18 Декември, 2020 17:05 6 184 20

Как актуализацията повлия на офроуд способностите на Lada Niva

  • lada-
  • niva-
  • лада-
  • нива-
  • офроуд

Всъщност има само една забележима промяна, но тя може да повлияе на офроуд представянето на колата

Как актуализацията повлия на офроуд способностите на Lada Niva - 1

Вече ви информирахме, че типовото одобрение на рестайлинг версията на Lada Niva се появи на официалния уебсайт на Rosstandart. Заедно с актуализираната машина (модификацията е с вътрешнозаводски индекс 212300-80), в сертификата за типово одобрение OTTS е отбелязана и версията, която се произвежда в момента (212300-55), одобрението за която е официално валидно до 2022 г. Що се отнася до Niva-та с новия облик, полученото OTTS важи за три години - тя може да бъде произвеждана до 17 декември 2023 година.

На фона на тези типови одобрения специалисти от руските медии веднага се захванаха със сравнението на характеристиките на двата модела. Предвид елементите, оказващи влияние на офроуд способността на автомобилите се забелязва една забележима разлика между настоящата и бъдещата Niva - общата дължина за досегашната Niva е 4 056 мм, а на актуализираната - 4 099 мм. Така новите брони добавят малко над 4 сантиметра към дължината на автомобила.

Как актуализацията повлия на офроуд способностите на Lada Niva

От гледна точка на геометричната способност, това до известна степен ще намали ъглите на влизане и излизане, които са съответно 35 и 36°. Това леко намаление няма да повлияе на ежедневната експлоатация на автомобила, но може да окаже влияние в по- трудни офроуд условия.

Освен тази разлика, останалата част от офроуд арсенала си остава същата, тъй като техническата част на автомобила няма да претърпи никакви промени. Постоянно задвижване на всички колела, раздатка с понижаващи предавки и централна блокировка на диференциала, както и двигателят с мощност 80 к.с. и максимален въртящ момент 127 Нм. По неофициални данни актуализираната Niva ще бъде официално представена още до края на годината и ще бъде пусната на пазара през януари 2021-а.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тойота

    19 10 Отговор
    Следващата кола ще е Нива 4х4 от магазина.

    Коментиран от #14

  • 2 ПСР

    8 10 Отговор
    Цена?
    Гледам задницата....потрес.Гледам к.с. и въртящият момент...също.
    Е,хайде стига с тези ВАЗ,ГАЗ,ЗАЗ и пр.!
    Дайте статия за "Борей",проект 955,съоръжен с комплекс"Булава".Това поне го могат,при това-отлично.

    Коментиран от #3, #5, #16

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 ВъГъЗъ

    23 8 Отговор

    До коментар #2 от "ПСР":

    Абе пич, това дето не ти харесва, нарочно е само със 80 к.с. Това нещо е направено така, за да се изкачи в сняг, дъжд и кал там, където разни Land Rover-и с по 300 и повече к.с. и ускорение до 100 км/ч за 5 секунди, няма да успеят!

    Коментиран от #9

  • 6 АвтоВАЗ

    3 20 Отговор
    Раздаваме подарък ушанка за всеки купувач. Всеки десети клиент ще получи в допълнение матрьошки limited edition, има и изненади: рубашки, ватенки, пелмени, бутилка водка и сега внимание, автограф на Владимир Владимирович

    Коментиран от #7, #13

  • 7 Тъп веселяк

    5 5 Отговор

    До коментар #6 от "АвтоВАЗ":

    Искам руска салата и огурцьи
  • 8 пепу

    19 2 Отговор
    Тюфлеците с пета ръка премиум автомобили от Германия па изпълзяха. Що бил 80 коня,що бил един кво си - никой не ви насилва
  • 9 Хаха

    1 15 Отговор

    До коментар #5 от "ВъГъЗъ":

    Явно си гледал на картинка джип как се кара по черно ..... хората слагат турбини и какво ли не за да върви да има сила

    Коментиран от #10

  • 10 Гоуст

    19 4 Отговор

    До коментар #9 от "Хаха":

    Мхм, и като сложиш турбина какво става? На първия голям зор ще замине я раздатка, я каре, я полуоска, я нещо друго забавно и после - търсиш трактор да те дърпа и се молиш тракториста не е (много)пиян.

    За тежък терен от двигателя ти трябва единствено въртящ момент от възможно най-ниски обороти. В което дефорсираните атмосферни двигатели са горе-долу единствените опции. Но дизел на -35 я запали, я хич, за това и Нивата си е с класически, привидно слаб бензин.

    Иначе преди години, като пуснаха УАЗ Патриот, едно от нововъведенията беше нов двигател, с примерно два пъти по-голяма максимална мощност от предишния. Изкарват ги в лепкава кал новия и стария УАЗ, при което на Патриота след 1-2 минути за малко да му се подпали съединителя. Просто за да има момент да върви, двигателят трябва да е примерно на 2500 оборота, което идва бързо и почти постоянно е на полусъединител. Буханката пък има същия въртящ момент при 1700 оборота и шпори напред без грижи.

    Коментиран от #11, #12

  • 11 Джуган

    14 2 Отговор

    До коментар #10 от "Гоуст":

    👍🏻 Добър отговор на глупавата размяна на коментари между #5 и #9.
  • 12 Haha

    2 9 Отговор

    До коментар #10 от "Гоуст":

    Да тия арабите и те в пустинята гледат да сложат някой двигателче 1.0 3 цилиндра с 50 коня да катери пустини голяма логика искара .... хората не слагат турбини на лада нива че дане издържат раздатки дифове и полуоски а и на повечето джипове се продават такива уселини такаче излез от 70 година и виж какво правят хората през 2020

    Коментиран от #17

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Лукашенковец

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Тойота":

    Е ПА ОТ МАГАЗИНА ЩЕ Е , ТИ КВО САКАШ ОТ АПТЕКАТА ЛИ?.
  • 15 Васко бизинеса

    2 2 Отговор
    Продавам матрьошки секви
  • 16 сашко

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "ПСР":

    Абе гледай просвет.заход.междуосие и други важни неща мани ги тия джендърски формис
  • 17 Иван

    5 0 Отговор

    До коментар #12 от "Haha":

    Ще ти кажа какво правят. Пластмасови нужници, бъкани с електроника, чиито живот приключва с гаранцията. А като се счупят, ремонта им е 5 ~6 минимални работни заплати. Това правят хората праз 2020г.
  • 18 незнайко

    2 2 Отговор
    Не може да произвеждаш морално остаряло задвижване през 21 век и двигател с неизвесни емисии. Ако направят нещо то трябва да е нов двигател и ново задвижване !!! Купето няма значение !!! ЛАДА НИВА ОСТАРЯ И СЕ КРЕПИ НА СТАРА СЛАВА !!!

    Коментиран от #20

  • 19 Офроуд

    1 2 Отговор
    възможностите щели да се влошат от ЕДИН пръст по-дебела броня отпред и отзад - направо смехория.
    Няма ли някой инженер в тоя сайт, който да се заеме с писането на автотемите ?
    Мощността е много малка дори за шосеен автомобил, да не говорим за такъв с офроуд претенции.
    НАЗДРАВЕ !
  • 20 Дженев

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "незнайко":

    Кое точно му е остаряло на задвижването? Задавал ли си си въпроса,ако направят нещо ново кой ще го купи.Руснаците правят това което им върши работа.Нива не е предназначена за ВИП персони.
    Частите трябва да се намират във всяко едно кътче на малката им държавица и не на последно място и чукча да може да я ремонтира.
    Ние на критика го докарваме,но те си знаят къде ги сърби.
    В момента Лада Урбан със всички екстри и евро 6 струва 24 000 лв.
    Сузуки Джимни може да прехвърли 40 000 лв. Трябва да съм много зомбиран да се хвърля на Джимнито, но по български тертип е твърде вероятно да стане . Статията, обаче фиксира модификация на шнива, която не е пряко насочена към горите.