 55 970 евро. За сравнение, във Федералната република Audi A5 S Line с максимална мощност от 241 к.с., Quattro задвижване на четирите колела и седемстепенния S Tronic започва от 52 800 евро, така че трябва наистина да харесвате Arteon R-Line, за да го изберете пред Sportback-а от Инголщат.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 XXXXXX
13:09 11.01.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 da be
До коментар #1 от "Филип":
taka e13:20 11.01.2020
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Калитко
До коментар #7 от "Японеца":
Да сигурно.13:36 11.01.2020
9 jyusix
Коментиран от #26
14:49 11.01.2020
10 Идея
Коментиран от #11, #13
15:29 11.01.2020
11 Random
До коментар #10 от "Идея":
Бъркаш се с 1.4 tsi отпреди десетина години. Новите нямат ядове.16:16 11.01.2020
12 така е
VAG – най-доброто на пазара!
16:56 11.01.2020
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Стига бе
До коментар #13 от "О колко си.....":
Ти си бил много в час.Случайно знам,че разликата е в системите за принудително пълнене като при единия тип има и механичен компресор.Иначе разхода на масло при тези двигатели е проблем и до днес,дори в ръководствата за употреба и поддръжка производителя посочва разход от 1л на 1000км като нормален.Предполагам,че си фен на VW горд собственик на Голф 3 с газ и мечтаеш за някое насъскано GTI но търкай Национална Лотария и може пък да те огрее.Коментиран от #19
17:56 11.01.2020
15 Майна
19:48 11.01.2020
16 ВАГ
Коментиран от #24
20:39 11.01.2020
17 Кочат
Коментиран от #18
23:24 11.01.2020
18 Все тая
До коментар #17 от "Кочат":
Ти кога го има, че знаеш? Дали изобщо си се качвал в тая кола дори на задната седалка? Гроздето е много кисело май.00:32 12.01.2020
19 Бивш фен на ВАГ
До коментар #14 от "Стига бе":
Той и да търка, и да го огрее ( Черепа ако е на кеф да пусне по Коледа в будките 1 печеливш билет), то няма да може да му смогне с поддръжката на тоя леген. Само каското му е 5000 лв. (за 100 бона кола). И със сигурност на бензиностанцията ще му зарежда 10 кила нафта, защото досега с гаСта така е карал - сипва 20 лв, и бръмчи. Иначе за последните пасати един приятел им се "радва". Купил няколко за фирмата, за 2 години всички са минали гаранционни ремонти по основни агрегати. Или са куца работа, или в БГ се внася шкартото - сглобката в петък, когато персонала се е нагласил да си почива.Коментиран от #23
01:24 12.01.2020
20 vasik atanasova
Коментиран от #29
02:23 12.01.2020
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Антон
08:56 12.01.2020
23 Komapak
До коментар #19 от "Бивш фен на ВАГ":
Четвъртък колега.... 😁В петък немците не работят. Работи само балканската измет!10:31 12.01.2020
24 Komapak
До коментар #16 от "ВАГ":
Вероятно с боя RAL 9001😂 Само някой да ми обясни кое му е народното на тоя вагон?Коментиран от #27
10:36 12.01.2020
25 мнение
17:23 12.01.2020
26 прав си
До коментар #9 от "jyusix":
сигурно е така, затова не се и продава, щото е клиентелата на фауве е същата като от кауфланд- купува само ако е на сгода, а баш този модел влиза малко в графата премиум, където се плаща екстра отгоре за гъзарския вид и малко повечкото екстри, а това на кауфландеца не можеш лесно да пробуташ....17:27 12.01.2020
27 ВАГ
До коментар #24 от "Komapak":
Цената му е най-големия минус (то на всички ФВта това им е минуса) и за това втора ръка и то ако излезе нещо на сметка , цвета може да го прежаля.17:57 12.01.2020
28 Ценител
09:27 14.01.2020
29 Атанас Васков
До коментар #20 от "vasik atanasova":
Това е боклук!09:29 14.01.2020