От както новия Chevrolet Corvette C8 със средно разположен двигател бе представен през миналото лято, феновете на суперколата в Европа питат кога тя ще пристигне на Стария континент. Изданието на Motor 1 в Германия най-накрая има официална информация по казуса. За съжаление обаче, потребителите в Европа ще трябва да почакат още малко, преди да могат да закупят автомобила.
Corvette C8 ще пристигне на Стария континент през втората половина на 2021-а. Купе версията на стартовото издание Launch Edition ще струва 99 000 евро, а кабриолетът от същата линия - 106 000 евро. Цената за базовите модели на двете вариации на Corvette C8 Stingray все още не е налична.
Launch Edtion (стартовото издание) на суперколата в Европа ще се предлага с най-високото ниво на оборудване 3LT и ще бъде с окачването Magnetic Ride Control. Подобно оборудваното на C8 купе в САЩ би струвало най-малко 77 745 долара (около 68 854 евро).
Докато базовата цена на суперколата в Европа вероятно ще е по-скъпа от началната цена в САЩ, която е под 60 000 долара, моделът за пазарите в чужбина идва с по-висок клас оборудване. Например, базовият вариант на C8 Stingray на Стария континент ще е еквивалентен на средния вариант 2LT в Америка. Освен това, пакетът Z51 ще бъде стандартен за Стария континент. За сравнение, подобен C8 в САЩ струва 71 200 долара (63 000 евро) за купе версията или 78 200 долара (69 300 евро) за кабриолета.
Европейците ще получат същия двигател в своя Corvette като американците. Атмосферният средно разположен 6.2-литров V8 генерира 495 конски сили и максимален въртящ момент от 637 Нм. Мощността се предава само на задните колела чрез осемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя. От 0-100 км/ч суперколата ускорява за малко под 3 секунди.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мазньо
12:03 06.06.2020
2 fostata
Коментиран от #9, #10, #21, #26
12:07 06.06.2020
3 wtf
Коментиран от #17
12:14 06.06.2020
4 Страничен
12:27 06.06.2020
5 Breaking Bad
Коментиран от #7, #8, #11, #12
12:35 06.06.2020
6 Госあ
12:43 06.06.2020
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 987
До коментар #5 от "Breaking Bad":
Нещо да не си я объркал с Лада ? Ти не си в час.Американските свтомобили са най-високо и лукс качество.Коментиран от #18
13:17 06.06.2020
9 Komapak
До коментар #2 от "fostata":
Имаш право да нямаш вкус....13:51 06.06.2020
10 Gtr
До коментар #2 от "fostata":
За 200к ще се снимаш с нова мка освен ако не е м2Коментиран от #23
14:04 06.06.2020
11 Toni
До коментар #5 от "Breaking Bad":
Склонен съм да ти вярвам. Имам гтр от 2017 и освен вървежа всичко останало е мъка. Багажника се затваря посредством изрезано парче кожа, хванато с рапидка за багажника. Инфотейнмънта е морално стар....14:52 06.06.2020
12 HitDobavki
До коментар #5 от "Breaking Bad":
Само че се изработва от стъклопласт! За всичко останало си налучкал, макар че последните модели взеха да влизат в час по доста показатели, но все още изостават от аналозите си в Европа!14:53 06.06.2020
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Оня с коня
Коментиран от #29
15:45 06.06.2020
16 Оня с коня
Коментиран от #22
15:46 06.06.2020
17 ЕВРОПЕ..ЕЦ
До коментар #3 от "wtf":
Една от причините е, че в САЩ няма ДДС. Другата е, че няма болнични, ако се разболееш не получаваш пари от "държавата" или шефа.Също така там не е "безплатно" здравеопазването, ако искаш плащаш здравна застраховка, ако не искаш не плащаш. Не, че у нас е "безплатн", но там е много по-скъпо.
Също са пропуснали да кажат, че освен колите и горивата са по-евтини. Литър бензин в САЩ струва 0,40 евро, а в Европа струва 2-3 евро.
"Социаните" системи в Европата са много скъпи за сметка на това са съмнително "социални".
16:25 06.06.2020
18 Европеец
До коментар #8 от "987":
Да си чувал, че има британски сипер ликсозни марки. За Майбах за другите премиум германски или пък за Лексус. За Корвет не знам, но Шавролет Камаро, е отврат. Ми се струва, че са го правили съветски дизайнери и е сглобяван в съветски завод. Ако оставиш котка вътре на сутринта ще е изчезнала през някоя фуга.Коментиран от #19
16:33 06.06.2020
19 Де Юре
До коментар #18 от "Европеец":
А ти да си чувал за Кадилак Линкълн и тн.Което предлага същият лукс и качество като на кой да е немски псевдопремиум на половин цена що годе.16:42 06.06.2020
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Хасан
До коментар #2 от "fostata":
За 200к мое се снимаш до хубава м-ка17:00 06.06.2020
22 Кънчо
До коментар #16 от "Оня с коня":
Браво . Ти си умствено недоразвит . Евала17:02 06.06.2020
23 Българин да се наричам
До коментар #10 от "Gtr":
Тука е България за каквато у кола да се говори може би без Дачия става въпрос за втора или по-голяма ръка кола.Българина му е непонятно какво значи нова кола 💩 е различна от фирмената Дачия Докер или Транзит.Коментиран от #24
17:05 06.06.2020
24 Toni
До коментар #23 от "Българин да се наричам":
Ти в некое село ли живееш.застани на бул България в София и гледай какви коли се движат. После се върни тука и разказвай за служебните баничарки.Коментиран от #25
18:14 06.06.2020
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Гост
00:34 07.06.2020
28 Иван
00:40 07.06.2020
29 Разликата е
До коментар #15 от "Оня с коня":
че двигателя с турбо или би турбо ще изкара ден до пладне. Ако се бе докосвал до двигателите от серията LS и тн. щеше да знаеш че нямат нужда от турбо и ресурса им е огромен. Нямат чак толкова скъпи части а предлагането на афтърмаркет аксесоари и детайли е огромно. И въобще как сравняваш супер автомобил с централен двигател и то за такава цена и малка щайга с преден агрегат. Много разбирачи се навъдиха.Коментиран от #32
06:34 07.06.2020
30 Марто
11:47 07.06.2020
31 гого мааааааа
Обаче струва 1 600 000 щ.д.
Така че Корвета си е кола за народа
22:59 07.06.2020
32 Краваристан
До коментар #29 от "Разликата е":
То понеже ще го караш до 800 хил.км..смехКоментиран от #33, #34
00:07 08.06.2020
33 Смех си ти
До коментар #32 от "Краваристан":
И то пълен. На 20.000км. турбото а на 80 000км. двигателя в кофата по добре ли е? Да не говорим за цените между двата агрегата. В Америка да навъртиш 200мили за деня е като да отидеш за цигари. Имат си и доволно много писти за натоварено пилотиране на такива автомобили.08:26 08.06.2020
34 Мама ви селташка
До коментар #32 от "Краваристан":
Това на което издържат американдките автомобили никой немески кендзефф няма да издържи.Само Тексас е по-голям от цяла Европа.Такъв миленаж се навърта а не от Дуисбург до Берлин и някакви такива смешни дестинации с голфчитуу.08:58 08.06.2020