23 Ноември, 2024 13:00 3 026 19

Volkswagen ще залага на класически дизайн за новите си модели

  • vw-
  • volkswagen-
  • id.-
  • id.5-
  • id.4

Очаква се смело отклонение от досегашните проекти

Volkswagen ще залага на класически дизайн за новите си модели - 1

Volkswagen е на път да разтърси своето портофлио със значително обновяване на гамата си от електрически автомобили ID. Това обновяване, планирано за 2026 г., обещава значителна промяна в дизайна и съществени подобрения в основната платформа MEB.

Обновената посока на дизайна черпи вдъхновение от предстоящата концепция VW ID.2, която се очаква да дебютира скоро. Този компактен модел ще послужи като естетически шаблон за бъдещите електромобили на Volkswagen, с визия, която отдава почит на наследството на марката. Както се изразява шефът на отдела за научноизследователска и развойна дейност на Volkswagen, Кай Грюниц, новият дизайн е „завръщане към мястото, откъдето сме дошли“, отразявайки основната същност на Volkswagen.

Макар че Грюниц остана неразкрит относно точния график за въвеждане на нови модели, докладите предполагат обновяване на цялата гама ID. Ранните модели, базирани на MEB, като хечбекът ID.3 и SUV-ите ID.4/ID.5, вероятно са първите на опашката за фейслифт. По-новият седан ID.7 може да последва този пример, а ретро-стилът на микробуса ID.Buzz може да избегне сериозни промени в екстериора.

Volkswagen ще залага на класически дизайн за новите си модели

Обновяването надхвърля само външния вид. Очакват се технически подобрения, които ще подобрят производителността, ще намалят разходите за батерии и ще въведат „нова функционалност“. Тези подобрения имат за цел да удължат живота на платформата MEB до появата на следващото поколение SSP (Scalable Systems Platform), което ще може да поддържа по-широк спектър от автомобили - от градски до високопроизводителни модели.

Ангажиментът на Volkswagen към бъдещето на електрическите превозни средства се засилва допълнително от неотдавнашното партньорство с Rivian, базиран в САЩ производител на електрически превозни средства. Грюниц изрази възхищението си от гъвкавостта и опита в областта на софтуера на Rivian, особено от неговите „най-добри в класа си“ актуализации по въздуха (OTA) - възможност, която Volkswagen желае да възприеме за собствените си електрически превозни средства.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 6677

    15 5 Отговор
    Тези не фалираха ли през 2003та? Какви нови модели сънуват? Да си правят наденици поне те са качествени
  • 2 Подкрепям!

    17 2 Отговор
    Не намирам лъскавите кашони за естетични. Че не са аеродинамични за всеки е ясно.
  • 3 Тоз

    18 4 Отговор
    На фалит мирише, те сега се сетиха, че трябват промени. Не толкова в дизайна а в странните задвижвания. Въобще техниката е проблем, не дизайна.
  • 4 ТаУмВзе

    9 7 Отговор
    Електричките брички да си карат тия, щото перничаните не одобряват такива гоУфове бре! ХАХАХАХА
  • 5 ПОЛОЖЕНИЕТО Е ЛОШО

    19 4 Отговор
    Германия е в дълбока криза.
  • 6 Я па и тая

    14 2 Отговор
    Хич не ме интересуват техните прехвалени електрички. Да си ги карат. Откажат ли се от ДВГ са фалирали.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 електро фен

    4 22 Отговор
    На слугите кремълскине им харесват електро автомобилите ,защото Европа става независима за горива ,, а те искат да сме зависими и да купуваме скъпия нефт на мама .Ама няма вече ,на ток 100 км. струват около 3-5 ЛЕВААА и то с кола 200 коня.Бензинки ще има само блатото в заминавайте за там ако искате да карате такива.Дизели нямат щото не могат да произведат, не че бензинките им издържат повече от 20 000 км. но все още се мъчат да ги произвеждат.

    Коментиран от #13, #15

  • 13 Хихихих

    10 2 Отговор

    До коментар #12 от "електро фен":

    Забрави да вмъкнеш в поста си Путин, Башаров и Петров!
  • 14 Анонимен

    2 6 Отговор
    Разбира се че W Golf е класическият дизайн който се е доказал че е ефективен, красив,практичен и аеродинамичен икономичен ... Шофирайте внимателно.! Внимавайте на пътя не бързайте най важното е да стигнете живи и здрави за където сте тръгнали
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 ЗДРАВКО АХИЛЕСОВ

    7 1 Отговор
    БОЖИЧКООО ТОВА СИГУРНО ГО Е ПРАВИЛ ЪРНЕСТ Х...У....Й БОЖИЧКОО ВИЖТЕ НА МЯСТОТО НА АСПУСИТЕ СА СЛОЖИЛИ СВЕТЛООТРАЗИТЕЛИ , А ПЪК ДЯДО МИ СЕ ПРИТЕСНЯВАШЕ ЧЕ МУ ВИКАТ ТАШО .
  • 17 Японеца

    2 0 Отговор
    Поредният боклук! Ама то не може 20г да продаваш едно и също маскирано като различни марки и дължини.

    Коментиран от #19

  • 18 НВа

    0 1 Отговор
    Да свалят T-ROC 4x4 на 75 000 лв, уж почва от 53 000, пък пълно задвижване над 90 000 лв му искат на сайта им.
    Така ще са 2-3 000 лв над Kia Sportage - хем ще продават, хем ще се чувстват премиум марка.
  • 19 НВа

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Японеца":

    Голфът е качествено купе, готино в завоите.
    Да го пуснат на 65 000 лв. с 4x4 и двулитров бензин и ще върви.
    Ако Suzuku Swift 4x4 не беше с 1.3 двигател, а да кажем 1.6+, и тази му цена 65к лв щеше да е висока понеже Сузукито е под 50 000 лв..
    Нямат конкуренция, могат да пият кръв допълнително. Но те наглеят..