9 Май, 2020 10:30 5 130 14

Alpina показа доработка, достойна да бъде дизелова M-тройка

  • alpina-
  • bmw-
  • 3er-
  • доработка-
  • тунинг

Alpina представи новото B3 през октомври 2019-а и сега производителят на тунинговани автомобили, базирани на моделите на BMW, разширява своята гама от доработени "тройки" с дизелови варианти както на седана, така и на комбито. Това предаде Motor1.

 

Запознайте се с D3 S, мощна доработка на дизеловия 3er, позиционирана над собственото M340d на BMW. Тунингът увеличава мощността на трилитровия редови шестцилиндров турбодизелов двигател от стандартните 340 к.с. и 700 Нм до 355 к.с. и 730 Нм.

 

По отношение на ускорението седанът Alpina D3 S развива от 0-100 км/ч за 4.6 секунди, а комбито - за 4.8. Интересното е, че публикуваните от BMW стойности за M340d са същите. Според базираната в Бухлое компания седанът D3 S развива максимална скорост от 273 км/ч, а Touring варианта - от 270 км/ч.

 

Инженерите на Alpina са оптимизирали и кривата на въртящия момент. Стандартно максималната му стойност е налична между 1 750 и 2 250 об/мин, но след намесата им диапазонът вече е 1 750-2 750 об/мин.

 

Актуализирана е и осемстепенната автоматична скоростна кутия. Задвижването е към четирите колела с усилена муфа за зацепване на предната ос и електронно управляема блокировка на задния диференциал.

 

D3 S е оборудван и със стартер-генератор с ремък. Спирачките на доработената "тройка" са заимствани от по-големия B5 Bi-Turbo, а окачването е същото като на B3.

 

Визуалните подобрения на D3 S са сходни с тези на бензиновия му брат. Автомобилът е оборудван със защитни елементи по броните, а клиентите могат да изберат между 19- и 20-цолови джанти.

 

Alpina вече приема поръчки за D3 S, а доставките започват през ноември. В Германия цената на седана започва от 70 500 евро, а комбито е по-скъпо с 1 400 евро.

 


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 габровец от варна

    29 2 Отговор
    Много пари.Иначе хубава.Продължавам да си карам ЗАЗ-а.😢
  • 2 Ккк

    18 9 Отговор
    Ако му махнеш дпф-а и едно чипче от гаражен майстор, ще стане 400 коня. Достойно къдящо за българския фен на бмв.
  • 3 Емил

    4 23 Отговор
    В 21-ви век това изглежда като луксозен файтон с четири расови коня през 20-ти! Хубаво, ама от предишна епоха!

    Коментиран от #6

  • 4 така така

    29 14 Отговор
    БМВ – няма нужда от коментар.
    Качеството си личи.
    Не е френска тенекия.

    Коментиран от #10

  • 5 Име

    12 2 Отговор
    Когато нямаш какво да кажеш защо да не кажеш нещо лошо.Нали?
  • 6 Nick

    36 2 Отговор

    До коментар #3 от "Емил":

    Кое изглежда актуално според теб? Хибриден аурис с дизайн като излязъл от кошмар на шизофреник и динамиката на костенурка с церебрална парализа? С евтините щадящи природата пластмаси в интериора и още по щадящите околната среда батерии? А, сетих се! Теслата! Електрокар с таблет по средата. Нищо общо с автомобилизма. Та, накратко, това от статията е автомобил за ценители, не за “модерните” фенчета на дигиталните технологии.

    Коментиран от #13

  • 7 Електричар

    9 23 Отговор
    Дизела е двигател от миналото хилядолетие.

    Коментиран от #8

  • 8 Random

    18 2 Отговор

    До коментар #7 от "Електричар":

    Ем чи то електрокарите са още по-стари

    Коментиран от #9

  • 9 Електричар

    1 14 Отговор

    До коментар #8 от "Random":

    Верно ли бе я виж кога е въведена литиево йонната батерия 1991-ва я виж дизела.

    Коментиран от #12

  • 10 Ники

    13 20 Отговор

    До коментар #4 от "така така":

    Наистина няма нужда от коментар - баварски клозет за едно ремарке пари

    Коментиран от #11

  • 11 фактически

    8 1 Отговор

    До коментар #10 от "Ники":

    Кой нормален човек би обиждал френските коли да обижда руски или китайски разбирам ама френски нация с традиции от близо два века в автомобилостроенето.

    Коментиран от #14

  • 12 Бачо Мире

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Електричар":

    Верно ли бе? Я виж кога е въведен комън рейла...
  • 13 Японеца

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Nick":

    Нито Тесла, нито това бмв, можем да си купим, ново! Ще чакаме да станат на 10г. за да си ги вземем!Не се хаби!
  • 14 ФЪКтически

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "фактически":

    Е ти и 3 века ОМлети може да правиш, но като не ти се отдава... 🚮🚗 Те щото само те имат дълга история в правенето на уж коли...