BMW „Heart of Joy“ загатва за следващото поколение 3 Series

17 Февруари, 2025 14:06 1 224 6

  • bmw-
  • i3-
  • neue klasse-
  • концепт-
  • heart of joy

Концептуалният модел може да се похвали със солидна мощност

BMW „Heart of Joy“ загатва за следващото поколение 3 Series - 1

BMW предлага поглед към своето електрическо бъдеще с концепцията Vision Driving Experience, която нарича демонстрационен модел „Heart of Joy“. Въпреки че BMW внимателно подчертава, че този „Vision Vehicle“ с четири врати не е директен предварителен преглед на конкретен производствен модел, той силно наподобява това, което очакваме да бъде следващата електрическа 3 Series, вероятно обозначена като i3, следвайки конвенцията за наименования на i5 и i7. Тъй като производството на първия автомобил на базата на Neue Klasse (iX3) започва по-късно тази година, може да се каже, че тази концепция предлага съществен предварителен преглед на това, което предстои да се случи.

BMW „Heart of Joy“ загатва за следващото поколение 3 Series

Освен с дизайна си, Vision Vehicle служи като подвижен стенд за следващото поколение технологии за динамика на движението на BMW. Това включва всички електронни системи, които допринасят както за безопасността на водача, така и за характерното за BMW усещане при шофиране в предстоящите електромобили Neue Klasse.

Този концептуален автомобил разполага със сериозна мощност. BMW твърди, че въртящият момент е изумителните 17 990 Нм. Тази стойност обаче вероятно се измерва на колелата, подобно на подхода на GMC при Hummer EV. Предавките усилват стойността на въртящия момент, за да предизвикат атрактивни заглавия. Въпреки впечатляващите цифри, BMW настоява, че тази екстремна мощност е от решаващо значение за поддържане на ежедневната управляемост.

BMW „Heart of Joy“ загатва за следващото поколение 3 Series

Vision Vehicle също така демонстрира визуално работата на своите системи. Цветните дисплеи на колелата показват различни функции: зелено за ускорение, синьо за рекуперация на енергия и оранжево за спиране с помощта на традиционните спирачки.

Стратегията на BMW е да създаде визуално равенство между своите модели с ДВГ и електрически превозни средства, както отвътре, така и отвън. Въпреки това те се стремят също така да придадат на всеки задвижващ агрегат отличителен характер на шофиране. Vision Vehicle е от съществено значение за фината настройка на изживяването при шофиране на новите EV, като гарантира, че те запазват традиционното усещане на BMW, и същевременно служи като тестова платформа за издръжливостта на тези нови технологии.

BMW „Heart of Joy“ загатва за следващото поколение 3 Series

Блокът за управление „Heart of Joy“ управлява задвижването, спирачките, зареждането, рекуперацията на енергия и кормилното управление. Инженерите на BMW се стремят към безпроблемна интеграция между тези системи, а изчислителната мощ според информацията е десет пъти по-бърза от преди, което позволява милисекундни корекции на параметрите на автомобила.

Ключов аспект на тази нова технология е интегрирането на задвижването и спирачните системи в един контролен блок. Това подобрява устойчивостта чрез намаляване на зависимостта от конвенционалните спирачки, максимално оползотворяване на енергията и постигане на заявеното 25 % увеличение на ефективността. BMW дори предполага, че „спирачките“ ще са необходими само за аварийно спиране, а регенеративното спиране ще се справя с всичко останало.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БМВ фен

    6 2 Отговор
    Ако имате акции на фирмата - разпродавайте. С тези грозотии никой няма да ги купува. Ще има голям отлив на продажби.
  • 2 гост

    8 0 Отговор
    Когато си мислиш, че не могат да ги направят по-грозни от предишните и те изкарат това нещо.
  • 3 ПипАй Дългото Чорапче

    5 0 Отговор
    Извратен дизайн, идеален за извратените поколения които ще ги карат
  • 4 САПНА

    1 1 Отговор
    Най-яката 5ца си остава е39.
  • 5 Трифонов

    1 2 Отговор
    Не говорете тъпотии. Колата изглежда ще бъде страхотна точно на външен вид. Новото оформление на предницата и задницата просто са топ. Страничната линия също - къс преден надвес, напрегната задница, остра странична линия, обща височина на колата = на диаметъра на колелото х2. И без да прибягват до ретро дизайн, някак този дизайн подхожда на БМВ. Хем е нов, хем се разпознава, като БМВ. Дано и всички други модели да са с интерпретация на този стайлинг. Що се отнася до акциите... Акциите, както и продажбите им ще вървят само нагоре. Съвсем скоро ще са най-сериозният (във всеки смисъл на понятието) производител на електрически премиум автомобили. Тесла няма никакъв шанс да остане на върха на електрическите автомобили.

    Коментиран от #6

  • 6 Трифонова

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Трифонов":

    Кой ти е дилърът?Добър е,продължавай все така!!!