15 Февруари, 2020 13:00 5 735 19

Новият Focus RS бил мръсен

  • ford-
  • rs-
  • focus-
  • ес-
  • регулации-
  • вредни емисии-
  • въглероден двуокис

През декември миналата година се появиха оптимистични слухове за следващото поколение Ford Focus RS, за който се говореше, че ще получи електрифициран мотор с над 400 конски сили. Сега се оказва, че най-вероятно компанията ще трябва да преосмисли концепцията си за горещия хечбек в резултат на все по-строгите регулации и стандарти за вредни емисии в Европа.

Първоначалният план на производителя беше Focus RS да бъде мек хибрид, който да използва 2.3-литров турбокомпресорен четирицилиндров двигател за захранване на предните колела и електрически мотор, който да се грижи за задния мост. Според Autocar обаче тази електрическа система няма да е достатъчна, за да бъдат покрити новите наредби на ЕС за емисии на въглероден двуокис.

„Чакаме нашият инженерен екип да излезе с решение относно задвижването на следващия Focus RS. Това не е никак лесно предвид новите правила на ЕС за емисии на въглероден двуокис на продуктовата гама на автоконцерните“, коментира анонимно бивш директор във Ford. Въпросното решение може да бъде пълноценен хибрид, след като вариантът "мек хибрид" не е достатъчен.

Освен това, шансовете да видите новия Focus RS тази година са изключително тънки. Според Autocar, обновената стратегия на американския автоконцерн ще забави появата на агресивния хечбек поне до 2022-ра.

Изданието твърди, че за Focus RS Ford ще премине от 2.3-литровия EcoBoost, с който е оборудван актуалният модел, към модифицирана версия на новия 2,5-литров мотор, работещ по цикъла на Аткинсън съвместно с CVT трансмисия и система за задвижване на четирите колела. Това е пълноценен хибриден силов тракт, който се използва и в новата Kuga за европейския пазар. Смята се, че той може да се форсира до около 300 к.с., както да бъде подпомаган с допълнителни 100 к.с. от електрическата задна ос.


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 така така

    18 4 Отговор
    Новият Фокус е идеален!!!
  • 3 Потребител

    7 35 Отговор
    Новия Форд Фокус е идеален боклук!
  • 4 type-R

    6 27 Отговор
    И: Грозен!

    Коментиран от #19

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 jар

    11 23 Отговор
    Който иска мощен,здрав,надежден и красив компактен модел няма да сбърка ако избере Хонда Сивик Тайп Ер.Немските модели са много чупливи а производителите им рядко провеждат сервизни акции за безплатно отстраняване на масови дефекти.

    Коментиран от #7, #16

  • 7 Ъхъ

    14 11 Отговор

    До коментар #6 от "jар":

    Хонда цвик вътре не мога се побера в тая жапанка корейска.

    Коментиран от #8, #12

  • 8 type-R

    9 9 Отговор

    До коментар #7 от "Ъхъ":

    Хахаха, явно си доста неподготвен. Сегашния Сивик, особено пък type-R, е по-голям от предишното поколение Акорд! Ширината е вече към 2м, вече дори не отговаря на името си Сивик (градски)!
  • 9 Коmapak

    16 2 Отговор
    Мръсен бил, Форд бил. Я го дайте насам с тия 300 кончета на ниско тегло. Бих го пробвал на някоя писта. За ежедневна кола има прекалено твърдо окачване и ви уверявам, че усещат намек за дупка, за Софийски кратери да не говорим.
  • 10 ххх

    17 1 Отговор
    С тия евростандарти се простреляхме в крака... А ТЕЦ-овете пушат ли пушат!
    Няма въглероден двуокис, химичното наименование е въглероден диоксид!

    Коментиран от #15

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Бастун

    5 3 Отговор

    До коментар #7 от "Ъхъ":

    ми отстлабни малко...

    Коментиран от #17

  • 13 Форд

    14 7 Отговор
    Форда е перфектен, вие с хондите където коментирате има само да си завиждате...
  • 14 Факт!

    9 6 Отговор
    Е за кво ми е тоя цивик като отдавна има Меган РС.
  • 15 Не се притеснявай

    4 4 Отговор

    До коментар #10 от "ххх":

    Тецовете ще спрат да пушат много преди автомобилите с ДВГ. До десетина години ще са затворили по икономически причини, защото произвеждат много по-скъп ток от новоизградените ВЕИ. Сега карат по инерция, защото така сме свикнали. Същото важи и за автомобилите. Ще се предпочитат електрическите пред ДВГ много преди да влязат в сила забраните, в момента в който станат по-евтини от ДВГ.
  • 16 Гошо

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "jар":

    Хонда Сивик и красота? ХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХА
  • 17 Кавал

    5 2 Отговор

    До коментар #12 от "Бастун":

    С тоя умрял сивик може да ми пръднеш на дебелия фуй

    Коментиран от #18

  • 18 Бастун

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "Кавал":

    дебел бил хахаха.ама къс вееееее….
  • 19 Ххахахахахаха

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "type-R":

    Точно пък Хонда , да каже , че Форд е грозен. Много съм са смял