Новият Volkswagen Golf R ще бъде представен по-късно тази година. Очаква се горещият хечбек да бъде задвижван от 2.0-литров турбиниран четирицилиндров агрегат, като мощността ще се предава на четирите колела. В бъдеще обаче високопроизводителните R модели на Volkswagen ще изглеждат съвсем различно. Причината е, че те ще бъдат електрически. Това потвърждава членът на управителния съвет на Volkswagen Group Юрген Стакман в интервю за Top Gear.
"Бъдещето на спортната R линия трябва да бъде и ще бъде електрическа. Все още работим върху това, което започнахме преди две години и половина и за напред ще залагаме на електрификацията", обясни Юрген Стакман, намеквайки за неотдавнашното представяне на Touareg R - първият хибриден R модел.
За да добиете представа за потенциалната производителност на бъдещата визия на спортната линия, вижте техническите характеристики на предстоящия хибрид Touareg R. Кросоувърът съчетава 3.0-литров турбиниран V6 бензинов двигател (336 к.с.) и електромотор, който е захранван от 14.1 кВтч литиевойонна батерия. VW казва, че системната мощност на Touareg R е 456 к.с., което без съмнение не е никак малко. За сравнение V8 TDI модела доставя 416 к.с.
И разбира се, не можем да не споменем I.D. R, който показа на какво е способна електромобилността, разбивайки редица рекорди. Без съмнение технологията от електрическата суперкола ще има своето влияние и отражение върху бъдещите коли със значка R.
Все още обаче сме далеч от това. Междувременно Стакман обеща "още истории около R линията, които вероятно ще ни изненадат и учудят“.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хи хи
13:10 16.05.2020
2 нещастието да си българин
13:11 16.05.2020
3 Бачо Киро
Коментиран от #5
14:08 16.05.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 сектаннт
Коментиран от #7
09:06 17.05.2020
7 Мектант
До коментар #6 от "сектаннт":
Продължавам да твърдя, че електрички те не са удачни за масова употребен все още, защото батериите и инфраструктурата за зареждане не са на ниво - малък пробег(за тесла култистите, смятам, че и 600км. пробег за зареждане над 10 мин не е практичен), висока цена и дълго време за зареждане.Другото дето пишеш са тъпотии - вижда се, че таикана с двустепенна скоростна кутия ( не 8, 9 или 10степенна) ускорява 0-100 за 2.5 секинди и се движи с 250км/ч без никакъв проблем.
По-не кадърен автомобил от недоправенци те дачии не съм виждал, даже и грейтлола е конкурентен. Не съм им гледал гамата на моторите, но да ми хвалиш 10 годишна разработка на най-нисък клас автомобил(визирам клио) , която се префасонира, поевтинява и накрая се продава, като топ модел в гамата на дачия, като габаритите и теглото е вероятно и доста по-голямо, задвижван от мега 1.5 дизелов мотор, е меко казано смехотворно
Коментиран от #8
07:53 18.05.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.