Alpina представи новото B3 през октомври 2019-а и сега производителят на тунинговани автомобили, базирани на моделите на BMW, разширява своята гама от доработени "тройки" с дизелови варианти както на седана, така и на комбито. Това предаде Motor1.
Запознайте се с D3 S, мощна доработка на дизеловия 3er, позиционирана над собственото M340d на BMW. Тунингът увеличава мощността на трилитровия редови шестцилиндров турбодизелов двигател от стандартните 340 к.с. и 700 Нм до 355 к.с. и 730 Нм.
По отношение на ускорението седанът Alpina D3 S развива от 0-100 км/ч за 4.6 секунди, а комбито - за 4.8. Интересното е, че публикуваните от BMW стойности за M340d са същите. Според базираната в Бухлое компания седанът D3 S развива максимална скорост от 273 км/ч, а Touring варианта - от 270 км/ч.
Инженерите на Alpina са оптимизирали и кривата на въртящия момент. Стандартно максималната му стойност е налична между 1 750 и 2 250 об/мин, но след намесата им диапазонът вече е 1 750-2 750 об/мин.
Актуализирана е и осемстепенната автоматична скоростна кутия. Задвижването е към четирите колела с усилена муфа за зацепване на предната ос и електронно управляема блокировка на задния диференциал.
D3 S е оборудван и със стартер-генератор с ремък. Спирачките на доработената "тройка" са заимствани от по-големия B5 Bi-Turbo, а окачването е същото като на B3.
Визуалните подобрения на D3 S са сходни с тези на бензиновия му брат. Автомобилът е оборудван със защитни елементи по броните, а клиентите могат да изберат между 19- и 20-цолови джанти.
Alpina вече приема поръчки за D3 S, а доставките започват през ноември. В Германия цената на седана започва от 70 500 евро, а комбито е по-скъпо с 1 400 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 габровец от варна
10:34 09.05.2020
2 Ккк
10:34 09.05.2020
3 Емил
Коментиран от #6
10:37 09.05.2020
4 така така
Качеството си личи.
Не е френска тенекия.
Коментиран от #10
10:58 09.05.2020
5 Име
11:02 09.05.2020
6 Nick
До коментар #3 от "Емил":
Кое изглежда актуално според теб? Хибриден аурис с дизайн като излязъл от кошмар на шизофреник и динамиката на костенурка с церебрална парализа? С евтините щадящи природата пластмаси в интериора и още по щадящите околната среда батерии? А, сетих се! Теслата! Електрокар с таблет по средата. Нищо общо с автомобилизма. Та, накратко, това от статията е автомобил за ценители, не за “модерните” фенчета на дигиталните технологии.Коментиран от #13
11:14 09.05.2020
7 Електричар
Коментиран от #8
11:51 09.05.2020
8 Random
До коментар #7 от "Електричар":
Ем чи то електрокарите са още по-стариКоментиран от #9
11:52 09.05.2020
9 Електричар
До коментар #8 от "Random":
Верно ли бе я виж кога е въведена литиево йонната батерия 1991-ва я виж дизела.Коментиран от #12
13:00 09.05.2020
10 Ники
До коментар #4 от "така така":
Наистина няма нужда от коментар - баварски клозет за едно ремарке париКоментиран от #11
14:56 09.05.2020
11 фактически
До коментар #10 от "Ники":
Кой нормален човек би обиждал френските коли да обижда руски или китайски разбирам ама френски нация с традиции от близо два века в автомобилостроенето.Коментиран от #14
08:51 10.05.2020
12 Бачо Мире
До коментар #9 от "Електричар":
Верно ли бе? Я виж кога е въведен комън рейла...10:48 10.05.2020
13 Японеца
До коментар #6 от "Nick":
Нито Тесла, нито това бмв, можем да си купим, ново! Ще чакаме да станат на 10г. за да си ги вземем!Не се хаби!08:47 11.05.2020
14 ФЪКтически
До коментар #11 от "фактически":
Е ти и 3 века ОМлети може да правиш, но като не ти се отдава... 🚮🚗 Те щото само те имат дълга история в правенето на уж коли...18:33 11.05.2020