BMW обяви нов 3,0-литров шестцилиндров редови дизелов двигател, доставящ максимална мощност от 286 к.с. и максимален въртящ момент от 650 Нм, което е с 21 к.с. и 30 Нм повече от предишния. По отношение на гамата от агрегати това е основната новина от автоконцерна през лятото.
Новият двигател е по-чист от предшественика си с обозначение B57, тъй като е оборудван с подобрена система за пречистване на отработените газове и 48-волтова бордова мрежа, която автоконцернът планира да използва в 51 от моделите си. Също така, дизеловият агрегат се възползва от модернизирана система на BMW, която се изразява в два турбокомпресора с ниско и високо налягане с променлива геометрия и подобрено впръскване на горивото, като по този начин се отключва допълнителна мощност и същевременно се намаляват емисиите.
Базовата модификация на двигателя ще се предлага в двата варианта на междуосие и задвижване на 7er (730d), както и в кросоувърите X3, X4, X5 и X6, носещи значката xDrive30d. Благодарение на новия 3,0-литров редови шестак на 730d със задно предаване и 730d xDrive ще са необходими 0,2 секунди по-малко, за да ускорят от 0-100 км/ч. На двата модела ще са им нужни респективно 5,9 секунди и 5,6 секунди. В зависимост от модификациите, седанът ще харчи от 4,7 до 5,3 литра гориво на 100 км.
Също така, BMW ще инсталира по-висока спецификация на новия двигател в 740d xDrive, 740Ld xDrive, X3 M40d, X4 M40d и X7 xDrive40d. Тя ще предоставя максимална мощност от 340 к.с. и максимален въртящ момент от 700 Нм. 740d xDrive ще ускорява от 0-100 км/ч за 5,0 секунди.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сдфгхйкл
Коментиран от #23
13:05 30.05.2020
2 Порно
Коментиран от #19
13:05 30.05.2020
3 Проф
Коментиран от #6, #29, #36, #43, #54
13:10 30.05.2020
4 тунберг
Коментиран от #24
13:11 30.05.2020
5 Българин
13:13 30.05.2020
6 Ганчо Ашварията
До коментар #3 от "Проф":
Точно пишех същото и видях, че са ме изпреварили.13:22 30.05.2020
7 бмв боклук
13:25 30.05.2020
8 Бензин в кръвта
Коментиран от #53
13:26 30.05.2020
9 ганчо зубидренката
Вече налягането в рейла е 3000 бара,и е с 2 турбокомпресора.
Сервизите такива ги обичат.
Хайде на бас,че е с верига. и демпферен маховик.
При първото обслужване,слек като е купена "нов внос"
на новия собственик ще му побелее косичката.
До тук сметката е 6000 лв. без дюзите.
Честито на гъзетета с БМВ.
13:41 30.05.2020
10 ганчо зубидренката
Но,за да се получи добре,трябва да се опресни 3 пъти по 12 литра всеки път.
Пълна смяна с обслужване на мозъка от 3000 лв(това е на примоция за наши хора)
Ако не сте от нашите си пригответв 4000 за автомата.
Купувай народе,че свършия.
13:49 30.05.2020
11 шофер
Коментиран от #26, #30
14:02 30.05.2020
12 Гост
14:08 30.05.2020
13 Хи хи
Коментиран от #18
14:23 30.05.2020
14 Стол С
15:14 30.05.2020
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Поп
16:01 30.05.2020
17 Джуган
Коментиран от #33
16:07 30.05.2020
18 Komapak
До коментар #13 от "Хи хи":
И аз това обяснявам ама никой не ми вярва. Дотам са стигнали, че почти всички стационарни кранове са френски!!!16:11 30.05.2020
19 1234578
До коментар #2 от "Порно":
Жалко, че дизайнерите на интериора на БМВ са на светлинни години назад от инженерите на компанията правещи двигатели, скоростн кутии, оказване ... . Интериора на БМВ в периода след 2000 г. все едно са го правили руснаци или французи, пълна отврат.Коментиран от #20, #31
17:13 30.05.2020
20 Komapak
До коментар #19 от "1234578":
Ами те си правят и Ролс ройс!!! Не е като да не знаят как се прави, но не им се връзват сметките. С минимални усилия, максимална печалба.17:46 30.05.2020
21 Jsb
Коментиран от #28
18:05 30.05.2020
22 Алексей
19:57 30.05.2020
23 Инжинер
До коментар #1 от "сдфгхйкл":
Нaй-зaбaвнoтo e, чe фeнoвeтe нaли нa япoнcкитe и кoрeйcкитe кoли ceгa ce рaдвaт чe мoгaт нaли дa дoгoнят нeмcкитe aвтoпрoизвoдитeли зaрaди eкo нoрмитe и прoчиe. Тoвa кoeтo тeзи хoрa нe ocъзнaвaт e, чe дoри cтaритe мoдeли нa тeзи кoли прaвят нoвитe япoнcки и кoрeйcки aвтoмoбили дa изглeждaт кaтo прeдхoдeн мoдeл. Жaлкo. И зa дa избият кoмплeкca фрaзaтa винaги e eднa и cъщa - нeмcкитe вeчe нe ca тoвa кoeтo бяхa прeди 350 000 гoдини. Aми в тoвa мнeниe нямa нищo лoшo. Вce пaк нe вceки трябвa дa кaрa нeмcкa кoлa a caмo иcтинcкитe къcмeтлии в живoтa, кoитo ce рaдвaт нa тaкивa глупaви мнeния. Хa-хa.Коментиран от #27
20:16 30.05.2020
24 Хайл
До коментар #4 от "тунберг":
Да-4 гр на 1000 км и много висока цена /неоправдана/Коментиран от #45
20:55 30.05.2020
25 Иван
21:00 30.05.2020
26 Соичиро сан
До коментар #11 от "шофер":
Таз "яката" има само едно предимство пред японците - има страхотно готино и кристално предно стъкло през което много хубаво вижда отдалечаващи те се стопове на Хинди, Субарута, Тойоти и при....ги хи21:06 30.05.2020
27 Бах мааму
До коментар #23 от "Инжинер":
Имаме вече инжИнери и от ПеУник...фенове на немски легени начи21:07 30.05.2020
28 Хи хи
До коментар #21 от "Jsb":
Аз пък искам да ти видя удоволствието след фактурата от Дару Кар. Ха хаКоментиран от #32
21:09 30.05.2020
29 Име
До коментар #3 от "Проф":
Когато и да ти накривят зурлата все ще е късно21:25 30.05.2020
30 Хайл
До коментар #11 от "шофер":
Прав си-технология чуплива и здрави цени за технологично-инжинерната немска мисъл,а возията...перфектни каруци, по зле и от на бай мюмюн каруцата21:26 30.05.2020
31 Хайл
До коментар #19 от "1234578":
Немеца си е немец-на магарето синджира да хване,тура му изсъхва...21:30 30.05.2020
32 Jsb
До коментар #28 от "Хи хи":
Ти ако си дадеш последните пари за автомобил и не си предвидил за обслужване.....По-добре не си купувай дори Рено,ако мислиш да си купуваш най-евтините менте части!!!!Ако те плашат фактурите от оторизиран сервиз ,определено може да помислиш за алтернативен транспорт-велосипед,метро!!!Коментиран от #35
21:39 30.05.2020
33 Антон
До коментар #17 от "Джуган":
Отговора е в последния абзац21:40 30.05.2020
34 Не разбраха ли че
21:59 30.05.2020
35 Хайл
До коментар #32 от "Jsb":
Или обувки с подметки от стари гуми...22:00 30.05.2020
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Тодор
23:01 30.05.2020
39 vankata
Коментиран от #40
23:47 30.05.2020
40 Антон
До коментар #39 от "vankata":
Скоро мернах някъде че смятат да се отказват от двг-то с 4 турбини, че бил много сложен.Коментиран от #41
23:57 30.05.2020
41 номад
До коментар #40 от "Антон":
то стана повече турбини от цилиндрите :) ще дтане с къв мотор е твойта аа 3 цил 4 турбини07:01 31.05.2020
42 Петко
08:20 31.05.2020
43 Ха Ха
До коментар #3 от "Проф":
Завистник карал ли си някога ново BMW или си го виждал на снимка.Ако искаш да те повозя на Х5 М50D09:35 31.05.2020
44 Мемфис
Останалото произвеждано по света е РЕПЛИКИ!!
10:30 31.05.2020
45 1001 нощ
До коментар #24 от "Хайл":
хаха, 4 гр./1000км, няма такова чудо, 120-130гр/100км, това звучи реално !!14:16 31.05.2020
46 Сиганин
16:22 31.05.2020
47 Сиганин
16:24 31.05.2020
48 незнайко
17:10 31.05.2020
49 Васил
21:40 31.05.2020
50 987
06:43 01.06.2020
51 Гундиии
11:43 01.06.2020
52 Ванко 1
12:12 01.06.2020
53 X3 30д
До коментар #8 от "Бензин в кръвта":
Ти карал ли си 30д? Вземи карай, ако някой ти даде пък после изразявай мнение. Х3, 30д, 265 кс - 5,5сек до 100. Поне мойто толкова може. Други такива може и да са по бързи :):):)Коментиран от #56
21:40 01.06.2020
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Шофьора
21:22 02.06.2020
56 Бензин в кръвта
До коментар #53 от "X3 30д":
Да бе да тези времена ще ги дадеш на някой дето си нема понятие от автомобили няква мацка примерно да се кефи.Нещо май хронометъра не ти е верен приятелю това време най-голямата печка БМВ Х5 М50D дето е 400коня не може да го даде ти ми разправяш приказки от 1001 нощи ми по твойта логика ако му направиш ремап за колко ще ги правиш тогава? На 4сек.ли ще го свалиш?13:27 04.06.2020