През юли LG Chem успя да се превърне в най-големия производител на батерии за електрически превозни средства в света, сега корейският производител възнамерява да отдели този бизнес от структурата си.
Според съобщения в корейските медии Tesla се интересува от възможността първоначално да закупи 10% дял в новосъздадената LG Energy Solution. Това съобщава The Korea Times, позовавайки се на информирани източници в банковия сектор.
Така американският производител на електрически превозни средства ще може да осигури стабилно снабдяване с батерии, от които той отчаяно се нуждае, на фона на нарастващите амбиции за увеличаване на производството.
Собствените инициативи на Tesla за подобряване на батериите няма да се изплатят веднага, така че компанията ще зависи дълго време от доставчици на трети страни. засега е трудно да се прецени до каква степен участието на Tesla в LG Energy Solution ще позволи на компаниите да засилят сътрудничеството при разработването на нови видове батерии.
Американският производител на електрически превозни средства има история и със сътрудничество с Panasonic, партньорите съвместно произвеждат акумулаторни батерии в Съединените Американски Щати.
Друг основен партньор на Tesla е китайската компания CATL, която доставя батерии за електрически превозни средства, които се сглобяват локално от поточната линия в Шанхай. Именно диверсифицирането на източниците на захранване с батерии позволява на Tesla да поддържа гъвкави цени.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Клитор
Коментиран от #5
14:10 01.10.2020
4 К'ва стана тя, господа антиелектрици?
Коментиран от #7
14:13 01.10.2020
5 Произвеждат
До коментар #3 от "Клитор":
Разбира се, че произвеждат батерии, но при Тесла почти винаги търсенето е повече отколкото могат да произведат. Сега с толкова заводи, ще се нуждаят от всяка налична батерия на пазара.Хубавото е че сега всички производители на батерии сами се натискат да продават на Тесла, като в същото време отказват на други автопроизводители, които им се струват неблагонадеждни. Как да хвърлиш милиарди да построиш завод за батерии който да захранва производството на id3, като уж почнаха да го произвеждат миналия септември, а досега са произвели 30 хиляди броя, при планувани и вероятно договорени батерии за 10 пъти повече за същия период?
14:19 01.10.2020
6 TSLA
14:50 01.10.2020
7 гост
До коментар #4 от "К'ва стана тя, господа антиелектрици?":
Чакай , чакай , още не е почнала да купува от "стогодишните" , хахаха !!! Тогава пък какъв вой и попръжни ще са от групичката , бедна ти е фантазията !!!Коментиран от #8
12:24 02.10.2020
8 Уфффф
До коментар #7 от "гост":
Скокльо, Модел За поевтиня "сериозно", а ти още не щеш да си го купиш. Що така бе, ретард? Май не си много убеден в качествата на боклука, който рекламираш.21:59 02.10.2020