29 Март, 2020 10:30 10 081 29

ABT надгради новото RS6 до бруталните 690 к.с.

  • abt-
  • audi-
  • rs6-
  • avant

Със сигурност Audi RS6 Avant е най-емблематичното високопроизводително комби в автоиндустрията, отличавайки се със своята агресивност и мощност. Със своите 591 конски сили, прехвърляни на четирите колела, актуалната генерация на модела не изневерява на този имидж, а дори го изпълва със съдържание още повече. Високопроизводителното комби ускорява като суперкар, звучи като гневен римски бог и въпреки това предоставя лукс и комфорт за петима пътници. Сега, с доработката на ABT, RS6 Avant е още по-бърз и агресивен. Това предаде Motor 1.

 

Известната с тунингите си на Audi и VW компания надгражда максималната мощност на 4.0-литровия битурбо V8 на RS6 Avant до бруталните 690 к.с. ABT не предоставя пълни подробности за направените промени, но в основата на доработката е нов блок за управление на двигателя с настройка, която очевидно е по-агресивна от фабричната.

 

Освен това тунинг компанията споменава за „цял набор от мерки за защита на двигателя, които осигуряват удоволствие от шофирането без притеснение за евентуални повреди“. Що се отнася до ускорението, ABT казва, че надграденият RS6 Avant развива от 0-100 км/ч за 3.3 секунди. Не се споменава дали ограничителят на скоростта е премахнат. Фабричният модел е ограничен на 250 км/ч, но подозираме, че доработеното комби ще задмине тази граница. Няма данни и за промени в окачването.

 

Това обаче не е пълния пакет за доработка на ABT. Той се очаква да пристигне по-късно през април. Дали с пълния пакет ще дойде и повече мощност, не се знае, но не би било изненадващо, ако това се случи. Доработките на предишни генерации на RS6 от ABT са надхвърляли 700 к.с., така че тунинг компанията със сигурност има накъде да надгради високопроизводителното комби.

 


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ахахахха

    11 20 Отговор
    Черен хумор е това, черен! Сиргурно се казва РС6 Корона битурбо
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Странна концепция

    13 29 Отговор
    Екземпляра на снимката е черно комби като повечето катафалки.Явно посланието на производителя е,че с тази кола ще си пръв за погребението си.

    Коментиран от #28

  • 4 Факт!

    17 30 Отговор
    И на кой му пука за тия клосети сега?!
  • 5 Иво

    29 37 Отговор
    Един приятел има A4 2.0TFSI което харчи над 1 литър масло на 1000км.Явно това RS6 от статията е комби защото при двигател с тази мощност и обем разхода на маслото ще е такъв,че в багажника трябва да има място за туби.

    Коментиран от #6

  • 6 Прав си

    32 11 Отговор

    До коментар #5 от "Иво":

    От както VAG започнаха да вграждат ТSI и TFSI двигатели проблема с разхода на масло го има и до днес и вместо да работят по отстраняването му те с цялата си наглост дори в ръководствата за употреба обявяват разход на масло от 1л на 1000км за нормален.Поклонниците на VAG сектата обикновено много хвалят возилата си но нито един от тях не признава колко му излиза поддръжката.

    Коментиран от #27

  • 7 Милко

    7 0 Отговор
    Малко са тези коне към 1000 к.с трябва да го надградят ч.
  • 8 Felix

    5 0 Отговор
    Е Automotive предлага сега този красив, предварително притежаван Dodge Challenger SRT Hellcat за специална цена 62.900 лв. (ДДС 0 %). Спецификации:
    - 6.2 л Supercharger V Hemi (707 к.с.)
    - 8-степенна автоматична трансмисия
    - цвят rouge pearl
    - само 82 с този цвят
    - интериор от кафява кожа
    - само 4.200 км

    Това превозно средство вече има немски документи за регистрация, така че може да бъде регистрирано и в други европейски държави.

    Коментиран от #16

  • 9 Японеца

    5 13 Отговор
    GTR, 2007г., 3.8л, доработен от Низмо!


    2.7s до 100km/h

    Коментиран от #12, #21, #23

  • 10 Ще има фалити

    15 9 Отговор
    1/1000 масло! Това при бмв е нормален разход от 1980г. до сега! Да върви производството на масло!

    Коментиран от #11

  • 11 Някой си

    12 6 Отговор

    До коментар #10 от "Ще има фалити":

    Това, което казваш НЕ Е ВЯРНО!
    Аз имам BMW Е 39 производство 1996 година, и литър масло ми стига за доливане от смяна до смяна, карам със полусинтетика 5 W 40 и сменям на 15 000 км.
    Това за нормално каране, ако кикваш често обаче ( първа до 6000 оборота, втора, трета и т.н с газ до червеното на оборотомера) тогава пипа малко повече, но в никакъв случай литър на 1000 километра, колата е на 283 000 километра.

    Коментиран от #13

  • 12 Иванчо l-ви

    20 2 Отговор

    До коментар #9 от "Японеца":

    Тук говорим за комби бе мозък промит. Всичко сравнявате с GTR. Я кажи за японско премиум комби с подобна динамика и оборудване.....Няма нали.
  • 13 Иванчо l-ви

    8 4 Отговор

    До коментар #11 от "Някой си":

    Моята 39ка е видяла само газ до долу и от смяна до смяна не доливам. Е нивото накрая е на долната черта. Мотора е 2.5 комънрейл...слабичък е но каквото такова

    Коментиран от #17

  • 14 Стига бе

    16 4 Отговор
    тук някакви БеЕмВи-сти взеха да се хвалят с Е39-тки...Абе хора в кой век живеете вие?Този модел беше актуален по времето когато Макарена беше хит по дискотеките...Вероятно заветната ви мечта е Е60 и ако имате заделени по 2000-3000 лева съвсем скоро ще я сбъднете.

    Коментиран от #18

  • 15 Дамбазфалит

    7 2 Отговор
    Цените на колите ще паднат драстично до 2-3 месеца, така че не бързайте да купувате. Досега ни цакаха с високи цени, сега се обърна мача. Нека им постоят малко и да им дойде акъла.

    Коментиран от #26

  • 16 Коmapak

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Felix":

    Е това вече е супер оферта колега! Макар деймън да е леко по-мощен от хелкат за тези пари, ЛЕЛЕ!!!!

    Коментиран от #25

  • 17 Някой си

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Иванчо l-ви":

    Моята е бензин, има разлика.
    Бензинките по принцип пипат масло, дизелите много по малко или никак и основно през турбото.

    Коментиран от #19

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Пипат ли

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Някой си":

    те направо го крадат и то в промишлени количества.

    Коментиран от #20

  • 20 Някой си

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "Пипат ли":

    Странно, не съм забелязал........добре, че ми каза.......
    Щеката обаче друго казва........
  • 21 Гъдю

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Японеца":

    Модел 2020 г. Nissan GTR Nismo от 0 до 97км (60 мили) -2,9 сек. и със 100 000$ по- скъп от базовия 210 000$ Явно вървят назад.
  • 22 Мушморок

    9 0 Отговор
    Бе, я първо да си купите такъва колъ, да я покарате, па после да гъ коментирате. 'Щот много разбирачи съ изказъвът, ма никой не е карал RS, ми се чини на мен 😁
  • 23 Факт

    7 1 Отговор

    До коментар #9 от "Японеца":

    На родния драг шампионат комбито на маднес издуха един хасковски Джи ти ар.
  • 24 Гост

    0 6 Отговор
    И 100 коня да го направят все си е фолксваген.
  • 25 Felix

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Коmapak":

    Dodge Demon е не малко , а доста по мощен . Той е 1200 к.с.

    Но все пак и 707 съвсем не е малко . Колата е на много малко километри , 4200 и цената е много добра .
    Има една подробност обаче - колата се намира в Ротердам . Те могат да ви я доставят и пред вас ,но транспорпорта не влиза в тая цена. Около 5 000 евро ще дойде някъде, с камион се извършва . Или да си я вземете сам .
  • 26 Гешо Опегето

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Дамбазфалит":

    Тези дето мислят като теб никога няма да си купят такава кола,ама ти ако изчакаш 2-3 месеца сигурно вместо Голф 3 ще си купиш "новия" модел Голф 4.бъди щастлив!
  • 27 Разхода е защото мотора

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Прав си":

    Е така да се каже спортен и е проектиран с по голяма хлабина и мотора харчи повече масло като не го ръчкаш а като го ръчкаш от температурата хлабините намаляват и не харчи толкова ...двигател проектиран да го ръчкаш колкото ти душа иска без да блокира
  • 28 Audi

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Странна концепция":

    А ти защо не си купиш или само ще си мечтаеш
  • 29 Гошо

    1 0 Отговор
    Точно така, мега спортнен 1.4 TSI на Октавия комби, 140 коня и той грам не е маслояд. Хах