Със сигурност Audi RS6 Avant е най-емблематичното високопроизводително комби в автоиндустрията, отличавайки се със своята агресивност и мощност. Със своите 591 конски сили, прехвърляни на четирите колела, актуалната генерация на модела не изневерява на този имидж, а дори го изпълва със съдържание още повече. Високопроизводителното комби ускорява като суперкар, звучи като гневен римски бог и въпреки това предоставя лукс и комфорт за петима пътници. Сега, с доработката на ABT, RS6 Avant е още по-бърз и агресивен. Това предаде Motor 1.
Известната с тунингите си на Audi и VW компания надгражда максималната мощност на 4.0-литровия битурбо V8 на RS6 Avant до бруталните 690 к.с. ABT не предоставя пълни подробности за направените промени, но в основата на доработката е нов блок за управление на двигателя с настройка, която очевидно е по-агресивна от фабричната.
Освен това тунинг компанията споменава за „цял набор от мерки за защита на двигателя, които осигуряват удоволствие от шофирането без притеснение за евентуални повреди“. Що се отнася до ускорението, ABT казва, че надграденият RS6 Avant развива от 0-100 км/ч за 3.3 секунди. Не се споменава дали ограничителят на скоростта е премахнат. Фабричният модел е ограничен на 250 км/ч, но подозираме, че доработеното комби ще задмине тази граница. Няма данни и за промени в окачването.
Това обаче не е пълния пакет за доработка на ABT. Той се очаква да пристигне по-късно през април. Дали с пълния пакет ще дойде и повече мощност, не се знае, но не би било изненадващо, ако това се случи. Доработките на предишни генерации на RS6 от ABT са надхвърляли 700 к.с., така че тунинг компанията със сигурност има накъде да надгради високопроизводителното комби.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ахахахха
10:33 29.03.2020
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Странна концепция
Коментиран от #28
10:38 29.03.2020
4 Факт!
10:43 29.03.2020
5 Иво
Коментиран от #6
10:46 29.03.2020
6 Прав си
До коментар #5 от "Иво":
От както VAG започнаха да вграждат ТSI и TFSI двигатели проблема с разхода на масло го има и до днес и вместо да работят по отстраняването му те с цялата си наглост дори в ръководствата за употреба обявяват разход на масло от 1л на 1000км за нормален.Поклонниците на VAG сектата обикновено много хвалят возилата си но нито един от тях не признава колко му излиза поддръжката.Коментиран от #27
11:10 29.03.2020
7 Милко
12:15 29.03.2020
8 Felix
- 6.2 л Supercharger V Hemi (707 к.с.)
- 8-степенна автоматична трансмисия
- цвят rouge pearl
- само 82 с този цвят
- интериор от кафява кожа
- само 4.200 км
Това превозно средство вече има немски документи за регистрация, така че може да бъде регистрирано и в други европейски държави.
Коментиран от #16
13:38 29.03.2020
9 Японеца
2.7s до 100km/h
Коментиран от #12, #21, #23
13:56 29.03.2020
10 Ще има фалити
Коментиран от #11
14:01 29.03.2020
11 Някой си
До коментар #10 от "Ще има фалити":
Това, което казваш НЕ Е ВЯРНО!Аз имам BMW Е 39 производство 1996 година, и литър масло ми стига за доливане от смяна до смяна, карам със полусинтетика 5 W 40 и сменям на 15 000 км.
Това за нормално каране, ако кикваш често обаче ( първа до 6000 оборота, втора, трета и т.н с газ до червеното на оборотомера) тогава пипа малко повече, но в никакъв случай литър на 1000 километра, колата е на 283 000 километра.
Коментиран от #13
14:17 29.03.2020
12 Иванчо l-ви
До коментар #9 от "Японеца":
Тук говорим за комби бе мозък промит. Всичко сравнявате с GTR. Я кажи за японско премиум комби с подобна динамика и оборудване.....Няма нали.14:43 29.03.2020
13 Иванчо l-ви
До коментар #11 от "Някой си":
Моята 39ка е видяла само газ до долу и от смяна до смяна не доливам. Е нивото накрая е на долната черта. Мотора е 2.5 комънрейл...слабичък е но каквото таковаКоментиран от #17
14:47 29.03.2020
14 Стига бе
Коментиран от #18
14:59 29.03.2020
15 Дамбазфалит
Коментиран от #26
15:24 29.03.2020
16 Коmapak
До коментар #8 от "Felix":
Е това вече е супер оферта колега! Макар деймън да е леко по-мощен от хелкат за тези пари, ЛЕЛЕ!!!!Коментиран от #25
17:40 29.03.2020
17 Някой си
До коментар #13 от "Иванчо l-ви":
Моята е бензин, има разлика.Бензинките по принцип пипат масло, дизелите много по малко или никак и основно през турбото.
Коментиран от #19
19:58 29.03.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Пипат ли
До коментар #17 от "Някой си":
те направо го крадат и то в промишлени количества.Коментиран от #20
21:36 29.03.2020
20 Някой си
До коментар #19 от "Пипат ли":
Странно, не съм забелязал........добре, че ми каза.......Щеката обаче друго казва........
22:53 29.03.2020
21 Гъдю
До коментар #9 от "Японеца":
Модел 2020 г. Nissan GTR Nismo от 0 до 97км (60 мили) -2,9 сек. и със 100 000$ по- скъп от базовия 210 000$ Явно вървят назад.23:32 29.03.2020
22 Мушморок
05:49 30.03.2020
23 Факт
До коментар #9 от "Японеца":
На родния драг шампионат комбито на маднес издуха един хасковски Джи ти ар.09:43 30.03.2020
24 Гост
16:16 30.03.2020
25 Felix
До коментар #16 от "Коmapak":
Dodge Demon е не малко , а доста по мощен . Той е 1200 к.с.Но все пак и 707 съвсем не е малко . Колата е на много малко километри , 4200 и цената е много добра .
Има една подробност обаче - колата се намира в Ротердам . Те могат да ви я доставят и пред вас ,но транспорпорта не влиза в тая цена. Около 5 000 евро ще дойде някъде, с камион се извършва . Или да си я вземете сам .
16:49 30.03.2020
26 Гешо Опегето
До коментар #15 от "Дамбазфалит":
Тези дето мислят като теб никога няма да си купят такава кола,ама ти ако изчакаш 2-3 месеца сигурно вместо Голф 3 ще си купиш "новия" модел Голф 4.бъди щастлив!17:20 30.03.2020
27 Разхода е защото мотора
До коментар #6 от "Прав си":
Е така да се каже спортен и е проектиран с по голяма хлабина и мотора харчи повече масло като не го ръчкаш а като го ръчкаш от температурата хлабините намаляват и не харчи толкова ...двигател проектиран да го ръчкаш колкото ти душа иска без да блокира18:39 30.03.2020
28 Audi
До коментар #3 от "Странна концепция":
А ти защо не си купиш или само ще си мечтаеш21:56 30.03.2020
29 Гошо
19:41 02.04.2020