Следващата генерация на Lexus IS, която ще пристигне през 2021-ва, може да се окаже изключително интересна. Най-вероятно моделът не е първия автомобил, който ви хрумва, когато се замислите за компактен спортен седан със задно предаване. Това обаче може да се промени. Говори се, че новият IS ще бъде радикално различен. Според слуховете, най-забележителната промяна ще бъде почвата на V8 версия. Тя обаче няма да се нарича IS F, а IS 500, предаде Autoblog.
Нищо от гореспоменатото не е официално - източникът на информацията за осемцилиндровата версия на компактния седан е публикация в Instagram от allcarsnews. Както беше съобщено по-рано, следващата генерация на IS ще претърпи радикални промени. Външният вид ще отразява облика на Lexus LS, докато интериорът също ще бъде модернизиран. Според информацията, сегашната гама от двигатели ще бъде запазена, като към нея обаче се присъединява атмосферният 5.0-литров V8 агрегат на Lexus. Той задвижваше IS F, който отпадна от продуктовата гама на модела през 2014-а. В генерацията от 2021-а обаче варианта на японския седан с 5.0-литров V8 ще бъде наречен IS 500.
При IS F осемцилиндровият агрегат генерираше максимална мощност от 416 к.с. и 503 Нм максимален въртящ момент. Понастоящем в купето RC F 5.0-литровият V8 произвежда 472 к.с. и 535 Нм въртящ момент. В момента най-мощната версия на компактния седан е IS 350 F-Sport Blackline Edition, оборудван с 3.5-литров V6 с максимална мощност от 311 к.с.
Ако информацията е вярна, това може да бъде една от последните появи на 5.0-литровия V8 на Toyota. Предишни доклади твърдят, че Toyota и луксозната ѝ марка Lexus се готвят за поетапно спиране на производството на осемцилиндрови двигатели, като по план последният V8 на японския концерн ще бъде монтиран през 2023-та.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Япония=помия
10:33 23.05.2020
2 Електрошок
10:36 23.05.2020
3 Porsche
10:47 23.05.2020
4 габровец от варна
10:50 23.05.2020
5 jар
Коментиран от #10
10:51 23.05.2020
6 супер е лексуса
Коментиран от #8
11:03 23.05.2020
7 един от стадото
11:09 23.05.2020
8 ядосан
До коментар #6 от "супер е лексуса":
Колата явно повече я гледаш отколкото да я караш! Как искаш да се счупи нещо при 12000 км. годишно! Защо въобще се изказваш при положение че истинските карачи навъртаме тези километри за месец два!Коментиран от #11, #12, #14, #17
11:12 23.05.2020
9 хахаха
11:13 23.05.2020
10 Random
До коментар #5 от "jар":
От кога немските коли за европейския пазар се сглобяват в мексико или бразилия?Коментиран от #13
11:17 23.05.2020
11 Тоя па
До коментар #8 от "ядосан":
60000км е живота на един ТSI двигател от VAG така,че сам си направи сметката малко или много километри са това.11:21 23.05.2020
12 един от стадото
До коментар #8 от "ядосан":
ти да не си от Спиди бе. Там едно Рено Мастер ги навърта без проблеми и ремонти. Явно нищо не си разбрал11:22 23.05.2020
13 jар
До коментар #10 от "Random":
Откакто немците откриха "предимствата" на евтината работна ръка и частите струващи стойността на метала в тях.Коментиран от #20
11:25 23.05.2020
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Електрошок
11:50 23.05.2020
16 Порно
11:53 23.05.2020
17 Голям Слон
До коментар #8 от "ядосан":
Къде ги навърташ? На компанията вкъщи или на телефона в работно време?!11:58 23.05.2020
18 Лексус
Коментиран от #19, #22, #24, #28
14:09 23.05.2020
19 Komapak
До коментар #18 от "Лексус":
Потвърждение на 100% колега. Моят е ls350. Единствения му кусур е че харчи много. Ама то на мен и крака ми тежи😊15:52 23.05.2020
20 Random
До коментар #13 от "jар":
99% от немските коли за европейския пазар се произвеждат в Европа. За американския вече е друго нещо17:49 23.05.2020
21 qwerty
17:52 23.05.2020
22 един от стадото
До коментар #18 от "Лексус":
бях писал за първия Лексус в БГ с лични впечатления от него. Годината е 97, колата 400LS 89г Служебна, по- скоро лична на някой си. Не искам да се повтарям. Кораба на Блейк. Влизаш и всичко звъни, мести се, настройва се, свети. Казвам пак, 89, не 99г. Дигитал табло, Накамичи аудио..въсдушно окачване, режим комфорт и спорт. 120 е като спряла, 200като Опел на втора. Май се повторих, ама нищо20:51 23.05.2020
23 яко
01:05 24.05.2020
24 Lexus
До коментар #18 от "Лексус":
Забележка, да не помислят хората, че сме един и същи потребител. Потвърждавам написаното ти, колега. Аз съм с is300h модел от 2013 г. Досега само масла и филтри. Дискове оригинални. Нищо не скърца. Не тропа. Мърка като коте. Батерия на 97 процента. Невероятна кола. Много ми хареса отговора ти, че искаш да се отличаваш. При мен е същото. Обичам да си я карам бавно и хората да ме гледат. И за допълнение, кеф ти прави да видиш как на всяка част по нея пише Made in Japan.04:13 24.05.2020
25 Бай Стамат
06:34 24.05.2020
26 Японеца
Коментиран от #27
08:15 24.05.2020
27 един от стадото
До коментар #26 от "Японеца":
като излезе Лексус- са шейха не го интересуваше толкова надежноста, колкото комфорта и кефа. Нарита Мерца и мина на Лексус. Щото няма пари ли, не. Лекса предлага това, което Мерца го дава за 1/3 по- вече. И пак това не е най- важното за тях, то касае само нас, а нещото ново дръзнало да да се меси на статуквото. Да знаят профаните, шейховете определят кой става и кой не става..Аудо Билд да гледа емирствата. Всякакви ги има там, но и Лексус бе един от тях..10:20 24.05.2020
28 Николай
До коментар #18 от "Лексус":
И аз карах такъв 2009 г. взех го на 74000 км. Страхотна машина. Следващата ми кола със сигурност ще е Лексус.17:22 24.05.2020