2 Март, 2021 10:25 4 870 18

Mazda най-после обнови 2.0-литровия си двигател

  • mazda-
  • двигател-
  • eskyactiv-
  • mazda 3-
  • cx-30

От компанията споделят, че разходът на гориво също е редуциран

Mazda най-после обнови 2.0-литровия си двигател - 1

Mazda обнови 2.0-литровия бензин който се вгражда в моделите CX-30 и обновената Mazda 3, която влиза в продажба от април. Двигателят е от така наречените меки хибриди и разполага с 48-волтов стартер-генератор, а мощността му е нарастнала до 187 конски сили. Максималният въртящ момент е 240 нютон метра.

Освен софутерните промени по ECU-то, двигателят е получил и физически промени, като модифицирани бутала и малко по-висока компресия. Промени има и при стартер-генератора, който също получава нов софтуер и дава по-добър контрол на мощността.

От компанията споделят, че разходът на гориво също е редуциран, a с него са намалели и вредните емисии. Те достигат до 11г/км CO2 по-малко отколкото преди Както и до сега, клиентите ще могат да поръчат двигателя в крoсоувъра Mazda CX-30 или Mazda 3, а изборът между механична или автоматична кутия също остава наличен.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 jap

    58 4 Отговор
    Мазда е единствената марка която не следва "даунсайсинг" тенденцията и това и прави чест.

    Коментиран от #7, #13

  • 2 сектант

    6 19 Отговор
    дачия скоро ще обнови гамата с нови по-мощни мотори и ще бъде истински слипър

    Коментиран от #3

  • 3 Дачия

    21 6 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    скоро ще се продава и в "Метро" на принципа,плати 1 вземи 2-имаме го.

    Коментиран от #4

  • 4 Дфен

    7 5 Отговор

    До коментар #3 от "Дачия":

    Имаш пари ама за кола от Горубляне .Бягай далече Дачия не е за теб там искат да имаш пари а не е за фукари като теб.
  • 5 Бъркаш

    9 3 Отговор
    Имам пари за нов ''премиум'' но карам ел.тротка XIAOMI защото не съм от хората отъждествяващи се с купчина ламарина.
  • 6 Мюмюн

    8 16 Отговор
    Аве, ей....не е ли човек да кара някой скъп кошник, да са прай на тежкар, на слиза от него кат патрон, не ми говорете. Едно е да отидеш на сваДба с некой Бенхли Сонтинентал GT, да та зяпат и цъкат с език завистливите зяпачи, друго е кат мишок да са промъкваш с некое комби или полуизмит Меган Сзеник. Айде холан-скъпото е на мода винаги. По добре баровец за ден, отколкото скъсаняк за година. Затуй....докат можете, барайте скъпи коли.
  • 7 Рено Ентусиаст

    2 7 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Браво ама на никой не му пука следва забрана за ДВГ в градовете и са чао.

    Коментиран от #8, #17

  • 8 12345

    7 1 Отговор

    До коментар #7 от "Рено Ентусиаст":

    И къде са тези забрани в градовете? Айде стига глупости. Няма толкова глупав управник. Поне в близките 15-20 години.
  • 9 Лудогорец 9

    18 1 Отговор
    мазда бензин и ръчка ..... удоволствие за каране и надеждност към собственика:)

    Коментиран от #12

  • 10 Бай Онзи

    3 20 Отговор
    Аууу Мазда толкова ги мразя тез каруци.Те кво ли могат да измислят нещо модерно и актуално?
  • 11 твърд хибрид

    2 4 Отговор
    Ех тия глупости-мек хибрид. Толкова усложнение за да направиш съвършен старт-стоп система. Никакъв смисъл няма това при Мазда.Висок разход оскъпен автомобил.
    Има хибриди Тойота и всичко останало- безкрайно далеч от гениалното творение на Тойота отпреди 23 години.Ама много малко разбират за какво става въпрос.Иска се много информация и каране за да се разбере съвършенството на това което направиха Тойота и го усъвършенстваха .А за разход и динамика-няма нищо подобно.
  • 12 Разбирача

    1 10 Отговор

    До коментар #9 от "Лудогорец 9":

    Да бе точно Гоуфу е в пъти по-добре от такава каруца.

    Коментиран от #16

  • 13 Plameni

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Да бе само Мазда остана с V8, V10 и V12 хахаха

    Коментиран от #14

  • 14 Разбирача

    2 14 Отговор

    До коментар #13 от "Plameni":

    Хаха те не са чували японците за мотор с толкова цилиндри сега ги правят дори и с още по малка кубатура 1.5 vtec жълтурски смешници.Имат един нисан ГТ-Р само с него се гордеят че прави от 0-100 за 2.9 сек. и това е ама той на нищо не мяса и са го олекотили за това прави това ускорение не е точно че двигателя му е такъв мощен.

    Коментиран от #15

  • 15 ЗИЛ шестак

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "Разбирача":

    И за какво са им на жапанците V6,V8,V108 при леките автомобили!?! Той Иванушка Дурака им е майстор на многцилиндровите двигатели ЗИЛ шестак например, ама не виждам да се бият хората за руски автомобили...

    Коментиран от #18

  • 16 Лудогорец 9

    7 0 Отговор

    До коментар #12 от "Разбирача":

    точно за масовката и скучният да голф не се искам и дума чувам ...
  • 17 Ацо

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Рено Ентусиаст":

    Баце ние каруците не сме спрели още ти за ДВГ ми говориш...!
  • 18 Врачанина

    1 3 Отговор

    До коментар #15 от "ЗИЛ шестак":

    Бацка ти руснаците ги з...би те не могат да правят автомобили само че ти кажем ти как смяташ че една 4ка ще изкара повече км. като ресур от един 6так или 8мак ли? Умните хора който знаят как се правят автомобили са го измислили това са американците и германците те са заложили на повечето цилиндри за да могат автомобилите им да изкарат много повече км.Сега твойте любими жълтури ако беха малко хитри щеха да се сетят да слагат по един цилиндър отгоре ама да какво да го правят като има будали да ги купуват и тъй и да се чукат главата после като тръгне да им гори масло.